Nyomás volt neki, de lehet hogy kevés. Ha a tankba nyári gáz kerül és egy órát pályázol -10 ben, simán behűlhet úgy egy tartály hogy a pályás relatív nagy fogyasztáshoz már nincs elég gáznyomás. Bár ez szerintem nagyon ritka, és nem tudom hogy elő tud e fordulni.
Megoldódott a probléma. Már bánom, hogy az elején nem ezzel kezdtem. A gázt kiengedtem a tankból, majd a multiszelepet is kivettem. Tiszta volt a szűrő benne. Aztán feltankolás és jó lett minden, már nem dob vissza. Köszi szépen a segítséget.
Gondolom a levegőszűrő az a légnemű szűrő. Tehát ott nincs nyomás, innen én nem tudom megmondani mi a baja, de szerintem más sem. Lehet valami a reduktornál, de nem hiszem ha ki lett pucolva ott lenne a gond. Nekem a cső a gyanús vagy a multiszelep, lehet nincs eldugulva teljesen, de csak annyi anyagot tud átengedni ami a motor alapjáratához elég. Én a tanknál hagynám kiherélve a szelepet, elzárnám a kézi elzárót majd a reduktornál leszedném a csövet. Valaki kinyitná a kézi csapot, és te meg néznéd hogy jön a gáz. Ha csak légnemű jön az se túl erősen, akkor gond van a multinál vagy a csőnél. Ha tankolás után jelentkezett a probléma lehet szar a gáz is.
A mai nap állása eddig. Beraktam a nyomásmérőt a levegőszűrő elé, szinte nulla nyomást mutat. A tekercsek jók a reduktorban is, meg hátul is. Hátul kiheréltem, ahogy írtad, semmi változás, még a reduktorból nem szedtem ki,de már csak arra tudok gondolni, vagyis nem, mert ahogy lehúztam a vezetéket rá egy pár másodpercre már át is váltott benzinre. Most arra gondoltam, hogy leengedem a tankból az összes gázt,aztán frissel próbálkozok újra. Köszi a segítséget, majd még írok este.
Tegnap vezérműtengely szabályozást újítottam fel( vanos) 330i, BRC gázszett, de valamit elmozdíthattam, mert azóta nem vált át gázra, a visszajelző még narancs színűre sem vált át...
Egyszer menet közben átkapcsolt, de hullámzó volt a teljesítmény, kb tíz másodperc után visszaváltott benzinre, minden sípolás nélkül.
Akkor minden jel szerint eljut a gáz a reduktorig. Reduktor után a légnemű szűrő elé, egy T elosztott hozzál össze akár egy 6 báros órával. Nézd meg milyen nyomáson dob vissza benzinre. Ezután rakd a légnemű szűrő másik oldalára, és ott is nézd meg, nehogy a szűrő csesszen át. Még azt is meg lehet nézni, ha kiheréled a multiszelep mágnesszelepét, akkor is visszadob? Van rajta kézi elzáró, tehát tele tanknál is kiherélheted, majd a kézit kinyitod. Szépen minden hibalehetőséget ki kell szűrni. Lehet állítani a progiban mikor dobja vissza benzinre, véletlen nem lett elállítva. Nagyon nehéz a netten autót javítani, a reduktor mágnesszelepét is ugyanúgy tudod ellenőrizni. Egy dologra kell figyelni, ha mágnesszelepet kiherélsz a kábelt le kell húzni róla , mert leéghet a tekercs.
A csövet kifújtam, szinte semmi se jött ki, csak egy kis szürke trutyi, amelyet fehér rongyon láttam. A multit, hogy kell kiszerelni? Illetve még nyomást előtte mérek mechanikusan, hogy tényleg az a baj-e.
