Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61859

A járatok mellett "külön rendeletre" megjegyzés. Mindegyik járat mellett.

 

 Debrecen 7:00, 10:00, 12:00, 15:00

 

 Budapest, Stadion aut áll.:11:00, 12:00, 15:00, 17:00, 19:00

 

Ez majdnem végig az M3 autópályán megy, a régebbi külön rendeltre verziósban Hortobágyon át ment és csak 218 km volt, 3:20 menetidővel, ez 3:00 órás menetidő, de 230 km.

Papír alapú verzióban nincs benne!

(Korábban benne volt napi 2 "külön rendeltre" indulással.)

Előzmény: laka04 (61850)
ujfigura Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61858

Az Almex jegykiadó gépeket meddig üzemeltették itthon? Nem konkrét dátumra gondolok, csak úgy kb. év szintjén. Illetve volt ennek egymástól markánsan különböző több fajtája, vagy nagyjából hasonló gépeket használtak több országban?

Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.01.18 0 1 61857

Mégis mennyi realitása van, hogy a áprilisban megjelenő tenderen kitudja hány vitarendezés után nyár végén/ősz elején egy teljes régió ellátását megnyerő

XYKK Zrt. / Transman / WabiGyuri

január egyre össze tudjon szedni egy max 10 éves átlagéletkorú flottát?

 

Ugyan ez áll a vonalcsoportonkénti tendereztetés esetén belépő sok kis

Bárnevolna Bt. / Kis XXIII. István ev.

esetében is. Új flottára nem is merek gondolni ilyen rövid határidővel...

Előzmény: Törölt nick (61855)
Dante001 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61856

Hát azért némelyik KK-t elnézve megtippelni sem merem mennyi kotla kell ahhoz hogy 10 év alá menjen az átlagéletkor.

Előzmény: Törölt nick (61855)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61855
MCA-001 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61854

És az árak:

2015.08.22-én, Berlin-Hamburg (300km) között

Előzmény: MCA-001 (61851)
MCA-001 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61853

Na akkor még egyszer:)

Célállomások:

Járatok és indulások (hetenként)

Előzmény: MCA-001 (61851)
MCA-001 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61852

Viszonylatok száma:

Előzmény: MCA-001 (61851)
MCA-001 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61851

Németül tudók előnyben:)

Egy elemzés a német távolsági buszközlekedésben tapasztalható állapotokról, 2015-ben.

 

Szeptemberben 338 engedélyezett vonalon volt távolsági buszos közlekedés. (a liberalizáció előtt 86db ilyen vonal volt)

A piacvezető a MeinFernbus/Flixbus 67%-os részesedéssel. Őt a Deutschen Bahn AG követi (9%)

A hálózat folyamatosan bővül éjszakai és expressz járatokkal.

 

http://www.omnibusrevue.de/bag-marktanalyse-des-fernbuslinienverkehrs-2015-1739713.html

A teljes dokumentum innen tölthető le:

https://www.bag.bund.de/SharedDocs/Downloads/DE/Marktbeobachtung/Sonderberichte/SB_Fernbus_2015.html?nn=12502

 

laka04 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61850

Köszönöm az információt!

 

Én is ezt sejtettem, csak az lepett meg, hogy a menetrendek.hu ezeket kiadja aznapi indulásokkal. 

Előzmény: Törölt nick (61849)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.16 0 0 61849

Ezek a járatok-tudtommal- nem közlekednek.

 

A legutóbbi vasutassztrájk idején volt Budapest-Debrecen közti forgalom, gondolom ez is hasonló célokat szolgál, hogy be van mérve a vonal , lehet ez alapján menetrendszerinti forgalomban jegyet eladni stb..

 

 

 

Előzmény: laka04 (61848)
laka04 Creative Commons License 2016.01.16 0 0 61848

Sziasztok!

