Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

anettka vagyok csókolom Creative Commons License 2016.12.26 0 2 41419

és kapott gizi a mikulástól egy iránytűt,hogy ne tévedjen el többet.

gizi megmenekült! 

Előzmény: pál0123 (41418)
pál0123 Creative Commons License 2016.12.26 0 2 41418

Ja, a mikulás szolt Gizinek,hogy a méhecske elrepült vazs megyébe

Előzmény: anettka vagyok csókolom (41403)
oljeg12 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41417

Az hogy kinek hoz valamit a Jézuska, vagy kinek nem, arra a következő viccel válaszolok.

 

Az ateista családban megkérdezi a gyerek az apját: Apa! Mit hoz nekem a Jézuska? Az apa visszakérdez. Szerinted van Jézuska?  Gyerek: Nincs.  Apa: Na látod, így jártál.

Előzmény: daty55 (41409)
barnazol75 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41416

Azért, amiért a papír nélküli eladó Aixam tulaja azt mondja a telefonba, hogy a rendszám helyére rá kell írni, hogy mopedautó és akkor nem kell rá s betűs rendszám, meg forgalmi...

Előzmény: passat2018 (41412)
bananatree Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41415

a "kuriózumnak" ára van.

:)

 

Előzmény: Kapimester (41413)
Lawicska Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41414

Ez így van ahogy írta Bakancs4 fórumtársunk.Alig vártam hogy meglegyen a kisautó.Ilyenkor is enni kell a családnak és a havi bevásárlás tőlem 10km a város ahol minden megtalálható  egy német belpiacos SR50el tettem,ilyenkor is akár 5cm hóban is.

Ez a moci megmaradt de volt ez mellett még egy gyári nagyon kevés km futott endurom amit feláldoztam az aixam goldért.

Így 5nap alatt jó áron eladtam.Azt tudom hogy sajnos még egyszer ilyen motorom már nem lesz,de valamit valamiért.Ha jó idő van nyáron még mindig ott lesz az SR.

Ő volt a gyári enduróm.

 

És ő a méhecske 2 napja a nagy bevásárláskor párommal együtt.Addig gyerkőcöt lepasszoltuk nagy szülőkhöz így nincs morgás hogy ez is kellett volna meg az is.No meg nem fagytam szét.Mivel nekem B jogsim soha nem lehet így csak a mopedautó maradt.Ezért is keresgéltem drágább árfekvésben mert nekem ez a kisautó vagy 10évig meglesz minimum ha nem tovább.Több darab beszerzését nem tervezem ez az 1db is 3 évbe telt mire összekuporgattam a rávalót.Még a mocimat is képes voltam feláldozni érte. :)

Nagyon vigyázni fogok rá és amennyire csak tudom a gyári állapotra való visszaállításra és megőrzésére törekszem.Persze használni fogom ahogy a motoromat is.

 

Mindenkinek további Kellemes Ünnepeket kívánok!

 

Kapimester Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41413

Uhh! Nagyon drága. :(

Előzmény: bananatree (41383)
passat2018 Creative Commons License 2016.12.25 -3 0 41412

Miért írják oda a Angol 3 kerekű Realint Robin személygépkocsira hogy 50 köbcentis ha 850 köbcentis kategóriába tartozik mert gyári Mini Morris motor van benne a járműben gyárilag is beépítve van.

daty55 Creative Commons License 2016.12.25 -1 0 41411

Mint láthatjátok, elég sokat lebzselek itt, pedig még mopedautóm sincs - na de előbb utóbb úgy is lesz - de ennyit nem adnék érte.

 

Persze, ha kihúznák a lottó ötösömet.... miért ne!:-DD

Előzmény: Bakancs4 (41390)
daty55 Creative Commons License 2016.12.25 -1 0 41410

Hát..vannak érdekes hirdetések!:-(

Előzmény: Bakancs4 (41389)
daty55 Creative Commons License 2016.12.25 -1 0 41409

Úgy látom, manapság már a Jézuska sem olcsó!:-(

Előzmény: Bakancs4 (41387)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.12.25 -2 0 41408

Ez az ember volt nálam, mielőtt eladtam a Ligiert (440dci). Ezt a valamit szerette volna beszámolni vagy másfél millióba. Nem túl közelről kellett megnézni, hogy fossá volt törve, nem túl esztétikusan javítva. Indulásnál , gázadásnál hatalmasat csattan. Ezért a mopedért kb 650-et adnék. Max. Ez az én szubjektív véleményem. Kipróbáltam, már több, mint 1 éve árulja. Látható sikerrel.

