Egyéni megítélésen sok minden múlik. Én sokat utazom hosszúkat a családdal, véleményem szerint 2 felnőtt, 2 gyerek kombináció + csomagokkal még ideális a kocsi, e felett lemondásokkal jár. Létezik nagyobb egyterű, vagy SUV, a Mazda előnye a nagyfokú varálhatóság és a tolóajtó.
Hátsó sorban kényelmesen el fog férni az asszony, ha átlagos magasságú, legalábbis kényelmesebben mint középső sorban két gyerekülés között.
Azért ezt a megoldást néztem, mert a leghátsó sort mindenhol lehúzzák, hogy felnőttnek alkalmatlan hosszútávon. Ti használtátok a leghátsó sort nagyobb távon felnőttekkel?
Asszonypajti strapabíró, múltkor is úgy mentünk Balatonra, hogy hátul ült a két gyerekülés között (jobb 1ben meg anyós), de nem tudott hátradőlni :)
Gyereküléstől is függ. Nálunk az asszony be tudja magát préselni középre egy gyerekülés és egy hordozó közé, viszont nem szokta. Kényelmetlen és nincs értelme, mert a gyerekkkel (főleg ha csecsemő) csinálni bármit is már nem lenne hely. Ha nem szállítasz csomagot megoldás lehet, hogy a 6-7. helyen ül az asszony, ha van babakocsi stb. akkor csak a jobb 1 marad.
Szemezek egy ilyen autóval, és lenne egy kérdésem felétek. Két gyerekülés közé be tud ülni hátra egy vékony testalkatú felnőtt? Vagy esélytelen? A teszteken azt írták, hogy nem lehet használni, mert túl keskeny. Ha van valaki, aki két gyereküléssel használja, az megnézné nekem, hogy van-e esély oda egy felnőttet beültetni?
Még akkor ott és azonnal. Másnap reggel kellett visszamennem, akkor volt bent a főnök. Megnéztük a kamera képét, de nem látszik rajta semmi: a kamera akkor fordul rá az adott kútra, amikor a pistolyt leemeli az ember, s bár a "jó" oldalával állt a kocsi a kamera felé, de a kutak kitakarták az autót. Mondta a főnök, hogy van biztosításuk, így ha akarom, töltsünk ki papirokat. Ennek semmi értelmét nem láttam: semmi bizonyítékom nincs rá, hogy a kocsi nem volt karcos mielött beálltam a mosóba. Beszopt@m :( Lecke megtanulva...
Sziasztok, szeretnék segítséget kérni. 2009/7 havi mazda 5 2,0 CD TX plus -ban van e részecskeszűrő? Most szeretnék venni egyet és csak akkor javasolják, ha nincs benne.
Nekem lassan egy éve herélték ki, kisebb a fogyasztás. Néha látok füstpamacsot amikor indítom az autót, ez lehet, hogy eddig is volt, csak a kiszerelés után tűnt fel.
Korrekt, gyors munka volt, kb 2,5-3 óra alatt végeztek vele.
Köszönöm a válaszodat, ma méregettem is rajta, csalóka volt a kifordított keréknél a dolog, valójában nem sokkal kopottabb a külső éle mint a belső. Az élek azonban kopottabbak mint a gumi közepe, ez van.
Az eleje jobban fogy (160 ló, szervókormány, ez van) de előre-hátra pakolgatva jó lesz ez, nem kell fordítgatni.
21.000km után 6.5mm a közepe, 5-5.5mm a széle a gumiknak, van rajta még bőven. HA jól tudom 8mm körül voltak újonnan.
Egy rögtönzött kép róla:
Amúgy Michelin Cross Cimate, nagyon meg vagyok vele elégedve pedig igen szkeptikus voltam, eddig csak jó minőségű, újonnan vett külön téli-nyári gumival jártam az autóimon.
A TPMS, új felnigarnitúra miatt gondoltam teszek egy próbát, legalább megcáfolom a reklámokat.
2 tél alatt teszteltem (durva telek azért nem voltak) de gyönyörűen muzsikált a hóban, latyakban is, nyáron, vízben pedig hozza a michelin szintet.
Kíváncsi leszek mi az a profilmélység ahol télen majd érezhetően rosszabb lesz, akkor azonnal csere.
A téli és a nyári szettem is használtan kb 80-90%-os állapotban került hozzám. A téli Michelin A4- gyakorlatilag két tél utás sem látok jelentős kopást, csak a mintaélek kerekedtek kicsit, a kopása egyenletes, elöl és hátul is, bár ugye párban, voltak mindkét helyen.
A nyári esetében viszont a mind a külső, mind a belső szélek koptak. Ez ellen a 2-3 tizeddel nagyobb nyomás lehetett a megoldás.
Összesen ezekbe a szettekbe kb 55.000 km ment bele kb 35.000+ 20.000 arányban. A nyári ránézésre még a mostanin kívül egy szezont elfut. A téli garnitúra kopására nem találok magyarázatot.
Az abroncsok megfordítása jó ötlet, ha a külső oldala nincs jelölve az abroncsoknak. Ha 205/55 r 16 a méreted, akkor lehet jobban megéri kb 70.000 huf-ért egy új szettet (pl hankook stb) feltetetni szerelést belealkudva, illetve magasabb keréknyomással járva. Ezt meg olcsón eladni. Egy szerelés ugye 6-10.000 huf főleg, ha alufelni, és ragasztani kell a súlyokat.
A szilenteket azért megnézném, nem lógnak-e de akkor is inkább a belsejét rágná, nem a külső felét...
Még valami: a fordítás is csak ideiglenes megoldás, illetve valamelyest változik a tapadásod, hiszen a vékonyabb felületet nagyobb nyomással nyomd a felülethez.
Te elég jó megfigyelő vagy az autóddal kapcsolatban, lenne egy kérdésem:
Milyen gyorsan kopik a gumi a kocsidon?
Az egyterűeknél sajna megszokott hogy a külső éle kopik főként elől, de hátul is.
Emiatt már egyszer átraktam a gumikat előrről hátulra, de ugyanúgy a külső él kopik itt is, ott is.
20ekm van bennük, nagyon jók még, azon gondolkozom hogy gumisnál megcseréltetem a gumit a felnin a jobb és a bal oldalak között, így a forgásirány marad, viszont kívülről belülre kerül a kopottabb rész, az élettartama végén (40-50ekm) így egyformán lesz kopott a gumi két széle.
Láttál már ilyen megoldást?
Le akarom pontosan mérni majd hol mennyit kopott és kiszámolni.