Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dpeter777 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51161

köszönöm

Pálca szerint rendben van.

Olajcsere előtt és után is bedobta/bedobja néha...

Előzmény: Bolti (51160)
Bolti Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51160

Ha azt irja, hogy Top up oil level, akkor az olajszinttel van gond.

De pl. nekem a szenzor rossz és általában nedves időben - bár néha tökmindegy - szól, hogy nincs olaj.

 

Elvileg  a csatlakozójának kéne kontakt hibásnak lennie, de nálam ez is OK, szóval valaszeg szenzor hiba van ott is.

a legjobb, ha manuális módon, az olajpálcával ellenőrzöd a szintet és akkor nem érhet meglepetés, hogy egyszer tényleg igazat mond és nem a szenzor hülyéskedik.

 

Előzmény: dpeter777 (51158)
sivinyo Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51159

Sziasztok!

 

Izzócserével kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy a jobb oldali tompított izzót cseréltem ki, de nem találtam benne azt a rugós lefogatót ami az izzót tartaná  a helyén. Lehetséges, hogy valami elforgatós technikával kell a foglalatot visszarakni?

 

Köszi

dpeter777 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51158

Sziasztok! Grand Scenic 1.9dci - ink van 2004-es kiadás. Bedobja párszor azt a hibaüzenetet, hogy ellenőrizze az olajnyomást/oljaszintet. A szint rendben van, olaj, szürők most lettek cserélve. Mi lehet a gond? Lehet , hogy vmi szenzor hibásodott meg? Néha jelentkezik a hiba, néha nem? köszi előre is

kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51157

Pesten tudnál ilyen szerelőt?

 

Előzmény: bnorci71 (51156)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51156

szerintem nem, ott érintkezési hiba lesz

de elmehetsz egy olyan szerelőhöz akinek van diagja meg CO mérője is és kiderül minden

Előzmény: kgeza67 (51155)
kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51155

Na már 2 hibakódom van. p0130 O2 sensor circuit (bank 1 sensor1)   p0136 O2 sensor circuit malfunction (bank1 sensor 2).

 

Létezik,hogy mind a két szonda egyszerre romlik el?

Előzmény: bnorci71 (51138)
kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51154

Vidékről hazafelé vissza állt a normális fogyasztásom. happy.  Reggeli indulás után minden ok majd 3 km után  világit a műszerfal mint a karácsonyfa.  ce  service  chech emmision. Kicsit morcos vagyok. 

Előzmény: bnorci71 (51138)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51153

lapka tőke, nekem mindegy cserélni kel az a lényeg méretre

 

B107

a 732 motor pl szereti a vez.tengelyt is megenni :( ott is csattoghat

végignéztem a karbantartási füzetet nincs benne, de ha a vez.tengelyt le kel venni akkor a vezérlés cserével együtt

vagy amikor hangja van

Előzmény: gesszti (51151)
gesszti Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51152

Szerintem nagyon ritka, hogy foglalkozni kell szelephézagokkal ennél a motornál. Ha mégis, akkor mindenképp ellenőrizni kell, hogy nem kenési elégtelenség, vagy szelep görbülés okozta a hézag elállítódását.

 

Amúgy úgy érdemes megcsinálni, hogy a meglevő 8 db tőkével ki kell legózni a legtöbb jó hézagot, és csak annyi új tőkét kell venni, amennyi hézagot a meglevők csereberélésével sehogy se lehet helyrehozni. Ha olyan műhelyben csináltatod, ahol már csináltak ilyet, és értenek is hozzá, ott lesz egy ládára való különböző méretű tőke, amiből helyben ki tudják jó értékre legózni a hézagokat.

Előzmény: B107 (51148)
gesszti Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51151

Az 1.5 dci nem lapkás. Egyben cseréled a tőkéket, nem csak a lapkát. Eléggé szopós, mert le kell hozzá szerelni a vezérműtengelyt. Ha már ilyenre vetemedik valaki, érdemes a vezéréscserével összekötni.

Előzmény: bnorci71 (51146)
gesszti Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51150

Pontosítsunk annyit, hogy 1.5 dci-ben nincs hidrotőke! Szelepemelő tőkéket lehet csereberélni, de ezek sima mezei fix méretű alkatrészek, nem változó méretűek, mint a hidrotőkék. Két teljesen különböző elv és működés.