Előzmény: Bakancs4 (41390)
G é z a Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41407

Boldog Karácsonyt kívánok minden kedves fórumtársnak!

imy59 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41406

Mindenkinek Áldott Karácsonyt kívánok! És egyben köszönöm  a tájékoztatást mindenről amit kérdeztem.

barnazol75 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41405

Törik a spiáter, mint a ropi. Én mikor hoztam haza a Ligiert, mindkét tükröt letörtem.

Előzmény: Bakancs4 (41397)
tanijani Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41404
anettka vagyok csókolom Creative Commons License 2016.12.25 -2 2 41403

pál barátom,ne feledjük,hogy ez az aixam volt a város fő tájékozódási pontja az utcán mint a kúpos bazilika,az eladásából akkora kárt szenvedtek a helyiek,hogy felbecsülhetetlen az értéke,még tükrök nélkül is megérné a 3/4 milliót,miazhogy! szegény gizi,még azóta se talált haza az aldiból! szerencsétlen ott kering körbe-körbe a kis szatyrával,keresi az irányt! 

Előzmény: pál0123 (41391)
Mnagy Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41402

........hát igen az üzemanyaghoz télen kis mennyiségben töltött denaturáltszesz- nek van vízbontó hatása.A teherautók légrendszerében is hatásos, és a saját Aixamom üzemanyag tartályába is öntök egy egy decit tankolás után.

Előzmény: Bakancs4 (41401)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41401

Barátom traktorja rakoncátlankodott : eljátszotta vele , hogy beindult , ráakasztotta a rakott pótkocsit , kiállt az udvarból a mérsékelten forgalmas  utcára ( ahol nincs hely kikerülni az ilyesmit) -- majd ott a jó öreg öngyulladós mozdíthatatlanul leállt ; mit neki a közeledő helyijáratos busz meg más effélék . Kitakarította a végtelenül mocskos és elhanyagolt üzemanyagszűrőt , majd másnap ugyanazt ugyanúgy eljátszotta a masina , talán csak  a helyijárat nem ért oda időben .

Akkor az üzemanyagtartályt is kipucolta a korábbi években télen nem használt masinán . Azóta úg ytűnik nincs vele gond , a tartályból ez-- és ennyi --  gázolajos jégkása jött ki .

Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41400

Azon tűnődök , hogy az efféle motorizált riksák terjedését pont a kerékpárutak építése gátolhatja . Ugyanis a kerékpárúton csak a kétkerekű kerékpár közlekedhet , viszont ő köteles rajta menni . Namármost : a háromkerekű "bicaj" nem mehet fel a kerékpárútra , viszont ha nincs kerékpározást tiltó tábla a "nagy" úton akkor ott mehet , pontosabban csak ott mehet . És ha van kerékpárút akkor nem szoktak tiltó táblát tenni (fölösleges) , mert a kerékpár állomány 99,9-ed %-át kitevő jármű kétkerekű , vagyis számára tilos az utat használni , ha van kötelezően igénybe veendő  kerékpárút .

A háromkerekű meg úgy van : ha nincs tiltó tábla akkor mehet az autók között ( ha mer) . De ha mégis van tiltó tábla akkor megszívta , viheti a hátán a járgányát . A legutóbbi útfelújítás során Baja és Szeged között a táv vagy 2-3-ad részén ( asszem Baja- Öregmajor  és Szeged - Ásotthalom  részen ) nagyon frankó kerékpárút készült . Csak arra nem emlékszem tiltó tábla van-e az újonnan épült szakaszokon ?

 

Előzmény: WooDoo (41395)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41399

Ismerve a jelenlegi tulajdonos szempontjait ( megszabadulni a hátizsákos Simsonozásoktól az 5 centis hóban ) valószínűleg ő se fekszik vonat alá a tükrök miatt .

 

Ezek szerint megvannak , és foglalkozni is szándékozol vele . Nyilván amikor hozzájut az ember a számára új masinához akkor sokat törődik vele . Régebben én is így voltam a Piaggiommal , de amióta megszaporodtak a masinák a ház körül azóta sok a hanyagolás ; de erről WooDoo is írt nemrégiben . Ha te nem esel abba hibába , hogy hozzám hasonlóan flottát halmozz föl akkor valószínűleg lesz lehetőséged jó műszaki és esztétikai állapotban tartani a kocsidat .

