"Na meg szvsz Óbuda se... "
30-asba Cinkotán kivül még Óbuda is belead buszokat? Ezt nem is tudtam.
A munkahelyemhez közel a Tétényi korháznál szoktam látni a sárga Mercedes Connecto-t elhúzni szélsebessen :) Kérdés: csak 1 ilyen van itt budán a helyközi Volánnak? Ha jól tudom Pécsen is van.
Amikor átépítették kispesten a Vas Gereben végállomás épületét, ideiglenesen pont a 01-03 busz volt átmenetileg kialakítva.
Utaztam ma két BKV-s busszal a 30-as vonalon... :-)
Az első a 03-54 volt, nem igazán voltam elragadtatva tőle, főleg a Baross tér utáni "jó minőségű, sima" útburkolaton adott ki magából szörnyű hangokat, de egyébként sem volt a topon szvsz. Visszafele a 12-41-gyel jöttem, az már jobb volt, kb. azon a szinten volt, ahol egy átlag db-i busz.
El is megyek gyorsan aludni, mert most ment el az ablak alatt a holnap reggeli "levadásznivaló" E98-as. Egy fazon nálunk a lakótelepen egy jóideig E98-assal járt. Aztán mióta fényképezőgép is van, azóta Mercieje volt. Most megint az E98 ment el az ablak alatt. Reggel megpróbálom :o)
Viszont ideges leszek ha itt lesznek a Volvok mi meg megkapjuk a 44-esre a 17-05-öt meg még mellé a 18-24-et (esetleg 18-09-cel és 18-25-tel súlyosbítva)
Ha elnéztek Rákospalotára, akor ott rendszeresen lehet látni egy jobbkormányos B Vectrát (Vauxhall Cavallier), angol rendszámmal. Ugyanis az öcsémé. :-)
"Zsúfoltak a dél-pesti buszok, de, hogy pontosan mennyire, az csak márciusban derül ki. A Fővárosi Közgyűlés városüzemeltetési bizottsága ugyanis felkérte a BKV-t, hogy tekintse át a forgalmi helyzetet, készítsen pontos kimutatást a kihasználtságról és a lehetséges jobbításról tudtuk meg Szálka Miklóstól, a bizottság fideszes alelnökétől. Bár pontos adatok még nincsenek, a közlekedési cégnél tapasztalatból tudják, a reggeli és a délutáni csúcsforgalomban leginkább azok az új járatok zsúfoltak, amelyeket az elmúlt években indított a BKV. "
Igen, ezt hívják knorrozásnak. Felénk is ráférne egy-két járatra. (31,76gy, HÉV, időnként 44agy)
Nahát ez nálunk egy csöppet másképp van. A 144gy-re igaz ez, de a 176gy-re nem. Azt a járatot sikerült rendesebb módon elcseszni. A 76gy-t meg kiritkítani sikerült, úgyhogy ma a változatosság kedvéért aranyosabb utaslemaradások voltak, a 176gy-n meg szokás szerint pangás volt. Na jó, ez így nem igaz. Láttam egy 176gy-t, amin elég sokan voltak. Ő a 15-06. Csak az volt a probléma, hogy a 76gy vonalán jött kifelé a garázsból...:(
Más: Az imént láttam erre egy jobbkormányos Renault autót.
attah (16099)
Én úgy emléxem, hogy az 58-65 inkább 139-es szokott volt lenni. A 12-esről nekem az 58-60, -61, -66, -68, -71, -72, -74, -75-ről vannak határozott emlékeim, de ez nem jelenti azt, hogy a -65 nem járt rajta. :-)
(16134)
Én is jártam ma a tanpályánál délután, és én is láttam a két T-t ott. :-)
És ott van a BPO-103 is egy sarokba félredobva.
Norboy (16107)
Valóban csak ez a három prágás 280-as van.
Esztétikailag mostanság is nagyon rendben van a kocsi, nekem is tetszik! Esztergomban lakik? Na úgyis lassan megyünk At3sszel (ami még mindíg csak húzódik... sajnos)
Kevés a reklám. Olyanfajta emberek mint én (sok van) csak akkor másznak el nagynehezen az adott honlapra, ha a szájukba rágják. Link meg sehol, úgy aztán lehet némi frissítés, akkor se megyek oda:)
Mert ugye ha van is link, hogy BPI-781, hát azt egy rakás ember nem fogja megnézni, hiába van telehajítva vele a topik.
