Igazából ez már lassacskán OFF-topic, de azért ide írom:
A legfrissebb információim szerint a Volvok mégsem teljes egészében Cinkotára kerülnek, hanem egyenlően lesznek elosztva Cinkota és Kelenföld között. A metrópótlás között és után a 7-7A vonalakra kerülnek, ahogy az várható volt.
Sziasztok!
Munkám ma Újpalotára vitt. Sikerült kétszer is exdéltepsi buszokat kifognom (130gy:17-79, 96:17-28)
17-79-nél az ajtós oldalon, elöl déltepsi, hátul már cinkotai betűtípussal vannak az azonosítok. Szeretem az ilyen vegyes megoldásokat :)
19-71 (96-on láttam azt is): azonosítok speckó betűtípussal vannak, olyan, mint az ezüstös 280-ké, csak világosfehér és sokkal alacsonyebb-tömörebb, képet is már láttam róla valakinél (ilyenkor jönne jól a központi buszos galléria)
Van még ilyen betűtípusu azonosító valamelyik buszon?
17-28: megszolgálta már az idejét, mehetne nyugdíjba...
Más:
Nem tudom, hogy más trolikon is szokás-e, de a 204-es számú (vagy a 203-on) 280-as trolin (80-ason ment) szép nagy ajtónyító gombok vannak az ajtók mellett kivül.
"hogy az az első időkben megismertek szerint fog az azt követő években is történni."
Nagyon valószínű, hogy nem, uis az idei az még nem volt az igazi 10 hetes lezárás, csak egy kis álmunka.
"Valamint arra is felhívnám a figyelmedet, hogy ha minden jól megy, akkor addig érkezik még 100db Volvo..."
A szerződés 50-150 Volvóról szól. Az 50 biztos. A továbbiakhoz pénz kell. A pénzhez jelenleg nincs politikai akarat a főváros részéről, úgyhogy továbbiak akkor lesznek, ha a BKV tud pénzt varázsolni.
Felhívnám figyelmedet, hogy mivel több szakaszban fog történni a metrópótlás, ezért egyáltalán nem biztos, hogy az az első időkben megismertek szerint fog az azt követő években is történni. Valamint arra is felhívnám a figyelmedet, hogy ha minden jól megy, akkor addig érkezik még 100db Volvo...
"Vissza bizony, és megválaszolódott a kérdésem is, miszerint felújítják-e. Hát nemhogy nem újították fel, de a meggyógyított felület után még csak le sincs mosva... Nemhogy új motor..."
Miért is lenne felújítva? Miért is lenne benne új motor? A Volvok érkeztével és a metrópótlás elmúlásával ő lesz az egyik első kocsi, akit úgy kivágnak, mint a macskát .... :-)
"Ezt a Boglár utcát már csak megnézem valamelyik nap közelről"
Nem fogsz semmit látni szerintem, egy szűk utca, inkább a szalagházak parkolóinak szervízútja (onnan töltik fel a közért (Profi, ha jól emlékszem) raktárát.
Ha jól veszem ki a térképről, a 146-os úgy járt, mint most, a 145-ös meg nem ment el a Bogár Ignácig, hanem már a Bogláron visszafordult.
Nem tom, mi értelme volt.
Délpestiek, bocs az unalmas témáért.
Rally, elmehetnénk valamikor felfedezni Békásmegyert, nekem van egy kis helyismeretem, mert életem nagy részét ott töltöttem.
Mégpedig nem egyszerűen ment...
Először, az Ország úton át eljött a Pusztadombi -Égető- Táncsics- Donát -Békásmegyer u. (buszforduló), majd ugyanerre vissza, egy jobbos a Hollós Korvin Lajos u. -ra, fel a (nemtommianeve) -n a Kőbánya utcára, azon elérte a másik buszfordulót (Pince köz) , ott fordult, és visszagaloppírozott a (régi) HÉV -állomásra.
Aztán amikor -úgy ötödikes lehettem, hatodikos- megszélesítették az Ezüsthegy utcát, meg befejezték a lakótelep miatti turkafurkát, elindult a 186 -os (ezt nem tudom, mikor volt, 1983 vagy 84??), a 143 -as nem csinálta meg a nagykört, hanem még bejárt a Békásmegyer u. -i buszfordulóba, de onnan az Ezüsthegy utcán át ment a Kőbánya u. -i fordulóig.
Majd -ahogy ma is- a Táncsics M. -ról befordul az Ezüsthegy u. -ra és úgy megy fel a Pince közbe.
(Ezt a Boglár utcát már csak megnézem valamelyik nap közelről)
Ebből a időből van egy térképem (1982).
Ezen megy a 145-ös a Boglár utcában.
186-os nincs, a 143-as megy mind a két felső buszfordulóba. A 34-es befelé is a Vörös Hadseregen indul az Újmegyeri térről (a megálló öböl a mai napig megvan a Pünki előtt).
Be kell valljam, nem emlékszem rá hogy járt -e a Boglár u. -ban a 145 -ös, az nekem a "másik oldal", nemigen mászkáltam el arra gyerekkoromban.
Arra viszont élénken emlékszem, hogy a 143 -as oda -vissza járt az Égető és Pusztadombi utcákon, még a jó öreg Prágás 260 -asokkal.
Csak úgy (lehet hogy rossz) emlékezetből -mert ez már igen rég volt -egy pár rendszám, amely állandóan, vagy nagyon sokszor megfordult itt:
05-08, 22-97, 90-19 (ennek valami miatt igen karcos volt a baloldali, második utasablakának alsó táblája), 89-11 és 89-12.
Mikor még a régi HÉV -állomásnál volt a vá., egyszer, egyetlenegyszer volt rajta egy nagyon első generációs 260 -as, még csodálkoztam is, hogy ilyen kisablakos is van (1/4 -es ablakok), ő ha jól emlékszem a 49-54 volt.
Sürgősen pótolnom kell az Óbudai, Csillaghegyi, és Ófalui helyismereteimet :o) (És fényképeimet)
Melyik busz megy a Temetőhöz? 405 azt tudom, de melyik?
Utasdícséret nem oltja ki az utaspanaszt, vagy az eseményeket? Mert akkor elintéznénk itt egy páran Kollégád csuklóstanfolyamonvaló részvételét is :o)
Szegény, most gondolom erről le fog maradni? :o(
"Elvileg két év utaspanasz – és eseménymentes szereplés"
Arra azért kíváncsi lennék, hogy egy-két cinkotás délutános 44-es vezérnek hogy jött össze a két utaspanasz mentes év, mert ölég bunkók tudnak lenni... (avagy elég egy-kettőre ránézni...)