Előzmény: Lawicska (41392)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41398

Az új szabályozás valóban 1 kW lesz a kerékpároknál , de a 25-ös tempónál le kell kapcsolnia teljesen a kiegészítő hajtásnak . Nyilván meg fognak jelenni nagy méretű , autószerű masinák is , illetve lesznek olyan verdák amiknél nem fog leállni a rásegítés 25-nél ; márpedig ezzel a bőven lóerő fölötti teljesítménnyel elég tekintélyes sebesség elérhető , főleg a hagyományos kétkerekű jármű esetében . Ha sok ilyen kirívó technika fog az utakon kavarogni akkor hatóságilag biztos föllépnek ellene valamilyen formában . A jogalkotók szerintem "normál" biciklire gondoltak , nem másra .

Annyiban hasonlítanak egymásra mopedautók és a jobb minőségű pedelec-ek , hogy érdemes nézni az érdeklődők reakcióit , amikor megmondod nekik az árat . Hogy egy mopedautót drágának tartanak a kívülállók , azt tudjuk . De amikor megtudják mennyit kóstál egy jobb kiállású delejes drótszamár ! Érdemes rákattintani , barátaim : http://ebikeshop.hu/ebike/bicycles/s_pedelec

 

 

Előzmény: WooDoo (41395)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41397

Előzmény: Lawicska (41394)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.25 -1 0 41396

Ez mindig egy nagyon nehéz kérdés -- a gyári és a jelenlegi állapot viszonya . Nagyon érdekes filozófiát vet fel .

 

Ez a tükör sztori gondolom úgy volt , hogy : valaha az Aixamekre rátették a FIAT Uno tükrét és passz . Aztán a gyár előrukkolt a jubileumi példánnyal és azt a színrefújt tükörborításokkal ( illetve színrefújt lökhárítóval , bár ez utóbbi már a normál nagylámpásokon is volt ) hozta ki . Tehát a gyári állapot a színazonos tükörborítás , de jármű tizenakárhány éve alatt valakinél megsérülhetett (legalább az egyik ) és akkor más került rá . Hogy nem tudták sehogy beszerezni az eredetit , vagy drágállották : nem tudni . Lehet csak egyik sérült , de akkor a szimmetria kedvéért a másikat is cserélték ( lehet így is olcsóbb volt )  ezt már nem tudni.  Az akkori tulajnak így is megfelelt -- vélhetően az érdekelte : lásson hátrafelé is -- a szabályoknak megfelelt ; apró esztétikai hiba , amit ráadásul csak azon szakmabeliek vesznek észre , akik tudják milyen volt a gyári felszereltség . Az olcsóbb tükör ciki , de a fűthető-motoros hiába típusidegen , az már frankó dolog lenne . Pedig az se gyári , az is típusidegen .

A jármű előző tulajdonosa feltehetőleg így vásárolta , és nem tartotta indokoltnak , hogy ilyen apró dolog miatt aránytalanul sokat fizessen két darab , tenyérnyi műanyag lapért ; bár szerintem nem is tudott erről . Aki az országba hozta az tudta , hogy ez nem eredeti , de vélhetően nem akart még többet költeni a kocsira, a vevők általában így is mindent drágállnak ( nem ok nélkül ) és hajlanak elfogadni ilyen apróbb esztétikai hibákat , csak ne dráguljon tovább a jármű . Hogy még az osztrákok tették rá a két típusidegen tükröt vagy aki itthon vizsgáztatta -- végülis mindegy .

Ismerve a jelenlegi tulajdonos szempontjait ( megszabadulni a hátizsákos Simsonozásoktól az 5 centis hóban ) valószínűleg ő se fekszik vonat alá a tükrök miatt .

        Szóval gyári állapot . Mi számít fejlesztésnek , és mi szánalmas fillérezéses barkácsolásnak ? Átalakítjuk a variátort , alig többért mint amennyibe az a két kis műszén karika kerül -- ami a gyári javítás módja -- és amit hiába teszel bele a már felhordósodott furatba ... Ez az átalakítás műszaki hőstett , pedig nagyon anyagi szempontok vezérlik : lényesen nő a jármű komfortérzete ( zajcsökkenés) és nő a méregdrága szíj élettartama . Mindezt az új variátor árának töredékért .