Ha bejön egy b@szott nagy kép, amitől két hónapig prüszköl a modem, az igen, azt megnézi az ember. Meg egy-két honlapot, ahová gyakran jár. VAgy esetleg beszélgetésekből, hogy ennek meg ennek a honlapján van egy kép, az így meg úgy, azon esetleg elkalandozik az ember, ha már megnézi. Vagy esetleg az, hogy: "Láttad a **** honlapját? Hát, elég gáz... De azt nem kívánom neked:)
2002-ben Esztergomban voltunk osztálykirándulni. Abban az utcában parkolt, ahol a mi szállásunk is volt. Ott akkor olyan esztétikai állapotban volt, hogy egyből megtetszett.
kívülről bejövős, az az autó még belül is elmegy.
szal déltepsen az a helyzet, hogy még ha rendben is van egy kocsi kinézetre, akkor is
-vagy zörög, csörög, kattog
-vagy rohad
-vagy iszonyat retkes
-vagy össze van firkálva
-vagy kézzel van rágányolva a rendszám
satubbi.
vagy mind egyszerre. :) :(
na, azért nem mind, hálistennek!
apropó! ma mentem a 08-15-tel, a 08-73-mal, meg a 08-40-nel.
csak az utóbbi tetszett igazán.
"Amúgy BU 87-55 a rendszáma. Hogy ennek mi a mostani megfelelője (azt fogja majd kapni), azt már egyszer itt valaki kiderítette, de már elfelejtettem, majd megkeresem."
Rally részvétem. Én is támogatom az ilyet, de előtte ráfujnám az illetőre, hogy ez a jutalma amiért rongál. Ja és mit szólna ha a palack mellé még egy zöldkapaszkodó is beficcene? Szóhoz sem jutna, mert a száján jönne ki :) Elnézést a gyengébb idegzetüektől...
Csak felsorolásszerüen:
- 16-49 ezüstnek 93-on bal oldalt eltört táblatartóval közlekedett
- 15-44 68-on noezüst + zöldkapaszkodó + márványborítás + szőrősülés + ülések mellett a belső oldalborításon firkák...
- tanpályán ment 2 busz is: 01-27 és 06-23
Egyelőre még le vagyok kötve a szürke festék keverésével...:)
Kb. Másfél hónap múlva fogok ijenekkel foglalkozni, mint uccsó művelet.
Amúgy BU 87-55 a rendszáma. Hogy ennek mi a mostani megfelelője (azt fogja majd kapni), azt már egyszer itt valaki kiderítette, de már elfelejtettem, majd megkeresem. Ráér. Olyan lesz, mint az, feltéve, ha valamelyik virágos lelkű bkv-fánk megkeresi, és készít róla egy minden igényt kielégítő fotót.
Most még olyan állapotban van, hogy innentől még kamion is, meg ház is készülhetne belőle...
De legkésőbb két hónap múlva már remélem fotót is tudok mutatni:)
18-44-nek (ami egyébként szép meg jó meg minden - abból a fajtából, amit még "régen" újítottak föl, csendeshidas ha jól mondom, jó a motorja, de nem zöld kapaszkodós, nem szőrös üléses) előről a második függőleges tartóoszlopa belül ki van jőve abból a háromszögletű izéből, ami rögzíti az üléshez, és csak lifeg.
De legalább jól vezetett a zipse. Meg lendületesen. Szerintem a kocsival együtt az 54-esről keveredett ide valahogy.
18-14 lerohadt.
A barátok közt 36578135143. részét épp forgatják a téren. A köcsögök lekapcsoltatták a világítást a ház előtt, alig találtam haza.
Ma a 266ossal majdnem sikerült leégetnem az egész 'műhelyt':-)
De már készül a 435, bár késni fog jó sokat, mert több mindent kellett szétszednem, mint amit gondoltam. Még a traktornak is ki kellett cserélnem az ajtó nélküli oldalát. De azt eltettem emlékbe:)
Úgyhogy teljesen meg fog újulni, olyan lesz, mint az új.
Viszont ha így van, akkor a délpesti Műszaknak jelezném, hogy BPI-519 hátsó szélvédőjét undorító köcsögök összefirkálták, valamint különös oknál fogva az új léghengerbúrák ismét több helyen megrepedtek, eltörtek! Ha szemügyre vennék, megköszönném! :o)
Egyébként miért tud eltörni egy léghengerbúra? És miért csak BPI-519-en? Másodszorra is :o((Luk keletkezik benne, vagy alulról-felfelé végigreped)
Valamint előre is megköszönném, (hogyha a mi észrevételünk miatt lenne) hogy BPI-705-öt -valószínüleg javitás miatt- nem adják ki. Magyarul, köszönjük, ha megcsinálják! :o)
Nos, a sprayes flakon anális úton történő applikációja az én olvasatomban csak akkor járható út, ha előtte a tartalmát a célszemély ruházatán egyenletes mértékben mindenütt eloszlattuk...
Így van! Szegénykém még az esernyőshöz képest egész jól járt, mert "csak" a hátsó szélvédő teljes felülete lett összebarmolva ezzel a nagyonvastag feket filccel.
Köszönöm :o(
Oh, ismét egy linktár, amiben bennevan a honlapom. Köszönöm szépen!
Másutt is olvassák, ebben nyugodt lehetsz...
(Ez az én összeesküvés -elméletem, mert amint szóvátettem h a kedvencemen vörös festék éktelenkedik, nem sokra rá el is tüntették róla).
BPO-139 hátulján éktelenkedett egy egész alakos aranyszinű graffiti !!!
Egyszer tényleg kitöröm a kezét egy ilyen semmirekellőnek, ha meglátom.
