reménybeli X tulajdonosként csatlakoznék a fórumhoz, az áldozat egy osztrák pedigrével rendelkező 1981-es 1,5-ös (E modell, ZFA sorozat), jelenleg üzemképtelen - cél az üzemképesség elérésén és a gyerekeimmel való közös járműépítésen túl akár egy OT minősítés, bár a gyári állapot pontos mibenléte a típusnál még nem teljesen tiszta számomra (itt elsősorban az alváz és korrózióvédelem a kérdéses). Magam Budapest és Érd között vagyok elérhető, de az ország bármely pontján és a szomszéd országokban lehet számítani a feltűnésemre. Előre is köszönök minden segítséget és észrevételt, a feltámasztás alatt szívesen venném igénybe az ismereteiteket és az összegyűlt tapasztalatokat.
Nem éppen ingyért,itt festették,az első zárhíd meg a fekete dolgok vannak hátra.Jó barát a tulaj megengedte hogy ha alátettem a futóművet az emelőn kifújhatom az üregeket mike sanders zsírral szerintem ez a jövőhét utána hoznom kell el mert hoz a kasznis aki ezt is csinálta egy E-type-ot a helyére.Itt napi szinten utcára is festenek akkor csinálták mikor kedvük és idejük volt hozzá nekem is így volt a jó gyönyörű is lett.Meg is ijedtem hogy fogom hazahozni összerakni viszonylag szűkös helyen egy karc nélkül.Hogy röhögjetek rendeltem 100 m buborékfóliát teszek a kényes helyekre.
Srácok szerintetek mi az a gumiméret ami jól is mutat az 5.5colos 13-as keréken de az OT-n sem vágnak ki vele?A gyári 1.5 lemezfelnis mérete 165/70 a 87-től szerelt 16lyukas Speedlie-okra 185/60-at szereltek.Szerintetek 175/50 keskeny és alacsony lesz?