A végsebessége nő, 70 lesz a z-tech-nél a vége, 25 helyett.
Viszont bukod az egy év garanciát, illetve akkor már kell bukósisak, nem mehetsz kerékpárúton lakott területen, tehát onnantól már segédmotoros kerékpár. Mellesleg ezzel a fékkel a hetven, szerintem necces.
Ha új a gép, akkor legalább a bejáratást várd meg a Cdi cserével.
Én rendeltem kettő robbanómotoros kerékpárt, innen: http://bartamotor.hu/ Egy Z-Techet és a feleségemnek egy Polymobil BFB-t. Nagyon meg vagyok velük elégedve mind a járművekkel, mind a kiszállítással. CDI cserén gondolkodok, láttam a honlapjukon van fojtás mentes. Mennyivel menne jobban az új CDI-vel?
Én a láncon feszítettem már egyszer, de igen hamar ugyanolyan lett, mint volt. Nem okoz gondot, nem nyúlik tovább.
Holnap szétszedem, amúgy is cserélek megint olajat. Ha már ezt teszem, bekukkantok minden helyre, megnézek minden csapágyat. Elvileg a jövőhéten veszek láncot és láncvédő spray-t is. Holnap este elmesélem mennyivel lettem okosabb. Köszönöm a segítséget.
Én már többször szétszedtem most legutoljára azért mert vettem egy új tengelyt és azt cseréltem le mivel a régin pár menet sérült volt és az anya nehézkesen ment rajta. Előtte pedig azért mert a lánccserével kicseréltem a fogaskerék házban lévő csapágyat.Hátul nincs szabadonfutó.A hátsó fogaskerék hardy tárcsás megoldással fekszik a kerékagyban és három csapágy található kettő az agyban egy a fogaskerék házban ennyi van három távtartó egy fékkonzol pofákkal a tengely és a végén anya.A ciripelést az első kis lánc adja illetve ha laza a hajtó vagyis a nagy lánc hozzáér a pedáltengelyhez.Sőt mikor megvettem a láncvédő csavar vége hozzáért a lánchoz az adott súrlódó hangot de mind a kettőt rövidebbre vágtam és meg lett oldva. Az viszont ,hogy ha tolod hátra felé azért akadhat vagy pattog a lánc mert vagy nem síkban fut a kis és a nagy fogaskerék illetve a kis fogaskerék szabadonfutója visszafelé forgást nem díjazza lehet már a lánc nyúlt és kissé a szabadonfutón dolgozott. Ha leveszed a láncot és kézzel megtekered hátrafelé a kis fogaskereket akkor lehet érezni hogy szabadon fut vagy kissé nehézkes forog netalán mint az enyémen bizonyos szakaszon nehezebben forog.Lehet több görgő kellene bele szét kellene szedni.Szóval a végén mind a ketten egy véleményen vagyunk a legjobb szétszedni és megnézni mert vannak érdekes dolgok.
Mindegy . Annyit csináltam körbetekertem ellentétes irányba a mutatót, valamennyit feszült, majd visszatekertem az eredeti pozícióba, így fúróval mérve már feszesebb. Sajna nincs fix fordulatos fúróm ezért csak a motoron tudom tesztelni.
"Ezért írják oda ,hogy nem egy 600 ezer forintos robogó hanem egy kínai robbanómotoros kerékpár."
Youtubon sokféle videó van ezzel kapcsolatban. KTM vagy bármely más motoron mérhet pontatlanul a km óra. Autóknál sokkal pontosabb. Nem költenek az óra beállítására valamiért.
Látszik is rajta, a hegesztéseknél, a felhasznált anyagok minőségénél, mindennél. Nekem viszont nem volt más választásom, erre a kategóriára nem kell bukó, mehetek vele kerékpárúton. Az elektromos pedig, ebben az árkategóriában szintén kínai, kicsi a hatótáv. Mellesleg én szeretem ezt a gépet. Szerintem télen le fogom fújatni a vázat, fényes feketére. Persze csak a hegesztési hibák kijavítása után.
Ha kapok fizut, veszek rá láncot, kilométerórát.
Rájöttem, a hátsó kerék felől jön a csörgés, abban is van szabadonfutó. Ha tolom, akkor is ciripel, mint egy kerékpár, hátrafelé tolva pedig néha meg is akad. Szét kéne kapni.
Nekem 5 km/h-val mutat többet. Távolságban viszont 3 km helyett 4-et. Szóval nem mentem még 700 kilométert, csak 525-öt, viszont így a fogyasztás se olyan remek.
Majd csinálok képet róla. A tieden már olyan van ahol nincs ez a külön szál és azért kell venni komplett elektronikát amiben már ez a szál ki van iktatva ,hogy ne legyen elektronikus folytása. Nem kötelező ha ez a sebesség megfelel hagyd úgy.
Mellesleg én úgy vettem, hogy 35 km/h a végsebessége, pedig csak 25. Lehet, hogy jobb is, mert ezzel a fékkel így is problémás megállni hirtelen. Városban volt már, hogy lábbal is fékeztem és éppen nem csúsztam bele egy kocsiba, pedig 17 km/h volt a sebességem. Szokni kellett, hogy a bringához képest ezzel mennyivel nehezebb megállni.
Nos akkor ha megveszed vagy vetted mérd össze a hosszúságukat és ha ugyan annyi szemnél a régi hosszabb akkor akkorát nyúlt.Igen az én gépemnél is az ülés alatti burkolat mögött található elektronika (cdi) is olyan hogy egy külön szál található amit lehet oldani vagy úgymond széthúzható.Ha nem húzza szét az ember 30km/h körül leszabályoz és mintha dugulása lenne úgy jár ha széthúzza akkor nincs leszabályozás és akkor mehet akár hetvenig is a mutató.