 

Minap a menetrendek.hu-s kereső egy utazásomhoz kidobta opciónak a Budapest - Debrecen (1062-es mező) között külön rendeletre közlekedő járatokat. Erről tudtok valamit, hogy ezek tényleg közlekednek-e - és ezzel együtt egy halandó utas is igénybe veheti-e, vagy esetleg csoportok szállítására funkcionál - vagy a rendszer adatbázisában hibásodott meg valami?

 

A naptáron lépkedve 2016. március 26-ig írja ezen buszok közlekedését naponta.  

 

Köszi a segítséget előre is.

dundalk Creative Commons License 2016.01.16 0 0 61847

Úgy látom, hogy VD-t likvidálták ebből a projektből is:

Karrier: Vitézy Dávid a közlekedési múzeum főigazgatója lett

De csak megbízott főigazgató. Így jár, aki sikeresebb, mint Tarlós István. Tovább »

forrás: Index.hu

dundalk Creative Commons License 2016.01.15 0 1 61846

A DAKK talán. Mostanában vettek át úgy 20 Scaniát, tavaly volt 51 új Volvo beszerzés és még 10db 6-8 év körüli használt beszerzés is.

 

Néhány KK sikerrel fog pályázni az a tippem, hogy jönni fog pár új szolgáltató is. (Vt Transman/Arriva, Orangeways). Elvileg a KKsítás lényege, hogy megerősítsék a cégeket a pályázatra, ehelyett az egyesítés után a korábbi gyenge cégek magukkal rántották a közepesen teljesítőket is. Így egy forrás nélküli, napi gondokkal és el öregedet állománnyal küzdő cég jött létre, ami minden csak nem versenyképes.

Előzmény: JLW-470 (61843)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61845

Elvileg a DAKK erre gyúr, ha minden igaz.

Előzmény: JLW-470 (61843)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61844

Attól függ, hogy írják ki a pályázatot. Ha teljes régióra, akkor beszerzés nélkül nem nagyon tudnak labdába rúgni. Ha forgalmi térségekre vagy vonalcsoportokra, akkor már tudnak valamennyit szakítani.

Előzmény: JLW-470 (61843)
JLW-470 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61843

Van olyan KK,amelyik ennek a 10 éves átlagéletkor-elvárásnak meg tud felelni?

Előzmény: kbn (61842)
kbn Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61842
-Smiley- Creative Commons License 2016.01.12 0 0 61841

Ha már módosítgattak, miért nem 22:00 órakor indul a Keletiből, és megállna Ferihegyen és Félegyházán.  Sokkal több embernek nyújtana kedvezőbb hazajutási lehetőséget. 

 

Visszafelé nem korai az indulása Szegedről? 

Előzmény: sosiforda (61839)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.12 0 0 61840
sosiforda Creative Commons License 2016.01.11 0 0 61839

http://www.volanbusz.hu/hu/hirek/forgalmi-hirek/hir/2565

 

"2016. január 18-ától a Budapest és Szeged között közlekedő éjszakai járatpár meghosszabbított útvonalon, a Keleti pályaudvarig közlekedik.

Az autóbuszokra felszállni a Keleti pályaudvar Kerepesi úti autóbusz és trolibusz végállomásánál, a 73-as trolibusz megállójában lehet."

trizs77 Creative Commons License 2016.01.08 0 0 61838

Az újságíró szerint ebből a napi 1400 járatból kimaradt 22.

 

Ok.

 

 

Előzmény: Snake-Mojzi (61837)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61837

Tanítási napokon nagyságrendileg 1300 helyijárat és 100 helyi forgalmat is kiszolgáló helyközi járat közlekedik Győrben.

