Szerinted az oroszoknak nagy esélyük van megvenni az Ikarusbus-t? Mert a Széles gabesz azt nyilatkozta 2-3 hónappal ezelőtt, hogy már meg is vette az Irisbus-tól. Akkor ez most, hogy van?
És a legszomorúbb az az egészben, hogy szegénke ezt az "absztrakt -Ezüstnyíl -design" -t már kb. 1 hónapja magán viseli...
Hmmm, a múltkor azt hiszem itt tettem szóvá, hogy az esernyősön egy randavörös greff van, úgy 1 -2 hétre rá el is tűnt...
Émmeg jól McSzívtam... Vártam a kedvenc esernyős batáromat, de hiába. Közben leesett, hogy ma szemlenepja van. 11.00 -ra ért ki, de addigra:
-Elfogyott a filmem
-Lemerültek az elemek a digit gépemben. Szóval ez a nap nem (teljesen) az enyém volt.
Azért valamit csak sikerült "alkotni:
Rájöttem, hogy ami tegnaphoz képest holnap az ma van... Na mindegy... 14:30 körül ott alkottatok még? 05-63 hova ment GC felirattal a Fehér útról a Nagy Lajos kir. útja felé?
Cinkota ki is szokta adni a 280.00-ait? 32-esen, 132gy-n, 85-ösön, 44gy-n, 44agy-n nem igazán szoktam ezeket látni...
Ha fél 3- 3/4 3 körül kint lesztek és elég feltűnően fotóztok akkor esetleg rátok köszönök:)
Egyébként jó esélyetek lesz valami aranyosabb trolit is fotózni, mert ma épp az egyik Solaris volt kint.
Kérdeztem már, hogy merre jár a 00-03? A vezére ma épp a 00-29-cel ment.
Biztosan ez lesz a Russian Bus Industries (RUBI), mellete lesz még egy HUBI-nk (Hungarian Bus Industries, van már egy NABI-nk, és alakulgat az ALBI-nk (Alfa Bus Industries).
Ekkora igyekezetet: itt mindenki buszt akar gyártani. Bár az elmúlt években lett volna ekkora az igyekezet.
A Népszabadság információi szerint az orosz tulajdonú Mekar Kft az Irisbusszal szándéknyilatkozatot írt alá, amely szerint az olaszok kirázólagos tárgyalópartnernek tekintik az orosz céget.
Széles Gábor hosszú ideje tárgyalásokat folytatott a Fiat-Iveco-csoporthoz tartozó Irisbus vezetőivel arról, hogy visszavásárolná a buszgyártást. Megállapodás azonban máig nem jött létre, és ennek tulajdonítható, hogy Széles Hungarian Bus néven akar a FÁK országai számára buszokat gyártani.
Kizárólagos partner
A Népszabadság információi szerint az orosz tulajdonú Mekar Kft az Irisbusszal szándéknyilatkozatot írt alá, amely szerint az olaszok kirázólagos tárgyalópartnernek tekintik az orosz céget, illetve az általuk képviselt vállalatcsoportot. Ez a megállapodás, a hírek szerint, február közepéig van érvényben, de már többször meghosszabbították. Az orosz társaság meg akarja tartani a buszgyártást Székesfehérváron és Mátyásföldön is, elsősorban az orosz piac, illetve a FÁK országai számára.
Az egykori Szovjetunióba az Ikarus mintegy 170 ezer buszt szállított, amelyekből még legalább százezer fut az ottani utakon. Ezért a magyar busz iránt meglehetősen komoly az érdeklődés. Ugyanakkor az elvárások már ott is nagyobbak, a korábbi busztípusokkal már nemigen lehet visszatérni az orosz piacra. Ezért minden bizonnyal az a jelölt kerül jobb pozícióba, amely képes lesz az európai normákhoz igazodó fejlesztésekre.
01-03-at elvileg holnap délután meglátogatom (csak szem-lencsevégre kapom), mivel mennem kell a tanpályára vezetni.
Tegnap megint voltam Csepelen, megint gépet kellett kivinni. Hazafelé 17-78-al mentem a 151-en, a hangját szeretem, amúgy nem nagy szám.
Agoránk még mindig a forgalomban húzza az igát meg a jó kis Iveco motorját :) Kolleganőim azzal mentek haza, én meg basszus pont akkor nem haza mentem. Szerintük is szűk a belseje. Ha önhordó lenne akkor nagyobb lenne a hasznos terhelése és tágasabb lenne. Miért nem csinálja meg Széles úr egy Ikarus C(lassic) Agora változatát, ami ilyen önhordós lenne? :)
Azt nem értem a Volvokat meg a Solarisokat nézve, hogy hogy tudták a motor térfogatát ennyire lekicsinyíteni, hiszen hátul még 2 szék is elfér mellette, szemben a 412-el. Örültem volna nagyon, ha a BKV-nak is lenne legalább egy darab 417-ese.
Basszus, tudtam mit felejtek el. Pedig ma volt mintegy 4 óra "kiállásom".
(A legnagyobb melóm az volt, hogy (NEMRÖHÖG!!!) egy levelet kellett kivinnem a székházból a kinti bázisra.)
Jaigen, Ivecoval. :o)
Ellenben holnap szabadnapos vagyok.
A "célszemélyem" meg sacc. 10 -től tárol Bogdánin.
(Ma volt más unikum is ott: Ráncos a 6 -oson).