Keresés

Részletes keresés

GABORBP Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14860
Ilyeneken ne lepődj meg, Cinkotára vasárnap reggel ment befelé egy 30-as (1/2 9 körül volt az Örsnél), ma 1/2 3-kor egy 260-as, arról meg ne is beszéljünk, hogy 12 körül milyen ki-be rohangálás van.
Előzmény: rally forever (14859)
rally forever Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14859
Érdekes jelenséget tapasztaltam (Bár szvsz csak délpestieknek érdekes :o)

Most egy 280-as ment itt a Vágóhíd utcán befelé (Garázs-BÓL)

Ez miért édekes?
Láttam már 280-ast errefelé, nem nagy dolog.
Láttam én már ilyenkor az utcában 280-ast a garázs FELÉ menni.

Vajh hova mehetett? Pótolni, ilyenkor? Vagy átcsoportosítás? (Rendszámot 80 km/h környkén sötétben a 3. emeletről ne várjatok :o)

R.

rally forever Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14858
:o)))

R.

Előzmény: Tector (14857)
Tector Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14857

"...és felemeli a kereket, mimt a kutya pisiléskor...."

Itt OFF, de hasonló eset...
Surranótársam egyszer éktelen üvöltéssel és hanyatt -homlok menekült a billenős Kamaz fülkéjéből, mikor az általa lebillenteni akart 1 (egy) darab kő a plató végére érve valahogy megállt, és elemelte a kocsi elejét a földtől. A srác gondolkodás nélkül ugrott ki a kb. 2,5 -3 méterre elemelkedett Kamazfülkéből, és rohant el amilyen messze csak bírt. A fülkeajtónak még becsukódni se volt ideje, mikor a fékezetlen Kamaz, amely jóformán csak a C tengelyen támaszkodott, szép öregurasan kigurult a kődarab alól, és nagy tuttyanással földet ért az eleje.
Igaz, evvel a művelettel "kicsomagolta" a vezetőfülkét, azaz a szélvédő mögött, a motorsátoron, stb. tárolt vackok szerte és szana hevertek a kabinban. :o)

T.

Előzmény: MALWIN (14853)
rally forever Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14856
Akkor rendben van :o)

Aszittem Kecskemét = MANváros :o)

A dísztárcsás buszok nekem is bejövősek, és még egy jópáran másoknak is, biztos :o)

R.

Előzmény: Tector (14854)
rally forever Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14855
A belső kerék gyanús volt, de mozgó buszról láttam az eseményt. Szvsz ez lehetett, mert légrugógondnál nem adták volna vissza délutánra forgalomba.

Szépen elemelkedett az biztos :o) Kár, hogy nem volt nálam fényképező :o(

R.

Előzmény: MALWIN (14853)
Tector Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14854

Nyugi, vannak egész érdekes gépek is.
Ott van mindjárt pl. BPF-031, aki egy 280 -as, de szép műanyaglökös van rajta mint a 250 -eseken, az ikerfényszóróiról már nem is beszélve. Pláne nem beszélve a műanyagból sajtolt utasüléseiről. :o)
415 -ösök szép, tiszta állapotban, dísztárcsákkal, stb.
Sajnos BOP-314 -et (még) nem tudtam lefotózni, pedig -kövezzetek meg- nekem nagyon tetszik jelen állapotában, azaz tetőtől talpig díííídzsúúúúúúsz reklámba öltöztetve.
(Bár eléggé locs- pocs idő volt még tegnap is, de meglepő volt számomra, hogy a kocsikon a felverődött piszok kb. annyi volt, ami reggeltől fogva érhette őket).

T.

Előzmény: rally forever (14852)
MALWIN Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14853
Belsőkerék-pukk meg légrugó-nyekk tud ilyet produkálni, úgy biz'a!
412 hátul viseli a mocit, ettől a súlypont letolt gatya effektusba megy át, és felemeli a kereket, mimt a kutya pisiléskor....
Előzmény: rally forever (14851)
rally forever Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14852
Hát ha már ilyen messze elmegyek, csak nem fogok MAN-t fotózni... Akkor inkább be sem kapcsolom a fényképezőt :o)

R.