Mostmár tényleg kéne csinálni egy kommandót és ezeknek a hülyegyerekeknek felnyomni a seggükbe a sprayüket !
Képzeljétek, reggel felkelés után kinéztem az ablakon mit látok? 18-24 (132gy) pont az ablakunk előtt vészjelzővel állt, mert L-romlott. Biztos nem azért állt meg nálunk, hogy gyönyörködhessek benne :) Mikor elindultam otthonról, már ott volt a Renault teherautó és rakták rá a vonórúdat, hogy elvontassa.
tupolev: igen, 17-01 általában a 130gy-n szokott lenni. Én a hangjáért vagyok oda meg vissza, nem azért mert olyan egyedi (de azért különleges :) ), hanem mert 86-ban még az ilyen nem volt divatban. Ami még ilyen speckó busz volt, az a ex cinkotás ex BX 58-75 (ma azthiszem 17-58), meg az ex kelenföldi BX-58-65 (17-47), régen a 12-esen láttam sokszor. De a 17-58-nak már kicserélték a mociját, már nem jó.
"52-07: bocs, biztos rosszul értem, amit mondasz, de ez az utóbbi pár évben (még ezzel a régi rendszámmal) tuti, hogy déltepsi volt."
Ez így igaz, de amikor még én is kiskrampó voltam,akkor még masszív Cinkotás volt. Állandó 96-os. Az a sofőr hajtotta, aki manapság a 19-61-et vezeti. Ugyanott.
Vonal-hiányossággal kapcsolatban jutott eszembe ez a mai eset:
A már említett 44a-n az Örsön felszáll egy 60 év körüli nő 2 tonna sminkkel. Leül. Megszólal, hogy ő a Sasvár utcáig akar menni, de nagy Budapest és nem ismeri az összes vonalat. Élénken érdeklődik ezután, hogy be szokták-e itt mondani a megállókat. (vagy igen, vagy nem...)
Mondják neki hogy az még messze van, nyugodjon meg. Egyik utas mondja neki, hogy az az utolsó előtti megálló. Erre a nő fölpattan odamegy a vezérhez és mondja neki, hogy a Sasvár utcát keresi. Vezér megígéri hogy majd bemondja.
Nő megnyugszik, visszaül.
Jókai előtt a nő ismét beindul, egy másik nő mondja neki, hogy még messze van üljön vissza. Mondja, hogy nem ül, mert le akar szállni a Sasvár utcánál és nem ismeri az összes bp-i vonalat. Mondják neki, hogy majd a vezér szól neki, a vezér integet is a vezetőfülkéből, hogy majd szól. Egy utas mondja, hogy ő 1-gyel tovább megy, majd szól neki mikor kell leszállni. Mondják neki, hogy üljön le. Csak azért se ült le. (ekkor leszálltam)
A BKV-nak 3db (HÁROM) 280.00-ása van Délpesten. A Cinkotás kocsik - bármennyire is fáj itt egyeseknek - 280.49-esek. HáBé listája hibás. Naponta robognak el az utcasarkon, ráadásul az 52-07-tel anno rendszeresen jártam iskolába. Nem utólagos buhera, az alvázszámuk is úgy kezdődik, hogy 280.49-xxxx.
Az nekem se teccik túlságosan, de a sofőr direkt ezért állt oda :-) Ennyin nem múlik, legyen meg az öröme. Lett közelebbről fotózva az ajtótlan oldal is, de az még ennyire sem tetszik, mint ez, amit feltettem.
Féltem a kedvenc 17-01-emet, ha jönnek a Volvok, megy a lomtárba. Ha lenne sok pénzem megvenném, és úgy felújítatnám, hogy még a Volvonak is szégyenkeznie kéne mellette.
Gyorsan kibékávézom magam aztán beszélhetünk egyebekről is. :o)
Köszönöm Tupolevnek a meghívást egy 260.00 utazásra, rég volt már szerencsém fííílinges, ráncos, fehérkapaszkodós 260.00-áshoz. THX mégegyszer!
18-24 szvsz egy király busz, de az ablaktáblákat cserélni kéne.
A többi cinkotai átlagos, de 01-39, és 01-40 átlagon felüli! (Tupi, még jó hogy nem szálltál fel 01-40-re mert szét van vagdosva leghátul az üléshuzat+firka+üvegkarc... ezeknek új buszt???? :o(((((
Szerinted az oroszoknak nagy esélyük van megvenni az Ikarusbus-t? Mert a Széles gabesz azt nyilatkozta 2-3 hónappal ezelőtt, hogy már meg is vette az Irisbus-tól. Akkor ez most, hogy van?
És a legszomorúbb az az egészben, hogy szegénke ezt az "absztrakt -Ezüstnyíl -design" -t már kb. 1 hónapja magán viseli...
Hmmm, a múltkor azt hiszem itt tettem szóvá, hogy az esernyősön egy randavörös greff van, úgy 1 -2 hétre rá el is tűnt...
