Keresés

Részletes keresés

autoitalia Creative Commons License 2016.02.09 0 0 26281

Lacbp!

 

Jaja, beöntésre mennie kellene. Nekem megvan szépen minden fordulatra a szikra. Már csak a benzinre tudok gondolni, hogy az szar, meglátjuk ma mit produkál a frissel.

Előzmény: lacbp (26279)
studiod1 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 26280

" ehhez kell egy állítható szögű közdarab az eke és a traktor közé." ez igaz viszont a +kerék egy mélységhatároló, főleg változó talajnál nagyon megkönnyíti a motor és a saját munkát

Előzmény: gombászok (26276)
lacbp Creative Commons License 2016.02.09 0 0 26279

Szia!

 

Nekem is 8 lovas Briggs van a fűnyíró trakin,és én is szívtam már így vele!

Nekem egyszer a kondi volt szar, és a megszakító hézag. Ugyan úgy, ha kékzben volt a gyertya, szikrázott.. de nem indult.. néha csattant egyet, vagy picit füstölt.. elcsesztem vele egy fél napot. 2. alkalommal, akkor pedig a gyújtótekercs kisfeszültségű vezetéke volt eltörve.. hol volt szikra hol nem.. de inkább hol nem.... Ha nem is jó a karbi, beöntésre el kellene indulnia pár másodpercre!

 

Sok siket!

Előzmény: autoitalia (26278)
autoitalia Creative Commons License 2016.02.08 0 0 26278

Szia Pisti!

A 7 lovas tökéletes volt, egész ősszel azzal nyomattam. Csak gondoltam, ha már van erősebb miért ne tenném rá? 

- nem biztos, de nagyon hasonló a karbija, a szabályzó és gázrudazatot egy az egybe átépítettem, szépen minden úgy mozog ahogy kell. Kicsit több anyagot is adtam neki alapjáraton.

- tekercshézagot ma ellenőriztem, beállítottam.

- gyertya benzines

- testkábel OK.

- kompresszió van szépen, a 7 lovasban érzésre kevesebb

- olajszintellenőrző nincs, de amúgy tegnap töltöttem fel friss olajjal szintre.

 

Egy sanszom van, ma sokáig dolgoztam, és nem értem oda a kútra friss benzinért, remélem holnap végzek előbb, akkor tudok hozni.

Fecskendeztem benzint a hengerbe, a tankból szívtam fel fecskendővel, utána az első két rántásra lőtt lángot a kipuffon. De ilyen sárgás kékes láng volt, és határozottan olyan volt, mintha lassan égne. Láttam már olyat, hogy egy tél alatt megdöglőtt a benzin, tavaly így jártam a Suzuki DR 750emmel, tavasszal nem indult el a szeptemberi benzinnel.

 

Előzmény: Dutrás-pisti (26275)
ricsi83 Creative Commons License 2016.02.08 0 0 26277

Igen erről van szó. Csak nekem elég lenne a hajtást leadó fogaskerekek.

 

Előzmény: sínbohóc (26269)
gombászok Creative Commons License 2016.02.08 0 0 26276

Reménykedhetsz, de biztos, hogy összeszedi. Minek a kerék, mélységállításra??

Azt a helyes ekebeállítás kell, hogy elvégezze, ehhez kell egy állítható szögű közdarab az eke és a traktor közé.

Előzmény: trabygo (26264)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2016.02.08 0 0 26275

Szia autoitalia!

1.A 7 lovas motort először kipróbálnám.

2.Biztos hogy olyan karbi kell rá?

3.Gyújtást adó kereket megforgatnám kézzel,hogy nem-e szorul vagy nem-e éri el a gyújtótrafót?Hézag állítás (sörös doboz oldala)

4.Ha kap benzint nézd meg a gyertyát,hogy benzines-e?

5.Test kábelt nézd meg hogy nem-e ér a fémhez?

6.Van-e kompresszió a motorban? Fogd be a gyertya helyén lévő lyukat és forgasd meg.Ha el löki az ujjad akkor van benne kompresszió.

7. Nagyobb teljesítményű motoroknál van olajszint jelző is. (megfelelő olajszint)

Kb. hirtelen ennyi.

  

Előzmény: autoitalia (26272)
Furak Creative Commons License 2016.02.08 0 0 26274

Szia!

Fecskendővel nyomj egy kis anyagot a hengerbe a gyertya helyén. Ha jó a gyertya és jó időben van a szikra így be kelljen induljon vagy legalább pöfenni párat neki esetleges karbi hiba esetén is.

Előzmény: autoitalia (26272)
ali kis Creative Commons License 2016.02.08 0 0 26273

Közülünk vette meg valaki az ISEKI AC 2 kapálógépet? Ha igen gratulálok. Jó vétel volt!

http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Iseki_AC_2_kapagep_tartozekok__Sandor__43247265.htm

autoitalia Creative Commons License 2016.02.08 0 0 26272

Volt kéznél másik gyertya, működő motorból kaptam ki, hőértékre is passzol, azzal sem megy. A gyújtás időpontjára mégegyszer ránézek, de szemre jó helyen volt minden, amikor raktam össze. Most még az jutott eszembe, hogy olyan benzin van a tankba, ami már vagy fél éve ott állt. Ma viszek haza friss benzint, megpróbálom, hátha az a nyűge...

Előzmény: ali kis (26271)
ali kis Creative Commons License 2016.02.08 0 0 26271

Üdv!