       A régebbi típusú szekunder variátor körmei eredetileg nem rögzítettek -- ezzel szemben a legtöbb "barkácsoló" valamilyen módszerrel (ragasztás , popszegecs , önmetsző vagy metrikus csavar)  azért rögzíti. És valahogy agyárban is rájöhettek erre , mert az újabb típusú szekunder variátorban a körmök már teljesen mások .

        A mopedautó gyári állapotában (az eredeti fojtásokkal ) alig lépi át az 50-es tempót : ilyen volt az ÖSSZES , amikor először forgalomba helyezték , mind a majd 2 ezer magyarországi verda is . Kérem jelezze , aki ilyen mélységig szándékosan fenntartja a gyári állapotokat , és gondosan letekeri az adagolót , visszapakolja az ütköztető alátéteket a primer variátorba ... Merthogy gyári állapot .

        Utólag építgetjük be régebbi típusokba a hangszigetelést , tesszük be a szíjra fröccsenő víz ellen a burkolatot , alakítjuk hatékonyabbra a fűtést , kerítünk bele kiegyenlítő tartályt .

        Nem vesszük meg a leállítórelét hanem berakunk egy nyomógombot -- az érdekeltségi körömbe tartozó leállítótekercses kocsik fele itt ilyen , és valamennyi az előző tulajnál alakult nyomógombosra , én egyetlen egyet csináltam ilyenre részlegesen -- ami egyébként megbízhatóbb , mint a gyári megoldás .

         Ha a leállítótekercs dobja el magát akkor vagy megveszed közel félszázezerért , vagy beleabriktolod  pl. a Lada önindító behúzóját . Vagy átalakítod bovdenesre , ami egyrészt a legolcsóbb és egyöntetű szakmai vélemények szerint a leges-legmegbízhatóbb megoldás ; a dizel Mercik a 70-es évek közepéig ilyen megoldással hagyták el a gyárat : a gyújtás elvétele után külön meg kellett húzni egy kart . De a mopedautóba beépíteni a leállítóbovdent smucigoskodó gyalázat ...

          Én szemrebbenés nélkül kifúrtam az Aixam tetejét , hogy fel tudja tenni a tetőcsomagtartót , mert néha szükségem van rá -- nem járok nap mint nap többszáz kilós tetőcsomagokkal , de NÉHA viszek létrát , ajtót , miegyebet . Azért vettem kocsit , hogy használjam , hogy a klasszikust idézzem :A szombat lőn az emberért, nem az ember a szombatért.  ( Mk 3,27-28  ) . A főnököm -- aki bár mérnök , de az utóbbi 30 évben ( amióta nincs Trabantja ) semmilyen szerszámot nem vett a kezébe , még a biciklijéhez sem nyúl ( engem szokott megkérni )  amikor látta a 4 darab 6-os furatot teljesen elszörnyedt : hogy lehet ilyet csinálni , teljesen tönkretenni-elcsúfítani valamit ! Ha gyárilag lenne benne az a 4 pici kis lyuk bedugva a filléres műanyag takaróval akkor nyugodt lenne ? Kifúrni a tetősínt gányolás , de kérdem én hány autó belső burkolatát  farigcsálták szét , hogy rendes ZENÉT , mélynyomót lehessen belerakni ? Az nem gyalázat ? Én azt tartom fölöslegesnek , csak elvétve hallgatok rádiót kocsiban , híreket , komolyabb műsorokat , amúgy sajátosak a zenehallgatási szokásaim .   A kocsi az enyém , én használom , különösebb baja ettől a tetőcsomagtartós sztoritól nem lett , a használati értéke pedig (számomra) jelentősen megnőtt . Ha netán valaha eladom -- bár erről szó nincs -- akkor a vevő emiatt visszaléphet : vegyen mástól olyat , amit nem tettek tönkre szétfúrással ... Persze jöhet olyan vevő is aki már a vásárlás délutánján felfúrja magának a tetőcsomagtartót ...

Mire gondolt a főnököm : az Aixam gyár időről-időre kiküld egy kommandót az végigjárja a világon azt a többszázezer   Aixamet ami használnak ( forgalomban van ? ) és akik ilyen furkálással-vagdosással elcsúfítják a járgányt attól elkobozzák ???

