Keresés

Részletes keresés

.Tibcsi. Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16037
Szerinted az oroszoknak nagy esélyük van megvenni az Ikarusbus-t? Mert a Széles gabesz azt nyilatkozta 2-3 hónappal ezelőtt, hogy már meg is vette az Irisbus-tól. Akkor ez most, hogy van?
.Tibcsi. Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16036
Köszi! Már megilyedtem, hogy egy BKV-ról van szó.:)
tupolev Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16035
ELR-266 volt talán, Csömör busz.
Előzmény: .Tibcsi. (16034)
.Tibcsi. Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16034
Sziasztok! Tupolev! Melyik ráncajtós 260.00-ra szálltál fel 14:30-kor?
Tector Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16033

És a legszomorúbb az az egészben, hogy szegénke ezt az "absztrakt -Ezüstnyíl -design" -t már kb. 1 hónapja magán viseli...
Hmmm, a múltkor azt hiszem itt tettem szóvá, hogy az esernyősön egy randavörös greff van, úgy 1 -2 hétre rá el is tűnt...

T.

Előzmény: tupolev (16032)
tupolev Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16032
Fotóztunk mi is pár óbudás 280-ast, köztük a dizájnos elejű 08-45-tel és ezzel a szomorúsággal:
Előzmény: Tector (16031)
Tector Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16031

Émmeg jól McSzívtam... Vártam a kedvenc esernyős batáromat, de hiába. Közben leesett, hogy ma szemlenepja van. 11.00 -ra ért ki, de addigra:
-Elfogyott a filmem
-Lemerültek az elemek a digit gépemben. Szóval ez a nap nem (teljesen) az enyém volt.
Azért valamit csak sikerült "alkotni:


BPO-816

T.

Dtomesz Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16030
Nem kell olyan nagy feneket keríteni :-))
tupolev Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16029
Az Örsön 14:30-kor szálltunk fel egy ráncajtós 260.00-ásra:-)

Utána átszálltunk 18-24-re a 44GY-n.
Megállapítottuk, hogy nem is akar annyira szétesni, csak az ablakai akarnak kiesni.

Utána 00-01 jött a 144GY-n, majd 19-69 a 130GY-n.
Még volt egy kis midizés a 75-ösön is.

280.00-at nem láttunk, a 96/130GY vonalcsoporton szokott lenni.

Előzmény: GABORBP (16028)
GABORBP Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16028
Rájöttem, hogy ami tegnaphoz képest holnap az ma van... Na mindegy... 14:30 körül ott alkottatok még? 05-63 hova ment GC felirattal a Fehér útról a Nagy Lajos kir. útja felé?
Előzmény: GABORBP (16027)
GABORBP Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16027
Cinkota ki is szokta adni a 280.00-ait? 32-esen, 132gy-n, 85-ösön, 44gy-n, 44agy-n nem igazán szoktam ezeket látni...

Ha fél 3- 3/4 3 körül kint lesztek és elég feltűnően fotóztok akkor esetleg rátok köszönök:)
Egyébként jó esélyetek lesz valami aranyosabb trolit is fotózni, mert ma épp az egyik Solaris volt kint.

Kérdeztem már, hogy merre jár a 00-03? A vezére ma épp a 00-29-cel ment.

Előzmény: tupolev (16013)
SaxViktor Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16026
"itt mindenki buszt akar gyártani."

:-)

"Bár az elmúlt években lett volna ekkora az igyekezet."

:-(

Előzmény: Törölt nick (16023)
Dtomesz Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16025
Ezek mellett a volán tendereken az M.A.N és a mercik fognak nyerni :-(
Előzmény: tupolev (16024)
tupolev Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16024
És ne feledkezzünk meg a CREBI-ről sem :-)

Egyébként pont ezt akartam írni, hogy izgalmas lesz az elkövetkező időszak a magyar buszgyártás szempontjából!

Előzmény: Törölt nick (16023)
Törölt nick Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16023
Biztosan ez lesz a Russian Bus Industries (RUBI), mellete lesz még egy HUBI-nk (Hungarian Bus Industries, van már egy NABI-nk, és alakulgat az ALBI-nk (Alfa Bus Industries).
Ekkora igyekezetet: itt mindenki buszt akar gyártani. Bár az elmúlt években lett volna ekkora az igyekezet.
Előzmény: SaxViktor (16022)
SaxViktor Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16022
Az oroszoké lehet az Ikarusbus

Index
2004. február 4., szerda 11:25

A Népszabadság információi szerint az orosz tulajdonú Mekar Kft az Irisbusszal szándéknyilatkozatot írt alá, amely szerint az olaszok kirázólagos tárgyalópartnernek tekintik az orosz céget.

Széles Gábor hosszú ideje tárgyalásokat folytatott a Fiat-Iveco-csoporthoz tartozó Irisbus vezetőivel arról, hogy visszavásárolná a buszgyártást. Megállapodás azonban máig nem jött létre, és ennek tulajdonítható, hogy Széles Hungarian Bus néven akar a FÁK országai számára buszokat gyártani.

Kizárólagos partner

A Népszabadság információi szerint az orosz tulajdonú Mekar Kft az Irisbusszal szándéknyilatkozatot írt alá, amely szerint az olaszok kirázólagos tárgyalópartnernek tekintik az orosz céget, illetve az általuk képviselt vállalatcsoportot. Ez a megállapodás, a hírek szerint, február közepéig van érvényben, de már többször meghosszabbították. Az orosz társaság meg akarja tartani a buszgyártást Székesfehérváron és Mátyásföldön is, elsősorban az orosz piac, illetve a FÁK országai számára.

