Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zzozo73 Creative Commons License 2016.03.13 0 0 6940

Üdvözlök mindenkit.Lemostam az autó motorját (112cdi) most nem megy a túrbó.Álló helyzetbe 3000 nem pöfög többet a motor.Kérem valaki segítsen mit csináljak.

webinas Creative Commons License 2016.03.11 0 0 6939

Sziasztok!

 

Van négy darab 5x112-es 15" lemezfelnim, használható, de cserés téli gumival.

Budapesten.

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.08 0 0 6938

Storno, megtaláltam (most is) :-)  # 5134

 

 

"A karbantartásjelző
Fordítsd a kulcsot a gyújtáskapcsoló 2. helyzetébe, és azonnal nyomd meg kétszer röviden a -KM- gombot.
10 másodpercen belül fordítsd vissza a kulcsot a gyújtáskapcsoló O. helyzetébe.
Nyomd meg és tartsd benyomva a -KM- gombot.
Fordítsd a kulcsot a gyújtáskapcsoló 2. helyzetébe.
Tartsd további 10 másodpercig benyomva a -KM- gombot.
Megjelenik az aktuális hátralévő futásteljesítmény-idő. Körülbelül 10 másodperc után jelzőhang szólal meg és körülbelül 10 másodpercre megjelenik a karbantartásjelző az új hátralévő futásteljesítménnyel-idővel.Engedd el a -KM-gombot."

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6937)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.08 0 0 6937

Villanyról jut eszembe: villáskulcsokat (szerviz intervallum figyelmeztetést) hogyan lehet törölni CDI-ből? Van valami gyújtáslefelideoda módja, vagy diag?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6936)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.08 0 0 6936

Végülis nem muszáj... erre találták ki az autóvillamossági szerelőt... ;-)

Előzmény: vincek (6935)
vincek Creative Commons License 2016.03.08 0 0 6935

Na akkor ezt is nekem kell megoldani. Majd irok ha lessz fejlemény

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.08 0 0 6934

Ez annyira specifikus dolog, hogy mi, laikusok nemigen tudunk benne segíteni. Max Vitodoki tudna érdemben hozzászólni, de ő újabban "don't write" üzemben van...

Előzmény: vincek (6933)
vincek Creative Commons License 2016.03.08 0 0 6933

vincek Creative Commons License 2016.03.08 0 0 6932

szóval maradok a villamossági szerelőnél.

adott egy gyári kmóra ami nem cd i . fordulatszámmérős és külső hőmérős. a régit kivettem amin egy nagy óra volt az új bele az 3 csatis a régi 2 ő. a külső hőmérő szonda 2 ből áll amin 4 vezeték van nem biztos hogy kell mind a 2 ő nem tudom ezt akarnám bekötni . meg egy apro kis bibi van ezen a km órán az olajnyomás lámpa égve marad. nincs semmi probléma mert a gyáriján meg elalszik . de csütörtökön megyek egy villamossági hoz aki beköti ez a legegyszerübb esetleg ha valki tudna egy bekötési rajzot a km órárol nem lenne rossz

ilyet akarok berakni

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.07 0 0 6931

Az előző durrogásod után ebben sem hiszem, hogy nagy sikerélményed lesz...

A műszerfal csatlakozóaljzatában levő két vezetéket kell csatlakoztatni a szondához... vagy a műszerfalba szerelnél hőmérőt? Vagy hova kötnél be micsodát? Szóval nem ártana egyértelműen kérdezni.

Előzmény: vincek (6929)
Kabol72 Creative Commons License 2016.03.06 0 0 6930

Kifurkálták. Sajnos. A kocsi eleinte jobban ment, mint amikor vettük. Azt tanácsolták, hogy hosszú útra azért ne használjuk. Nem fogadtuk meg. Mai napon tréleren érkezett haza Budaörsről. Egy új szerelőhöz vittük az autómentős tanácsára. Állítólag holnapra kész lesz. Kíváncsian várom. Majd megírom mi történt, hátha érdekel valakit.

Sz.

Előzmény: Kabol72 (6877)
vincek Creative Commons License 2016.03.06 0 0 6929

akkor azért kérdeznék még valamit külső hőmérséklet érzékelő bekötése? hogyan esetleg rajz ?

