Van egy kis gondom. Remélem tud valaki nekem segíteni.
Van egy Ople astra G-m. És kb 3-4 napja tapasztaltam egy problémát.
A probléma: - Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg a motor akkor alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.
Van egy kis gondom. Remélem tud valaki neme segíteni.
Van egy Ople astra G-m. És kb 3-4 napja tapasztaltam egy problémát.
A probléma: - Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.
Szia nekem is ilyen problémám van a 1.6-os motornál mi már cseréltünk gyertyákat, gyújtás kábeleket, egészelepett, lambda szondát, kompressziót mértünk 14.5-volt minden hengerbe szóval ha tud segíteni az jó volna köszi
G astrámon először a kulcsos autó világított. leállítottam, majd újra próbáltam indítani (nagyon nehezen indult) a kulcsos autó elaludt viszont alatta a motorvezérlő lámpa világít.
Alapjáraton egyenetlenül megy. Viszont ha gázt adok rendesen jár.
Feszítés meg úgy történik ,hogy először óramutató járásával ellentétesen kell feszíteni, addig míg a feszitő mozgó nyila a jobb oldali ütközőhöz ér,majd lehúzni a feszítő csavarját. Ezután kétszer körbe kell forgatni a motor vissza a jelzésekig,majd a feszítőt fellazítani és óramutatójárásával megegyezően kell forgatni a feszítőt míg a feszítő jelzései egybe nem esnek .az új (new) feliratú jelzéssel.vagy ,ha másik fajta feszítő van rajta akkor pedig a "V" jelzés hegyével.
Még mindig az Astra vezérléssel 1.4 16 V (Ecotek) kapcsolatba ami váltás kori már a ruha G a többi vegyes. csak nem sikerül a vizpumpa pozicionálás!!!!!!
Valaki tudna segiteni ?????? Amit én vettem a vezérlés szettbe abba sima Dolz pumpa van nincs pozicionáló furat ! Az eredeti ami az autóba volt,S amit balfácán modon nem jelöltem össze csere elött az is olyan!!!! Automata feszitő koppra elöfeszitve , de vagy 1.5 cm hiányzik !!!!!
Valaki azt állitotta hogy függöbe kell lenni a pumpa hiányzó iv szélének! De melyik függöhöz képest! Motor hossztengely?? Az általa emlitett jelölés a blokkon nem látható! Valszinü felrohadt?!
Valaki???????? Tudna segiteni Mozgássérült kombi nagyon hiányzik!!!! Köszönöm
A vízpumpát nagyon meg kell nézni,ha olyan van benne aminek a szélénél az egyik felfogató csavarnál van egy kis kivágás(nem tud elfordulni a pumpa) ,akkor csak olyat szabad bele tenni.
Szíjfeszítés se mindegy ,hogy hogyan csinálja az ember .
A családba bekerült egy állitólag G astra, 1998 -as ?! Elkövettem azt a hibát hogy a vezérlést szétkaptam mint floki a lábtörlöt mondván mivel ismeretlen az előélet vezérlés csere! Mindent megvásároltam összes szimering vizpumpa görgök szij. 162 fogas szij .s kb 2.5-3 cm miatt képtelen vagyok feltenni!!!!!!!!!!
Vizpumpa beállitva amennyire lehet a fötengely sikjába az automata feszitö amennyire lehet a pumpa alá! (lehető legkevésbé tolja a szijat a pumpa s a fötengely között). S akármit csinálok megmarad a 2.5-uszkve 3 centi minusz!!! Valaki tudna segiteni???? Nekem a vizpumpa gyanus de ugye az öntés meghatározza hogy hova állithatod. A legalsó pontra van állitva ahol a legközelebb van a fötengely sikjához, onnan mint a régiek már fesziti a szijat. Egyébként lehet a Dolz pumpa esetleges hibája??? Valaki járt már igy ??? Várom megtisztelő válaszotokat, köszönve a segitséget!!!
Vásároltunk egy 1997-es Opel Astra F 1,6 16V típusú személygépkocsit. Eddig Opel kocsink nem volt ezért keresek Budapesten, megbízható szerelőt aki kézbe venné a kocsit és amit szükséges azt cserélje ki, javítsa.
Eddigi problémák:
Rádió nem megy, megnyomom a bekapcsoló gombot ami elkezd világítani, de hang nincs.
A vezető oldali ülést cserélni kell, az oldal támasz eléggé gyenge már.
Illetve természetesen a kötelezőket szeretném megnézetni.
Van egy nagy feladványom :-) Nagyon örülnék ha valaki tudna valami okos dolgot mondani a következőkre nekem.
Nos.
2002 -es 1,2-es G astra
Tünetei:
hidegebb időben ( 5 fok alatt) az első indításkor beindul rendesen, majd 1-2 másodperc után leesik a fordulat 5-600 közé és dadogva leáll. A következő indításnál már semmi baja.
A következők lettek már megoldva rajta
- fojtószelep kitakarítva
- trafóhíd csere
- gyrtyák csere
- hőmérséklet jeladó csere
a hiba továbbra is fennáll.
Kaptam olyan lehetőséget, hogy kipufogó szelep,de nem értek vele egyet mert amikor meleg a motor akkor már szépen csendesen és simán jár.
Van egy 1999-es opel f astrám, aminél olyan hiba lépett fel ami lehet, hogy egy tanulmányúttal is felérhet.