Nem vágta haza csak kézzel forgatva egy ponton kissé nehezebben forog és én arra gyanakszom,hogy a lánc megnyúlása miatt lehet mert ha forgatom a kereket hol laza és hol feszes a lánc de lánccserével valamelyest javult.Amúgy mikor észleltem a jelenséget már a gari lejárt kb. 1700 km után vettem észre onnan ,hogy mikor menet közben visszaengedtem a gázt nagyon gyorsan lassult szóval a szabadonfutó nem futott igazán szabadon. Most tudtam szerezni hátsó tengelyt és azt fogom kicserélni mivel régebben megírtam,hogy a menet kicsit sérült volt.A lánc amit megosztottál jó rá igaz nem látszik a hossza mint mondtam én azért vettem 140 cm hosszút mert nem volt rövidebb és ha rendelem interneten ez is annyiba került volna mire kihozzák.A következő csere ha addig nem lesz probléma a kerékcsapágyak mivel le van írva 3000 km után célszerű a csere.Szóval most itt tartok.
Nem szoktam pedállal rásegíteni, a lábammal lököm meg ha kell. A küllő prizma azért is érdekes kérdés, mert annak a gumitól 10-15 centire kell elhelyezkednie, ami ennél a keréknél elég problémás, hisz nincs akkora a "küllő".
Nem vettem kioktatásnak, örülök hogy felvetetted.
Egyébként egy motoros rendőr simán rájön, hogy nincs lefojtva. Húz egy nyélgázt és kész. Én direkt azért vettem ezt, mert utálom a bukósisakot, főleg nyáron. Az pedig bónusz, hogy a kerékpárutakon használhatom. Nem kell a bűzt szívni. Ennek a kerékpárosok annyira nem örülnek szerintem, bár a kétütemű robogókhoz képest kevésbé vagyok büdös és hangos.
Nincs benne a KRESZ-ben, hogy kerékpáron kell lennie pedálnak.
Emberi erő hajtja, vagy 300 wattos motor. Hajthatom a lábammal a földről is.
Az is vicces, hogy oda nem engedtek be vele, (kopaszi gát) ahová annyi van kiírva, hogy gépjárművel nem hajthatok be. A segédmotor sem gépjármű a KRESZ szerint, de mivel magánterület, nem fogok vitatkozni egy biztonsági őrrel.
A csengő jogos, viszont ha olyan gumit lehetne kapni, amin van fényvisszaverő csík, nem kéne rá a prizma.
Amúgy engem is nagyon zavar, hogy nem tudni mikor kéne tankolni. Erre tényleg jó lenne valami megoldás. Mondjuk nálam mindig van 05, DL benzin egy palackban ha kifogyna.
Ez nem rossz megoldás de indulásnál nem fog hiányozni a pedállal rásegítés? Illetve a rendőr nem fog belekötni, (mivel kerékpárról van szó) , hogy nincs pedál?! Nem kioktatni akartam,csak nehogy problémája legyen emiatt.
Csak pár megjegyzés. Nekem is volt már hamar a ztech35-el problémám a legelején. Pl: a szivárgó tank, Én is tettem a gumi szigetelés alá egy hiperben kapható univerzális tanksapkából kiszedett szigetelést (350 ft volt). Most úgy tűnik így jó, és nem folyat. Index relé beázás egy eső után (ezt orvosoltam egy másik beöntött alkatrésszel ami még csipog is) 2300 ft volt. Most legutóbb a benzincső repedését fedeztem fel. Ott csak annyit tettem, hogy levágtam a szakadt részt és visszadugtam. Ja, és a kulcs, valami kontakt hiba van mert rázkódáskor a világítás villódzik. Egyelőre ennyi. Amúgy a lomha indulástól eltekintve jól megy. persze nem mindegy hogy hány kilós emberke ül rajt. Én ha még terhet is cipelek simán nyomok 110-115 kilót de ha már megy meglepő gyors tud lenni. A kilóméter óra csal nekem is vagy 10-12 kmh-t. De még ilyen súllyal is megy alattam legalább 60-al. Persze még nem volt alkalmam megpróbálni, hogy max mennyit megy (fojtás nélküli) .
Azt a kulcsos részt nem tudom, hogy szedjem szét roncsolás nélkül. Szerintem csak valami érintkezés probléma de nagyon zavaró. Ha valakinek valami ötlete van azt megköszönöm.
Ja és még annyit , hogy Én is tettem rá sima csengőt meg a kerékre 2-2 sárga prizmát , hogy még ebbe se tudjanak belekötni.
Igen, ez a legújabb. A pedált leszedtem, mert kanyarodásnál néha leért, illetve össze-vissza karcolta a lábam, ha toltam. Helyette egy acél cső van, rajta gumi kerékpár markolat. A csőbe fúrtam lyukat, vágtam menetet és egy csavar rögzíti a tengelyhez. Akarok fúrni rá még egy lyukat, abba dugom be a berúgáshoz szükséges L alakú vasat, de még nem jutott rá időm. Így nem kell majd pedált hurcolnom.
Engem zavar még, hogy nincs egy nyamvadt üzemanyag visszajelző. Már kétszer toltam kilométereket, mire találtam benzinkutat. Valahogy bele kéne maszekolni, hogy legalább azt jelezte, ha nagyon kevés a benzin. Egy villogó LED-et simán be lehetne szerelni a kilométerórába.
Jut eszembe, mikor neked hazavágta a szabadonfutót a lánc, miért nem küldted vissza, hogy csinálják meg gariba?
Mikor utoljára beszéltem Bartával, azt mondta, ne foglalkozzak semmivel, csak menjek vele, így kopjanak össze az alkatrészek. Majd 1500 kilométernél szóljak és akkor ad valami cseh láncot, ami hozzá való.