Émmeg jól McSzívtam... Vártam a kedvenc esernyős batáromat, de hiába. Közben leesett, hogy ma szemlenepja van. 11.00 -ra ért ki, de addigra:
-Elfogyott a filmem
-Lemerültek az elemek a digit gépemben. Szóval ez a nap nem (teljesen) az enyém volt.
Azért valamit csak sikerült "alkotni:
Rájöttem, hogy ami tegnaphoz képest holnap az ma van... Na mindegy... 14:30 körül ott alkottatok még? 05-63 hova ment GC felirattal a Fehér útról a Nagy Lajos kir. útja felé?
Cinkota ki is szokta adni a 280.00-ait? 32-esen, 132gy-n, 85-ösön, 44gy-n, 44agy-n nem igazán szoktam ezeket látni...
Ha fél 3- 3/4 3 körül kint lesztek és elég feltűnően fotóztok akkor esetleg rátok köszönök:)
Egyébként jó esélyetek lesz valami aranyosabb trolit is fotózni, mert ma épp az egyik Solaris volt kint.
Kérdeztem már, hogy merre jár a 00-03? A vezére ma épp a 00-29-cel ment.
Biztosan ez lesz a Russian Bus Industries (RUBI), mellete lesz még egy HUBI-nk (Hungarian Bus Industries, van már egy NABI-nk, és alakulgat az ALBI-nk (Alfa Bus Industries).
Ekkora igyekezetet: itt mindenki buszt akar gyártani. Bár az elmúlt években lett volna ekkora az igyekezet.
A Népszabadság információi szerint az orosz tulajdonú Mekar Kft az Irisbusszal szándéknyilatkozatot írt alá, amely szerint az olaszok kirázólagos tárgyalópartnernek tekintik az orosz céget.
Széles Gábor hosszú ideje tárgyalásokat folytatott a Fiat-Iveco-csoporthoz tartozó Irisbus vezetőivel arról, hogy visszavásárolná a buszgyártást. Megállapodás azonban máig nem jött létre, és ennek tulajdonítható, hogy Széles Hungarian Bus néven akar a FÁK országai számára buszokat gyártani.
Kizárólagos partner
A Népszabadság információi szerint az orosz tulajdonú Mekar Kft az Irisbusszal szándéknyilatkozatot írt alá, amely szerint az olaszok kirázólagos tárgyalópartnernek tekintik az orosz céget, illetve az általuk képviselt vállalatcsoportot. Ez a megállapodás, a hírek szerint, február közepéig van érvényben, de már többször meghosszabbították. Az orosz társaság meg akarja tartani a buszgyártást Székesfehérváron és Mátyásföldön is, elsősorban az orosz piac, illetve a FÁK országai számára.
Az egykori Szovjetunióba az Ikarus mintegy 170 ezer buszt szállított, amelyekből még legalább százezer fut az ottani utakon. Ezért a magyar busz iránt meglehetősen komoly az érdeklődés. Ugyanakkor az elvárások már ott is nagyobbak, a korábbi busztípusokkal már nemigen lehet visszatérni az orosz piacra. Ezért minden bizonnyal az a jelölt kerül jobb pozícióba, amely képes lesz az európai normákhoz igazodó fejlesztésekre.
01-03-at elvileg holnap délután meglátogatom (csak szem-lencsevégre kapom), mivel mennem kell a tanpályára vezetni.
Tegnap megint voltam Csepelen, megint gépet kellett kivinni. Hazafelé 17-78-al mentem a 151-en, a hangját szeretem, amúgy nem nagy szám.
Agoránk még mindig a forgalomban húzza az igát meg a jó kis Iveco motorját :) Kolleganőim azzal mentek haza, én meg basszus pont akkor nem haza mentem. Szerintük is szűk a belseje. Ha önhordó lenne akkor nagyobb lenne a hasznos terhelése és tágasabb lenne. Miért nem csinálja meg Széles úr egy Ikarus C(lassic) Agora változatát, ami ilyen önhordós lenne? :)
Azt nem értem a Volvokat meg a Solarisokat nézve, hogy hogy tudták a motor térfogatát ennyire lekicsinyíteni, hiszen hátul még 2 szék is elfér mellette, szemben a 412-el. Örültem volna nagyon, ha a BKV-nak is lenne legalább egy darab 417-ese.
Basszus, tudtam mit felejtek el. Pedig ma volt mintegy 4 óra "kiállásom".
(A legnagyobb melóm az volt, hogy (NEMRÖHÖG!!!) egy levelet kellett kivinnem a székházból a kinti bázisra.)
Jaigen, Ivecoval. :o)
Ellenben holnap szabadnapos vagyok.
A "célszemélyem" meg sacc. 10 -től tárol Bogdánin.
(Ma volt más unikum is ott: Ráncos a 6 -oson).
"...Őróla majd Tector mesél. A kedvenc buszáról van szó :o)"
...akiről lemosták a greffet, hálistennek, és tiszta is. (Ma tiszta volt).
Holnap felhajtom, és kiálláskor -ha jó helyen áll- elkövetek "ellene" egy -két képet.