Az autó simán indul, majd amikor rákapcsolom a világítást azonnal megáll, és kép se hang. semmi nem világít, csak a belső világítás halványan. Hol keressem a hibát?
Kedves Opel Mágus.. Ha bp körül elérhető vagy, megköszönnék egy elérhetőséget, mert szeretném ha ránéznél az autómra, elvileg nekem is laza a láncom, mert melegen folyamatosan csörög. Lehetséges, hogy cserélni is kell, úgyhogy mindenképpen szükségem lenne egy hozzáértő szakértőre :)
Én is kipufogogáz visszavezető(egr) szelepre gondolok,ha nem akartok rákölteni feleslegesen először dugozátok le a visszavezető szelepet. Az EGR szelep alatti tömités ,helyére csináljatok alu lemezből egy zárt tömitést.
Kb.4 hónapja tart az autó 4es és 5ös fokozatban produkálja h 3200fölé nem engedi a fordulatot.
Ennek köszönhetően elég lusta országúti forgalomban.
Kezdte motor diagnosztika lámpával felvillant elaludt mostmàr az nincs van cserébe szerviz lámpa állandóan. :)
Indításkor néha megtorpan a motor de nem áll le és csak egyszer teszi.
Kiolvasták a hibát nyomás érzékelő hiba, de aki megnézte az autót nem vállalja a javítást.De annyit mondott gondoljam meg kihez viszem, mert lehet valaki célirányosan tudja a hiba okát és azt cseréli Csak!! ki vagy nekiáll tippelgetni és vagy bejön vagy nem...ez anyagilag nem túl jó lehetőség.
Ő az utóbbi szerelő lett volna ezért nem vele javittatom.
Ha valaki járt már így vagy tud megbízható szerelőt(Bp.és környékén)
Sziasztok! 2004-es évjáratú Opel Corsa autómban nedves a padlókárpit a jobb oldalon. Ez mitől lehet? Egy hete jelentkezett a probléma, miután a kocsiban fel lett töltve a fagyálló és meg volt az olajcsere. Segitségeteket előre köszönöm.
Nekem is ugyan ez volt. 2006-os G Astra. Azt figyeltem meg, hogy a műszerfal világítás kapcsolója lehet érzékeny, mert amikor elsötétült minden kicsit tekertem rajta le és fel és akkor megint visszatért a fény. Nálam annyi plusz, hogy lehetséges hogy a hátsó lámpák is elaludtak ezzel egyidejűleg, mivel mögöttem jöttek kocsival és később ezt jelezték. Én is gondoltam, hogy szerelőhöz viszem, de ha nem produkálja akkor a problémát akkor hiába. Márkaszervíz mit mond vajon?
Sziasztok. Próblámám van amiben segítségeteket kérem. Opel astra G 2002 1.4 benzin. Menet közben csökkent a teljesítmény, 5 sebességben lefulladt 2-es 3-asban alig ment. Alapjáraton csak pár henger ment. Gyertya gondra gyanakodva cseréltem őket de utána nem indul a kocsi csak kerreg vagy recseg. Mintha nem forgatná a motort vagy nem is tudom milyen hangja van. Tud valaki nekem segíteni mi lehet a baj?
Teljesen kiszámíthatalan módon a világítás bekapcsolásakor időnként világít, máskor nem világít a műszerfal és a középkonzol, érdekes módon a világításkapcsoló körüli részek világítanak mindig.
Ez több problémát is okoz:
1. Sötétben nagyon zavaró, mert ha az ember rápillantana a műszerekre, akkor hosszú idő kell a szemnek, mire átáll a saját fényszóró és a szembejövő autók fénye után a sötét műszerfalra. (A tompított világítás és a reflektor mindig működöt eddig, függetlenül attól, hogy a műszerfal világít-e vagy sem.
2. Amikor a műszerfal nem világít, akkor nem üzemel a ködlámpa és a bekapcsolva hagyott fényszóróra figyelmeztető hang sem. (Üzemel viszont a lámpa dölésszögének állítása.) A ködlámpa igen fontos volna, épp a napokban utaztunk nagy ködben, amikor elindultunk, jó volt, és a köd kellős közepén megint megszünt a fénye. Ez egyből látszik, mert kialszik az ikonja a műszerfalon.
(Nem akarom bonyolítani, de olyan szitu is akadt már, hogy bár elaludt a műszerfalvilágítás, mégis ment a ködlámpa, a lényeg, hogy többnyire inkább nem megy.)
Autóvillamossági műszerészhez elvittük már, amikor leálltunk az autóval, akkor épp nem világított, de mire a műhelybe álltunk, megint jó volt, erre viszont azt mondta a műszerész, hogy így nem tudja kimérni a hibát.
tempomat kapcsolót tettem az astra h-ba. Mivel benne van a program csak aktiválni kell. Működik is jól. Ott rontottam el hogy később tudtam meg hogy kell CIM modul megbontása nélkül kart cserélni. A kipörgés gátló hibát jelez nem is működik. Hibakódot törölni nem tudunk. Ami befolyással lehet rá : kormányszög elfordulás nincs kalibrálva. Ezt a hibakódot sem tudjuk törölni. Elképzelhető hogy valamit elfordítva raktam össze a CIM modulban? kapcsoló tökéletesen működik minden funkciójában.
Milyen megoldást tudna valaki javasolni. Köszönöm.