Keresés

Részletes keresés

Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.01.18 0 1 61857

Mégis mennyi realitása van, hogy a áprilisban megjelenő tenderen kitudja hány vitarendezés után nyár végén/ősz elején egy teljes régió ellátását megnyerő

XYKK Zrt. / Transman / WabiGyuri

január egyre össze tudjon szedni egy max 10 éves átlagéletkorú flottát?

 

Ugyan ez áll a vonalcsoportonkénti tendereztetés esetén belépő sok kis

Bárnevolna Bt. / Kis XXIII. István ev.

esetében is. Új flottára nem is merek gondolni ilyen rövid határidővel...

Előzmény: Törölt nick (61855)
Dante001 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61856

Hát azért némelyik KK-t elnézve megtippelni sem merem mennyi kotla kell ahhoz hogy 10 év alá menjen az átlagéletkor.

Előzmény: Törölt nick (61855)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61855
MCA-001 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61854

És az árak:

2015.08.22-én, Berlin-Hamburg (300km) között

Előzmény: MCA-001 (61851)
MCA-001 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61853

Na akkor még egyszer:)

Célállomások:

Járatok és indulások (hetenként)

Előzmény: MCA-001 (61851)
MCA-001 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61852

Viszonylatok száma:

Előzmény: MCA-001 (61851)
MCA-001 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61851

Németül tudók előnyben:)

Egy elemzés a német távolsági buszközlekedésben tapasztalható állapotokról, 2015-ben.

 

Szeptemberben 338 engedélyezett vonalon volt távolsági buszos közlekedés. (a liberalizáció előtt 86db ilyen vonal volt)

A piacvezető a MeinFernbus/Flixbus 67%-os részesedéssel. Őt a Deutschen Bahn AG követi (9%)

A hálózat folyamatosan bővül éjszakai és expressz járatokkal.

 

http://www.omnibusrevue.de/bag-marktanalyse-des-fernbuslinienverkehrs-2015-1739713.html

A teljes dokumentum innen tölthető le:

https://www.bag.bund.de/SharedDocs/Downloads/DE/Marktbeobachtung/Sonderberichte/SB_Fernbus_2015.html?nn=12502

 

laka04 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 61850

Köszönöm az információt!

 

Én is ezt sejtettem, csak az lepett meg, hogy a menetrendek.hu ezeket kiadja aznapi indulásokkal. 

Előzmény: Törölt nick (61849)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.16 0 0 61849

Ezek a járatok-tudtommal- nem közlekednek.

 

A legutóbbi vasutassztrájk idején volt Budapest-Debrecen közti forgalom, gondolom ez is hasonló célokat szolgál, hogy be van mérve a vonal , lehet ez alapján menetrendszerinti forgalomban jegyet eladni stb..

 

 

 

Előzmény: laka04 (61848)
laka04 Creative Commons License 2016.01.16 0 0 61848

Sziasztok!

 

Minap a menetrendek.hu-s kereső egy utazásomhoz kidobta opciónak a Budapest - Debrecen (1062-es mező) között külön rendeletre közlekedő járatokat. Erről tudtok valamit, hogy ezek tényleg közlekednek-e - és ezzel együtt egy halandó utas is igénybe veheti-e, vagy esetleg csoportok szállítására funkcionál - vagy a rendszer adatbázisában hibásodott meg valami?

 

A naptáron lépkedve 2016. március 26-ig írja ezen buszok közlekedését naponta.  

 

Köszi a segítséget előre is.

dundalk Creative Commons License 2016.01.16 0 0 61847

Úgy látom, hogy VD-t likvidálták ebből a projektből is:

Karrier: Vitézy Dávid a közlekedési múzeum főigazgatója lett

De csak megbízott főigazgató. Így jár, aki sikeresebb, mint Tarlós István. Tovább »

forrás: Index.hu

dundalk Creative Commons License 2016.01.15 0 1 61846

A DAKK talán. Mostanában vettek át úgy 20 Scaniát, tavaly volt 51 új Volvo beszerzés és még 10db 6-8 év körüli használt beszerzés is.