(Megjegyzés, a papírképeim közt, csak Ő 3 oldalt foglal el az albumomban) :o)
Hát igen, mi is 85-ösöztünk Tectorral vasárnp az örsre, az is eltartott egy darabig, ráadásul nem tom ki adott annak a vezérnek csuklósvizsgát, mert egyik megállóba se tette be a végét rendesen a 280-asnak :o(
Holnap én is elmegyek valamerre, mert lesz időm, csak 4 óránk lesz :oD
Elmentek a képek, most pirosakat küldtem :-) Ha egyszer utaznál V63-ason szerintem megváltozna a véleményed. Mondjuk nekem azóta tetszik, mióta megjelentek a környéken :-)
A te méled viszont még mindig nem jött meg.
Ohh, hát igen, mondtam én, hopgy jó hely ez a Délpest. Főleg ha ilyen (nem a legszebb, de) jó gépeket kapsz lencsevégre. Külön köszönöm! :o)
Még jöhettél volna 3 megállót Lőrinc felé, és az egy nagyon szép kis megálló (Ott lakom :o)
Őt egyébként ma nem is láttam, de reggel 15-19-el mentem :oD
De ne ilyen vonatot küldj, mert pont ez a kettő tetszik a legkevésbbé. Valami pirosat :o)
Híradó téma: Valahogy sikerült az oldalára rakni a vasat, de semmit nem hallottam a hírből, csak a buszt láttam egy pillanatig az utmenti árokban feküdni
Így van, nem is kell nagyobb. (Ha ezt a C50zoom-ot nekem kellett volna megvenni, nem biztos hogy ezzel fotóznék :o)
Csak azért mondtam, mert a multkor nem tudtam megmondani az árát.
Keret nélkülit csak ezeket találtam hirtelen:
BSK-910 (bár ő már nincs is meg :-(, CTD-237, ELJ-632 és ELE-384 (bár ő meg a felújításkor kapott). Meg pár 256.50V-t még el tudok képzelni...
Nem nagyon. Egyrészt kevés az időm, másrészt meg itthon már minden buszról van fotóm. Gondolom motor nélküli 256-os meg hátulról készült képek nem érdekelnek. Inkább vonatok voltak, mert az állomás útba esik minden nap, míg a buszállomás nem (ma kivételes nap volt, még a város túlsó felén levő Napraforgó téren is jártam :-)
Nagyon szépek ezek a képek.
Egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy kell nekem is egy komolyabb digi gép.
Vagy az Olympus Camedia 720 UltraZoom -on (ez 3 Mpixeles), vagy a Camedia 4000 Zoom -on (ez meg 4 Mpixeles)töröm a fejemet, mind a kettő olyan ~120.000 -s árfekvésben van.
Talán nyárra össze is jön...
addig is egy kis békávé, de kavics, ne izgulj! ha még valamit ma mondok a bkv-ról, legközelebb szájbarúghatsz:))
szal a 16-os ma traficc rekodrdját próbálták döntögetni:))
úgy ment föl is, meg lefele is (és nem is ugyanaz a kocsi) a várban, hogy aszittem kiborulunk a francba a szerpentinen:))
Ha még beraksz egy pár képet Zalás kocsikról, akkor nem bírom tovább, és holnap lemegyek, és szétfotózom a járműparkot :o))) Ezt vegyem fenyegetésnek? ;-)
Csak ezen a kocsin van rendszámkeret, vagy figyelmetlen voltam? Szinte mindegyiken van :-)
Úgy dönöttem, hogy a 6 darabból álló Zalás fotóalbumot fogom előbb elkészíteni a kb 80 darabos Volánbusz album helyett! :o))) Szerintem meg jobban jársz ha egy kicsit pihenteted azt a 6 képet. Majd amikor szétfotóztad a járműparkot, utána tedd fel azokat is! ;-)
Ha még beraksz egy pár képet Zalás kocsikról, akkor nem bírom tovább, és holnap lemegyek, és szétfotózom a járműparkot :o)))
/De jó lenne, ha csak így tudnék ugrálni egyik napról a másikra :o)/
Csak ezen a kocsin van rendszámkeret, vagy figyelmetlen voltam?
Úgy dönöttem, hogy a 6 darabból álló Zalás fotóalbumot fogom előbb elkészíteni a kb 80 darabos Volánbusz album helyett! :o)))
(De most még a BKV egyéb-et csinálom. Holnap felmegy)
Hát nem kell túl nagy ész ahhoz, hogy kitaláld, hogy nem lesznek álmatlan éjszakáim egy Ik 396 miatt, amiről nem tudom biztosan, hogy a Vértesé-e... :-)
Mégis miről beszélsz?
Van Központi Forgalomellenörző Szolgálat, van Forgalombiztonsági Szolgálat, vannak Üzemigazgatósági Menetellenőrök és van az éppen ráérő idejében a Központi Forgalmi Zavarelhárító Szolgálat. Ezek munkaidőből jogosultak ezek ellenőrzésére, és most egy ideig részben ez is lesz a feladatuk.
