Van egy kis gondom. Remélem tud valaki nekem segíteni.
Van egy Ople astra G-m. És kb 3-4 napja tapasztaltam egy problémát.
A probléma:
- Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg a motor akkor alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.
280000 km van benne. Motorja frissen felújítva: értsd főtengely és csapágyai, hajtókarcsapágyak, hengerfej frissen összerakva, szelepek becsiszolva, új vezérlés új szimeringek tömítések elosztó gyertyakábelek gyertyák rotor elosztó mapszenzor folytószelepjeladó szűrők vákumcsövek olajak stb. Tehát full. Erő van benne. Alapjárat egyenetlen. De ha lehúzzuk a mapszenzor csatiját akkor jó. Visszadugjuk ugyanaz mint előtte: gyenge emelkedőn is csak nagyon nehezen tud fel menni. Erőtlen, gyenge, alapjárat egyenetlen. A benzin visszatérőjét elszorítva megjavul az alapjárat. Benzinnyomása papírforma szerint. PLEASE HELP. Ötletek?
Van egy kis gondom. Remélem tud valaki nekem segíteni.
Van egy Ople astra G-m. És kb 3-4 napja tapasztaltam egy problémát.
A probléma: - Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg a motor akkor alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.
Van egy kis gondom. Remélem tud valaki neme segíteni.
Van egy Ople astra G-m. És kb 3-4 napja tapasztaltam egy problémát.
A probléma: - Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.
Szia nekem is ilyen problémám van a 1.6-os motornál mi már cseréltünk gyertyákat, gyújtás kábeleket, egészelepett, lambda szondát, kompressziót mértünk 14.5-volt minden hengerbe szóval ha tud segíteni az jó volna köszi
G astrámon először a kulcsos autó világított. leállítottam, majd újra próbáltam indítani (nagyon nehezen indult) a kulcsos autó elaludt viszont alatta a motorvezérlő lámpa világít.
Alapjáraton egyenetlenül megy. Viszont ha gázt adok rendesen jár.
Feszítés meg úgy történik ,hogy először óramutató járásával ellentétesen kell feszíteni, addig míg a feszitő mozgó nyila a jobb oldali ütközőhöz ér,majd lehúzni a feszítő csavarját. Ezután kétszer körbe kell forgatni a motor vissza a jelzésekig,majd a feszítőt fellazítani és óramutatójárásával megegyezően kell forgatni a feszítőt míg a feszítő jelzései egybe nem esnek .az új (new) feliratú jelzéssel.vagy ,ha másik fajta feszítő van rajta akkor pedig a "V" jelzés hegyével.
Még mindig az Astra vezérléssel 1.4 16 V (Ecotek) kapcsolatba ami váltás kori már a ruha G a többi vegyes. csak nem sikerül a vizpumpa pozicionálás!!!!!!
Valaki tudna segiteni ?????? Amit én vettem a vezérlés szettbe abba sima Dolz pumpa van nincs pozicionáló furat ! Az eredeti ami az autóba volt,S amit balfácán modon nem jelöltem össze csere elött az is olyan!!!! Automata feszitő koppra elöfeszitve , de vagy 1.5 cm hiányzik !!!!!
Valaki azt állitotta hogy függöbe kell lenni a pumpa hiányzó iv szélének! De melyik függöhöz képest! Motor hossztengely?? Az általa emlitett jelölés a blokkon nem látható! Valszinü felrohadt?!
Valaki???????? Tudna segiteni Mozgássérült kombi nagyon hiányzik!!!! Köszönöm
A vízpumpát nagyon meg kell nézni,ha olyan van benne aminek a szélénél az egyik felfogató csavarnál van egy kis kivágás(nem tud elfordulni a pumpa) ,akkor csak olyat szabad bele tenni.
Szíjfeszítés se mindegy ,hogy hogyan csinálja az ember .
A családba bekerült egy állitólag G astra, 1998 -as ?! Elkövettem azt a hibát hogy a vezérlést szétkaptam mint floki a lábtörlöt mondván mivel ismeretlen az előélet vezérlés csere! Mindent megvásároltam összes szimering vizpumpa görgök szij. 162 fogas szij .s kb 2.5-3 cm miatt képtelen vagyok feltenni!!!!!!!!!!