 

Néhány KK sikerrel fog pályázni az a tippem, hogy jönni fog pár új szolgáltató is. (Vt Transman/Arriva, Orangeways). Elvileg a KKsítás lényege, hogy megerősítsék a cégeket a pályázatra, ehelyett az egyesítés után a korábbi gyenge cégek magukkal rántották a közepesen teljesítőket is. Így egy forrás nélküli, napi gondokkal és el öregedet állománnyal küzdő cég jött létre, ami minden csak nem versenyképes.

Előzmény: JLW-470 (61843)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61845

Elvileg a DAKK erre gyúr, ha minden igaz.

Előzmény: JLW-470 (61843)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61844

Attól függ, hogy írják ki a pályázatot. Ha teljes régióra, akkor beszerzés nélkül nem nagyon tudnak labdába rúgni. Ha forgalmi térségekre vagy vonalcsoportokra, akkor már tudnak valamennyit szakítani.

Előzmény: JLW-470 (61843)
JLW-470 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61843

Van olyan KK,amelyik ennek a 10 éves átlagéletkor-elvárásnak meg tud felelni?

Előzmény: kbn (61842)
kbn Creative Commons License 2016.01.14 0 0 61842
-Smiley- Creative Commons License 2016.01.12 0 0 61841

Ha már módosítgattak, miért nem 22:00 órakor indul a Keletiből, és megállna Ferihegyen és Félegyházán.  Sokkal több embernek nyújtana kedvezőbb hazajutási lehetőséget. 

 

Visszafelé nem korai az indulása Szegedről? 

Előzmény: sosiforda (61839)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.12 0 0 61840
sosiforda Creative Commons License 2016.01.11 0 0 61839

http://www.volanbusz.hu/hu/hirek/forgalmi-hirek/hir/2565

 

"2016. január 18-ától a Budapest és Szeged között közlekedő éjszakai járatpár meghosszabbított útvonalon, a Keleti pályaudvarig közlekedik.

Az autóbuszokra felszállni a Keleti pályaudvar Kerepesi úti autóbusz és trolibusz végállomásánál, a 73-as trolibusz megállójában lehet."

trizs77 Creative Commons License 2016.01.08 0 0 61838

Az újságíró szerint ebből a napi 1400 járatból kimaradt 22.

 

Ok.

 

 

Előzmény: Snake-Mojzi (61837)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61837

Tanítási napokon nagyságrendileg 1300 helyijárat és 100 helyi forgalmat is kiszolgáló helyközi járat közlekedik Győrben.

Előzmény: trizs77 (61833)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61836

A járatkimaradások százalékos aránya önmagában nem mutat teljeskörű képet. Az elfagyások jellemzően hajnali kiálláskor jönnek elő, így ebben az időszakban jóval nagyobb is lehet a járatkimaradási arány. Emellett hajnalban sehol sem a legsűrűbb a követés (meg úgy Győrben még a belsőbb városi járatok is max 15-20 percenként járnak, a peremkerületiek közül néhány meg ritkábban), pláne, ha egy vonalról véletlenül több kocsi is kimarad. Ilyen esetekben simán összejöhet akár 40-45 perces várakozás is. Meg amúgy is, reggel, főleg hajnalban nem az időmilliomos nyugdíjasok utaznak, hanem a melósok, akik pedig időre mennének, így nekik a járatkimaradások fokozott szívást jelentenek.

Előzmény: trizs77 (61833)
trizs77 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61835

Jól írod.

Előzmény: Racilaci (61834)
Racilaci Creative Commons License 2016.01.07 0 1 61834

Nem a számok, hanem sajnos a szavak is ellenségei az illetőnek. Kb. annyit kellett volna írnia, hogy több vonalon is előfordult, hogy 45 perceket fagyoskodtak az utasok a reggeli időszakban. Ha nincs ott az "átlagosan" szó, akkor a dolog rendben lenne.

 

Így viszont védhetetlen, mert feltételezve azt, hogy egy csomó utas nulla perces késéssel szállt fel a buszra, bizony azt kell gondolnom, hogy néhány átlagidőt rontó utas akár 300-400 percet is a megállókban töltött.