Előzmény: Dietrich123 (51149)
Dietrich123 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51149

Lehet állítani, de csak a hidrotőkék cseréjével. Azok több méretben rendelhetők, nagyon kis lépcsőkkel. A szívó 0,2 a kipufogó hézag 0,4 mm, ha jól emlékszem. a tőkék darabja olyan 3 ezer magasságában van 

Előzmény: B107 (51145)
B107 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51148

Köszönöm szépen! Van ennek valami intervalluma, amikor szervizben meg kell(ene) nézni, vagy olyan, mint az akksi meg az izzítógyertya. (Korábbi 1,5 dci-s autómnál rákérdeztem, rámértek, aztán kiderült, hogy cserés, bár tünetet egyik sem produkált)

Előzmény: bnorci71 (51146)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51147

Előzmény: B107 (51145)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51146

lapkás, állítós

Előzmény: B107 (51145)
B107 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51145

K9K 732-esben (ha jól tudom ah 1,5 dci 106 LE-t) kell szelephézagos állítani, vagy a hidrotőke csattoghat?

A csattogás motorhőmérséklettől független, fordulatszám arányos, de van, hogy teljesen elhagyja.

gyugyu500 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51144

Szia! Közben már el is vitték, elnézést!

Előzmény: Jopi73 (51142)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51143

hibától függ

motorműködéssel kapcsolatos x indítás után törlődik ha rendben van

biztonsági berendezésé viszont nem, és csak clippel lehet törölni sima OBD olvasókkal és okostelefonnal nem

Előzmény: szucsinet (51140)
Jopi73 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51142

Szia. Mekkora a felni? 

Előzmény: gyugyu500 (51137)
B107 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51141

Kedves Petya, küldtem emailt állófűtés ügyben.

Előzmény: EberesPetya (51036)
szucsinet Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51140

Sziasztok,

 

Az lehetséges hogy egy régóta akut hiba a javítás után nem törlődik ki automatikusan?

Ha igen úgy hogyan tudom törölni? Csak gyári sw-el?

kgeza67 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51139

Az a tervem ha majd hazaérek.

Előzmény: bnorci71 (51138)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51138

Először a csatlakozót neznem meg

Előzmény: kgeza67 (51136)
gyugyu500 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51137

Sziasztok!

Renault Scenic II-ről megmaradt 4 db lemezfelnim, akit esetleg érdekel jelezze.

kgeza67 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51136

Sziasztok. Egyik napról a másikra 3 literrel megnőt a fogyasztásom. Fc nem jelez hibát. Próba képpen obd-II ráduktam P0130 hibakódot adott ki. Lambda szonda hiba.😂

bnorci71 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 51135

nehéz lesz megtalálni

a nagynyomású szivattyúban van egy kisnyomású szivattyú legalább is megane/scenic esetén tehát a teljes üzemanyag rendszer szívott ezért nincs folyásnyom de a vákuum miatt beszív levegőt ezt az üzemanyag szűrőnek a tetején ha van szelep vissza kellene engedni a tankba, hogy ne jusson be a nagynyomású szivattyúba.

Szóval babra lesz megkeresni lehet csak valamelyik gyorscsatlakozóban a gumit kel cserélni

Előzmény: Dandy2 (51134)
Dandy2 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 51134

Úgy tűnik megtalálta az okát félig! :)

Mivel mint írtam, hogy a leállás után amikor újból beindul, olyankor már semmi gond nincs, ezért tegnap és ma is az első indítás előtt megnéztem, hogy van e levegő a kisnyomású üzemanyag csőben. Fel kellett pumpálni és légteleníteni a gázolaj szűrőnél. Miután megcsináltam és úgy indítottam, nem állt le és minden rendben volt!

Tehát most már csak azt kell kideríteni, hogy hosszabb állásnál miért levegősödik be a gázolajcső?

Van ott egy kézi pumpa, olyan gumilabda féle amivel fel lehet pumpálni a gázolajat, lehet, hogy az ereszt vissza?

Sajnos olyat még nem szedtem szét, csak saccolom, hogy mi lehet benne, de nem nagyon lehet barmolás nélkül szétszedni! :(

Valaki találkozott már ilyen problémával?

 

Előzmény: bnorci71 (51124)
marcyt5 Creative Commons License 2016.10.27 -1 0 51133

Köszönöm a segítséget.

 

Üdv Ernő

Előzmény: bnorci71 (51132)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.27 0 1 51132
Előzmény: marcyt5 (51130)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!