          Mivel a kocsimat magam szervizelem , ezért kivágtam egy darabot a tűzfalból ( visszaszerelhető) , hogy a szekunder variátort a motor kiszerelése nélkül , gyorsan le lehessen venni . Párszor már jól jött ez a "fejlesztés "  -- van olyan olvtársunk , akinek több mint 5 ezer Ft-os óradíjért szerelik a mopedautóját . Ki lehet számolni a vágás értékét , mert becslésem szerint kivenni és visszatenni a motort ( hogy hozzáférjen a szekunder variátorhoz )  olyan 2x3 óra lehet  -- és nem nagy élmény emelgetni a dögnehéz erőművet --  míg a kivágott tűzfalnál ez olyan (2x) 15-20 percre csökken .  De normális ember nem flexeli szét a kocsiját .

         Motorgyűjtő barátom fel volt háborodva , amiért valaki a SZENT PANNÓNIA T5 motorkerékpárt  háromkerekű áruszállító traktorrá merte alakítani . Az átalakító számára a Pannónia egy volt a sokból , nem kultusztárgy , ilyen szekérre meg szüksége volt . Ha a gyűjtő normális lenne , akkor büszke volna  volna arra, hogy a kedvence  annyira jó masina , hogy még ilyen formában is megállja a helyét , lám mennyire sokoldalú .

            Aztán az autók eredetileg vonóhorog nélkül jönnek , azt külön rá kell tetetni . Mi a gyári állapot ? Horoggal ? Anélkül ?

        Ha valaki végignézi az autógyártás és járműfejlesztés történetét akkor rájöhet , hogy nagyon sok mára elfogadott és a gyárak által is alkalmazott megoldást a jármű tulajdonosok kezdtek el partizánmegoldásként megcsinálni . A hőskorban maguk tákoltak tetőt és szélvédőt a nyitott benzinfiákerekre , kötöttek a személykocsik után pótkocsit ( vonóhorog ) , a tetőre csomagtartót , fűtést a fülkébe , a motorkerékpárhoz mellékkosarat (oldalkocsi) , vagy pótülést a motorkerékpárra ( utasszállítás) .

         Amikor először próbáltuk megalakítani az egyesületet akkor sokan voltunk , és nagyon hamar egymásnak esett a két eltérő nézeteket valló tábor : az eredetiségmániás muzeológus-veterános csapat és a laza hobbista bohémek, akik szeretnek feltűnősködni , de azért hajlamosak a járgányaikat egy kicsit hozzáigazítani a gyakorlati használhatósághoz . Ha egy ortodox veterános meglát egy megültetett , tárcsafékes , 12 V-os generátorral szerelt könnyűfémfelnis  , peres gumis VW Bogarat akkor rosszul lesz és inkvizícióért kiált . A tulajdonos szerint így kellett volna legyártani már eleve ... Nem múzeumi tárgyat akart , nem is állította , hogy az lenne , neki így tetszik , az ő kocsija , abból a többmillióból ő beáldozta az eredetiség oltárán a saját szempontjai szerint . Ha nagyon sarkítom a kérdést akkor talán még értékesebb is így , mert az utolsó alátétig gyárira restaurált VW Bogár rengeteg van , de PONT ILYEN csak ez az egyetlen egy a világon . 

         Az ilyenféle barkácsolások magasiskolája az a kocsim , amit a 91 éves használójától vettem , akkor szállt ki a bácsi a járművezetésből . Millió sebből vérzik a kocsi -- utána kellett tölteni sűrűn a hűtővizet , az öreg mindig megtette a csak nagyon rövid utakra használt gépen -- nem volt normális világítás , de ő SOHA nem vezetett sötétben -- nem lehetett bezárni a kocsit , de ő soha nem hagyta olyan helyen , ahol ez kellett volna  --  stb-stb... Nem egyszerű , de próbáljuk elképzelni : milyen szempontjaink lesznek a járművünkkel kapcsolatban , ha elmúltunk ( ha elmúlunk !) 90 évesek ?

      Nehéz kérdés ez a gyári állapot kontra  spórolás-átalakítás kérdése . Visszatérve a tükrökre : nekem az a bajom az Aixam tükreivel , hogy kicsinyellem a látómezőt , túl nagy a holttér . Raktam rá kiegészítő (oktató) tükröt , de még így se igazán jó . A cégnél használt kocsink ( néhány éves Peugeot 207-es ) ilyen szempontból sokkal jobb , lényegében holttér nélküli tükre van . Ha beszerzek és rábarkácsolok a kocsimra valami olyanféle technikát az minek számít ? Gányolás vagy fejlesztés ? Hmmm....

