Balaton V8 I. Nemzetközi Amerikai Autós és Családi Weekend
Hatalmas autók, óriási buli
Porig ültetett hot rod, fecskefarkas lowrider és T.J. Hooker-féle kocka rendőrautó Az amerikai álom egy hétvégére a Balaton partjára költözik! Három napos vígasság, ahol nemcsak a férfiak, hanem a nők és gyermekek is jól érezhetik magukat. Az eleje teniszpálya, hátulja uszoda felfogású verdák szerelmeseire minden igényt kielégítő hétvégi kikapcsolódás vár május 22-től, a Balaton déli partján. Felsorakoznak a legnevesebb klubok, és lesz gumifüstölés, exkluzív autó bemutató, kipuffogó hangnyomás mérés, ügyességi- és szépségverseny, alkatrész börze, no meg rock n roll kifulladásig. A gyerekeknek arcfestés, a hölgyeknek az 50-es évek sminkdivatja segít múlatni az időt.
Időpont: 2010. május 21-23. Helyszín: Szántód, Rév kemping
További információk: www.balatonv8.com
Meghívott szervezetek: Chrysler Club Magyarország Corvette Club of Hungary Cadillac Club of Hungary Pt Cruiser Klub Jeep Club Magyarország HSRA, Hungarian Street Rod Association Magyar Veteránautós és Motoros Szövetség American Car Club Hungary Nemzetközi Amerikai Autós Fesztivál rendezői V8cars.hu internetes közösség Ford-cruising.hu internetes közösség Forrestcamp.hu internetes közösség
Sziasztok! Köszi a jó kívánságot, igyekszem mert már negyedik hónapja küzdök, de már kifele megyek a málnásból.
Kaptam levelet a Szántódi csapattól ,olvassátok és a Lurdy-ban biztos ott van Párduc és tsa.-i, mert ők találták ki és szervezik a bulit.
Mi voltunk tavaly hétvégére , jó a hely , jó hangulat és buli volt pedig először rendezték. Mint meghívott klub , tudunk helyet foglaltatni előre mint a többi találkozóra, vagy a szokás szerint érkezési sorrendben van helyfoglalás, meg általában próbál mindenki az előző helyére táborozni ha még szabad.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Ezúton küldöm a találkozóval kapcsolatos információkat:
Rendezvény: Balaton V8, II. Nemzetközi Amerikai Autós és Családi Hétvége. Időpont: 2010.05.21-23. Helyszín: Balaton, Szántód, Rév kemping (www.balatonv8.com)
Célunk: A hazai és környező országok amerikai autós klubjainak és autótulajdonosainak összefogása és találkozója. A kiállítók járműveinek nagy része veterán-oldtimer, melyek az autós történelem jelentős emlékei.
A rendezvényre az alábbi lehetőségeket ajánljuk:
- Támogató - Kiállító
A cégük megjelenéséhez standhelyet biztosítunk.
Reklámlehetőségek:
- Internet - CD, DVD - Zászló, molinók kihelyezése - médiákban való megjelenés
További információcseréhez személyes találkozót szeretnénk.
A kölcsönös együttműködés reményében várjuk válaszukat.
Budapest, 2010. 02. 16.
Üdvözlettel a szervezők:.
Pelbárt Mátyás Molenda Róbert Kollmann Áron 30/414 22 77 30/257 31 26 06-20-341-0531
Egyéb gyártmány,német,alutech,a csontbrigad.hu szerezte be,-érdemes ránézni.Sajnos nem tudunk menni,de szeretnénk.Nyáron Komáromba viszont mindig ott vagyunk.Ja és nem a felvidéken lakom-csakúgy mint sok sok ezer "kolléga"külföldi rendsz.-mal.
Kérdés vala: Balaton V8-ra meghívott klub a Pt Cruiser Klub (erről beszéltem egy hónapja a talin) link: http://www.sebessegmagazin.hu/promo/balaton-v8--i-nemzetkozi-amerikai-autos-es-hot-rod-csaladi-weekend.php
ami ugye elvileg mivagyunk...ha nem mondok jót, javítsatok ki! (erről is volt szó cca 28 napja..) de nekem is ilyen matricám van mint a Balaton V8 hivatalos oldalán: http://www.sebessegmagazin.hu/kepek/2009/03/12/v8/06.jpg akkor most "mi" mint meghívottak vonulunk oda? kiállítódunk? vagy ez nem jelent semmit csupán én misztifikálom túl a dolgokat?? és éppúgy megyünk majd oda, mint bárki más?
holnap pedig Pest! reggel 9,30ra megyek..nagyon remélem, hogy nem fogk egyhamar végezni, hogy este ott lehessek Lurdyban!
