Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gesszti Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128532

"Azt honnan tudom meg, ha pl. az egész belseje szétrohadt valamitől és csak átmegy rajta a víz anélkül hogy eladja a hőt?" - nincs fűtés.

Előzmény: stevemegane (128531)
stevemegane Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128531

Ha jól értettelek, akkor ezt meg lehet úgy csinálni, hogy nem szedem ki a radiátort, csak lecsatlakoztatom a csöveket a motortérben.

Sima háztartási ecetet használjak?

 

Ha mindig fagyállóval és desztillált vízzel volt a rendszer feltöltve akkor is eltömődhet?

 

Azt honnan tudom meg, ha pl. az egész belseje szétrohadt valamitől és csak átmegy rajta a víz anélkül hogy eladja a hőt?

 

A fűtőradiátor külső felületét szerintem mindenképp le kellene takarítanom, mert a ventillátor is vastagon koszos volt.

Ehhez hozzáférni valahogy?

Esetleg belel lehet locsolni vizet???

(klímás verzióról van szó, így arra gondoltam, hogy a víz majd lefolyik akondenzvíz elvezetőn.)

 

 

Az itt kapott információk szerint a következő sorrendben fogom ellenőrizni a hibát:

- megnézem, hogy a zsaluk működnek-e normálisan

- megpróbálom kitisztítani a hőcserélő külső felületét

- ellenőrzöm a vízhőfokokat

- ha kell, akkor átmosatom a rendszert

 

 

 

Előzmény: gesszti (128526)
zénó75 Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128530

 Végre találtam egy autószervízt ahol megmondták végre ,hogy mi a baja a tranyómnak. Mondjuk a felét se értettem,hogy mit mond de megpróbálom elmondani :) szóval az a gond,hogy hiába dugóztam le az egr-t .xart se ért mert a compjutert nem lehet átbaxni. Valami légmennyiségmérővel van kapcsolatban a computer,ami miatt levette a motor teljesítményét. Ja és ezt a hibakódot nem lehet kiütni a computerből,csak ha kicseréljük az egr.-t,és computeresen is törölni kell valamit. (állítólag)

kolcsar Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128529

Föl fogom jelenteni magát Diszkriminációért:))) Akármilyen kis betüvel irta,még én is eltudtam olvasni:))

Előzmény: novothauto (128527)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128528

A legyszerűbb hőmérővel, bemenő, kimenő mérésével.

A bemenő viz a motornál, és a radiátor tövénél, be illetve kilépő oldalon nézve.

Előzmény: stevemegane (128524)
novothauto Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128527

Üdv!

 

Kéne egy ember, aki:

 

- villamossági szerelő (nagyon jó, már jó, nem csak ígéri, hogy az lesz);

- autószerelő is (nem tudok nyolc óra villamossági munkát biztosítani, sőt egyelőre inkább ezt kell);

- nem nagy arc;

- nem nagy pofa;

- tud azonosulni a maximális minőségre való törekvéssel;

- nyugdíjkorhatár alatt van jóval

 

 

Ami jár:

 

- meló 08:00-17:00;

- korlátlan kávéfogyasztás;

- baszogatás minimális, ha tényleg csinálja a dolgát, ami tőle telik, ha nem akkor úgyis mennie kell;

- két kila ötödikén.

 

novoth@novothauto.hu

 

 

gesszti Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128526

Húzd le a csöveket a radiátorról. Tegyél a csonkokra slagot, hogy fel tudd tölteni ecettel. Hagyd benne pár órát, majd mosd ki. Ha nagyon trutyis cucc jön ki belőle, akkor mégegyszer. Túl nagy nyomást ne eressz a radiátorra, amikor mosatod, nehogy elnyomd benne a terelőlemezt, vagy elposszanjon. Inkább lassan mosasd, mindkét oldalról.

Előzmény: stevemegane (128524)
xmbela Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128525

Tegnapi radiátor csere:

 

Ugyanilyen Behr radiátor ment vissza, ami kb. fele olyan súlyú volt, mint ami kijött.

Az utolsó képen látszik, hogy a hullámos terelő is szétporladt és gyakorlatilag csak bement a víz és már ment is ki.

Ne csak teljes dugulásra gondolj, hanem olyanra ahol éppenhogy csak van áramlás.

Előzmény: stevemegane (128524)
stevemegane Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128524

A motortérben a fűtőradiátorra menő cső meleg.

A visszatérő cső is meleg.

 

Ha eldugult a fűtőradiátor, akkor a visszatérő csőnek nem kellene "hidegnek" lennie?

Vagy lassan átmelegszik ilyenkor is mindkét cső?

 

Hogyan lehet a dugulást leellenőrizni?

 

Köszi.

 

Előzmény: xmbela (128517)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128523

No igen. Nekem is így sikerült. Aztán lehet csak nem akarnak sok melót az év elejére, felajánlották, hogy le is vizsgáztatják ha gondolom mivel nincs semmi gond az autóval.

Előzmény: Quattroman (128474)
Aleko Viva Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128522

17978/ P1570 van a motorvezérlőben.

