Akik esetleg hosszúnak találták az este feltöltött alkotásomat, azoknak készítettem egy sokkal rövidebb, meg talán így mozgalmasabb verziót(ezt talán végig tudják ülni nyugiban). :-)))))) Snitt egy sem ismétlődik benne.
igen elég ritka gép a solo rex, de a német ebayen találni még belőle néha. Van rá egy fix 25 ezres ajánlatom, fél évente felhív az illető, de még nem álltam kötélnek:-)
ha ebay.hu-ról regisztrálsz, akkor magyarul tudod intézni a részleteket.
a tajga nehezen indul, ebből gondoltam, hogy nehezen kapja fel a benzint a membrános porlasztó (rossz a membrán?). De akkor előbb megpróbálok azon a csavaron állítani.
Győrtől elég messze vagyok, de sokat járok arra. Ehészen Pesttől Sopronig. Majd egyszer talán meggyúzom a Makit, ha úgy alakul. :) Azért erősen bízunk benne, hogy nem 3 évet fog elmenni.
Végül is toldható csak hát a szgetelés a gyenge pont. Holnap teszteld már le a gyujtást a másik gépen és a jó gépét meg rakd fel a rosz gépedre hátha meglesz a hiba:-)
Mindamellett a hengerbe is bekukkanthatnál a kipu nyilláson ahogy a többiek is írták.
nem alkatrésznek adta el- én gondoltam annak, de jobb lenne feltámasztani- ugyanakkor ő annyit mondott, hogy a karburátora állandóan túlfolyt, sokat nyomott és nem kínlódik azóta kínlódunk mi, de szeretjük a kihívásokat, és itt azért sok jóindulatú, tudását , ismereteit szívesen megosztó ember van....magam is ilyen vagyok.....
valamikor , ennek a gépnek megsérült a gyertykábele, vszínű hozzáért a hengerhez, ott biztos megolvadt,a régi gazdája elvágta, és ezt a fehér színű eredeti kábelt egy fekete színű- vastagabb- gyertyakábellel kipótolta és kézzel összetekerte és csövet húzott rá, én ezt szétszedtem és rendesen összeforrasztottam zsugorcsővel szigetelve. innentől kezdve mi van az ellenállással, mennyiben befolyásolja a szikra képet?
a gyertyahézag több variációt is megélt, de egyébként a jó gépemből vettem ki ott pöcc minden, próbáltam újjal-régi jóval...sztem a hézaggal nincs gond