Előzmény: trizs77 (61833)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61836

A járatkimaradások százalékos aránya önmagában nem mutat teljeskörű képet. Az elfagyások jellemzően hajnali kiálláskor jönnek elő, így ebben az időszakban jóval nagyobb is lehet a járatkimaradási arány. Emellett hajnalban sehol sem a legsűrűbb a követés (meg úgy Győrben még a belsőbb városi járatok is max 15-20 percenként járnak, a peremkerületiek közül néhány meg ritkábban), pláne, ha egy vonalról véletlenül több kocsi is kimarad. Ilyen esetekben simán összejöhet akár 40-45 perces várakozás is. Meg amúgy is, reggel, főleg hajnalban nem az időmilliomos nyugdíjasok utaznak, hanem a melósok, akik pedig időre mennének, így nekik a járatkimaradások fokozott szívást jelentenek.

Előzmény: trizs77 (61833)
trizs77 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61835

Jól írod.

Előzmény: Racilaci (61834)
Racilaci Creative Commons License 2016.01.07 0 1 61834

Nem a számok, hanem sajnos a szavak is ellenségei az illetőnek. Kb. annyit kellett volna írnia, hogy több vonalon is előfordult, hogy 45 perceket fagyoskodtak az utasok a reggeli időszakban. Ha nincs ott az "átlagosan" szó, akkor a dolog rendben lenne.

 

Így viszont védhetetlen, mert feltételezve azt, hogy egy csomó utas nulla perces késéssel szállt fel a buszra, bizony azt kell gondolnom, hogy néhány átlagidőt rontó utas akár 300-400 percet is a megállókban töltött.

Előzmény: trizs77 (61833)
trizs77 Creative Commons License 2016.01.07 0 1 61833

Az eredmény közismert: a hét első napján 22, míg kedden 31 járat maradt ki a kisalföldi megyeszékhelyen.

Az utasok átlagosan több mint 45 percet fagyoskodtak a buszmegállókban a hidegre fordult téli időjárásban."

 

---------------

 

A két mondat együtt biztos, hogy nem igaz.

Nem lehet igaz.

 

Aki írta annak és főnökének (szerkesztő úr) biztosan kettes vagy rosszabb jegye volt számtanból.

 

Hány járat van Győrben egy hétköznap ?

 - 400 ?

 - 500 ?

 - Több ?

 - Kevesebb ?

 

A 22 kimaradt járat az 500-nak hány %-a ?

 

Ha 22 kimaradt mondjuk 500-ból, akkor 478 nem maradt ki.

Az a 478 pedig biztosan nem 45 percenként járt.

 

Amikor egy humán szakos (itt újságíró gyakornok) számokat ír, azok jelentésének ismerete nélkül akkor ilyen sületlen cikk születik.

 

-----------------

 

a magyar újságíróknak a számok nagyobb ellenségeik, mint egy szerkesztőség elleni szélsőséges támadás.

 

 

 

sosiforda Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61832

http://www.kisalfold.hu/tudosito/tragikus_gyori_buszkozlekedes_-_igy_lattak_olvasoink_tuti_memek_keszultek_-_fotok/2458475/

 

http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/panaszaradat_utan_nem_maradt_ki_buszjarat_szerdan_gyorben/2458216/

 

"kaotikusan indult a győri buszközlekedés az év első munkahetén. Hétfőn 24, kedden 17 busz fagyott el induláskor vagy menetközben.

Az eredmény közismert: a hét első napján 22, míg kedden 31 járat maradt ki a kisalföldi megyeszékhelyen. Az utasok átlagosan több mint 45 percet fagyoskodtak a buszmegállókban a hidegre fordult téli időjárásban."

 

"A Győribuszok.hu információja szerint szerdán négy új busz érkezett Győrbe. Kettő Sopronból, egy-egy Szombathelyről és Pápáról jött a helyi buszközlekedést segíteni."

 

http://www.gyoribuszok.hu/hirek.htm

trizs77 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61831
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61830

A Debrecen-Hajdúböszörmény-Hajdúnánás-Nyíregyháza autóbuszvonal már az 1970 es évek végén  is létezett a mainál kevesebb járattal...

Előzmény: Racilaci (61828)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!