Igazi motorosok, gépészek most ne figyeljenek ide! Egyszerű és occsónak tűnő megoldás egy - a labortechnikában használt - Hoffmann szorító alkalmazása. Atombiztos! Házilag is meg lehetne csinálni, meg valszeg több helyen is hozzá lehet jutni, nagy hirtelenjében a Paladin-labor honlapján találtam. Sajna árat nem közölnek :( , de egy telefont talán megér.
Lehet, hogy valamelyik veterános topictársnak van elfekvőben régi benzincsapja. Ha máshol nem, a Vaterán párszáz forintért lehet használtat találni, egy új Simson (S51)benzincsapért kb 1.5e ft-ot kérnek a boltokban.
Tisztelettel kérdezem, hogy valamelyikőtöknek nincs-e egy elfekvő kisméretű benzincsapja?
Van egy kínai himihumi agregátorom. Letört a vajkeménységű füle a csapnak. Ez kb 12 mm-es menetre van felcsavarozva. Tudom, hogy nem egyszerű. De olyan is jó lenne, amit csak a csőbe lehet beleiktatni. Láttam olyat régebben, amin egy kis tolattyúval lehetett nyitni-zárni a benya útját.
Három forgalomképes kétkerekűvel és négy szalonképes kétlábúval megtettük az évadnyitó túrát Zsámbékra. Az idő remek (bár kissé hűvös) volt, száraz utak, szikrázó napsütés. Jó volt végre gurulni egyet!
Bár elhoztam tegnap a motort este, de rengeteg dolgot kell még rajta csinálnom, hogy forgalomképes legyen...Pl. este az M0-áson 80 km/h-nál behajlott mind a két tükröm, semmit nem láttam bennük,a menetük megszakadt szerintem,a töltéslámpa szabadon lóg, néhány vezeték szabadon, szigetelés nélkül lóg,szivatókar letörve, a bowden gyorskötözővel rögzítve stb...Hiába, 250 ezerért nem adnak új motort...:D
Idén is megvolt az éves áprilisi Weissenkirchen-túra , igaz, a sorozatos lemondások miatt végül úgy nézett ki, hogy a tavalyi tizenhárom helyett csak három motorral megyünk. Aztán lett belőle kettő. Meg egy autó. Sebaj, kell néha ilyen is, nyugis, kedves, háromnapos motorozás[...] Bővebben!Tovább »
Bocs, legkozelebb nem hagyunk ki. Igazabol hirtelen felindulasbol elkovetett gurulas volt, merthogy kihoztam oket beizzitani. Ha meg mar beinditottam oket, megyek egy kort az utcaban. Ha mar az utca vegeig elmentem, szolok mar az Egernek oltozzon be, aztan menjunk egy karikat.
Gondoltam betolunk egy langost Velencen, de hat semmi nem volt nyitva.
Latod, mert te is olyan hulye joszivu vagy, mint en :-)
Hetvegen viszont eleg szep tavaszi ido volt, mi mar gurultunk is egyet Velencere meg vissza. Es mivel szegeny Pancsiro lejart a muszaki, igy Hondaztunk. Nem, mintha az nem lenne jo...
Ne is mondd! Egyik ismerősöm február elején vett magának egy nagytestű 125-ös robogót. Persze jogsija még nincs, tán egy hónap múlva lesz ("B"-je már van). A leghidegebb hajnalok táján (-15°C) kért meg, hogy hozzam el a libakergetőjét az eladótól, utána meg vigyem el eredetiségvizsgálatra. Marha nagy élmény volt a mini kerekeivel, virsli gumijával havas úton közlekedni. Alig éreztem a térdem meg az ujjaimat, hiába próbáltam beöltözni. :(
Sziasztok! Tudom, senkit sem érdekel, de én is megvagyok :)
A tél folyamán "Öreglányom" Lecsónál átesett egy kisebb ráncfelvarráson (baráti áron 200e felett kicsivel), így alig várom a jobb időt, hogy végre kipróbáljam. Mint kiderült, nem (csak) a vezérműlánc csörgött benne, hanem a vezérműtengelyek/himbák is eléggé le voltak strapálva. Újonnan egy vagyon lett volna, de sikerült egy viszonylag fiatal 650-es rommá tört motor cuccait átmenteni. Ehhez még jött egy hengerfej felújítás, szelepcsiszolás meg szimmeringek.