Előzmény: Aleko Viva (128516)
409 Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128521

Szerintem, nem tévedsz. A motorvezérlővel csak BUS-on társalog.

Előzmény: no_holy_shit (128520)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128520

szerintem az a BCM-be megy,de leht hogy tevedek...

Előzmény: vezeték (128513)
novothauto Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128519

"Konkrétan azok a lábak érdekelnek,ahová a tempomat csatlakozik."

 

???

 

 

Előzmény: vezeték (128513)
novothauto Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128518

Előzmény: vezeték (128513)
xmbela Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128517

A motortérben infrahőmérővel szoktam megmérni a fűtőradiátorra menő két cső hőmérsékletét, de megfogva is érezni, ha gond van. Ha mindkettő jó meleg, akkor bemegy a víz, ekkor, vagy a zsalu nem zárja el teljesen a hideg levegő útját, vagy eldugult a fűtőradiátor. Ha egyik sem, vagy csak az egyik meleg, akkor levegős, ez lehet hengerfejességtől is.

Előzmény: stevemegane (128514)
Aleko Viva Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128516

Motorvezérlőben van ez a hibakód. Leállító mágnesszelep kapott direktben áramot, de nem azt szakítja meg hanem az állítóművet nem vezérli ki csak pár másodpercig.

Előzmény: 409 (128509)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128515

 

tudnatok par Bp-i cimmel segiteni, hogy hol szabalyoznak fektarcsat?

(szerintem elso korben megprobanam felszabalyoztatni)

stevemegane Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128514

Egyszerű "paraszt" fűtése van.

A vízpumpa küldi rajta keresztül a vizet.

A levegőáramot (hogy meleg vagy hideg jőjjön) pedig a levegőrendszerben lévő zsaluzattal állítod.

A műszerfalon lévő hőmérséklet szabályozó lehúzható kar nem fűtéscsapot, hanem zsaluzatot mozgat.

 

Kaptam olyan tanácsot, hogy próbáljam meg kitisztítani a hőcserélő (fűtő radiátor) lamelláit, mert tele lehetnek porral.

Ez lehet valós ok?

 

Köszi.

Előzmény: Smafu.w126 (128499)
vezeték Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128513

Üdv!

Astra g 1.4 xep ecu pin kiosztását honnét tudnám meg szerezni?

Konkrétan azok a lábak érdekelnek,ahová a tempomat csatlakozik.

cam aro Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128512

ez most ha koszoru, ha torta.. de a szalonnat mindenkepp hianyolom rola. 

...tudod... olyan kis piritott bacon szeleteket amit lelehet legelni mint a szaloncukrot. .;)

 

(nem tom mie.. lehet ehes vagyok :X )

Előzmény: gesszti (128511)
gesszti Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128511

 

:-)

cam aro Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128510

 nem lattam meg galaxyban ily motort. 

de akkor meg megegyszerubb .. mint irtad. 

==========

Előzmény: 409 (128508)
409 Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128509

"Hibatárolóban "motor vezérlőegység lezárva" állandó hibaként van jelen."

 

 Melyik hibatárolóban, és konkrétan mi a hibakód?

Előzmény: Aleko Viva (128503)
409 Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128508

Ez VW TDI. (mégha ford embléma van is az elején  :-P ) Ennek az immoból nincs semmi a motortérben, a leállítóhoz is simán hozzáfér, ergo köthet rá próbaként áramot.

Előzmény: cam aro (128507)
cam aro Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128507

hagyomanyos 4 labu rele remlik immo /leallito gomba/  kapcsolasra. 

de keverhetem transittal / 

ha igy van, es athidalod.. .. ? 

Előzmény: Aleko Viva (128503)
cam aro Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128506

hat.. elsore nem volt ilyen egyszeru.

 

nem tudtam a regi kulcsot feltanitani, mig a regi CIM-el egyutt nem reseteltem a transpondert.

onnan mar viszonylag 1xu lett.. de mig ezt kitalaltam egy elejtett utalasbol

-  mert op-com nem irta ezt lepest.:@ -

addig ferfiassan  anyaztam kuzdottem. :D  

Előzmény: diagnet (128504)
Jena307 Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128505

lehetőség e a ecuból offolni az immot ? ha a tulaj számára nem gond rajta

Előzmény: Aleko Viva (128503)
diagnet Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128504

Belépsz a CIM-be, megadod a pin-t->program control module. Utána kulcs tanítás (used). Aztán ha marad valamelyik vezérlőben 'invalid immo id from CIM module" akkor azt a vezérlőt pin kóddal kinullázni, majd ujraprogramozni.

Ha használt a CIM akkor előbb azt is ki kell nullázni a saját kódjával.

Előzmény: cam aro (128486)
Aleko Viva Creative Commons License 2013.12.18 0 0 128503

Sziasztok!

 

Az alany egy Ford Galaxy 1.9 TDI 90 lovas.

Ha a motor lehül akkor az autó egy pillanatra beindul majd leáll. Hibatárolóban "motor vezérlőegység lezárva" állandó hibaként van jelen. Ha a motortérbe teszek egy ventillátoros hősugérzót kb fél óra múlva indítható az autó és amíg le nem hül a motortér mindíg indul. Van valami ötletetek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!