Rég hallottunk felőled. Emlékszem a motorodra (még szerintem pár fotóm is van róla, amiket Bodrogkeresztúrban csináltam). De hogy is felejthetném el, Őkelme dőlt rá egyszer a T5H-mra. :-))))
Palibácsi, téged ki ne ismerne? Lehet, hogy személyesen még nem találkoztunk, bár még ebben se lennék biztos, mert régen mindenütt ott voltam, ahol valami régi kétkerekűt beröffentettek. :-)
((((Csak nagyon zárójelben írom, mert kitagadnak a falkatársak, de egy ilyen gyönyörű eredeti állapotú MZ-t én is befogadnék, még ha ki is vívnám vele a nép haragját. :-))))
Ha még eredeti patinás a fényezése, egyszer elboltolhatnánk, mert nekem is van kettő is, de ami a motoron volt eredetileg az sajnos sérült, ami meg egészséges, az át van festve. Akár cserében benne vagyok.
Irigylem is tőled ezt a szépséget. Bár hogy tudom, te már vén vagy hozzá és leginkább a pici lányod űzi, az valamelyest megnyugvással tölt el. :-)))
(Szerintem ha ezt felújítanád, nemcsak az én haragomat váltanád ki.)
Apropó, remélem, hogy szegény Zsoltot nem űztük el innen ezzel a "tartsd meg eredetiben" mozgalommal, mert épphogy csak beesett a szépen újítgatott motorjaival és egyből ezzel kellett szembesülnie.
Természetesen évente párszor szívesen elgurulok messzebb is, főleg ha van valami konkrét uticél. De hogy csak céltalanul motorozzak egész nap, mint régen, az már valahogy nem hiányzik. Mikor rámjön a motorozhatnék (ezért hetente, kéthetente egyszer még elkap a hév), akkor megelégszem általában itt a környéken egy laza 20-30 km-es karikával.
Szia Zoli! Személyesen ugyan nem ismerjük egymást, de van vagy ötven közös ismerős! Ez a motor ugyan nem Pannonia, de gyári állapotú! Eszemben sincs felújítani! A fickókat gondolom ismered, én vagyok a kakukktojás!
Azért ne hidd, hogy nincs foganatja a méltatlankodásaidnak.Én kb azért nem merem felújítani a 21-esemet, mert félek a haragodtól. Inkább így járok vele...
Azt írtad, hogy "így nézett ki akkor", ezért gondoltam, hogy azóta neki estél egy üveg kromofággal, de akkor szerencsére mégsem. :-)
Az az igazság, hogy felújított motorja bárkinek lehet (és most itt nehogy megsértődjenek azok, akiknek restaurált van, mert annak is megvan a maga szépsége), de gyári állapotban megörzött patinás egyre kevesebb van és nem jut mindenkinek. És egyre többet látom az utóbbi időben, hogy nemcsak Pannóniát, hanem egyéb márkákat is egyre inkább ilyeneket keresnek az emberek, eredeti szép állapotút, amit nem szándékoznak felújítani). Tény, hogy aki akármilyen okokból OT rendszámot akar a motorjára, az bele van kényszerítve a felújításba, mert pl. az olyanokat, mint az enyémek , úgy vágnák ki a minősítő vizsgáról, mint macskát szarni, pedig hát a múzeális minősítésnek nem arról kellene szólni, hogy mi csillog jobban, hanem hogy mi mennyire tükrözi a korhű állapotot. De ebbe ne menjünk bele, mert nem akarok senkivel összeveszni ez ezzel kapcsolatos sarkos véleményem miatt, egyébként is csak parttalan vita lenne, mert úgysem változna semmi, nekem meg igazából egyébként is tökmindegy, mert szerintem pont semmi értelme egy Pannónián az OT rendszámnak (egy nagyteljesítményű, nagyköbcenti veteránautó, az már más dolog, ott megéri a macerát, mert nem kevés kedvezménnyel jár, de egy ilyen kicsi motorkerékpárnál elhanyagolható. Szerintem.)
Köszi (Tominak is). Hát lenne még mit szépíteni rajtuk (a T1 tankjának a háta elég kopott), de én már így is elégedett vagyok az eredménnyel, puceváltam elég sokat őket, hogy így nézzenek ki. Sajnos ezeknél szebbeket is láttam már felújítva.
Természetesen van rendszám is, de a képeket akkor csináltam, mikor elkészültem a tisztogatással.
Az egyiket azóta leköltöztettem a Zemplénbe anyumékhoz, hogy ha ott vagyunk a szülőknél látogatóban a családdal, akkor tudjak ott is motorozgatni (olyan messzire egyébként már nem indulnék el innen vele, nem azért mert nem bízom benne, hanem azért mert nagyon nem kívánom már a hosszú távon motorozást. A Kawával is kétszer meggondolnám. :-)
Ez az a 60 júniusi TLF, de ettől függetlenül abszolút osztom a véleményt. Szép lett felújítás után is, de ez akkor lett volna igazán érték, ha így marad, mert eredetiben még szebb volt. Nagyon kevés marad meg ilyen állapotban.
Szépek a felújított motorjaid, és szépek (voltak) a fellelt állapotok is. Már mindegy. A T5H- t viszont (ha még mindig ez az állapotú) javaslom- csak tisztítsd/ polírozd le, és kész.