Az egykori Szovjetunióba az Ikarus mintegy 170 ezer buszt szállított, amelyekből még legalább százezer fut az ottani utakon. Ezért a magyar busz iránt meglehetősen komoly az érdeklődés. Ugyanakkor az elvárások már ott is nagyobbak, a korábbi busztípusokkal már nemigen lehet visszatérni az orosz piacra. Ezért minden bizonnyal az a jelölt kerül jobb pozícióba, amely képes lesz az európai normákhoz igazodó fejlesztésekre.

mondibácsi Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16021
néhány új kép a honlapomon:

tupolev Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16020
Mégegy kérdés: GYT-896-ot (280) honnan szerválta a Vértes?
Előzmény: tupolev (16019)
tupolev Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16019
Igen, de áruld már el, mit kell tudni az előéletéről!
Előzmény: Grimbi (16017)
attah Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16018
Sziasztok!

01-03-at elvileg holnap délután meglátogatom (csak szem-lencsevégre kapom), mivel mennem kell a tanpályára vezetni.

Tegnap megint voltam Csepelen, megint gépet kellett kivinni. Hazafelé 17-78-al mentem a 151-en, a hangját szeretem, amúgy nem nagy szám.

Agoránk még mindig a forgalomban húzza az igát meg a jó kis Iveco motorját :) Kolleganőim azzal mentek haza, én meg basszus pont akkor nem haza mentem. Szerintük is szűk a belseje. Ha önhordó lenne akkor nagyobb lenne a hasznos terhelése és tágasabb lenne. Miért nem csinálja meg Széles úr egy Ikarus C(lassic) Agora változatát, ami ilyen önhordós lenne? :)

Azt nem értem a Volvokat meg a Solarisokat nézve, hogy hogy tudták a motor térfogatát ennyire lekicsinyíteni, hiszen hátul még 2 szék is elfér mellette, szemben a 412-el. Örültem volna nagyon, ha a BKV-nak is lenne legalább egy darab 417-ese.

Előzmény: rally forever (16007)
Grimbi Creative Commons License 2004.02.04 0 0 16017
gurul még a HCP-975?
Előzmény: tupolev (15955)
rally forever Creative Commons License 2004.02.03 0 0 16016
Jó ez, egész pofás kis ajtós oldali kép :o)

Köszi,köszi,köszi :o)

rally.jót.röhög.tector.ilyesmi.aláirásain :o)
de.mostmár.télleg.elmegy.aludni

Előzmény: Tector (16015)
Tector Creative Commons License 2004.02.03 0 0 16015

"Én meg jó ha egy kocsit találok nálunk, amin van keret. :o("

Csak itt, csak most, csak a Te kedvedért...

Beszkennelődött

(Ez az egy, "ajtósnak" mondható normális képem van róla...)

tectornal.nincs.mosogeptuz.de.scanner.van

Előzmény: rally forever (15999)
rally forever Creative Commons License 2004.02.03 0 0 16014
Okés, de azért várj meg 2ig, ha nem érnék oda pontosan.

rally.mostmár.megy aludni.joccak.pá

Előzmény: tupolev (16013)
tupolev Creative Commons License 2004.02.03 0 0 16013
Oké, akkor mondjuk fél 2 az Örsön az jó?
Utána 130/96 ot is meg kéne nézni, ha jól tudom van Cinkotának is 280.00-ása.
Előzmény: rally forever (16012)
rally forever Creative Commons License 2004.02.03 0 0 16012
Ja, és természetesen nem mindennapi látvány a ráncos 6-os sem!

rally.megy.aludni.de megvárja.tupolev.válaszát.úgyhogy.joccakát.minden.kinek :o)

Előzmény: Tector (16009)
rally forever Creative Commons License 2004.02.03 0 0 16011
Holnap is van nap. ;o)

Ivecoval levelet? :o) De jól megy ennek a bizonyos cégnek... :o)
Ja, nem röhögök :o)

Jó fotózást, aztán szép képet venni ki a visszbüll! :o)

R.

Előzmény: Tector (16009)
rally forever Creative Commons License 2004.02.03 0 0 16010
Egy 44GY, 144... hasonlókat terveztem, tehát még alkalmas is vagy az idegenvezetésre :o)

Fél2, 2 körül az Örsön? Okés?

R.

Előzmény: tupolev (16008)
Tector Creative Commons License 2004.02.03 0 0 16009

"BPO-103 ügyben lett valami?"

Basszus, tudtam mit felejtek el. Pedig ma volt mintegy 4 óra "kiállásom".
(A legnagyobb melóm az volt, hogy (NEMRÖHÖG!!!) egy levelet kellett kivinnem a székházból a kinti bázisra.)
Jaigen, Ivecoval. :o)
Ellenben holnap szabadnapos vagyok.
A "célszemélyem" meg sacc. 10 -től tárol Bogdánin.
(Ma volt más unikum is ott: Ráncos a 6 -oson).

T.

Előzmény: rally forever (16007)
tupolev Creative Commons License 2004.02.03 0 0 16008
Hova?
Hátha lesz kedvem veled tartani.
Előzmény: rally forever (16005)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!