Keresés

Részletes keresés

_cvisoma_ Creative Commons License 2023.08.01 0 0 237444

Így van, erre gondoltam. Bár kérdés, hogy ha valami mégis áthatol a külsőn meg a szalagon, és kiszúrja a belsőt, az mekkora lukat csinál, és mit kezd vele a lötyi. Szóval lehet hogy felesleges, elég lenne egy sima belső is. Igazából abban bízok, hogy az ilyen belső erősebb anyagból van, mert úgy már jártam, hogy a külsőnek semmi baja volt, a belső meg 5-10 centi hosszan kiszakadt. De hogy mitől???

 

Előzmény: Ashi Valkoinen (237443)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.08.01 0 0 237443

Olyan belső, ami gyárilag preparálva van valami lyukeltömítő lötyivel, és nem neked kell utólag belejátszani.

Előzmény: főgóré (237439)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.08.01 0 0 237442

Yepp, drága, de cserébe megszűntek az olyan hülyeségek, mint munkába menet februári esőben defekt és társai. 

 

Szóval ebben volt már részem, sajnos egynél többször, és már egy alkalom jelent annyi felesleges stresszforrást, ami nekem megér 40e Ft-ot, hogy ne legyen az életemben.

Pont ezen a topikon ajánlották, és milyen jól tette, aki tette, mert azóta csak az Árpád hídon gabalyodtam már random drótba, kéthetente egyszer valami autó törött alkatrésze biztos a kerékpárúton landol, a külső meg teszi a dolgát és megvédi a belsőt. Szóval, ha sokat mész, biztosan megéri beruházni.

Előzmény: főgóré (237437)
XNC Creative Commons License 2023.08.01 0 0 237441
Előzmény: odba14 (237432)
dhpage Creative Commons License 2023.08.01 0 0 237440
Előzmény: Nemo (237434)
főgóré Creative Commons License 2023.08.01 0 0 237439

löttyös belső ?

Előzmény: xrami (237438)
xrami Creative Commons License 2023.08.01 0 0 237438

"plusz defektvédő szalag és löttyös belső"

Előzmény: főgóré (237437)
főgóré Creative Commons License 2023.08.01 0 0 237437
_cvisoma_ Creative Commons License 2023.07.31 0 0 237436

Én Schwalbe Black Jack-et raktam a gyerekek bringájára is, plusz defektvédő szalag és löttyös belső. Azóta - lekopogom - nem kellett gumicserével vacakolnom. Előtte már nagyon untam, hogy folyton összeszedtek valami tüskét.

Előzmény: Ashi Valkoinen (237435)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.07.31 0 0 237435

Támogatom, a jelzett külsővel most már defektmentes a móka!

Előzmény: odba14 (237432)
Nemo Creative Commons License 2023.07.31 0 3 237434

Kedves emberek!

 

SK topiktárssal az elmúlt héten kiadós kerékpártúrát tettünk Észak-Erdélybe. (Kelemen-havasok, Radnai-havasok.)

A beszámoló itt található: http://orszagcsavargo.hu/2307ERDE.HTM - egyelőre csak a bevezetővel, a statisztikával és a képekkel, de nemsokára (remélhetőleg pár napon belül, de mindenképpen még augusztusban) szöveget is csatolok hozzá.

Legyetek jó egészségben!

főgóré Creative Commons License 2023.07.31 0 0 237433

mielőtt beleteszi az új belsőt, tüzetesen át kell nézni a felni belső felét, a küllőknél is.

ugyanígy a külső gumikat kívül-belül.

régebben, védőszalag helyett,  szig.szalaghoz hasonló, de annál vastagabb , erősebb tekerccsel tekertem 

körbe a felni belsejét  , az elmozdulni sem tudott, a szelepnél meg csináltam rá lyukat.

Előzmény: XNC (237429)
odba14 Creative Commons License 2023.07.31 0 2 237432

Én is a fizikai defektvédelemet javaslom.