Üdv.:VD
Valószínüleg beépített BKV-sok fogják magukat "terepnek" álcázni, és csúnya feljelentések lesznek, ha nem. Legalábbis eleinte. A 74-est láttam állni a megállóban vasárnap. Mindenesetre a haverom azt mondta, hogy inkább lassabban fog menni a vonalon, de ő ebben a hidegben nem nagyon szeretne ácsorogni a megállóban.
Norboy!
Nem kell bekakálni, az ilyen megállóhelyek neve "időkiegyenlítő pont". Ugyanilyet vezettek be a 74-es troli Kacsóh Pongrác úti és a 20gy Angyalföld, Forgalmi telep megállójában. Valószínüleg mégsem szó szerint idéztél, mert az van kiírva nagy valószínűséggel, hogy az esti órákban előfordulhat, hogy néhány percig várakozik.
Erre azért van szükség, mert a vastag talpú, vagy utolsó kanyarjukat nyomó sofőrök hajlamosak 60-70-nel végigszáguldani a vonalon és ha még 1-2 megállónál nem is kell megállni, akkor a hosszú vonal felénél már jóval korábban érkezhet a megállóba a meghírdetett menetrendhez képest.
Természetesen ha késés lesz, nem fog a megállóban állni.
Félórán belül két 435-nek esett ki a 3. ajtó egyik szárnya, mindkettőnél a szárnyat rögzitő felső csavar adta neg magát. A két érintett a 11-48 és a 11-76 . 3-ason mindkettő.
103-ason gyros volt (04-37)!!!!
A 3-as Városház téri megállójában (ez kb a vonal fele) a következőt írták ki: (szó szerint!!!)
"A 3-as autóbusz hosszú útvonalon közlekedik. A menetrend pontosabb betartása érdekében Február 1-től ebben a megállóban néhány percet várakozik."
Na erről csak annyit, hogy ennél a megállónál általában már 4-5 perc késésben van a kiirt menetrendhez képest! Erre az a megoldás, hogy még ráteszünk egy kicsit (+4-5 perc)?????? Végülis az már 10 perc, és innentől megy a következő járat menetrendje szerint, és akkor minden rendben van? Hát ez enyhe röhej.......
-akkor nem látszódna a háttérben az Áprád-híd budai hídfője
-BPI-754-ben nincsenek új ülések.
-Hátul ott a 34-es treffje
-BPI-754-nek nincs a második ablakon bkv utazási feltételek...
De ez inkább Tectornak szól :o)
Nem fexik a téma, mi? :o)
Miért selejtez a Nógrád ennyi kocsit? Ilyen rossz az állapotuk, hogy már nem lehet várni vele?
Valóban elég kicsi a felület. A választó foglal el nagy felületet fönt. Azzal kell majd csinálni valamit. Demajd csak akkor, ha már fent lesz az összes kép.
A továbbdaraboláshoz még nincs elég kép. Majd ha egy kicsit több képem lesz... :o)
A fényképtárban a táblázatot úgy kéne megcsinálni, hogy ne külön lehessen görgetni, hanem az oldallal együtt. Most ugyanis nagyon szük neki a hely 1024-es felbontásban is, egyszerre csak 3-4 sor látszik belőle. Engem zavar ez az összenyomottság, nem lehet áttekinteni.
A táblázatokat tovább kéne darabolni, mert az előnézeti képek miatt sokáig tart a letöltése.
Keresztkérdés: Most akkor a 15-23 cinkotás avagy délpesti? HáBé-nál délpesti, Grimbinél cinkotás (30-as csoport)
Tavaly még láttam 30-ason, idén még nem, de mondjuk 30-ast se láttam 3-nál többet.
csak nem hagyod abba, muszáj vagyok válaszolni...:)
melyik kedvencem? 17-91? tudom...:(
amúgy a 18-20-at is sikerült szétcseszni. állok ma (na melyik vonalon...) az elejében, és valami olyan kopogás-zörgés ment a talpaim alatt,hogy odébb kellett mennem....:(
Akkor elmondanám, hogy kis kedvencednek igencsak hiányoznak a csavarjai. A takaróléceket kb 1,2 csavar tartja 2-es ajtó mögött, zörögnek újabban az ablaktáblái, csúszik az ékszijj...
szép utam volt.
egész életképesnek tűnik számomra ez a 132gy. kicsit féltem, hogy majd ott rohadok rajta háromnegyed órát a forgalomban, de már herótom volt a metrótól. és egész gyorsan odaért!
07-31 teteje azért 1 picit necces. csak 1 picit...
különben úgy lehet megkülönböztetni őket (egy időben nekem is sok bajom volt velük :), hogy a az ilyesmik közüla 350-es a "legkisebb" (ez eléggé lapos). aztán jön a 365 és a 386 (na ezeket néha én is összekeverem, szerencsére olyan sok nincs, legalábbis errefelé), és aztán jön ebből a kiadásból a legnagyobb a 396. a 398/e98 még nagyobb, de az meg kicsit másképp néz ki.
