Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kgeza67 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51139

Az a tervem ha majd hazaérek.

Előzmény: bnorci71 (51138)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51138

Először a csatlakozót neznem meg

Előzmény: kgeza67 (51136)
gyugyu500 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51137

Sziasztok!

Renault Scenic II-ről megmaradt 4 db lemezfelnim, akit esetleg érdekel jelezze.

kgeza67 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51136

Sziasztok. Egyik napról a másikra 3 literrel megnőt a fogyasztásom. Fc nem jelez hibát. Próba képpen obd-II ráduktam P0130 hibakódot adott ki. Lambda szonda hiba.😂

bnorci71 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 51135

nehéz lesz megtalálni

a nagynyomású szivattyúban van egy kisnyomású szivattyú legalább is megane/scenic esetén tehát a teljes üzemanyag rendszer szívott ezért nincs folyásnyom de a vákuum miatt beszív levegőt ezt az üzemanyag szűrőnek a tetején ha van szelep vissza kellene engedni a tankba, hogy ne jusson be a nagynyomású szivattyúba.

Szóval babra lesz megkeresni lehet csak valamelyik gyorscsatlakozóban a gumit kel cserélni

Előzmény: Dandy2 (51134)
Dandy2 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 51134

Úgy tűnik megtalálta az okát félig! :)

Mivel mint írtam, hogy a leállás után amikor újból beindul, olyankor már semmi gond nincs, ezért tegnap és ma is az első indítás előtt megnéztem, hogy van e levegő a kisnyomású üzemanyag csőben. Fel kellett pumpálni és légteleníteni a gázolaj szűrőnél. Miután megcsináltam és úgy indítottam, nem állt le és minden rendben volt!

Tehát most már csak azt kell kideríteni, hogy hosszabb állásnál miért levegősödik be a gázolajcső?

Van ott egy kézi pumpa, olyan gumilabda féle amivel fel lehet pumpálni a gázolajat, lehet, hogy az ereszt vissza?

Sajnos olyat még nem szedtem szét, csak saccolom, hogy mi lehet benne, de nem nagyon lehet barmolás nélkül szétszedni! :(

Valaki találkozott már ilyen problémával?

 

Előzmény: bnorci71 (51124)
marcyt5 Creative Commons License 2016.10.27 -1 0 51133

Köszönöm a segítséget.

 

Üdv Ernő

Előzmény: bnorci71 (51132)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.27 0 1 51132
Előzmény: marcyt5 (51130)
Boss116 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 51131

jofogáson árultak ilyent

http://www.jofogas.hu/pest/Renault_Scenic_II_szerszamkeszlet_56896377.htm?first=1

ha nem is hiánytalan,de a műanyagja megvan

Előzmény: marcyt5 (51130)
marcyt5 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 51130

Üdv mindenkinek!

 

Na tegnap hazahoztam az újabb sceniket. 1.5 dci után ez 1.6 benzines 2008 év végi 2009 forgalomba helyezett Caleido fantázianevű gép.

 

Nem olyan nyomatékos mint a diesel de egész jól megy ötödikbe hatodikba is egészen jól gyorsul.

 

A kérdésem az lenne hogy nincs e valakinek egy pohártartója a mozgatható középkonzol elejére, illetve a másikban nekem volt a pótkerékben egy műanyag betét amiben a kerékemelők voltak ebbe nincsen.

Itt egy zsákban vannak a cuccok, de ide beújítanék egy műanyag betétet, mert az a csomagtér fenekét is jobban alátámasztja. Van valakinek esetleg ilyen alkatrésze?

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

További szép napot!

 

Alább egy kép a gépről.

 

MajorGent Creative Commons License 2016.10.27 0 0 51129

Téli gumi keréknyomás mennyi legyen? 16"-os.

sivinyo Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51128

Köszönöm, a segítséget. Sikerült. 

Előzmény: bnorci71 (51127)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51127

az ülés felől nehéz lesz :)))

 

de ha a jobb oldalira gondoltál akkor az ablakmosó csövét kipattintod félrehajtod és már hozzáférsz

Előzmény: sivinyo (51125)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51126

esőérzékelős?>Nem

ha folyamatosra kapcsolod akkor se megy folyamatosan?>akkorse

 

akkor valahol kontakthibás

 

ha esőérzékelős és folyamatosan megy akkor vagy az érzékelő szarakszik vagy koszos előtte a szélvédő

Előzmény: Nyikos (51123)
sivinyo Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51125

Sziasztok!

 

Izzócserében szeretném segítségeteket kérni. Fényszóró  izzóm szeretném kicserélni az anyósülés felől. 

 

Köszi 

bnorci71 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51124

hirtelen guglizásra, nyomásszabályzó vagy szenzor hiba lehet, de kell egy hozzáértő aki nem találomra cseréli a dolgokat

az biztos hogy a szivattyú és környékén lesz valahol a hiba.

Gondolom nincs meg a motorvezérlő szerint a megfelelő nyomás így nincs befecskendezés nem indul ezért is dob hibát az üzemanyag rendszere a kijelzőre

Előzmény: Dandy2 (51122)
Nyikos Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51123

Sziasztok. Van egy Scenic II. 1.5 dci-m. Az ablaktörlővel lenne gondom. Időnként hiába kapcsolom nem működik. Aztán gondol egyet és megy. Illetve van még egy olyan jelenség, hogy szakaszos üzemmódban össze vissza változtatja az ablak törlő motor a sebességét. Mi lehet a hiba. Köszi a választ.