Előzmény: Tector (14850)
rally forever Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14851
Ma egy eléggé látványos 412 lesérülést láttam. Corvin úton tépünk befelé 59-esen, és látom szembe billeg BPO-227 vészvillogóval. Hátulja 2 mm-re a földtől, bal első kereke meg kb 10 cm-re a levegőben!!!!!! Érdekes volt :o) Szőrmegyár mh.-nál be is adta a kulcsot. Délután is Csillagtelep felé is, és hazafelé is vele jöttem, addigra meggyógyult. Fok-Gyemje nem igazán. Külső kijelzőkön össz vissz annyi, hogy 59, belül pedig üzembiztos 13:27 perc 16 órakor is :o) Titkárnéni is megfeküdt, becsületére legyen mondva vezérünknek, hogy szépen mondogatta a megállókat befele.

Kérdés, hogy a rákba tudott így megbillenni? Jobbhátsó defekt nem volt. Lehet, hogy elszállt hátulról a levegő???

És mintha NOLAN topictársat láttam volna felszállni Csillagtelepen BPO-222-re (59A). Jól láttam, Nolan? :o)

Valamint SzentImre téren pedig nemrégiben kilakkozott BPI-813 pihent. Nála sem volt minden rendben.

BKV-ról mára ennyit.

A Csepel pláza parkolójában láttam egy sokak által favorizált Ikarus típust fehér színben. Ha jól láttam a rendszámot FIS-710. Nem ismerős vkinek?

R.

Tector Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14850

"...Ezexerint jövőre a Repülőnapkor is lesz mit fotózzak...

Ja. Lehet hogy MAN -t.
Ugyanis (ezt már nem emlékszem, honnan hallottam, igen félve és fű alatt merem csak kimondani, lehet félreértettem) valszeg a három ex -BKV -s lesz az első, amit kidobnak, ha Kmétre új helyi csuklósok érkeznek.
(Bárki, aki esetleg közelebbit tud: Ez tényleg így van, vagy csak beképzelem magamnak??)

T.

Előzmény: rally forever (14847)
rally forever Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14849
Nemsemmi. Nem sűrítették agyon a dolgot :o)

Tetszik az "egyedi" betűtípus a menetrend tetején :o))))

R.

Előzmény: tupolev (14846)
rally forever Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14848
Hát akkor nem tartunk vissza, termeljél. Az első 5 évre Neked 5000 hsz.-t irányozok elő :o))))

61E-s elméleteddel egyetértek. Majd biztos dobnak oda egy-két lerögzített ajtajú Volvót :o))

R.

Előzmény: attah (14842)
rally forever Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14847
Üdv! Örömmel olvastam soraid. Ezexerint jövőre a Repülőnapkor is lesz mit fotózzak :o)

R.

Előzmény: Tector (14841)
tupolev Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14846
Találtam egy 12 éves kiadványt.
A 34-es és 134-es buszok összevonásáról, ami egyébként egy jó lépés volt.

Itt az eleje
És a menetrend
Érdemes összehasonlítani a mostanival. No comment...

SaxViktor Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14845
Már csak azt nem tudom, hogy miért Tectornak címeztem a választ, mikor attah-nak akartam. :-)
Előzmény: SaxViktor (14844)
SaxViktor Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14844
Hali!

A megfigyelés a 61E esetében jó. Néhány hónappal ezelőtt a VÉEK-en volt is erről szó, hogy a járműbeszerzéseknél lehetne pont a 61E-re olyan kocsikat beszerezni, amik nem 100%-ban alacsonypadlósak. (Urambocsá' még 4. ajtajuk sincs) Tulajdonképpen a 435-ös arra a vonalra kivállóan megfelelő padlómagasságát tekintve. De ha még a 2-es és a 4-es ajtó se lenne, még az is bőven beleférne. (Szerintem tupolev ezt meg is tudná kreálni egy Volánbuszos 435-ösből. Mondjuk "felújításon átesett, befalazott ajtós, Ezüst-nyilas 435 a budapesti 61E viszonylatra" címmel.)

Előzmény: Tector (14841)
attah Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14843
Mai metró újságban olvastam, hogy hétvégén (SZ,V) a 74, 74A troli helyett pótlobusz jár felsővezeték-karbantartás miatt, de ugyanolyan menetrenddel. Andriska, 41VP, nem mentek? Azért kérdem, mintha már voltatok volna trolipótlok.
Ha már tudtátok a hírt, akkor bocsi.
attah Creative Commons License 2004.01.14 0 0 14842
Sziasztok!

