Lenne pár kérdésem, ha valakinek van ötlete vagy találkozott már hasonló hibával ne tartsa magában az információt :)
1. Csak hatodikban 1500-as fordulatnál egyenletesen haladva rángat.
Ez mitől lehet? Wandler?
2. Reggelente indulás után kb 10 perccel a vizet már melegnek jelzi(fogjuk rá, hogy bemelegedett) de 110-nél még nem vált fel 6-ba, hagyja elpörögni a motort 2000ig.
Ha megállítom a motort és újra elindulok akkor már normálisan 1500-1600 körül elvált mindegyik sebességbe.
3. Ha megállok stoptáblánál várnom kell 1-2 másodpercet amíg visszavált 1be, ha ezt nem várom ki hanem elindulok akkor kb 3 méter után egy érezhető rántással veszi az 1-est majd hagyja elpörögni a motort 2500 környékére mire hajlandó végre felváltani.
Az autó (e60 530d) 2éve kapott új gyári tárcsákat, az idén cseréltem új textár fékbetétre. Kerék centirozva, lengőkar szilentek (kicsi-nagy) cserélve. Futóműállítás a csere után megtörtént.
Hiba:
I:
120km/h környékén fékezve a kormányt enyhén berázza, nagyobb sebességnél is érezhető enyhe fékezés esetén.
Alacsony sebesességnél és intenzívebb fékezésnél nem tapasztalható ez a jelenség. A tárcsákat levettük, óráztuk, de pár századon belül fut.
A tárcsa alá mehetett valami kosz, ezt még szemügyre veszem.. lehet ez okozhatja.
II:
kormányállásommal van egy kis gond még. Az autó dynamic drive-os és activ kormányos. Három különböző helyen voltam futóműállításon már vele.
Alacsony sebességnél a kormány szépen egyenesben áll és nem húzz egyik irányba sem, azonban 100km/h felett a kormányom balra áll kb 5fokot, és ha elengedem a kormányt kissé jobbra húz.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Steeef, van rá ötleted?
Szia! Nekem az F1 gumiszervizben javítottak egy eredeti Style135 felnit. Telibe festették az egészet és olyan lett mint a gyári. Nem lehet kiválasztani a négyből, melyik egy lett javítva! Ha már festették, kértem hozzá 4-5 csík öntapadós centírsúlyt is lefestve - az most elég lesz egy darabig. http://alufelni-javitas.hu
Szerintem barmilyen JOBB -nak latszo aluhegesztos megcsinalja neked ugy hogy csak egy fenyes polirizott csik fog latszani utanna,amit festekjavitoval javitasz.
nekem ket jobboldali felni eltort 12cm darab lerepedt,es kint erdelybe vissza hegesztette egy sufnis kemeny 50Lei-ert ( ezt is remego hangal kerte ) ugy hogy csak ket polirozott csikot lattam utanna. :)
Sziasztok van az egyik első felnimen egy hajszál repedés ami szemmel észrevehető és kb 2 cm. Tudtok valakit aki jól meghegesztené illetve lehet hegeszteni? Gyári M-Doppelspeiche M135. Nem szeretnék vele így nyaralni menni:( sos lenne!
szerintem ha a tárcsa elmelegszik az hulladék... én még nem találkoztam olyanna, hogy a fékezéskor a rázást ne a lógó futómű okozza. Biztos vagyok benne, hogy kis lengőkar vagy a nagyban a szilented kivan.
Menet közben random időpontban, de szinte mindig előjönnek a következő hibakódok: Transmission fault (ez után hosszú pörgetés után vált csak el), servotronic failure (felkeményedő kormány), flat tire monitor
plusz világít a műszerfalon a kézifék jelző pirosan, az ABS és a kipörgésgátló...
Az esetek nagy többségében a tárcsa miatt ráz. (Gyárival is előfordulhat.)
Megoldás csere, esetleg lassaban mész. : ) Vagy M5-t veszel, annak a fékei erre a súlyra vannak tervezve.
Elég rövidebb idő alatt (pl. pályán) ilyen melegben 220-ról többször megfékezed szimpatikus utánfutós román autónepper cigány vagy kisbuszos ukrán tetvedék miatt 80-ra az autót és azonnal aktiváltad az eladdig rejtett módban lévő tenyérmasszirozó funkciót. Pöpec kis extra.
Érdeklôdnék,hogy tud e valaki valami biztosat mondani arra,hogy mi lehet a problema nagy sebességrôl valo fékezéskor fellépô kormány szitalasra...?
Az elsô kerekek ki lettek centiroztatva,szoval siman menet kozben abszolut nem raz...enyhe fekezeskor sem...csak intenziv lassitaskor,es jellemzoen nagy sebességrôl...
Elsô ötlet a fektarcsa volt...
Az auto 530D GT
115.000 km-rel.
Gyari fektarcsaval,betetek mar voltak cserelve.
Egy baratom E39-el hasonlo problemaval kicserelte a tarcsakat draga Brembo-ra,es a problemaja nem szunt meg...
Nekem futomû ellenôrzest javasolt,es a lengescsillapitokat is emlegette hibaforraskent...
A hozzaertôk segitségét kérném,akik rendszeresen szerelnek BMW-t....
Lesz egy eladó szívósorom E60 ba ha valakit érdekel. Azon kívül hogy eresztette az olajat más baj nincs vele és a pillangók is a helyén vannak! 2009 ben lett belerakva az autóban még Németországban és most lett kiszedve. Akit esetleg érdekel valamire írjon nyugodtan biztosan megegyezünk. Nem akarok szart rásózni senkire és azt sem tudom mit lehet még vele kezdeni de maximum akit érdekel ránéz. Üdv.