Dandy2 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51122

Sziasztok!
Pár hete van egy hibám, talán tud valaki segíteni a megoldásban.
Renault Espace 2.0 Dci Fap 173 LE
Mostanában reggelente az autó pöccre indul, majd néhány másodperc, vagy néhány méter után leáll befecskendezési hibával! Ekkor néhány indítózás után (2,3,4,5) beindul és ettől kezdve megy és indul rendesen egész nap. Teljesen probléma mentesen. Majd másnap reggel ugyan ez a probléma! Elindul, leáll, majd indítózás és megy szépen egész nap!
Clippel kiolvastuk a tárolt hibát ami DF896
Vannak ötleteim, de hátha valaki találkozott már ilyen hibával? Megköszönném a tanácsaitokat! :)

gesszti Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51121

Olajcsere előtt már többször is öntöttem rá +1 liter új olajat, hogy mossa egy kicsit a rendszert leeresztés előtt. Soha semmilyen hátrányos tünetet nem produkált.

Előzmény: bananatree (51120)
bananatree Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51120

elhiszem, tök logikusan hangzik ez is :)

 

akkor akinek hajlamos az autója olajat enni, az "megelőzheti" az utólagos rátöltést :)

 

mondjuk amióta francia autóim vannak, azóta egyiknél sem kellett olajat két csere közt rátölteni...

kopp-kopp. (A Renault benzines, de off autók dízelek, tizenhat évre visszamenőleg)

bár az is igaz, hogy max. 10-15e km van az olajcserék közt

 

Előzmény: gesszti (51119)
gesszti Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51119

dci-t akár +1 literrel is nyugodtan hajthatod. Nincs vele gondja. A szivattyúnak biztos nem árt, hiszen zárt rendszerben dolgozik. Ha magasabb a kartergáz nyomása, akkor az nyomja az olajat is, ebből a szempontból mindig ugyanakkora nyomáskülönbséget kell neki legyőzni.

 

Ennyi plusz olaj, amiről szó van, nem okoz számottevő plusz nyomást a karterben. A nyomást a kartergázelvezetésben levő szelep, vagy geometria tartja.

 

 

Előzmény: bananatree (51118)
bananatree Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51118

>ha frissen végzett szerelőmesterünk nem a motorból, hanem a váltóból tekeri ki a leeresztőcsavart...

huhh, na az azért tényleg tud hátrányos lenni...

 

egyébként az rémlik, hogy nem a "beleéréstől" féltették a szimmeringeket, hanem a nagyobb nyomástól, amit a plusz olaj okoz.

meg hogy az olajszivattyúnak sem tesz jót

 

persze hosszútávon, és nem azonnal...

 

én mindkét változat (káros/tökmindegy) mögé tudok érveket sorolni, de igazából nem tudom, melyiknek mennyi a valós életbeli súlya...

meg az is valószínű, hogy konkrét motortípustól is függ, mire-mennyire érzékeny.

 

 

Előzmény: gesszti (51117)
gesszti Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51117

Sok "okosságot" írnak az autós portálok. (pl. totalcar...) Nem lehet komolyan venni a szakmai cikkeik nagy részét.

 

Ha dci 1.5-be a 4,5 liter felett öntesz még fél, vagy akár egy teljes litert is, mi történik? kb. 1-1,5 cm-el magasabban lesz a szinted. A szimeringek jóval feljebb vannak. Nincs gond velük. A főtengely szintén jóval feljebb van, és van az olaj és a főtengely közt egy habosodás gátló lemez is. Ahhoz, hogy a főtengelyt elérje a szint, több liternyit kell még pluszba beleöntened. Ez meg csak úgy szokott menni, ha frissen végzett szerelőmesterünk nem a motorból, hanem a váltóból tekeri ki a leeresztőcsavart...

Előzmény: bananatree (51114)
Dandy2 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51116

Igen! Ez így van! :)

 

Előzmény: bananatree (51114)
gyorsanyi Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51115

Sziasztok! Esetleg valaki tudna Szolnokon vagy környékén Renault autóhoz értő szerelőt. 1,9 Dci Renault Grand Scenic- ről lenne szó.  A mostani szerelőm turbót cserélt benne és a hengerfej is fel lett újítva, de valahol folyik belőle az olaj, az utastérben füst szag van, ha felnyitom a motorház tetőt dől belőle a füst, illetve hirtelen gázadásra sziszegő levegő hang jön valahonnan. Olyan mint ha a belső fűtő ventillátort csumára feltekerném. Ő nem tudja mi a baja, szerinte minden tömítést kicserélt és a csövek sem lyukasak.

bananatree Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51114

Régebben valamelyik autós portál szakértői cikkében azt olvastam, hogy a sok olaj is okozhat gondokat.

 

Előzmény: bnorci71 (51110)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51113

átnéztem a kezelésit

nincs benne

nem tudom honnan gondoltam :S

Előzmény: gesszti (51112)
gesszti Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51112

Fedcomp nem csak az alacsony szintre figyelmeztet?

Előzmény: bnorci71 (51110)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51111

ebay motorkód alapján azt a forgalmiba találod

K9K7xx

Előzmény: Pink99 (51108)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51110

ha a fedkomp nem írja ki üzenetbe, hogy magas az olajszint indításkor akkor nincs nagy gond

az enyémbe is belemegy 2-3dl híján az 5l olaj

Előzmény: Pink99 (51102)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!