A Lichtmaschine az a generátor, és annak valami ellenőrző kapcsolókörének a hibáját jelzi. Szerintem is fasság, ezért is, mert a
P0070 Umgebende Lufttemp.. Sensor-Stromkreis
ez volt, ugye az első kör, a külső hőmérséklet érzékelő jeladó áramkör hibáját jelezte
P0243 Turbolader Abgasklappenventil A Fehlfunktion
ez meg szó szerint a turbófeltöltő kipufogógáz-csappanytyú szelep hibáját jelzi. Bár angolul nem tudok, csak keveset, de a solenoid az mágnesszelepet jelent, nem ?
Na mindegy, egyelőre kuss van szerencsére, igaz, csak a városban nyúzom a gépet.
Lurdy OK, csakjohn, 7kor MOLkút.
nzpt, tényleg jó az a felni. Te egyébként a Felvidéken laksz ?
Megnéztem a P0620-at a cruiserforum.de-n. Nem sok összefüggést találtam az egyéb problémáiddal.
Van akinek izzócsere megoldja A többiek valami Lichtmaschine-t emlegetnek, ami tükörfordításban ugyebár fénygép, de igazából nem tudom, hogy mit takar. Csak gondolom, hogy a világításnak valami központi egysége, mert 300eFt-os árat emlegetnek rá. Viszont van aki kiszereli (jó nagy szívás), és megjavíttatja lényegesen olcsóbban.
Szóval először nézd meg, hogy minden izzó működik-e, utána meg próbálgasd, hogy előjön-e megint ez a hibakód.
A P0243 (wastegate solenoid error), nekem csak állandó, közepes terhelésnél jött ki. Tehát sem akkor, ha változtattam a gázpedál állásán, sem akkor, ha parkettáztam (előzés). Leginkább autópályán lehet próbálgatni (egyenletes 110-120-130). És eleinte ritkán, aztán egyre gyakrabban (ahogy nőtt a repedés a csövön). Ezzel megint az a nehéz, hogy a márkaszervíz szerint le kell bontani a kocsi elejét, hogy egyáltalán meg tudják nézni, hogy az-e a gond (bár 95%, hogy az), ami munkadíjban nem kevés. De talán van valami egyszerűbb barkácsmegoldás a hozzáféréshez, előtúrom, ha kijön még ez a hibakód. Az alkatrész egyébként tizenezer forint volt, egy tizes a hibakódolvasás, meg 50 a munkadíj...
Én mint főkolompos megyek. Choppers13 már lábadozik, a múltkori tali után fenyegetett minket, hogy eljön, akárcsak hoynos. A fórumon úgy tűnt, hogy ptkree is érdeklődik a találkozó iránt. Szerintem szilvafan is jönni fog, elvégre az autója, élveboncolásra vár! :D
Nekem az volt. Autópályatempónál jött ki, aztán már egyre kisebb terhelésnél is (100-110 enyhe emelkedő), de csak akkor, ha folyamatosan (fél perc), egyenletesen nyomtam. Városban sosem. Ez a hibakód 95%, hogy turbocső repedés. Típushiba.
Nincs fura hangja az autónak? Nekem az tűnt fel, hogy hangos az autó, de igazából csak azután tudatosodott, miután megcsinálták. Fújta ki a résen a levegőt, és sziszegett veszettül.
A P0620 nem ismerős, dajcsok szerint valami elektromos történet, de van, akinek a kiégett világítás okozza. Ennek este még utánaolvasok...
