Nekem a 2.0-es 141 pacija is kevés. Legalábbis volt ahol kevés volt. A héten jártam az M3-on. A linkelt helyen Mogyoród mellett az emelkedőn Gödöllő felé 120-ról nem akart gyorsulni 5.-ben. Igaz, a motor nem forgott háromezret. Lehet, hogy vissza kellett volna váltanom? Majd legközelebb kipróbálom. Viszont a fogyasztás a városi cirkálás után láthatóan visszaesett. :)
Nekem is 1.6 van erősen gondolkozok a chiptuningon. 130 le-t tudnak belőle állítólag csinálni. Ha lejár a gari v.szinüleg megcsináltatom. Az egyik chiptuningos honlapon a referenciák között van egy pt-s aki megcsináltatta és nagyon dicséri. Ha igaz...
Az antenna be van tolva. Tudniillik folytatásos. :( A kép direkt készült így egy mobillal. Megtetszett, ahogy a lila neonok visszatükröződtek a fényezésen.
Ezek szerint nem lesz Pt minitali a hétvégén. Kár, hogy nincs több szabadidőd. :(
Szőnyeggel én is gondban vagyok. A régi autóimból megmaradt garnitúrákat gyömöszöltem bele. Nem pontos, viszont a pereme miatt a hólé nem a szőnyegen gyűlik.
végtelenül egyetértek veled,kihangsúlyozva azt is,hogy van egy autó-amelynél nincs állandó modell frissítés-ami gyors avulást okozna.Nekem mindkét dolog fontos volt a választásnál,hogy az egyebek mellett,másról ne is beszéljek.Olyan,mint MI!!-egyedi és megismételhetetlen.
Nem a méretétől félek, hanem attól, hogy egy retro autót akarnak újra retrosítanai. A végeredmény meg lesz egy 500-asra hasonlító rettenet. Az új 500-as alapvetően tetszik, de erősen túl van árazva a használhatóságához képest.
Ha nincs kedved északabbra jönni, akkor ott is jó lehet. Már csak annak a véleménye kell, akinek Norvégia a fjordokat köszönheti és kötelességének érzi, hogy megmentse a világot a krikketiektől. :)
A következő találkozó a Lurdy-ban március első csütörtöke (03.04). Figyeld a fórumot, majd itt hirdetem előtte, de szerintem megint külön fogunk találkozni és konvojban megyünk le.
Budapesti és környéki Pt tulajok!
Szlartibartfaszt__ most a hétvégén lesz itt a nagyfaluban. Összehozunk egy mini találkozót valahol?
Ja a szűrő. Azt nekem is rakott be a szerelő. Kétszer cseréltem mert tiszta szar lett kb 2 nap alatt. A második is. Ami most van benne az már tiszta. Így letudtam a tank kitakaritását is. Sztem sok ember betankolja és amikor megáll nekik azt hiszik nem lehet ezt használni. Pedig lehet hogy csak a szűrőjük dugult el.
Gőzöm sincs. Kigyulladt, egy ideig rángatott meg fulladozott aztán meggyógyult.Nem nézettem meg. Külföldi/USA/ fórumokon írták hogy a 2.4-es minden szart megeszik.Lehet hogy az európai motorok nem szeretik majd.Nagy rizikó nincs vele.Keveset kell bele rakni és ha nem megy rakni rá sima benzint.Én a Porschémbe is szoktam rakni.Az is megy.
Örülök, hogy kilátszotok a hóból! A fórumon pár éve valki emlegette, hogy E85 elektronikával fog próbálkozni, de az eredményről már nem számolt be. Milyen hibakódot adott a motor jel mellé?
Nincs bővebben. Elsőnek csak felesbe raktam bele. Tök jól ment. Aztán gondoltam hogy ez egy amcsi motor ami olyan egyszerű mint a faék gondoltam mennie kell 100% 85-el. Tankoltam otthon bele 10 litert tisztán és ment. Kurva hidegben kicsit nehezebben indul az igaz. Többet is eszik kb 10-20%-al. Városban eszik többet látványosan.országúton sztem ua.