Vizpumpa beállitva amennyire lehet a fötengely sikjába az automata feszitö amennyire lehet a pumpa alá! (lehető legkevésbé tolja a szijat a pumpa s a fötengely között). S akármit csinálok megmarad a 2.5-uszkve 3 centi minusz!!! Valaki tudna segiteni???? Nekem a vizpumpa gyanus de ugye az öntés meghatározza hogy hova állithatod. A legalsó pontra van állitva ahol a legközelebb van a fötengely sikjához, onnan mint a régiek már fesziti a szijat. Egyébként lehet a Dolz pumpa esetleges hibája??? Valaki járt már igy ??? Várom megtisztelő válaszotokat, köszönve a segitséget!!!
Vásároltunk egy 1997-es Opel Astra F 1,6 16V típusú személygépkocsit. Eddig Opel kocsink nem volt ezért keresek Budapesten, megbízható szerelőt aki kézbe venné a kocsit és amit szükséges azt cserélje ki, javítsa.
Eddigi problémák:
Rádió nem megy, megnyomom a bekapcsoló gombot ami elkezd világítani, de hang nincs.
A vezető oldali ülést cserélni kell, az oldal támasz eléggé gyenge már.
Illetve természetesen a kötelezőket szeretném megnézetni.
Van egy nagy feladványom :-) Nagyon örülnék ha valaki tudna valami okos dolgot mondani a következőkre nekem.
Nos.
2002 -es 1,2-es G astra
Tünetei:
hidegebb időben ( 5 fok alatt) az első indításkor beindul rendesen, majd 1-2 másodperc után leesik a fordulat 5-600 közé és dadogva leáll. A következő indításnál már semmi baja.
A következők lettek már megoldva rajta
- fojtószelep kitakarítva
- trafóhíd csere
- gyrtyák csere
- hőmérséklet jeladó csere
a hiba továbbra is fennáll.
Kaptam olyan lehetőséget, hogy kipufogó szelep,de nem értek vele egyet mert amikor meleg a motor akkor már szépen csendesen és simán jár.
Van egy 1999-es opel f astrám, aminél olyan hiba lépett fel ami lehet, hogy egy tanulmányúttal is felérhet.
Az autó simán indul, majd amikor rákapcsolom a világítást azonnal megáll, és kép se hang. semmi nem világít, csak a belső világítás halványan. Hol keressem a hibát?
Kedves Opel Mágus.. Ha bp körül elérhető vagy, megköszönnék egy elérhetőséget, mert szeretném ha ránéznél az autómra, elvileg nekem is laza a láncom, mert melegen folyamatosan csörög. Lehetséges, hogy cserélni is kell, úgyhogy mindenképpen szükségem lenne egy hozzáértő szakértőre :)
Én is kipufogogáz visszavezető(egr) szelepre gondolok,ha nem akartok rákölteni feleslegesen először dugozátok le a visszavezető szelepet. Az EGR szelep alatti tömités ,helyére csináljatok alu lemezből egy zárt tömitést.
Kb.4 hónapja tart az autó 4es és 5ös fokozatban produkálja h 3200fölé nem engedi a fordulatot.
Ennek köszönhetően elég lusta országúti forgalomban.
Kezdte motor diagnosztika lámpával felvillant elaludt mostmàr az nincs van cserébe szerviz lámpa állandóan. :)
Indításkor néha megtorpan a motor de nem áll le és csak egyszer teszi.
Kiolvasták a hibát nyomás érzékelő hiba, de aki megnézte az autót nem vállalja a javítást.De annyit mondott gondoljam meg kihez viszem, mert lehet valaki célirányosan tudja a hiba okát és azt cseréli Csak!! ki vagy nekiáll tippelgetni és vagy bejön vagy nem...ez anyagilag nem túl jó lehetőség.
Ő az utóbbi szerelő lett volna ezért nem vele javittatom.
Ha valaki járt már így vagy tud megbízható szerelőt(Bp.és környékén)
Sziasztok! 2004-es évjáratú Opel Corsa autómban nedves a padlókárpit a jobb oldalon. Ez mitől lehet? Egy hete jelentkezett a probléma, miután a kocsiban fel lett töltve a fagyálló és meg volt az olajcsere. Segitségeteket előre köszönöm.
Nekem is ugyan ez volt. 2006-os G Astra. Azt figyeltem meg, hogy a műszerfal világítás kapcsolója lehet érzékeny, mert amikor elsötétült minden kicsit tekertem rajta le és fel és akkor megint visszatért a fény. Nálam annyi plusz, hogy lehetséges hogy a hátsó lámpák is elaludtak ezzel egyidejűleg, mivel mögöttem jöttek kocsival és később ezt jelezték. Én is gondoltam, hogy szerelőhöz viszem, de ha nem produkálja akkor a problémát akkor hiába. Márkaszervíz mit mond vajon?