Gyors közvéleménykutatás: gondolom többé-kevésbé ismeritek az oldalamat [http://wyco.srv.hu] . Szerintetek a mostani háttér szin jo vagy sem, és ha nem akkor milyen lenne jobb?
Csak vicceltem.
Én is szoktam néha látni pótlást, de akkor felszállok rá és azzal jövök haza.
Akkor viszont itt, ahol leszállok, nem tudok képet készíteni róla:-)
Max. ha megvárom a következő körét.
Nagyon tetszik nekem ez a busz, legalábbis így kivülről :) Itt is azért van előrébb az ajtó, mert nagyobb a motorja? Volt már ilyen előrébhozott sima bolygós ajtókkal, azt hiszem abban MAN motor van, valakinél láttam a neten, ha minden igaz, exportra készült.
"Magyar buszok" topic #717 (tupolev):
"A motor Renault, a 2. ajtónál a padló feljebb van, mint a többi ajtónál (van egy kis domb az utastérben). A 2. ajtónál így nagyon magas a padlószint és 3 belső lépcső van."
Állítólag a Vértes Volánnál van egy C83-as kocsi Ik400-as ajtókkal. 2002-es gyártás, de a rendszáma IYX-192, vagy valami ilyesmi. A gyári tábla oroszul van. Az alvázszáma 001-re végződik. Tud róla valaki valamit? Ja és a színezése inkább a Gemenc Volán színvilágára emlékeztet.
Tulajdonképp' lehet hogy megtaláltad a megoldást.
Avval a különbséggel, hogy nem 260 -ast gyártanak belőle, hanem a rom 260 -as hátsófalát felhasználva állítják talpra ezt a gépet.
Amennyire láttam -ez csak annyi volt, hogy 2km/h -val elgurultam mellette, vigyázva, nehogy valami éles fémdarabba "lépjek", az utánfutó váz -szerkezete nem is olyan nagymértékben sínylette meg a kresst, csak az ütődés erejétől, és a pillanatnyi feszüléstől robbanhattak ki az ablakok.
A múltkori oszlopos 260-asnak ép maradt a hátulja, azt rá lehetne heggeszteni a mostani 280-as gépesrészének a hátuljára és a két buszból összehozni egy 260-ast.
BPO-822 6-oson volt szolgálatban. Az autóbusz miután befordult a Bojtár utcába - a szakemberek szerint - szét szakadt a hátsó irányítója és a csukló része összevissza himbálódzott! Végül a harmadik oszlopnál állt meg, teljesen kidöntve a második villanyoszlopot!
az autóbusz hátsó része teljesen "kinyilt"! Csak a baloldalon van még egyben!
A középső kerekei - jobb oldalon - két ékkel rögzítve!
Nem sokkal ezelőtt saját lábán hagyta el a helyszínt! Nyomában az Ik405-ös!
Közben eszembejutottak dolgok, ahogy belenéztem a "nagytopikba".
Az út száraz, és jégmentes volt.
Nem is lehetett a külső hőmérséklet kevesebb, mint +1°C.