Lehet, hogy nem vagyok egyedül vele, engem zavar, ha a lámpánál SÍK úton állva az előttem lévő 60 WATT-tal tapossa a féket, teljesen elvakítva ezzel engem, a mögötte állót, valamint mp-enként 1-2 narancsárga villanásban gyönyörködhetek 20-30 mp-ig, telibe a pofámba.
Mivel a zöldig úgy sem mozdul senki, valamint a sáv kötelező haladási iránya miatt nincs sok lehetősége variálásra sem, szerintem jó dolog, ha figyelünk íly módon a mögöttünk állóra...
Attól, hogy hasonló tempóban gyorsulnak. Ha ugyanolyan gyorsulással mennének, nyilván nem nőne. A lényeg az, hogy egy zöldre hogy lehet minél több autot elengedni. Na, azt ugy, hogy mindenki egyszerre indul, amíg zöld.
Ezt semmi nem tiltja. Viszont praktikus. Viszont népek faszok.
Ha egyszerre indulnak, és hasonló tempóban gyorsulnak, akkor mitől nőne köztük a távolság? Pont attól nő, hogy az egyik később indul, így folyamatosan lesz sebességkülönbség köztük (a szabályok szerint egészen 50 km/h-ig), amitől nő a távolság is. Az már más kérdés, hogy tényleg túl sokat várnak ki az elindulással, ráadásul olyan lassan veszik fel az utazósebességet, hogy alig lehet haladni. Nem tudják, hogy a padlógázas gyorsítás a legtakarékosabb.
Ettől azért szúrja magát tökön az ember gyereke, mert abban a hiszemben vagyok, hogy egyenesen megy tovább...de nem...akkor derül ki, hogy őfelsége balra kanyarodik...no nem indexel, csak a kormánymozdulat, és a féklámpa jelzi...mire a szembőljövőktől átmegy, addigra bachatom...mertugye jobbról folyamatos...
Mert vagy az orrából húz ki valamit, és azzal foglalkozik, vagy a GPS-t baszogattya, vagy sms-t küld, esetleg bármi...le van kötve piszkosul...ja, és ha nagyhirtelen mégis indulna, akkor?...na?...akkor?...hát persze hogy lefullad!
Amitől én kiakadok, az az, hogy vált lámpa zöldre, első elindul, már ment vagy 10 métert, mire a második. Stb. Ha a második, harmadik is zöldre indulna, 2szer annyi kocsi tudna átmenni.
Na, hát bammeg az emberek hujék. Ezt eddig is tudtam persze. Elmult két napban jo sok családlátogatás, vagy 2000 km. Kicsit esik. De hőmérséklet 5-6 fok. Na a tudomány mai állása szerint, akkor nem fagy. És a népek meg mennek autopályán max 100-zal. Menek emllettuk 180-nal, mert az simán belefér. (240 már nem nagyon, mert annyira nem volt üres a pálya)
Úgy látom, nem értetted meg, amit írtam. Na akkor még egyszer: A villamos a megállóhelyéről indul el, ott van előtte 1-2m-re a zebra. El sem lehetne indulnia, míg vki a zerbán tartózkodik, főleg nem, ha már a szembejövő sínpárnál tart. Szó nincs itt nagy fékezésről, meg egyebekről.
Na ez megin olyan, hogy a szabály egy dolog, az élet meg más. Ha én villamoson lennék, és ugy lelépne valaki a zebrára, hogy a villanydrajvernek ugy kéne fékeznie, hogy összedől mindenki, hát a gyalognak a qrva annyát.
Pedig áthaladt (ebbe belefér az átcammog, meg az átfut is)
No, nem lennék annak a villanyvezetőnek a helyében, akinek pár tized mp alatt el kell döntenie, hogy akkor igyekszik szabályos lenni és megállni törekszik, de közben 10-30 ember mögötte összetöri magát, amiből akár pár halálos is lehet ha szerencsétlenek, avagy, ezt nem teszi, és elüti jo eséllyel az elé haladót, aki tutti meghal.
De erről már volt több film meg doktori disszertáció is.
Tutti biztos egy emberhalál, avagy jo eséllyel tucat sérult, és akár eséllyel halál ott is?
A döntésre kevesebb idő van, mint ezt elolvasni....
Na kellemes mindenféle ünnepeket, kinek chanukka, kinek karácsony. :) (bár a karácsony meg van ahol két hét mulva lesz, legjobb mindent unnepelni:)
Azért imádom, mikor a pofátlanok eljátsszák ezt úgy, hogy csak 2-3 autóval tudnák ezzel előrébb kerülni. Ha tudnak, és nem esnek még hátrább, mert nem engedik vissza őket a sorba. (Ez természetesen nem az adott helyre vonatkozik. És azt mondom, amennyiben ők Tacskóba mentek, te meg nem, úgy nem ítélem el.)
Nem tudom milyen sirámomról beszélsz. kb 2-3 hete beszéltünk erről, akkor raktam fel a képeket ide. És egyúttal máshova is mentek a képek bejelentés formájában, megírtam ide is tegnap, meg a kép alá, hogy azóta már nem állja el a járdát, hanem a bolt mellé áll.