Schwalbe Marathon Plus-t használok, garantáltan akácerdő és királydinnyeálló és roppant tartós.

A testbike.hu-n van olyan bringás akinél 40e km.-t birt defekt nélkül.

Az ára persze ennek megfelelő.

Van belőle tour és mtb változat is.

 

Nálam a slime nem vált be, beleszáradt a szelepbe ...

Előzmény: Traugutt (237422)
dhpage Creative Commons License 2023.07.31 0 0 237431

megyek! de városival, mert szét van szedve a terepgép. motortartó upgrade van és még száradnak a festékek :)

Előzmény: Pinyo (237428)
XNC Creative Commons License 2023.07.31 0 0 237430

(Ócska belső = amit éppen adtak a helyi bringásboltban.

Azóta inkább rendelek.)

Előzmény: XNC (237429)
XNC Creative Commons License 2023.07.31 0 0 237429

Egy jó belsőt tegyél bele.

Én Continentalt használok.

Ha olyan az útviszony, akkor ajánlott 1 defektvédős külső is.

Nekem rengeteg olyan defektem volt, amikor az ócska belső lyukadt ki, akár több helyen is.

(Városban, aszfalton.)

Előzmény: Traugutt (237422)
Pinyo Creative Commons License 2023.07.31 0 0 237428

Köszi Robi!

Előzmény: Fishtax (237421)
Traugutt Creative Commons License 2023.07.31 0 0 237427

Köszi.

Előzmény: Capt.IQ229 (237426)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2023.07.30 0 0 237426

Szia.

Nekem több bringán teljesen bevált a Mitastól a stop thorn, vagy stop thon ultimate rendszer slime löttyel kombinálva.

Ez szerintem egy költséghatékony már működö gumi. Ehhez hasonlót jobb, nevesebb gyártók is gyártanak. A választás a Tiéd.

Én a minél vastagabb védőrétegben bízom. Súly nem érdekel treking és e-bike viszonylatban.

Az előzményekben nekem 90%-ban a királydinnyés defektek voltak.

Ha meghatározod az igényeket könnyebb lesz választanod.

Viszont legelső, hogy kizárjuk a kigyóharapásos defekteket.

Még ma is a legtöbb hétköznapi kerékpáros ezt a csapdát szenvedi.

GUMINYOMÁS!!!???

Előzmény: Traugutt (237422)
Traugutt Creative Commons License 2023.07.29 0 0 237425

OK. 😀

Előzmény: xrami (237423)
xrami Creative Commons License 2023.07.29 0 0 237424

Ezt dobta elém a facebook

„Duurzaam Veilig” (Fenntartható biztonság) a holland közlekedés biztonságosabbá tételének filozófiája.

 

Ez azt jelenti, hogy: Az utakat és kereszteződéseket úgy kell megtervezni, hogy tudatos erőfeszítés nélkül ösztönösen irányítsa az embereket a helyes döntések meghozatalára.

xrami Creative Commons License 2023.07.29 0 0 237423

Ha szereted az önszopatást, akkor állítólag a tubeless pont jó partner lesz ebben.

Előzmény: Traugutt (237422)
Traugutt Creative Commons License 2023.07.29 0 1 237422

Sziasztok!

 

Mit javasoltok defektvédelemre?

Ezt néztem: SLIME SMART TUBE.

Van valakinek ezzel tapasztalata?

Vagy érdemes belső nélküli rendszerre váltani?

Ahhoz felnit is kellene cserélnem.

 

Köszi.

Fishtax Creative Commons License 2023.07.28 0 1 237421

273. telehódas HHH

Hely: Budapest

Dátum: 2023. augusztus 1. (kedd)

Időpont: 20:30

TalálkozóBatthyány tér Duna felőli oldala, a HÉV feljáró mellett

Program (Classic): szokásos útvonalon fel a HHH-ra, majd vissza (a szokásos útvonal aszfaltot jelöl, mégpedig Batthyány tér - rakpart kerékpárút  - Kolossy tér - Szépvölgyi út - Fenyőgyöngye - HHH). Alternatív útvonalak egyénileg választhatók.