Előzmény: trizs77 (61833)
trizs77 Creative Commons License 2016.01.07 0 1 61833

Az eredmény közismert: a hét első napján 22, míg kedden 31 járat maradt ki a kisalföldi megyeszékhelyen.

Az utasok átlagosan több mint 45 percet fagyoskodtak a buszmegállókban a hidegre fordult téli időjárásban."

 

---------------

 

A két mondat együtt biztos, hogy nem igaz.

Nem lehet igaz.

 

Aki írta annak és főnökének (szerkesztő úr) biztosan kettes vagy rosszabb jegye volt számtanból.

 

Hány járat van Győrben egy hétköznap ?

 - 400 ?

 - 500 ?

 - Több ?

 - Kevesebb ?

 

A 22 kimaradt járat az 500-nak hány %-a ?

 

Ha 22 kimaradt mondjuk 500-ból, akkor 478 nem maradt ki.

Az a 478 pedig biztosan nem 45 percenként járt.

 

Amikor egy humán szakos (itt újságíró gyakornok) számokat ír, azok jelentésének ismerete nélkül akkor ilyen sületlen cikk születik.

 

-----------------

 

a magyar újságíróknak a számok nagyobb ellenségeik, mint egy szerkesztőség elleni szélsőséges támadás.

 

 

 

sosiforda Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61832

http://www.kisalfold.hu/tudosito/tragikus_gyori_buszkozlekedes_-_igy_lattak_olvasoink_tuti_memek_keszultek_-_fotok/2458475/

 

http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/panaszaradat_utan_nem_maradt_ki_buszjarat_szerdan_gyorben/2458216/

 

"kaotikusan indult a győri buszközlekedés az év első munkahetén. Hétfőn 24, kedden 17 busz fagyott el induláskor vagy menetközben.

Az eredmény közismert: a hét első napján 22, míg kedden 31 járat maradt ki a kisalföldi megyeszékhelyen. Az utasok átlagosan több mint 45 percet fagyoskodtak a buszmegállókban a hidegre fordult téli időjárásban."

 

"A Győribuszok.hu információja szerint szerdán négy új busz érkezett Győrbe. Kettő Sopronból, egy-egy Szombathelyről és Pápáról jött a helyi buszközlekedést segíteni."

 

http://www.gyoribuszok.hu/hirek.htm

trizs77 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 61831
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61830

A Debrecen-Hajdúböszörmény-Hajdúnánás-Nyíregyháza autóbuszvonal már az 1970 es évek végén  is létezett a mainál kevesebb járattal...

Előzmény: Racilaci (61828)
Zahnrad Creative Commons License 2016.01.06 0 0 61829
Előzmény: trizs77 (61820)
Racilaci Creative Commons License 2016.01.06 0 1 61828

Nagyon kevés ilyen járat van, naponta talán 4-5. Lényegében a jóval sűrűbben közlekedő Debrecen-Hajdúnánás járatok meghosszabbításáról van szó Kálmánházán át Nyíregyházára. Érdekesség, hogy ezen néhány járaton kívül Hajdúnánásról Nyíregyházára (30 km) és vissza lényegében nem lehet tömegközlekedéssel eljutni.

 

Hajdúnánásról szintén ilyen 5-6 járatpárnyi eljutási lehetőség van a 15-20 km-re lévő, s Miskolc felé jól összekötött Polgárral, valamint a Nyíregyházával jól összekötött Tiszavasvárival. Tehát Hajdúnánás Debrecen felé van csak normálisan összekötve, miközben Polgár, Tiszagyulaháza, Görbeháza stb. településeknek ő a járási központja... 

 

Debrecen és Nyíregyháza között a vasúttal párhuzamos gyors útvonalon csak a Debrecen-Sátoraljaújhely járatpár közlekedhet, kiegészítő jeggyel (miközben a Borsod Volán egy Alfa Regióval, előtte meg egy fapados E94-gyel szolgálta ki az "emelt szintű" járatot).

Előzmény: trizs77 (61820)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!