Kis segítség kellene, hogy hol találom a Grand Scenic II. alvázszámát!
Nem is értem, hogy miért titkolják ezt annyira, hogy a neten sehol sem találtam infót róla!
Nem az lenne a minimum, ha veszek egy használt autót, hogy megnézem az alvázszámot amikor kifizetem, és nem az eredetiség vizsgán derüljön ki, ha nem jó?
szerintem sem kéne mennie egy fordulatnak sem mivel digitális klímás. vagyis elektronikus. vagyis ésszerűen ha az elektronika elszáll akkor nincs ami tovább vigye az áramot. de nem nagyon értek hozzá. van bejövő +; - illetve elmenő +; - és egy szál vezeték amin gondolom komunikál a kezelő panellel. és a bejövő fesz az megvan probalámpával teszteltem, de felteszem a fűtést és az izzó nem működik a motor csatijánál. ugyhogy én az ellenállásra gondolok de mondom nem értek hozzá. Jó lenne ha lenne itt egy elektromos ember, vagy valaki akinek volt már ilyen probléma.
Elfelejtettem még azt kérdezni h kb mennyit lehet menni ha kigyullad a sárga (könyvben nem találtam). Amikor kigyulladt a számítógép már nem írt ki kilométert.
Ablaktörlővel lenne problémám-> amikor nagy sebességgel töröl nekiér a szélvédőn a gumicsíknak. Gyárilag 550/650 való rá. Megmértem és 560/660 valeo.
Megéri-e a gyárit venni rá kb 10e ft-ért? sajnos üzletekbe nem találtam megfelelő adapterűt az olcsóbbak között. Lehet e állítani rajta h ne fusson túl a törlésnél?
Pár hete vettem egy grand scenic II 2.0 16V típusú autót. Olyan problémám van vele, hogy tegnap bekerült valami műanyag darab a fűtőventilátor motorhoz az zörgött benne aztán egyszer csak megállt a ventilátor. Szétszedtük a műszerfalat, kivettük a motort ráraktam közvetlenül az akksira és elindúlt padlógázon. Rámértem a csatlakozóra a multiméter mutat 11V-t, de nem megy a venti. Lehet hogy tönkre ment az előtét ellenállás? De akkor miért mutat feszültséget, modjuk ráraktam egy 20W-os izzót a csatlakozóra, az nem világított. Szerintetek mi lehet a baj?? Válaszotokat előre is köszi! További szép napot.
Ennek tudja valaki a bekötését? Egy normál csatit akarnék átalakítani ilyenre. Elvileg itt a közösítések már azért vannak, hogy ne melegedjen túl. Előtét ellenállás csati.
Segítségeteket szeretnénk kérni, mert úgy néz ki a tegnapi nap folyamán immár egy év alatt hármadszor égett le az önindító. Először a régi gyári, ami cseréltek Bosch szervizben Bosch-ra. Ez is tönkrement és márkaszerviz cserélte gyárira, ami úgy néz tegnap (két hónap után!) beadta a kulcsot. Márkaszerviznek ötlete sincs, azon kívül, hogy trailereztessük be a kocsit és kicserélik az önindítót újra. Ismerek valakit akihez fordulhatnák a kocsival (k4m)?
(Annyi előzmény volt, hogy az egy éve alatt néha nem indult a kocsi egyből s emiatt kétszer is bevittük márkaszervizre átnézésre, de soha nem találtak semmit...)
A 2.0 DCI motor egy műszakilag nagyon stabil teremtmény. A leírtak alapján egyetértk BNorci cartárssal és én ugyan szét nem szedetném. Csak ártasz neki. Vidd el egy "rendes" diagnosztikára, vagy egy ilyen speciális esetekkel foglalkozó szerelőhöz és a felesleges motorcsere - felújítósdi helyett majdnem biztosan megoldják a töredéke árból. Itt vagy egy nem Renault-ra specializálódott szerelő "benézésére" vagy "ilyet még nem láttam" szerelő tippelésére gyanakszom. Ha nem találsz jobbat, keress meg e-mailben és adok egy címet. Megoldják, garantálom és nem kell motort felújítani ez szinte biztos. tonyto@citromail.hu
a saru melegedést megcsinálták... biztosíték van berakva ahogy kell. Az önindító okozta a gondot, felújították. Amikor vettem kb 2 hét múlva jelentkezett ez az indulás probléma. Egyébként visszagondolva lehet azért volt az önindító rossz mert az előző tulaj is ezzel a problémával küzdött.... Nálam 3 olajcserén van túl a kocsi mindig Elf olajat tettünk bele maximum 12.000 km mentem egy cserével, de ez volt a maximum.
A következő fejlemény: Az autó ma reggel 7 körül volt beindítva sikerült indítani első be is indult 3 mp tekerés után kb 5 percet járattam alapjáraton és leállítottam. Az autó d.u. 6-ig kint állt 6 kor hazaérve ráindítottam és szinte pöccre indult. Ennyi idő alatt gondolom a motor kihűlt, nem értem, hogy indult be ilyen könnyen. Ott van viszont a kompressziómérés eredménye a rossz értékekkel....