Program (Extra): Visszaúton Pálvölgyi-barlangnál opcionális büfézés, üdítő, miazmás.

Kötelező kiegészítők: lámpa előre, hátra!!

Ajánlott kiegészítők: bukó, pulóver, bundabugyi, stb.

Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"!

Értelmi szerző: robi

Szervező: esetleges, alapjáraton Pinyo(?)

 

235. Sijófoki Telihold Túra

Hely: Siófok

Dátum: 2023. augusztus 1. (kedd)

Időpont: 20:30

Találkozó: a Víztorony melletti parkolóban

Program (Classic): végig aszfalton kirándulás a balatonvilágosi Panoráma kilátóhoz.

Program (Special): a balatonvilágosi Panoráma kilátó megközelítése autópályán (matrica kötelező!).

Program (Extrém): Közlekedés céljára a Balaton felületének igénybe vétele(vitorlások előnyben, de a dombra cipeléshez külső segítség nem vehető igénybe).

Ajánlott felszerelés: bicikli, bukósisak, első-hátsó lámpa, strandpapucs, fürdőlepedő, napszemüveg, strandlabda, jókedv, kacaj, jeges tea, stb.

Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"!

Szervező: bátyó

 

Telehódas topiktúrák időpontjai 2023-ban:

január 6. (péntek) 18:30

február 5. (vasárnap) 18:30

március 7. (kedd) 18:30

április 5. (szerda) 19:30

május 5. (péntek) 20:30

június 3. (szombat) 21:00

július 3. (hétfő) 21:00

augusztus 1. (kedd) 20:30

augusztus 30. (szerda) 20:00

szeptember 29. (péntek) 19:00

október 28. (szombat) 18:30

november 27. (hétfő) 18:30

december 26. (kedd) 18:30

 

robi

Előzmény: Fishtax (237121)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.07.28 0 0 237420

Mondjuk az Árpád híd északi oldalán lévő kerékpárút és erősen hullámos.

Előzmény: SzeZo (237416)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.07.28 0 0 237419

Ez itt van az otthoni életterem közelében.

 

Már az Által-ér parti kerékpárútnál is voltak gondok (süllyedések, nem megfelelő alapozás és társai) és bizony akkor is kijavíttatták a beruházóval.

 

Nagyon helyesen.

 

A mostani nyúlfarknyi szakasz egy öt évtizede ösvényként használt nyomnak tesz végre pontot a végére és lesz belőle használható infrastruktúra - ha majd újraaszfaltozták. :)

Előzmény: SzeZo (237413)
xrami Creative Commons License 2023.07.28 0 0 237418

Nem bug az, fitcsőr!
Fekvőrendőrrel upgrédelték.

Előzmény: Re:barbara (237414)
LRJudit Creative Commons License 2023.07.28 0 0 237417

Ott nem akar, ők nem tehetnek róla.

Előzmény: SzeZo (237416)
SzeZo Creative Commons License 2023.07.28 0 0 237416

Ha ez igaz lenne, akkor télen nem lenne hullámos. De, akkor is olyan.

Milyen szép is lenne, ha az autók alatt is hullámosodna nyáron - hiszen a híd nagy része acél, tehát az útpálya alatti rész is harmonikázik. Ha tud.

Előzmény: Re:barbara (237414)
Re:barbara Creative Commons License 2023.07.28 0 0 237415

+ ugyanott a Magyar Közút zrt reagálása:

 


Az érintett szakaszon a beton hullámossága a szegély konstrukciós sajátossága. Az acél kiemelt szegély alsó bordái között a lemez a hő hatására deformálódhat. A szegélyek adott hosszúságú egyenes szerkezetek, melyek lánca alkotja a híd szegélyét, ezen elemek között a szögelfordulás ezért kialakul. A hiba mértéke szakértőink véleménye szerint nem káros mértékű.

 

 

Kösz.... Nem káros... Kinek???

Előzmény: Re:barbara (237414)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!