Keresés

Részletes keresés

Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5141
Mtz-50 a legjobb traktor! :)

mtz-50 fakitermelés

mtz-50 fakitermelés2
ferri72 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5140
Az a baj hogy akkor már peres gumi kellene előre (pl:13.6/70) bár még lehet ez is nagyobb átmérőjű mint a 11.2-es attól pedig nem érdemes nagyobbat a 15.5-öshöz, és az ára is húzós lehet. A másik, a tapadáshoz suj is kell nem csak gumiszélesség.
Előzmény: olahpal82 (5135)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5139
Üdv!
Mit szólsz a szétrobbantáshoz?
Előzmény: katalog (5134)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5138
Felnicserével előre 13,6R20-ast ajánlok ez még probléma mentesen felrakható, hátra meg 18,4R38 vagy R34-est ajánlok ide is probléma mentesen felrakható. Így a hátsó gumi kb 7,5cm-rel lesz szélesebb mint a gyári az első, meg kb 6cm-rel.
Duplakerékre egy két példa:
Előzmény: olahpal82 (5130)
katalog Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5137
A dupla keréknek ilyen bolygóműves véglehajtás szükségeltetik.
ferri72 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5136
Láttam olyan megoldást is hogy a kormányszervó munkahengerét ki kötötték fönt és a hidra szerelt munkahengerre kötötték rá a vezérműtől az olajcsöveket( talán még a fogaslécet is kivették ) és igy is könnyebb lett a kormány. Nem kell orbit és jóval olcsóbb, de nem tudom mennyire jó nem próbáltam.
Előzmény: olahpal82 (5130)
olahpal82 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5135
aztabetyármindenit.

és ha csak az első kerekeket szélesíteném, mondjuk pont akkorára mint a hátsó kerék mérete? vagy az eleje sem birja az ilyesmit?
Előzmény: Szaby27 (5132)
katalog Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5134
Üdv . Felszerettem volna tenni a 1221 es véglehajtását csak nagy a kép .

A80 ast látva dupla kerékkel . Hát nem egy nyerő pozício a 4 kerék .
Semmi félekép nem tennék rá .
Előzmény: Szaby27 (5132)
kiskovács2 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5133
1 db István Király fémjelzett arcképével megelégednék
Előzmény: mérnökferi (5096)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5132
Persze, hogy szabad csak hivatalosan azt a gumi méretet kell használni ami a forgalmiba be van írva. Annyira én nem szélesíteném mert a a féltengely nem fogja bírni. És hamar így fog kinézni a traktor:
Előzmény: olahpal82 (5130)
ferri72 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5131
A multkor írtad hogy eredetileg esztergályos vagy , és gondoltam megosztom veled hogy én is szoktam ezt a szakmát gyakorolni,na  nem profi szinten csak a melóhelyen ilyen gép van amit emlitettem és ha kell valami a kolegámmal szoktunk rajta bűvészkedni. Szeretek vele dolgozni jó kis gép, és ha kell valami ithonra is (persely,csap stb.)azt is meg tudom csinálni.
Előzmény: Törölt nick (5117)
olahpal82 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5130
természetesen felnicserével gondoltam. az most hogy húzós vagy nem húzos anyagilag az nem számit csak az hogy szabad e cserélni?
Előzmény: Szaby27 (5129)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5129
Az 552-es hátsó kerékmérete 15,5R38-as, az első meg 11,2R20-as vagyis ez a gyári mérete. Szerintem ettől szélesebb gumit csak felnicserével tudod megoldani, ami elég húzós árban.
Előzmény: olahpal82 (5127)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5128
Szivattyú a 80-asé kell, a kormányoszlop marad a vezérlőt kell kicserélni orbitvezérlőre az elsőhídra kell a munkahengert felrakni, irányítókart kell cserélni, meg kell egy pár hidraulika cső. Ha hidat nem kell cserélni akkor kb:
Munkahenger: kb.: 16ezer.
Munkahengertartó: kb: 6ezer
Irányítókar: kb:4-5ezer
Orbit vezérlő kb 50ezer
Meg még egy pár apróság: hidraulika csövek csavarok csapszegek.
Előzmény: olahpal82 (5125)
olahpal82 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5127
szeretnék egy 552-est venni, mélyalmos karámban kellene közlekedjek vele.
Előzmény: Szaby27 (5124)
ft150 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5126
Sziasztok!