Topic.OFF

Nem csoda, hogy csak ~ 15 ezernél tartunk 30 ezer helyett, ha délelőtt nappal nem ír senki. Hogy iskolában vagy munkahelyen vagy? Ez nem lehet kifogás, igazolatlan jár érte. :)

Topic.Volan.ON

A volános 435-ökben milyen motor van? Hasonló a BKV-s testvéreihez? Jobb vagy rosszabb valamilyen szempontból? Azt tudom, hogy a bp-s helyközi (sárga) 435-ök manuális váltóval szereltek.
Néha szoktam volánbusszal Üllőre menni. Jó érzés utazni rajta: tiszta, nincs összefirkálva, még a 16 éves buszok is sokkal jobb állapotban vannak, mint a hasonlókorú bp-iek. Tegnap 61E-vel mentem... ja párdon elfelejtettem
Topic.Volan.OFF

Topic.BKV.ON
Szóval tegnap (19-23), és valószinüleg ma is 61E-vel megyek. Szerintem ide nyugodtan lehetne Volános buszt 280 vagy 435-t tenni, indoklásaim:
- ha elfogy a buszon az üllőhely, az emberek az ajtó előtt kővé dermednek és bambán bámulnak a szerencsés széken üllő utasokra, magyarul állóhelyre kevés szükség van
- nincs megállója, tehát a fel és leszállásnak nem kell villámgyorsnak lennie, (ezért a szövegért a keresztúriaknál már nem lennék népszerű, ha pl, valamiért csúcsidőben 10 percet késne a busz, és az egyesével leszálló utasokra külön még várni kéne)
- a megtett út 60-70%-a padlógázzal megy, ami a bkv-snak picit megerőltető, egy volános busznak meg sem kottyanna az átlag 60 km/h.

Tector Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14841

Üdv!
Most értem haza Kecskemétről. Távirati stílusban a nap eseményei: A keresett járművet becserkésztem, utaztam vele egy kört, és le is sikerült fényképezni.
Ő volt ACH-447, azaz ex. BU-20-41.
Benyomások:
Az eredeti dekoritok már cserélve lettek rajta, át lett fényezve, de más tekintetben nem sokat változott.
Igazi élmény volt vele utazni, a ráncajtós-prágaváltós-kismotoros feeling tökéletesen megvolt. Pláne hogy az ajtajai szép egészséges, hangos szusszanással nyílnak és csukódnak. :o)

T.

tupolev Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14840
Nem hangzik rosszul:-)

Nekem tegnap volt Építésgazdaságtan és Menedzsment:-)

Előzmény: Törölt nick (14839)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14839
vállalkozásgazdaságtan
:)
Előzmény: tupolev (14837)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14838
Felhívtam telefonon. Pécel azért nincs olyan messze, pár órán belül hazaér :-)
Előzmény: rally forever (14834)
tupolev Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14837
Valami izgalmas legalább?
Előzmény: Törölt nick (14836)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14836
arra nem, de kell másra
Előzmény: tupolev (14835)
tupolev Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14835
Úgy értem, hogy mostanában úgy általában keveset van itt.

De mostmár úgyis csak magammal beszélgetek, mert mindenki alszik.
Persze, nem kell tanulnotok Belső terek vizsgára :-((

Előzmény: Törölt nick (14833)
rally forever Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14834
Országos, műholdas megfigyelőrendszered van? :o)

Hát akkor még soká megy aludni Grimbi.

Én viszont most megyek. A viszontlátásra.

R.

Előzmény: Törölt nick (14833)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14833
Él, épp' dolgozik (utolsó kanyar), csak netközelbe nehezen jut.
Előzmény: tupolev (14830)
rally forever Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14832
A hoppácskát kéretik elfelejteni!

A Dakar rally-n "170" km/h-s borulás jár érte! :o))))))

Gondolom dolgozik Grimbi, és sok szép fotót készít. :o)

R.

Előzmény: tupolev (14830)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.13 0 0 14831
Hogy érted, hogy hová tűnt?
Előzmény: tupolev (14830)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!