      A gyári állapothoz még egy nagyon régi sztori . Évtizedekkel ezelőtt néztem egy kamaszlány kempingbiciklijét , mutogatja a csaj , és mondja , hogy teljesen rendben van , csak hiányzik a kerékanyáról az a műanyag kupak , többön látta , e az övéről sajnos elveszett . Némi agyalás után rájöttem miről beszél , mondom neki : az a műanyag mütyür a kerékanyán azért van , mert gyárilag vastag fóliába csomagolják a szállításhoz a kerékpárt , és nehogy a csavar  átbökje a fóliát teszik rá a műanyag talpat . Szóval a hiányolt alkatrész csak a drótszamár csomagolásához kell . Úgy tűnt megértette , de némi gondolkodás után azt mondta : azért  mégis szeretné pótolni .

 

        Nem vagyunk egyformák .

Előzmény: pál0123 (41391)
WooDoo Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41395

Hamarosan akár 1kW-os villanymotort is lehet építeni az elektromos kerékpárokba. Mivel a névleges teljesítmény egy elméleti fogalom, akár 3-4 kW csúcsteljesítményű motort is be lehet építeni legálisan, azzal meg még egy zárt karosszériás pedálos autó is egész korrektül mozgatható dimbes-dombos terepen is. Igaz a 25 km/h maximális sebesség elég kevésnek tűnik, de a mopedautóink sem mehetnének gyorsabban 45 km/h-nál. Az elektromos hajtásoknál sokkal egyszerűbb szoftveresen játszani a sebességhatárral, mint a diesel motorral és a variátorral. Házilagos kivitelezéssel 500e Ft körül már össze lehetne hozni egy elektromos autópótlékot, amit jogosítvány, rendszám, stb. nélkül lehetne vezetni, és még a karbantartásával se kellene küzdeni, mint a mi mopedautóinknál.

Előzmény: Bakancs4 (41388)
Lawicska Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41394

Igen erre már én is gondoltam.

Köszönöm az ötletet.Óvatosan le is jött mind a kettőről a műanyag héj.

 

Előzmény: WooDoo (41393)
WooDoo Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41393

A tükrökön egy színre fújt műanyag héj van, ha találsz egy jó tükröt, át lehet tenni a burkolatot, talán egyszerűbb, mint az állító mechanika átszerelése.

Előzmény: Lawicska (41392)
Lawicska Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41392

A gyári színre fújt tükör meg van.A tükörlap mögötti műanyag amit húz a bowden az van oda mind kettőbe,nem lehet állítani.De ha ráakadok olyan tükörre amiben ez használható akkor megy vissza a gyári tükör.Nem titok 750e.ft.volt az ára, de még így is jobban jártam mint a kinti vétellel.Van mit rajt igazítani de ha netán Ausztriába vagy Németországban felbukkan egy GOLD annak biztos hogy 1M ft. felett van az ára.Ennek a kocsinak tudom az előéletét és a futott km is valós.Szerviz könyve pótkulcsa is megvan akár -20fokban is indul el mernék vele indulni bárhova.Hibátlan mopedautó nincs kivéve új.Amit kintről vettem volna 1Mft.körül azon is kellett volna ezt azt javítani ebben biztos vagyok.+100e ft a rendszámozása.1,3M alatt nem nagyon állt volna meg vagy több.Ez a GOLD meg max 900e ft. megáll ha minden hibája ki lesz javítva.+Egy téli gumi garnitúra vásárlása.természetesen új.A nyáriakat is lecserélem újra 6-7 éves elöregedett gumik cserére érettek.

Előzmény: pál0123 (41391)
pál0123 Creative Commons License 2016.12.25 -4 0 41391

Ja,és ennyi forintért nem fért bele a  színre fújt gyári tükör

Előzmény: Bakancs4 (41387)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 41390

Azért lassan kialakul az új kocsik piaca is . A srác jól írta a kocsi nevét ?

 

Megjelentek az érdeklődők :

 

http://www.jofogas.hu/budapest/Keresek__DCI_moped_autot_keresek_60187487.htm?first=1

 

Keresek: DCI moped autót keresek

Feladás dátuma: december 23. 19:27.   Kerület: XX.

Kategória: Mopedautó, Keres

DCI motorral szerelt moped autót keresek 2011 évtől
Kettő milióig

 

Vajon mikor fogok először közelről látni ilyet , illetve  mikor fogok egyszer kipróbálni ?

Előzmény: BIGYO4 (41371)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!