Üdvözlök mindenkit.Lemostam az autó motorját (112cdi) most nem megy a túrbó.Álló helyzetbe 3000 nem pöfög többet a motor.Kérem valaki segítsen mit csináljak.
"A karbantartásjelző Fordítsd a kulcsot a gyújtáskapcsoló 2. helyzetébe, és azonnal nyomd meg kétszer röviden a -KM- gombot. 10 másodpercen belül fordítsd vissza a kulcsot a gyújtáskapcsoló O. helyzetébe. Nyomd meg és tartsd benyomva a -KM- gombot. Fordítsd a kulcsot a gyújtáskapcsoló 2. helyzetébe. Tartsd további 10 másodpercig benyomva a -KM- gombot. Megjelenik az aktuális hátralévő futásteljesítmény-idő. Körülbelül 10 másodperc után jelzőhang szólal meg és körülbelül 10 másodpercre megjelenik a karbantartásjelző az új hátralévő futásteljesítménnyel-idővel.Engedd el a -KM-gombot."
Villanyról jut eszembe: villáskulcsokat (szerviz intervallum figyelmeztetést) hogyan lehet törölni CDI-ből? Van valami gyújtáslefelideoda módja, vagy diag?
Ez annyira specifikus dolog, hogy mi, laikusok nemigen tudunk benne segíteni. Max Vitodoki tudna érdemben hozzászólni, de ő újabban "don't write" üzemben van...
adott egy gyári kmóra ami nem cd i . fordulatszámmérős és külső hőmérős. a régit kivettem amin egy nagy óra volt az új bele az 3 csatis a régi 2 ő. a külső hőmérő szonda 2 ből áll amin 4 vezeték van nem biztos hogy kell mind a 2 ő nem tudom ezt akarnám bekötni . meg egy apro kis bibi van ezen a km órán az olajnyomás lámpa égve marad. nincs semmi probléma mert a gyáriján meg elalszik . de csütörtökön megyek egy villamossági hoz aki beköti ez a legegyszerübb esetleg ha valki tudna egy bekötési rajzot a km órárol nem lenne rossz
Az előző durrogásod után ebben sem hiszem, hogy nagy sikerélményed lesz...
A műszerfal csatlakozóaljzatában levő két vezetéket kell csatlakoztatni a szondához... vagy a műszerfalba szerelnél hőmérőt? Vagy hova kötnél be micsodát? Szóval nem ártana egyértelműen kérdezni.
Kifurkálták. Sajnos. A kocsi eleinte jobban ment, mint amikor vettük. Azt tanácsolták, hogy hosszú útra azért ne használjuk. Nem fogadtuk meg. Mai napon tréleren érkezett haza Budaörsről. Egy új szerelőhöz vittük az autómentős tanácsára. Állítólag holnapra kész lesz. Kíváncsian várom. Majd megírom mi történt, hátha érdekel valakit.
akkor köszönöm a semmitérő válaszokat. azt hittem azért egy kicsit joban pörög ez a fórum.
akkor elmondom a választ aki akarna tenni fordulatszámmérős órát :
a lendkeréknél van helye a jeladónak 2 vezetékes azt be kell rakni a jobb oldali stekkerbe 2 szál vezetékkel kevesebb van 1 barna és 1 zöld,sárga oda kell bekötni és már méri is
Ha nem a vezérmű kódorog, akkor a hidrotőke kopog alapjáraton. Az, hogy új, az semmit nem jelent, attól még kopoghat. Ha alacsony az olajnyomás - vagy nem megfelelő az olaj - az okozhat ilyen jelenséget. Én ráakasztanék egy olajnyomás mérőórát.
Az izzítás akkor világít, ha valamelyik nem megfelelően izzít. Ezt innen nehezen lehet tippelni, erre már kitalálták a szakit, meg a műszert...
Van egy 110d vitóm,eléggé fémesen kopog a motor 1500-as fordulat alatt,amint 1500 fölé emelem a fordulatot teljesem megszűnik a kopogó hang.
A hidrotőkék kicserélve,új Bosch porlasztócsúcsok beállíttatva bosch szerviz csinálta.
A hiba ezek után sem szűnt meg,valakinek ötlet ,tapasztalat?
Még egy hiba az izzítólámpa folyamatosan világít,relé és az izzítógyertyák cserélve,a relétől a gyertyáig a kábeleknél szakadás nincs a műszer szerint.
Nincs extra, a szokásos helyeket kell végignézni - ha sérült valahol az autó, ott különösen képes megtámadni a rozsda. Alapesetben az ajtók alja, küszöbillesztések, felfelé nyíló hátsó ajtó esetén a rendszámvilágítás alatt, stb.
OBD csatlakozást a sofőrülés alatti doboz bal elején keress: egy kerek, soktűs csatlakozó formájában. Ebből adódóan az ELM- et nem lehet közvetlenül csatlakoztatni, egy átalakító szükséges hozzá. Alapvető, hogy nem a kocsi kezeli a diagnosztikát, hanem a diag az autót. Ismeri az elm az autó protokollját, de hacsak nem vicc célokra akarod használni, valami komolyabb kell... okosfonon fordulatot, vízhőmérsékletet nézni kiváló...
Alvázszám állítólag több helyen is fellelhető - a legkézenfekvőbb az anyósülés melletti műanyag, felhajtható fülecske alatt van.
Nagyon új vagyok még erre, visszaolvastam pár lapot, hogy ne rögtön olyan kérdéssel nyissak, amire vannak leírva nyilvánvaló válaszok.
Abból, hogy ez a hsz itt van, sejthető, hogy vagy bénán keresek, vagy valami másegyéb van, de nem találtam a keresett infót.
A lényeg:
Úgy fest, hogy veszünk egy 638.074 110D Vitot. A kérdés az, hogy van-e valami nagyon extra a kasztni állapotán és a szokásos próbakörös dolgokon kívül, amire oda kell figyelni, illetve hol találok ilyesmiket, hogy alvázszám, OBD csati, egyáltalán kezeli-e a kocsi az ELM327-et, effélék. Minden hasznos infónak örülnék.