melyik bp.-i márkaszervizt ajánljátok "időszakos olajcserére"? Nem várnám meg a 30k-t, félúton csináltatnék egyet.
Más: a IX. Ker.-ben az Illatos úton van vmi BMW szaki? Vittem a pályamotoromat gatyába rázatni és a motor szervizzel szemben állt jópár BMW ( X3, 5er, 7er, X6). Nekem úgy tűnt, hogy vmi szerviz, csak elfelejtettem a szakit megkérdezni, hogy mi van a szomszédban.
Mi a véleményetek erről? Esetleg valaki ismeri vagy látta már valahol? Komolyan érdekelne az autó de nem szeretnék mellényúlni. Viszonylag messze vagyunk egymástól és feleslegesen nem autóznék, ezért ha valaki tud valamit kérem ne tartsa magába. Köszönöm
Nincs itt akkora gond, hogy "végleg" el kellene köszönni. Az igaz, hogy az antré a részedről nem sikerült túl jól, de ha változtatsz a stíluson, akkor a jövőben biztos nem csak azt kapod tőlünk, hogy "helyre" tesszük az egódat.
Az eddigi hozzászólásaidból nekem úgy tűnik értelmes ember vagy, csak kicsit hajlamos vagy túlzásba esni és túl nagy hévvel égni. Ha kicsit szerényebben kommentelsz, akkor majd rájössz arra, hogy normálisan is tudunk (tudnak) veled kommunikálni.....
Akkor, hogy pozitívumot is írjak: nagyon tetszik, hogy abba a táborba tarozol, akik tudnak helyesen írni, választékosan fogalmazni és le tudnak írni egy kerek egész mondatot hiba nélkül. Ez kezdésnek nem rossz, senkit nem akarok megbántani, de az elmúlt években olvastam itt jó pár olyan hozzászólást, amiért én szégyelltem magam (pédák nélkül, akinek nem inge az ugye.......).
Valóban gyerekesen viselkedtem, nem kellett volna vitába szállni Veletek. Sajnálom. Nem szeretném rontani a levegőt, sziasztok, mindenkinek biztonságos, problémamentes, és élménydús autózást kívánok!
A hosszú állás miatt az injektorban betapadnak bizonyos alkatrészek amik egyébként nagyon könnyen mozognának,ezért rosszul szabályoz és felborul az injektorok működése, rendszer tisztító adalék nagyon sokszor segíthet de végleges megoldás az injektorok szétszerelése,ultrahangos tisztítása,újrahézagolása,szükség szerint a csúcsok cseréje is indokolt lehet.
Autóvásárlás előtt állok, a kiszemelt pedig az 525D. Lenne is már egy, de van egy olyan dolog, ami miatt vonakodom tőle. A motor, alapjáratnál nem jár egyenletesen...néha-néha kihagy. Gázadáskor elmúlik, majd később újra előjön, de olyan is van, hogy szépen megy gond nélkül. Régóta kereskedésben áll, ezért lehet hogy csak az üzemanyag régi és koszos benne... De lehet porlasztó, vagy akár adagoló is... Vagy csak egyszerűen túl régóta áll ott és lehet, hogy rendszeres használat mellett nem is lenne tapasztalható a dolog!
Van valakinek véleménye, vagy ötlete mi lehet a gond?!
Miért kell vélt vagy valós nevén nevezni az embereket és a vélt vagy valós személyek vélt vagy valós magánéleti dolgairól beszélni? 7-8 éve pörög ez a NYILVÁNOS topik a nélkül, hogy bárki a vélt vagy valós nevén lett volna nevezve és kivesézve, hogy pl. a kutyákat vagy a macskákat szereti-e jobban. Egy hét sem telt el a felbukkanásod óta és már majdnem az összes potenciálisan neked segíteni tudó emberbe beleszálltál páros lábbal. A fantáziádra bízom, hogy ennek a produkciódnak mi lesz a következménye.