Mennyibe kerül egy ilyen orbitos átalakítás?
Előzmény: Szaby27 (5122)
olahpal82 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5125
hali Szaby!

Ehhez a kormányhoz mi kell? Mennyibe fáj egy ilyen rendszer? a régi vezértömb és szivattyu tudja kezelni azt a munkahengert?

udv
Előzmény: Szaby27 (5122)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5124
Először is milyen gépre akarod felrakni?
Előzmény: olahpal82 (5123)
olahpal82 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5123
Sziasztok

lenne egy olyan kérdésem, hogy szabad e felrakni a gépre a gyári gumiméretnél másfélszer esetleg kétszer szélesebb gumikat, ez főleg elől lenne érdekes a számomra. Ezenkívül ez mennyire függ össze a teljesitménnyel? Tehát hogy birja e?

Hogyan kell számolni az átmérővel, hogy a hátsó és az első lehajtás szinkronban legyen?

udv, olahpal
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5122
Freddy!
Ha egyszer a kormányod elromlik akkor ilyenre kell átalakítanod:
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5121
Hát remélem ennyi baja lesz. Majd ha kész lesz és a tárcsát felakasztom akkor majd kiderül. Ha nem jön be akkor veszek egy vadi új vezértömböt.
Előzmény: Törölt nick (5120)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5120
Akkor végül is csak mechanikus baja van a vezérműnek?
Előzmény: Szaby27 (5116)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5119
Szivesen az infókat.
Előzmény: Törölt nick (5118)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5118
Jó hogy mondod, köszi a hasznos infókat!(hogy én miért nem tudok ilyeneket,magamtól???:-)
Előzmény: Szaby27 (5115)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5117
A kicsike !:-)
Előzmény: ferri72 (5112)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5116
Hali!

Hát szétkaptuk rendesen, de majd lesz még belőle gép egyszer :) A vezérlőtömbnél a résolajcső vissza van vezetve úgy ahogy mondtad. a két cső összevan forrasztva.

Más hibára jöttem rá a képen jelölöm piros nyíllal az elkopott alkatrészek hibáját ami okozhatja a karok szorulását. Erre ma jöttem rá nézegettem a vezérlőtömböt és ha a karral akartam süllyesztés helyzetbe mozdítani akkor szorult, ha csak az összekötő rudazattal mozgattam akkor könnyedén ment. Beperselyezzük és a kopott rudazatokat kicseréljük és meglátjuk mi lesz.

Előzmény: ferri72 (5111)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5115
Ha az üzemóra valós akkor elméletileg a kuplungtárcsán kivül még bontatlannak kell lennie a gépnek. Ezekben még benne van az anyag. Már mint a kuplungtól hátrafelé előtétház, sebváltó, difi. A motor is esetleg egy hüvelyezésen eshetett át.
Ha már fent fog a kuplung és nem lehet állítani akkor hamarosan kuplungozni kell. Addig a váltóval nem kell foglalkozni mig IX.ikben nem hajtja a kompresszort. Vagy ha mész vele IX.ikbe és hirtelen leveszed a gázt és hangosan morog vagy rükvercbe visitó hangot ad.
Előzmény: Törölt nick (5113)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5114
Nekem így elsőre 1 Eszterga pad ugrik be(Cseh gyártmány) dolgoztam már Tos -gépen,igaz még tanuló koromban.(Tos márkanéven nemcsak eszterga futott )
Előzmény: ferri72 (5112)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5113
Értem, csak azért kérdeztem,mert a tiéd és az enyém között csak 1 év van. Így talán a kopások is hasonlóak,bár az enyémbe 5360 üzemóra van,nem tudom hogy átesett-e már teljes generálon,mielőtt megvettem? (Bár én gondolom hogy igen,mert túl sok ez az üzemóra,ahhoz hogy ne kellett volna már cserélgetni dolgokat,a motorba vagy a váltóban )
Előzmény: Szaby27 (5110)
ferri72 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 5112

FREDY mond neked valamit hogy Tos Trenszin SUI 40?

Előzmény: Törölt nick (5108)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!