 

Bennelux Creative Commons License 2016.03.06 0 0 6928

Sziasztok!

 

A W 638 tolóajtóban a zár bowden megadta magát.

A gyárira netto 110 euro-t mondtak.

Ez elég szemérmetlen összeg.

Tudja valaki, hogy hol lehet kész utángyártottat kapni emberi áron?

 

 

Más:

 

A váltó bowdenen segített egy ptfe spray.

Persze nem lett olyan mint egy új kötéllel, de a ragadós, nehézkes mozgatáson 60-70 %-ot segített.

 

Üdv

 

Bennelux

RÉMES Creative Commons License 2016.03.06 0 0 6927

Már csak kikívánkozik belőlem, hogy :

 

A fórum pörög, csak vannak olyan témák, amiben nem jártas senki.

 

Szerintem aki idejár az valószínűleg még nem akart, és nem csinált ilyet.

 

Ennyi az történet, és nem az, hogy irigy a nép, és utál Téged. 

 

akkor köszönjük az infót! 

 

( nem besértődni azért :-))  ) 

Előzmény: vincek (6926)
vincek Creative Commons License 2016.03.06 0 0 6926

akkor köszönöm a semmitérő válaszokat. azt hittem azért egy kicsit joban pörög ez a fórum.

akkor elmondom a választ aki akarna tenni fordulatszámmérős órát  :

 

a lendkeréknél van helye a jeladónak 2 vezetékes azt be kell rakni  a jobb oldali stekkerbe 2 szál vezetékkel kevesebb van  1 barna és 1 zöld,sárga oda kell bekötni és már méri is

 

 

kékled Creative Commons License 2016.03.03 0 0 6925

Sziasztok. 

Eladó W140 gyári AMG felnije. 

8,5x18

ET 47

Felújított. 

Ár 199e FT

Bp

 

Burkológabi Creative Commons License 2016.03.02 0 0 6924

Köszi. Az az igazság hogy eszembe se jutott hogy ,meglehet javítatni az óracsoportot. Már beszéltem is egy szakival, kevesebb mint a feléből megúszom.

Előzmény: RÉMES (6910)
Burkológabi Creative Commons License 2016.03.02 0 0 6923

Köszönöm a válaszod, kipróbálom így az inditást.

Előzmény: kékled (6920)
vincek Creative Commons License 2016.02.29 0 0 6922

üdv  abban szeretnék segitséget kérni 110 d van nincs bent fordulatszámmérés . ki szeretném cserélni az órát honnan veszi a fordulatszám mérést?

köszönöm üdv

 

vincek Creative Commons License 2016.02.29 0 0 6921

üdv tud valaki segiteni aban ,hogy 110 d -van 98 nincs bent fordulatszámmérés

beleraknék egy másik órát  amin van de nem mér honnan veszi a jelet  lendkerékről?

ha valaki tudna segiteni megköszönném üdv

kékled Creative Commons License 2016.02.27 0 0 6920

Izzits úgy, hogy megvárod, míg elalszik az izzítóbámpa, számolsz 10 ig, lassan, utána indítsd. 

 

Előzmény: Burkológabi (6901)
lali026 Creative Commons License 2016.02.27 0 0 6919

Szia!

Köszi a válaszod,megnézzük az olajnyomást.

Az olaj  Elf turbo diesel 10w-40.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6918)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.02.27 0 0 6918

Szia!

 

Ha nem a vezérmű kódorog, akkor a hidrotőke kopog alapjáraton. Az, hogy új, az semmit nem jelent, attól még kopoghat. Ha alacsony az olajnyomás - vagy nem megfelelő az olaj - az okozhat ilyen jelenséget. Én ráakasztanék egy olajnyomás mérőórát.

Az izzítás akkor világít, ha valamelyik nem megfelelően izzít. Ezt innen nehezen lehet tippelni, erre már kitalálták a szakit, meg a műszert...

Előzmény: lali026 (6917)
lali026 Creative Commons License 2016.02.26 0 0 6917

Sziasztok!

 

Tudna segíteni valaki?

