A garázsban játszadoztam és a porlasztós dobozomban ránéztem a másik tarcsi porlasztóra. Én azt hittem, hogy az nem passzol az én motoromhoz, de a múltkorában Tibibá666 leírta nekem a keresztreferenciákat.
Utána néztem a dolognak és nagyon meglepődtem, mert az EJBR02101Z és a EJBR01701Z cserélhetők egymással.
Tehát ez azt jelenti, hogy van még egy porlasztóm, nincs para, de azért ne történjen megint meglepetés.
Még annak kell utána nézni, hogy mit kell csinálni, ha esetleg csere kell, biztos, hogy van valami kódolni való, vagy esetleg valami más tenni való. Mind a kettő Euró 3-as. Azt még ma sem tudom, hogy mi történt a másikkal, de láttam a youtube
videon, hogy a "szerelő" egy átalakított csővel, beindított motornál (három henger ment), próbálta ki, hogy a porlasztó hogyan
működik. Ez a porlasztó szabadba nyomta a gázolajat és jól látható volt, hogy nem működik rendesen. Amelyik nem megfelelően "spriccelt" , az a beépítés után olyan hangokat produkált, és sántán járt a motor, mint az enyém egy hete.
Olvastad te is esetleg a cikket amit a csávó leírt ? Balika75 Megane-ja lehasalt , Mert valami savazásról írt a haver. Ráadásul debreceni, itt lakik a közelembe. Én ezt a savtémát abszolút nem értem. Hálás lennék, ha valaki megmagyarázná !
1,4 16 benzines Tháliánál az a jelenség, hogy ráadom a gyújtást a műszerek világítanak.Próbálok indítani de nem csinál semmit,mintha az imó letiltana.Benyomom a féket és rendesen indít.Hetente egyszer kétszer produkálja ezt a jelenséget.
R69/1 ! Az, hogy a teknőt leszereld a bölcsőt is le kell szerelni. Nem ajánlom, mert sok munka. Ezen kívül a teknő tömítés is pénzbe kerül.
Hidd el a legolcsóbb a menetjavító és máskor nem kell a leeresztő csavart végletekig meghúzni. Az nem esik ki magától. Javasolom a szilikon pasztát és bízhatsz benne a következő olajcseréig.
Injektor Mágusok ! A Firad gyártmányú csúcsok milyen minőségűek lehetnek ? Az Allegro.pl oldalon találtam, nem jelentős a különbség a Delphi javára (L381PBD ) de azért érdekelne .