Lehet, hogy ez az utóbbi koszolódott el, ha már a légszűrő nagyon koszos volt, a kartergáz is vissza van vezetve (igaz, a pillangó szelep után), ami szintén tud koszolni, akár az EGR. A benzineseken a PCV (karter gáz visszavezető) szelepet minden olajcserénél ellenőrizteti és rendszeresen cserélteti. Lehet, hogy az engedett át sok koszt és az nem tetszik az érzékelőknek. Meg kéne bontani a szívósort, és belenézni, hogy nincs-e túl sok olajpára benne. Otthon is megoldható, a légszűrőtől menő csövet leveszitek és a pillangó szelepen keresztül benéztek.
Menj ki vele megint autópályára, és kiderül. Városban azért bőven nem kap olyan terhelést a motor, mint kint. Ha jól olvastam, a légtömegmérő valahol a légszűrőház környékén van, esetleg érdemes csekkolni, hogy minden rendesen a helyére került-e a szervízben.
Csütörtökön találkozó a Lurdy-ban! Előtte gyülekező a Szerémi úti MOL kúton 19:00-kor. Ha jó idő lesz, akkor a találkozó nem a mélygarázsban lesz, hanem a parkoló hátsó részén.
Szilvafan! Nem lehet, hogy az EGR (gondolom van benne) szépen lassan elkoszolta a szívóoldalt (MAP szenzor, egyéb érzékelők) és ez lehet a gond? Régen egy WR+ kis dízel játszotta el nálam kb 10000 km körül, hogy egy húzósabb szakaszon (kanyargós hegyi úton) kidobott egy hibajelet, ott az EGR rendszerre fogták, de semmi érezhetó hiba nem volt, csak törölni kellett jelet.
igen, pont ezt csinálta, mintha a turbo nem működne.
Aztán hazaérve 2 teljesen más hibakódot írt ki, viszont azóta, hogy a városban használom, minden OK vele. Az jutott eszembe, hogy mivel közvetlenül a légszűrőcsere után vagyok, és nagyon koszos volt a szűrő, nem lehetséges-e hogy csak át kellett állnia a nagyobb átengedett mennyiségre ? vagy ez csak hiú remény, hogy ne kelljen méregdrága kütyüt cserélni benne ? :)
Lesz lurdys találkozó csütörtökön ? és előtte megint játszik a MOL-kút 7 órakor ?
Légtömegmérő az valami pici, de drága kütyü. Pontosan nem tudom mit csinál, de gondolom nevéhez méltóan méri a motorba jutó levegő mennyiségét. Ismerősömnek BMW-ben 70e körül cserélték. De nem szabad ész nélkül nekifogni, lehet más oka is, mint amit a hibakód kiír (Nekem anno turbo lefújószelep hibára turbocsövet kellett cserélni).
A sebességet azért korlátozza, mert vészprogramba rakta magát, és ott 3000 a max fordulat. Nekem is ugyanez volt, más hibakóddal. Ha jól sejtem, gyorsulni sem szeretett, mert ilyenkor a turbonyomást is elengedi 2000 felett.
Először nézz szét a cruiserforum.de -n, hogy mit írnak ezekre a hibakódokra. Aztán el lehet menni egy maszek szerelőhöz, de a nem gyári műszerek kevesebb, és néha rossz infót adnak Az Emil Frey egy tizesért olvas hibakódot. Ők azért jó eséllyel megmondják, hogy mi a valós baja.
dízelesek , figyeljetek, volt már valakinek P 0070 és P 0100 hibakódja ? Nekem tegnap, ahogy kiértem a pályára, kijelzett a motorvezérlés, és az a rohadék elektronika visszavette a sebességet 120-ra. Egész Fehérvárig nagyon jó kisfiú voltam, tök szabályosan közlekedtem :) Ott megnéztem a kódot, és el is tűnt a jelzés. Erre, visszafelé 15-20km a pályán, és ugyanaz...
Annyit találtam csak róla, hogy valami környezeti hőmérséklet érzékelő a 70-es, és légmennyiség-mérő hiba a 100-as. Mi a franc az a légmennyiség-mérő, és emiatt miért veszi vissza a teljesítményt ?
egyébként, meg további szép napot kívánok mindenkinek, ne búsuljatok, hogy hétfő reggel van, már csak 4 és fél nap , és jön a hétvége ! :)
Köszönöm!!-mindjárt jobban érzem magam./én nem tartottam soknak és mindent becsületesen megcsináltak./Most be lehetne nyomni-olyan szag/-vagy illat /van a kocsiban a klímatisztítótól.