Van egy 110d vitóm,eléggé fémesen kopog a motor 1500-as fordulat alatt,amint 1500 fölé emelem a fordulatot teljesem megszűnik a kopogó hang.

A hidrotőkék kicserélve,új Bosch porlasztócsúcsok beállíttatva bosch szerviz csinálta.

A hiba ezek után sem szűnt meg,valakinek ötlet ,tapasztalat?

Még egy hiba az izzítólámpa folyamatosan világít,relé és az izzítógyertyák cserélve,a relétől a gyertyáig a kábeleknél szakadás nincs a műszer szerint.

 

Üdvözlettel!

Lajos.

 

KelemenGy Creative Commons License 2016.02.26 0 0 6916

Köszönöm!

 

Az ELM hibakód kiolvasás miatt lett volna érdekes, de mivel átalakítóm nincs, így ez offos.

A többi infót mégegyszer köszi!

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6915)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.02.26 0 0 6915

Szia!

 

Nincs extra, a szokásos helyeket kell végignézni - ha sérült valahol az autó, ott különösen képes megtámadni a rozsda. Alapesetben az ajtók alja, küszöbillesztések, felfelé nyíló hátsó ajtó esetén a rendszámvilágítás alatt, stb.

OBD csatlakozást a sofőrülés alatti doboz bal elején keress: egy kerek, soktűs csatlakozó formájában. Ebből adódóan az ELM- et nem lehet közvetlenül csatlakoztatni, egy átalakító szükséges hozzá. Alapvető, hogy nem a kocsi kezeli a diagnosztikát, hanem a diag az autót. Ismeri az elm az autó protokollját, de hacsak nem vicc célokra akarod használni, valami komolyabb kell... okosfonon fordulatot, vízhőmérsékletet nézni kiváló...

Alvázszám állítólag több helyen is fellelhető - a legkézenfekvőbb az anyósülés melletti műanyag, felhajtható fülecske alatt van.

Előzmény: KelemenGy (6914)
KelemenGy Creative Commons License 2016.02.26 0 0 6914

Sziasztok!

 

Nagyon új vagyok még erre, visszaolvastam pár lapot, hogy ne rögtön olyan kérdéssel nyissak, amire vannak leírva nyilvánvaló válaszok.

Abból, hogy ez a hsz itt van, sejthető, hogy vagy bénán keresek, vagy valami másegyéb van, de nem találtam a keresett infót.

 

A lényeg:

Úgy fest, hogy veszünk egy 638.074 110D Vitot. A kérdés az, hogy van-e valami nagyon extra a kasztni állapotán és a szokásos próbakörös dolgokon kívül, amire oda kell figyelni, illetve hol találok ilyesmiket, hogy alvázszám, OBD csati, egyáltalán kezeli-e a kocsi az ELM327-et, effélék. Minden hasznos infónak örülnék.

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.02.23 0 0 6913

Na, én ezért nem dobálok mindenféle vackot a ventillátorba. Sőt - ahogy a cimke mutatja - , a locsolócsövet sem a légbeömlőben tárolom... :-))

A töltés meg egyszerűen ilyen... ha forgatja a szíj, és nem sikálja, akkor van. :-D

Előzmény: RÉMES (6912)
RÉMES Creative Commons License 2016.02.23 0 0 6912

Ja!

 

Megcsináltam a befúvó ventilátoromat.

 

Valahogy beesett valamikor egy kárpitbolha, néha hozzáért a mókuskerékhez.

 

Ha már ott jártam kicseréltem a bronzkeféket is.

 

Tudtátok, hogy van a motorban egy bimetál? Ha megszorul szétkapcsol.

 

Összeraktam, addig volt hangja, amíg bekopott a kefe.

 

 

És volt ma egy szíjfeszítő csere is, 0,6V-tal nagyobb lett a töltőfesz. Ki érti ezt?  :-))

Előzmény: RÉMES (6911)
RÉMES Creative Commons License 2016.02.23 0 0 6911

Detto. 

 

Annyival kiegészítve, hogy túl vagyok egy karosszéria felújításon. 323.000 km. 

 

Figyelni kell rá és megjálálja. 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6909)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!