AMSOIL 309040000 köszi a jó tanácsot. Természetesen a fórumon csak érdeklődtem az olaj iránt , szeretek több felől hallani dolgokat, ajánlottak is jó dolgokat eddig mindig de sikerült megoldani. Én mire mondtam a szerelőmnek milyen olajat viszek akkor, ő csak annyit mondott nyugodj már meg az olajaid megvannak csak hozd a kocsit! Végül gyári Bmw olaj lett . Ma küldték el a porlasztókat megnézetni, péntekre már lehet készen is van a kocsim és akkor leírom mitől volt korábban magas fogyasztásom illetve mennyi lett:) Ezt főként azoknak írom akik olcsóbb e60 on gondolkodnak! 2 és fél millióért E60 okozhat nem várt meglepetéseket. Nagyon nézessétek át!!! A-tól Z-ig. Én először egy márkafüggetlen szervizbe vittem. Kíváncsi voltam mit mondanak és a szokásos olajfolyáson kivül nem volt nagy hibára utaló jel a lényeg itt az volt hogy a futómű az patika volt ez kiderült. Na aztán mikor megvettem utána hazaért a szerelőm és a kezébe adtam a dolgokat, addig csak használtam kb 1-2 hétig (itt volt magas a fogyasztás). Futómű patika ez gyári M-estől kielégítő volt ezek a magyar utak miatt. Aztán jött a csatt :) Olaj folyás-szívósor probléma. Jó akkor legyen új . Igen ám csak az olaj befolyt az izzító elektronikába, olajos lett. Csere + akkor mind a 6 izzítógyertya is. Porlasztó sikeresen kiszerelve, 2 felújítás lesz vagy csere, attól függ. Rossz a turbó nyomás ez is a héten orvosolva lesz de még nem tudni mi. Remélem csak jeladó és nem egy új turbó :D Mi is volt még...hmm.. ja igen mind két termosztát csere ha már lúd legyen kövér. Ezek még nem a kötelező szerviz egy ilyen vételnél!És akkor nem beszélve a futómű problémákról ami gyakori.Szerencsémre azt megúsztam még egy darabig. Ja és a vétel ár inkább surolta a 4- et mind a 3-at!! És akkor a többit lesem írom mindenki tudja..., de legalább pár nap és van egy olyan megbízható E60 asom amiről tudom mi van benne és abszolút költségmentes lesz egy jó ideig mert vigyázok rá. Én mindezeket csak is jó tanácsként írtam le főleg a nemrégiben hozzászólónak aki belinkelte a 25d-t 2.600.000 ezerért! Nagyon nézesd át!!!! És mérlegelj!! Akkor imádni fogod ezt garantálom!! Én mérlegeltem. X összegért egy újabb passat cc vagy egy annál idősebb E60 felújítással. Hát azért sem bántam meg!! Majd írók még ha kész:) Üdv mindenkinek.
Elnézést kérek előre is ha megsértenélek, de nem kell ide ilyen nekem ugyis jó hantaboly.Ráadásul ezúton felkérném a többi Emesét is, hogy szerelőként az "ujjoncoknak" ajánljátok inkább Steeef-t , mert nem ismerek nála jobbat(ugyan olyat igen) szerelőt, ráadásul olyat aki hajlandó a sokszor gyerekes kérdéseitekre válaszolni(Maszi-nak már ugy is elfogyott a türelme, átváltott F10 fórumra).Legalább profitáljon valamit a fórumozásból.A kis hazánkba van még 1-2 jó szerelő, nem vitatom, de mindegyik szarik a fórumra és az itt megforduló emberek problémáira.
Kérlek benneteket legalább a fórum szempontjából fontos személyhez legyetek lojálisak tisztességesek.4 évvel ezelött ez a fórum dübörgött, találkozók voltak, jó barátságok születtek, de az egymásrafigyelés és a tisztelet kezd kiveszni a fórumból.
Majdnem, de nem a Maszi, hanem az Andràs. :-) A Maszi a màsik nagytudású profi, aki a társa, és "mellesleg" egy elismert zeneművész. Vagytok pàran akik úgy értitek a Bmw-t, ahogy a márkához illik, de sajnos nagyon kevesen ennyi autòra. Ezért fontos, hogy minél többen tudjanak rólatok, és hozzátok forduljanak. Örülök, hogy beszéltünk, remélem találkozunk egyszer! Jóéjt, és jó munkát!
Nem rá gondoltam,Őt ismerem,becsülöm,barátomnak tartom! Maszi egy korrekt ember csak ajánlani tudom,nem vagyunk egymásnak konkurencia más a fő profilunk!
Végre egy kis izgalom! Előbújt a profi is. :-) Tiszteletem!
Az illető már le..szott, hogy mit írogatok, úgyhogy visszafogom magam ígérem, csak segíteni akartam a srácnak, és a hozzád vivő linket nem vettem észre, bocs! De te is hívtad egyébként, főleg az elején, és mostanában is beszéltek néha. Az M. J. dolgozik neki, akit hívtak a Bu.Mo. -ba beugrani a nyaralásod alatt. Ők nagyra tartanak. :-)