Látom nem igazán akarnak válaszolni. Először egy gyertya cserét ajánlok. Van úgy, hogy a szabadban gyönyörűen szikrázik a gyertya, nyomás alatt nem működik. Lehetséges ok az is, hogy van benn szikra, csak nem jó időben,helyen.

Meg kéne nézni, hogy a lendkerék ék épségben a helyén van- e.

 

Előzmény: autoitalia (26270)
autoitalia Creative Commons License 2016.02.07 0 0 26270

Szép estét az Uraknak!

 

Bár nem kapálógép, de hátha van valakinek ötlete. Van egy régi Murray fűnyíró traktorom, 7 lovas Briggs motorral. Amikor vettem, kaptam hozzá egy KF-04 MAXI 8 lovas motort, karbi nélkül, de amúgy egyben. Elhatároztam, hogy kicserélem a 7est a 8asra. Szétszedtem a 8 lovast, a kipufogószelep annyira el volt kokszosodva, hogy kitámasztott. Szépen kitisztítottam mindent, átnéztem, beállítottam, összeraktam. Érzésre jobb a kompressziója is mint a 7esnek. Ma felraktam, rátettem a karbit, satöbbi, de az istenért nem indul be, de még egy pöccenést sem. Füstölög a kipuffon, anyag, szikra van, de nem akar bepöccenni. Már mindent átnéztem, de nem jövök rá. Van valakinek ötlete, miket nézzek meg, hátha valami elkerülte a figyelmem? Jó lenne ha lenne hozzá önindító, mert a lendkereke fogazott, azzal talán jobban meg lehetne forgatni. De rántásra is mennie kellene...

sínbohóc Creative Commons License 2016.02.07 0 0 26269

Tud valaki segítni, hogy hol tudok ilyenre szert tenni??

 

Például ITT

Igaz nem egy fogaskerék, de az átlagos alkatrész árakat tekintve nem drága.

Előzmény: ricsi83 (26267)
Silvan Creative Commons License 2016.02.07 0 0 26268

Mit jelent,hogy "fogaskerék féleség"és "le van fogazva"?Nem akadékoskodni akarok:-) és egy kép biztosan sokat segítene.

Előzmény: ricsi83 (26267)
ricsi83 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 26267

Sziasztok!

 

Tudnátok segíteni??? Van egy MIO-200 típusú rotációs kapálógépem. Ismeri valaki? Az a gondom vele hogy a hajtásnál van egy fogaskerék féleség ami le van fogazva ezért nem adja le a hajtást. A motorja tökéletes.

Tud valaki segítni, hogy hol tudok ilyenre szert tenni?? 

trabygo Creative Commons License 2016.02.07 0 0 26266

Legrosszabb esetben elhagyom a kereket. 

Előzmény: studiod1 (26265)
studiod1 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 26265

Egyszerű ötletes, reméljük nem szedi össze a maradványokat csoroszlya-kerék közé.

Előzmény: trabygo (26264)
trabygo Creative Commons License 2016.02.07 0 0 26264

Elkészültem az eke módosításával így most már állítható minden irányba . Ha jobb idő lesz akkor csinálok próbát hogy változott-e valami.      

ali kis Creative Commons License 2016.02.07 0 0 26263

Szia!

Milyen márkájú, típusú volt a régi géped. Mi ment tönkre rajta.

A helyedben én hazai gyártásút vennék.

Előzmény: venatus (26261)
venatus Creative Commons License 2016.02.07 0 0 26262

Valami ilyenre gondoltam.

venatus Creative Commons License 2016.02.07 0 0 26261

Sziasztok! Rotációskapa vásárlás tervezem  mert a régi  tönkre ment , ezt márkájút bertolini215 valaki tud véleményt mondani róla ,előre is köszönném.

studiod1 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 26260

Nekem a rezsi óradíjjal is számolni kellett,sajnos vagy szerencsére már néhány éve nem dolgozom.

Előzmény: trabygo (26259)
trabygo Creative Commons License 2016.02.06 0 0 26259

Ha sikerül szereznem anyagot akkor csinálok egy darabból újat méretre.  

Előzmény: studiod1 (26258)
studiod1 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 26258

Nálam az általad fotózott öntvény kuplung felsőbe került egy kukázott 56-106 kuplung felső  komplett közepe lépcsős beépítéssel

Előzmény: trabygo (26255)
studiod1 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 26257

Látom az eredeti nálad is öntvény

Előzmény: trabygo (26255)
studiod1 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 26256

Valahogy elírtam az eredeti colos tehát 25,4mm

Előzmény: studiod1 (26253)
trabygo Creative Commons License 2016.02.06 0 0 26255

A képek.

Előzmény: trabygo (26254)
trabygo Creative Commons License 2016.02.06 0 0 26254

Az enyém meg kúpos így ki tudom esztergálni nagyobbra.Vagy csinálok egy teljesen új kuplung részt. 

Előzmény: studiod1 (26253)
studiod1 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 26253

Mivel az eredeti kuplung felső 24,4,  ezért kukáztam egy 22,2 kuplung felsőt s ennek a közepét ültettem át az eredetibe. A motorrögzítő furatokat átjelöltem a gcv-röl a közdarab feletti lemezre és kifúrtam, a tengelyhosszt pedig távtartókkal korrigáltam.Az átültetés nálam kicsit nehezebb(hegesztés) volt mivel az eredeti k.felső öntvény a kukázott meg nem.

Előzmény: trabygo (26252)
trabygo Creative Commons License 2016.02.06 0 0 26252

 

Erre gondoltál?A kuplungot vállal illeszted a főtengely végén?

Előzmény: studiod1 (26251)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!