Elcserélem a képen látható, eredeti csomagolású Altaya Mercedes csőrös teherautót Atlas kiadású Praga V3S modellre 1:1 arányban, vagy Atlas Avia + 2000 ft módon.
Nekem lenne egy eladó " Az Ikarus évszázados története " című könyv .
A könyv megkímélt , hiánytalan állapotban van . Ha valakit érdekel privátban keressen meg . Ár: 9000 Ft
Kemény táblás Oldalak: 352 oldal Illusztráció: színes fotók Méretek: 215 x 300 mm Kiadó: Maróti Könyvkereskedés és Könyvkiadó Kft. Kiadás éve : 2008 ( 3.-ik javított és bővített kiadás )
Találtam neked egyet itthon, de azért is 40 ropit kérnek, ha érdekel, írj rám priviben és megadom a srác email címét, aki árulja. Atlas Ikarust beszámol, ha ez segít ebben rugalmas.
Előzetes igényfelmérésként: Ha hihetek az ügyféloldalamnak, akkor heteken belül megkapom az Atlastól immár második KrAZ 256 modellemet, amire természetesen nem tartok igényt. És sokkal inkább eladni/továbbadni szeretném egy önként jelentkezőnek, mint visszaküldeni, mert az csak bonyolítaná a dolgokat és pénzbe is kerül. Érdekelne-e valakit 4980 Ft + postaköltség áron? Válaszokat a publikus címemre várok.
A sok "jóindulatú gombnyomkodó" ellenére (akik egyébként feleslegesen strapálták magukat, mert nem érdekelnek az anonim vélemények, csak az, aki felvállalja a mondanivalóját) az Ikarus értékegyeztetéssel elcserélődött három Opel modellre.
Volt több jelentkező, nekik és a cserepartnernek köszönöm a lehetőséget és a jószándékot!
Természetesen nekem is maradt még ebből a gyönyörű buszmodellből (különös tekintettel a több éves repülőtéri kötődésemre).
Elcserélnék egy 1:72-es ATLAS Ikarus-55 (MALÉV) modellt az 1:43-as Opel Collection sorozatban megjelent modellekre. A busz bontatlan csomagolásban a leírásával együtt van.
Értékegyeztetéssel három Opel modellt kérnék érte.
Elsősorban az alábbiak érdekelnek, de más ajánlatokat is meghallgatok:
Kadett A; Olympia Rekord (1935-55); Olympia A (1967-70); Rekord E2 Caravan (1982-86); Rekord E Caravan (1977-82); Ascona B 400 (1979-81)
Nagy trükkje nincs. Alá kell nyúlni és addig feszegetni, ameddig ki nem jön a helyéről. A 260-ast szokták ragasztani, ezért nehezebb a dolgod, ha végképp nem megy, egy sniccerrel, nyúlj be az alváz és a karosszéria közé és vágd el a tartó pöcköt. Rakok fel, egy képet. A két oldalsó henger csak a karosszériába megy, a középső téglatest szorul bele az alváz nútjába is, az tartja egyben. Hátul, illetve a többi típuson is így oldották meg.
A keletnémet autóipar, valamint a keleti autók modelljeit gyűjtők színes világa.
Persze a keletnémet utcakép sosem volt ennyire színes, mert a kétszínű fényezésű járművek az elérhetetlennél is elérhetetlenebbek voltak a többség számára. Az utcaképet főleg szürke, piros, kék, fekete, fehér és bézs autók határozták meg a 60-as években, de a modellgyártók szívesen választanak élénk színeket.
Jól látszik ez a magyar retróautó gyűjteményeken is, amelyek olyan színkavalkádot vonultatnak fel a polcokon, amilyen az utcákon az adott típusokból sosem volt látható. A gondosan polcra rakott, elrendezett gyűjtemények értékét számomra azonnal visszaveti egy rikítóan zöld Oltcit, hupikék platós Zuk vagy lila Dacia, amik csak azért kerülnek a polcra, mert "nehogy akár egy is hiányozzon a sorból" Pedig a kevesebb szerintem néha több, érdemes időnként az alternatív színeket megvenni és ezzel élethűbbé tenni a gyűjteményt.
Éppen ezért dícsérem, hogy az egyes országok sorozataiban variálták a színeket (sőt még Gold sorozat is futott-fut), mert így jobban össze lehet válogatni egy jellegzetes utcaképet.
Végignézve az első fotót az is meglepő számomra, mennyi forrásból származnak a modellek: magyar, lengyel, orosz, román sorozatok, Minichamps, kiadott- nem kiadott Atlas sorozatok, Cars and Co. És még hozzá tudtam volna tenni néhány színvariációt, de ragaszkodtam a kétszínű fényezéshez.