Jaja, beöntésre mennie kellene. Nekem megvan szépen minden fordulatra a szikra. Már csak a benzinre tudok gondolni, hogy az szar, meglátjuk ma mit produkál a frissel.
" ehhez kell egy állítható szögű közdarab az eke és a traktor közé." ez igaz viszont a +kerék egy mélységhatároló, főleg változó talajnál nagyon megkönnyíti a motor és a saját munkát
Nekem is 8 lovas Briggs van a fűnyíró trakin,és én is szívtam már így vele!
Nekem egyszer a kondi volt szar, és a megszakító hézag. Ugyan úgy, ha kékzben volt a gyertya, szikrázott.. de nem indult.. néha csattant egyet, vagy picit füstölt.. elcsesztem vele egy fél napot. 2. alkalommal, akkor pedig a gyújtótekercs kisfeszültségű vezetéke volt eltörve.. hol volt szikra hol nem.. de inkább hol nem.... Ha nem is jó a karbi, beöntésre el kellene indulnia pár másodpercre!
A 7 lovas tökéletes volt, egész ősszel azzal nyomattam. Csak gondoltam, ha már van erősebb miért ne tenném rá?
- nem biztos, de nagyon hasonló a karbija, a szabályzó és gázrudazatot egy az egybe átépítettem, szépen minden úgy mozog ahogy kell. Kicsit több anyagot is adtam neki alapjáraton.
- tekercshézagot ma ellenőriztem, beállítottam.
- gyertya benzines
- testkábel OK.
- kompresszió van szépen, a 7 lovasban érzésre kevesebb
- olajszintellenőrző nincs, de amúgy tegnap töltöttem fel friss olajjal szintre.
Egy sanszom van, ma sokáig dolgoztam, és nem értem oda a kútra friss benzinért, remélem holnap végzek előbb, akkor tudok hozni.
Fecskendeztem benzint a hengerbe, a tankból szívtam fel fecskendővel, utána az első két rántásra lőtt lángot a kipuffon. De ilyen sárgás kékes láng volt, és határozottan olyan volt, mintha lassan égne. Láttam már olyat, hogy egy tél alatt megdöglőtt a benzin, tavaly így jártam a Suzuki DR 750emmel, tavasszal nem indult el a szeptemberi benzinnel.
Fecskendővel nyomj egy kis anyagot a hengerbe a gyertya helyén. Ha jó a gyertya és jó időben van a szikra így be kelljen induljon vagy legalább pöfenni párat neki esetleges karbi hiba esetén is.
Volt kéznél másik gyertya, működő motorból kaptam ki, hőértékre is passzol, azzal sem megy. A gyújtás időpontjára mégegyszer ránézek, de szemre jó helyen volt minden, amikor raktam össze. Most még az jutott eszembe, hogy olyan benzin van a tankba, ami már vagy fél éve ott állt. Ma viszek haza friss benzint, megpróbálom, hátha az a nyűge...
Látom nem igazán akarnak válaszolni. Először egy gyertya cserét ajánlok. Van úgy, hogy a szabadban gyönyörűen szikrázik a gyertya, nyomás alatt nem működik. Lehetséges ok az is, hogy van benn szikra, csak nem jó időben,helyen.
Meg kéne nézni, hogy a lendkerék ék épségben a helyén van- e.
Bár nem kapálógép, de hátha van valakinek ötlete. Van egy régi Murray fűnyíró traktorom, 7 lovas Briggs motorral. Amikor vettem, kaptam hozzá egy KF-04 MAXI 8 lovas motort, karbi nélkül, de amúgy egyben. Elhatároztam, hogy kicserélem a 7est a 8asra. Szétszedtem a 8 lovast, a kipufogószelep annyira el volt kokszosodva, hogy kitámasztott. Szépen kitisztítottam mindent, átnéztem, beállítottam, összeraktam. Érzésre jobb a kompressziója is mint a 7esnek. Ma felraktam, rátettem a karbit, satöbbi, de az istenért nem indul be, de még egy pöccenést sem. Füstölög a kipuffon, anyag, szikra van, de nem akar bepöccenni. Már mindent átnéztem, de nem jövök rá. Van valakinek ötlete, miket nézzek meg, hátha valami elkerülte a figyelmem? Jó lenne ha lenne hozzá önindító, mert a lendkereke fogazott, azzal talán jobban meg lehetne forgatni. De rántásra is mennie kellene...
Tudnátok segíteni??? Van egy MIO-200 típusú rotációs kapálógépem. Ismeri valaki? Az a gondom vele hogy a hajtásnál van egy fogaskerék féleség ami le van fogazva ezért nem adja le a hajtást. A motorja tökéletes.
Tud valaki segítni, hogy hol tudok ilyenre szert tenni??
Mivel az eredeti kuplung felső 24,4, ezért kukáztam egy 22,2 kuplung felsőt s ennek a közepét ültettem át az eredetibe. A motorrögzítő furatokat átjelöltem a gcv-röl a közdarab feletti lemezre és kifúrtam, a tengelyhosszt pedig távtartókkal korrigáltam.Az átültetés nálam kicsit nehezebb(hegesztés) volt mivel az eredeti k.felső öntvény a kukázott meg nem.