Akkorát néztem, hogy majd elejtettem a könyvet. Az biza 19-es! És ha jól látom mellette 136-os.
Echte délpesti vonalak, és cinkotán fotózkodtak? Én úgy tudtam, hogy 84,85,86 körül lett a 19-es, és Délpest adta már akkor is. Vagy lehet, hogy eleinte nem?
Szép utad volt. 07-31 jó kocsi. Én 750-nel mentem szombaton.
Igen, ismerjük. Rákos csoda, ha jól emléxem. Fújjj.
Igazad van, ezt Te valóban nem értheted, elnézést.
Viszont volna itt pár kép, amiben viszont tudnál segíteni szvsz:
300-asokról lenne szó, és ugyebár köztudottan nem az én szakterületem
BRC-777 Ikarus 3??
BSP-628 Ikarus 3?? (Ha jól tévedek ez és az előző egyforma?)
CKJ-825 és AAJ-079 Mi a típusuk, és a fehér Volános, vagy magán?
GDK-540 Hatvani volános?
múltkor írtam, keress vissza :)))
najó szóval retkes belül, rohad. kivülről se acélos éppen, de belül még rosszabb, és a hangja is szar. (legalábbis így emlékszem)
nem azt mondom, hogy a legrosszabb, csak kerülöm :)
nem látom rendesen, csak nem 19-es a másik busz?? az ölég furcsa lenne.
***
ma csináltam egy olyat, hogy
csepel, szt. imre tér-boráros tér hév
ferenc krt.-lehel tér metró
lehel tér-árpád híd 133 (07-31)
árpád híd-örs vezér tere 132 (00-14)*
örs vezér tere-köki 85 (18-16)**
köki-határ út metró
határ út-kós 194 (02-46)
* ráncajtós. semmivel se volt jobb állapotban, mint akármelyik délpesti
** olyan hangja van, hogy fantasztik. :) és legalább elkerültem azt a fránya 19-88-at a 85-ön!
fjd (vagy fdj) 458-as iveco szörnyedvényt ismeri valaki?
tudom, senkit nem érdekel, csak úgy leírtam.
képeket nem csináltam. :)
Nekem a hangja tetszik. Olyan szépen énekel benne az az Iveco motor, hogy még. :o)
A belsejében egyedül a csukló szűkössége nem tecc, meg a pórias vezetőtér.
(És az a "tradeshow" se volt semmi a Bornemisszán... Térdeltetés, stb. Csak a tárolón -objektív, nem publikus okok miatt- nem tudtunk képet csinálni róla, pedig pont jó volt a fény egy szép, ajtós képhez).
Miért is ne?
Ha eladod az autót, leveheted róla a rendszámot. Attól mert rendszám nélkül adod el, még érvényes marad a műszakija (hacsak le nem járt), az új tulaj kivált egy rendszámot hozzá, és passz.
Te meg felrakathatod az új kocsidra a saját rendszámodat, illeték fejében.
(Úgy tudom, pl. Svájcban teljesen a tiéd a rendszám, tehát ha van 3 kocsid (illetve 3 kocsi a családban), úgy csereberélgeted köztük, ahogy akarod, pl. elviszed a nejed kocsiját mert az egy kisfogyasztású városi kocsi, akkor felteszed rá a saját rendszámodat. A paxusban van megjegyzésként, hogy ez a tábla lehet egy Opel Omegán, egy Ford Fiestán és egy Citroen XM -en is, asszem...)
Szerintem azóta, amióta Bakony Volán lett a nevük :-)
És ez mikor történt?
A HV - ha jól emlékszem - '99-ben váltott erre a stílusra, szóval lehet, hogy ők koppintottak. Persze az is lehet, hogy csak véletlen egybeesésről van szó :)
Mindenestre a múltkor még meg is lepődtem; azt hittem, hogy egy HV-s E95-öst látok Pesten... De Bakonyos volt :)
Ja igenm, azt elfelejtettem, hogy a raktárból egyenest az egyik itteni Peugeot márkakereskedőhöz vitte anno az ügyintézőnk a rendszámokat, és azok intézték a forgalmit, vizsgáztatást, miegyebet. Ennek ellenére igen sok újrafelhasznált rendszámnál (a mostani Peu. -jaink a régebbi Golfok, Toledok, Ventok, stb. rendszámait használják) még a központi nyt. -ban az eredeti, régebbi autó adatai szerepelnek...
Ez így igaz, átszerelhető.
Csak a központi nyilvántartásban is írják át...
Az egyik kollégámat átlag havonta megállítják, hogy a (cégesbetűjelű, tudjátok) 608 nem egy fehér Pe. Boxer, hanem egy bordó Golf III 1.4 rendszáma.
(Volt, 2000 -ig, ez így igaz, csak mire kimagyarázza az ember...)
