Ne tessék folyamatosan keverni a rating-et (AMR=átlagnézetség) és a reachet (elérés). A kereskedőket csak az előző érdekli, a második, ami értelemszerűen mindig sokkal nagyobb szám, kereskedelmileg értéktelen és legfeljebb tájékoztató jellegű. Pláne, ha a környezetében (előtte, utána, a nap egészében, a hét egészében) gyönge műsorok vannak
300 ezer körüli AMR nem jelentéktelen, de alacsony. Nem lehet jól eladni. Pláne ha a környezetében (előtte, utána, a nap folyamán, a hét egészében) gyönge műsorok mennek. Egy-egy kimagasló nézettségű adás nem elég. A most futó Olimpia hirdetéseit látva észrevehetitek, hogy a piacot egyáltalán nem hozta lázba, egyetlen multi sem hirdet, önreklámok vagy B-kategóriás hirdetések mennek. A bekerülés töredékét se fogják behozni. A sportműsorok nézőin (főként fiatal férfiak) nagyon nem esnek egybe a kereskedelmi célcsoporttal (fiatal nők), ezért bármilyen sportműsor sem lesz képes egy átlagos RTL piaci értéket elérni.
vagyis, nem csak az a kérdés, hogy hány néző van, hanem hogy: - mekkora a reklámnézettség/teljes nézettség (GRP)
Igaz,hogy az csak film.....De a televíziós nézettségmérésről és annak hatásairól pár éve készítettek egy filmet.Szerintem egyszer mindenképpen érdemes megnézni(címe:Free Rainer - A te tévéd is hazudik).
sport1 tekintetében anno nevetséges sms oldalt üzemeltettek, hogy akarjuk vagy sem a csatornát :)
hidd el ezektől minden kitelik. az is hogy amit kihajítanak sosem kerül vissza (Fimmúzeum 1 évre visszakerült bírósági pert követően) de lehet majd megint kitalálják "akarjátok Ti userek az SK-t hogy visszategyük?" ;)
persze azt nem kérdezik meg sosem, hogy xy csatornát akarjátok még vagy sem.
Most a TLC és ID discovery repült...ügyfélszolgálatot zártak be Bp-n. valahol ezek már jelek a leszálló ágra.
na ez az 1 éve vagy digis..használd a keresőt a digi topicban Filmmúzeum, VH1 VH1 classic, MTV stb. szavak beírásáéval.
Hidd el ha azon múlik, hogy ne kelljen árat emelni a digi minden szívfájdalom nélkül kidob olyan csatornát amiért pénzt kérnek csak a szutyok ingyenes (csomagban) kapott csatornákat tartja meg..ezt teszi EMKTV/Digi szolgáltatóként évek óta.
Nem hiszem hogy érdemi csatorna kikerülne a kínálatból. Egy éve vagyok Digi ügyfél, és ezen egy év alatt biztosan több magyar csatorna került be (akik ezen idő alatt kikerületk, azok gyakorlatilag vagy megszűntek, vagy kivonultak a magyar piacról), mint amennyi ki. Nincs ilyen összefüggés.
Még az is elfogadható megoldás lenne, ha a legnagyobb csomagba a Sport 1-2 mellé tennék, és 1-2 száz forinttal megemelik a legnagyobb csomag havi díját, és még akkor is bőven megéri nekik, mert egy átlagos csatorna havi bekerülés díje egy szolgáltatónál általában nem több mint 60-80 forint.
A Chello/UPC a Sport 1-2 miatt féltette a pozícióit, de ebből a szempontból a Digi már akkor is rugalmasabb volt, hisz náluk ott van a kínálatban Sport 1-2, ráadásul a Sportklub az olasz és francia focival, az alapvetően eltérő idősávok miatt, messze nem olyan riválisa a hétévégén most az angol PL-le virító Digisportnak és a Digisport 2-nek, mint a sport tv a magyar és a spanyol futballal, amivel rendesen ütik egymást. Szóval szerintem többet veszthetnek azzal ha továbbra is mellőzik őket, mint azzal ha visszavéve saját sportcsatornáiknak adnak újabb konkurrenst.
Mivel már most nagy nyomás van a Digin, így akár már októbertől újra lehet Sportklub. Csak kérdés, hogy mi helyére. Mert feltehetőleg még idén jön az RTL2 és SuperTV2 is a Digi kínálataba.
Ez kicsit olyan mint a U és a T esete a Digisporttal. Őket sem érdekelte,hogy milyen (minőségi)tartalom van a Digisporton. (Persze ott más is közrejátszott,de szvsz egy kicsit hasonló a helyzet)
Én azért abban a tekintetben optimista vagyok hogy a Digi mint szolgáltató, kerülhet olyan helyzetbe hogy elgondolkodjon a Sportklub visszavételén. Tudom hogy a régebben kikerülő csatornák közül szinte egy sem került vissza, de most alapvetően más a helyzet. Egyrészt akkor még erősebb pozícióban volt a Digi, másrészt egy ilyen látványosan megerősödő SK kicsit más kategória lehet mint a korábban kisepert rétegcsatornák. Azt gondolom innentől kezdve öngyilkos stratégia az egy stagnáló szolgáltatónál, ha az látványosan szembe megy a nézői igényekkel, mert elkezdődhet egy olyan erózió, amely végén már a BL és a PL megtartására sem lesz esélyük.
IC-ből a maival együtt már csak 4 verseny van hátra...viszont a magyar kézi bajnokság (meg akit érdekel a hazai kosár) annak ősszel fog hiányozni az SK.
majd megint nem rajtol az olasz bajnokság ahogy már volt ilyen a múltban hehe
kellene egy csak technikai sportot adó csatorna de úgy, hogy minden jog nála lenne ;)
Akkor haver neked lassan nem lesz fogadra való sportcsatorna. Az SK is focicsati lesz. Az olasz, francia liga megvételével az Indícar kicsit háttérbe lesz szorítva. Alapíts egy motorsportcsatornát.
Azért szidod a PL-t, mert te is tudod, hogy ez a legdrágább, legféltetebb kincs a sportjogok között. Mindenki ezt akarja. Csorog a nyálad, hogy a Sport 1-en legyen újra. De el kell keserítselek Sport 1-ügynök, a PL még sokáig nálunk lesz.
szar ügy az igazság de ez van..némat bundesligában játszók hazai pályán kiverték a PL ligásakat..ezért ennyit izgulnod a PL jogokért amit véghez vittél szánalmas volt ennek az eredménynek a tükrében.
Bundesliga erősebb a PL összevásárolt, elkényesztetett sztárok gyülekezete..volt mikor 11 játékosból 1 sem volt angol.
szöval digiügynök létedre már rettegsz mi, hogy nagyobb nézettség lesz az MTVA-n? :p
Azért ahhoz súlyos elmezavar kell, hogy a brit olimpiai válogatottat (amely PL-kiegészítő emberekkel van tele) azonosítsuk a PL-lel. A PL-t a világsztárok miatt szeretjük. Olyan sztárok miatt, amelyek máshol nincsenek.
Nicko, te mint NB1-ügynök vagy inkább Máté Pál-fan, nézd a Sport 1-et. Az a te nívód.