En pont az ilen emberek miatt csinalom a Prins rendszert magamnak. No-ban 100 euro egy szüröcsere (mindkettö), 26euro az anyag, 10p alatt megcsinaltam. Programozas szinten 80 euro, es a vegen szar is volt. Szereztem cuccot hozza, es belöttem. LTFR-m +-3% belül van, check lampa nincs, fogyasztäs rendben. Ugy hogy csokolatatom a nemet beszerelöket is...
Es persze csak kb-ra belövik, hogy menjen a szeker, az ilyen aprosagokat elfelejtik, hogy meleg motornal ne 3-4 percig menjen benzinen, hogy gazra valtson, amikor be lehet löni,hogy szepen par mp utan valtson. Ätvaltäsi hömerseklet az egekben, hogy tuti legyen, közben 25C-n is räntäs nelkül vält meg -10-ben is. Rengeteteg benzint lehet megsprolni. Es szerintem a mai napig szarul van bekötve a reduktorom, arrol nem is beszelve, hogy az elsö mühely turbo motorhoz, szivohoz valo reduktort rakott (persze a ceg fel ev utan megszünt). Egy biztos mindenhol soka kokler, sajnos magadnak kell mindennek utana järni, ellenörizni, hiaba fizetsz nem kevest.
Nekem 1.2 12V Fábia kombim 2005-ös van 200e. km-el amiből 150e. gázzal, Zavoli rendszerrel. Nem észrevehető, hogy mikor megyek gázzal és mikor benzinnel. Sima NGK gyertya és gázszűrők 30e. km-ként cserélve. A fogyasztásom megpakolva országúton: 7,2-7,5 város: 8,2-8,5 autópálya: 9liter. Ennek a kis motornak nem való az autópálya, 4500-al pörög szegény 130-nál. Hibák: reduktor eltömődés 60e. km után, gyenge akkumulátor miatt az ECU elfelejtette a programot és visszaállt gyári alap beállításra. Sajnos itt Debrecenben nem tudok olyan mestert aki normálisan felprogramozná a rendszert, ezért folyamatosan gyújtja a check lámpát ha autópályán megyek. Mindig ráfogták, hogy rosszak a lambda szondák. Most kicseréltem mind a két lambdát (gyári NTK), visszavittem, adtak neki +10%-ot 3000 fölött és mégis gyújtja a check lámpát...
Kikötöd a tantól és a reduktorból, akkor a csövet meg tudod visszafelé fújni. Ha ott semmi gond nincs, két dolog lehet, vagy a tanknak a multiszelepénél van a dugulás, vagy a nyomásszenzor szart be. Gondolom a szűrők rendben vannak.
Megfújatni gondoltam először, laptoppal már néztem a múltkor is, 1 bar körül van, majd gázfröccsre leesik a nyomás és visszavált. Csak simán kiveszem a csövet a tankból vagy mire kell még figyelni?
Meg kéne nézetni mi a baja, a rézcsövet macerás kivenni. Egyszerűbb kikötni és visszafele megfújatni 10 bárral. De előtte mindenképp ránézni egy laptoppal. Sok felesleges munka megspórolható.
Ma megtörtént a reduktor felújítása, semmi változás, ilyen barna trutyi volt benne, de semmi extra. Az autó ketyeg alapjáraton, át is vált gázra, emelem lassan a fordulatot, kb. 3000-ig jó, utána vissza is vált. Hirtelen gázfröccsre is. A rézcső dugult volna el a tanknál? Hogyan tudnám kivenni?
Esetleg a halásztelki lejárónál Csepel felé, de azok nagyon fapadosak, az egyiknél nincs kártyás fizetés, a másik ugyan olcsó, de nekem feltűnően rossz volt utána a fogyasztásom, pedig nem nagyon szoktam ilyesmit észrevenni.
Üdv! Egy kis segítséget kérnék: Győrbe megyünk majd Pécsről. Az M0-áson, ill. M1 Bp közeli részén az autópálya közelében tudtok-e jó (és olcsó) lpg kutat ajánlani?