Szerintem azóta, amióta Bakony Volán lett a nevük :-)
De pl. a tábláik arculatát a Zala Volántól nyúlták le, csak annyi a különbség, hogy a kék helyett zöld csíkot használnak :-) Szóval nem kell meglepődni, ha a Hajdútol van az ötlet :-)
Viszont a DMJV-01 rendszámot már vagy 3 különböző kocsin láttam. Hogy lehet ez? Lehetséges, mivel - tudtommal - az egyedi rendszám némi papírmunka mellett felszerelhető másik gépjárműre is, pl. az előző selejtezése miatt...
Gondolom a DMJV a Debrecen Megyei Jogó Város vagy valami hasonló rövidítése Szvsz is annak.
Egyébként a legnagyobb amit láttam az a DMJV-31 volt (nem minden kisebbet láttam), szóval jó sok pénzt kiadhattak erre...
Viszont a DMJV-01 rendszámot már vagy 3 különböző kocsin láttam. Hogy lehet ez?
Csak az a kérdés, hogy mennyire lesz nagyobb értéke a járműnek, ha egyedi rendszáma van. Egy céges autónál még csak-csak jelenthet valamit (utal az egséges cégarculatra), de egy önkormányzatinál (Gondolom a DMJV a Debrecen Megyei Jogó Város vagy valami hasonló rövidítése)?
OFF
Valami olyasmit olvastam erről annakidején, hogy ez hosszú távon éri meg (akkoriban mondjuk még nem ilyen árak voltak). Szóval a spec. rendszám a tiéd (amit asszem át is tehetsz majd az új járműre pl a régi eladása / selejtezése után), viszont a "hagyományos" nem... Ezen lehet hosszú-hosszú évek alatt "spórolni".
De nem szeretnék hülyeséget mondani... :)
OFF...
Nálunk az egyik kukásautó rendszáma AKSD-04, vagy valami ilyesmi :) (az A.K.S.D. Kft. a debreceni "Főkefe")
ON
Egyébként a BKV minden egyes BPI illetve BPO rendszám után kifizette ezt az összeget (pontosabban az akkori megfelelőléjét), vagy kapott valami kedvezményt?
Inkább arra gondolok,ha már a vezér autóján volt, akkor a cég zászlóshajóin miért ne legyen. Itt jön a képbe a sofőrök közbenjárása. A Setrák egyébként egyes számban értendő, mivel csak egyre került...
Én meg a nemmondommeghogymelyikcég frissítésén dolgozok, csak szembesülnöm kellett azzal a ténnyel, hogy a néhány szükséges papírkép olyan "mélyen" van a kupacban, hogy nincs kedvem előszedni. Majd az albumrendezésnél előkerülnek :-)
Nem egészen marketing. A vezetőségi kocsik ZVR-00x rendszámúak. Az E98-asokra meg a Setrákra állítólag a sofőrök közbenjárására kerültek az egyedi rendszámok. Akkor az a három kocsi alkotta az egerszegi különjárati flottát (a GAC-os E95-ök biztos nem érdemelték meg :-)
Egyedi rendszám. Biztos láttál már 4 betű + 2 szám vagy 5 betű + 1 szám kombinációt is. Szép összegbe kerül. Eredetileg a ZVR-100-as GBG-903 rendszámmal futott, csak beruháztak egy egyedi rendszába.
ujfigura: BKV 435-ösről belső kép a totalcar.hu-n biztos van, de azt hiszem tupolev oldalán is megtalálod.
Voltam Csepelen.
Odafelé 17-98: nem szeretem. Lefulladt egyszer a Papírgyárnál, az ablakok surroundban recsegtek, hangja is átlagos.
Hazafelé: 17-86: ez már jó volt. Rájöttem végre, hogy a hangja olyan, mint a 17-77-nek vagy a 17-97-nek, csak jobban kihúzatja a fokozatokat és szebben is vált.
Útközben láttam az ezüst 18-41-et 23-on. A BKV oldalán lévő gallériában még sima, de ,zöldkapaszkodós és táblás, most meg ezüst és FOK-GYEM-es. Lehet, hogy már írtatok a változásról, csak én nem figyeltem fel rá.
18-45 is szépen fel lett újítva, ő a 138-on volt azt hiszem.
Láttam 159-en a ráncajtós 17-47-et (ex BX-58-65), isteni a hangja. Azért különleges, mert olyan a hangja, mint ami csak a bolygósokra jellemző, mint pl.: 00-30-nak, 13-03-nak vagy a 17- 69,70, 72-nek.
Mármint milyen szempontból? Pontosság szempontjából mindenképp (cinkotai lámpa...), útvonal szempontjából viszont elég fontos (templomok, temető, kórház,stb)
Lehet, hogy ez a 14 órás indulás volt csak előbb jött... Nem lehet tudni.
Ez a busz Rsztm. Máv-állomás és Kistarcsa-kórház között jár, feltárja a XVI. kerületet, majd bemegy az Auchanhoz. Menetrendje az Auchan miatt szép ütemes, ált. 00,15,30,45 az indulások ideje Rsztm-ről.
Egyébként Cinkota adja ki 260-asokkal és ennek kocsijai szerelnek át 192-esbe. (aminek érdekes menetrendje van)