A táblázat szerint nem kell kalibrációs fájl.Néhány perc várakozás után inkább lehúztam a pendrive-t.Ennyi idő alatt azért a "checking media" állapotnál tovább kéne jutnia.Nem akar ez elindulni sehogy:)
RNEG2.75.C.5 verziójú RT6 rendszert szeretnék frissíteni 2.86-ra.Letöltöttem a frissítőfájlt,felmásoltam pendrive-ra,sőt még CD lemezre is kiírtam,de semmi.Keresi a médiafájlokat,de a frissítést nem indítja el.3 féle pendrive-al próbáltam,egyikkel sem indult el.Mit ronthattam el?
RT6-os fejegysége van, simán lehet firmware-t és térképet frissíteni usb-ről (azért arra számíts, hogy ellesz vele kb 3/4 óráig járó motor mellett:).
Én nyomkodtam az oroszlános gombot kíváncsiságból. Örök szabály: amelyik gomb egyszeri benyomásra nem csinál semmit, azt nyomva kell tartani. Simán telefonált a francia assistance-nak, alig volt kínos:) Az SOS-t ezek után nem próbáltam...
Téli gumihoz 15-ös lemezfelnit vettem, méret: 6,5x15, lyukosztás: 4x108x65 /ET27.
A 3. üléssorról annyit, hogy ha beszereled rájössz, hogy nem akarsz oda senkit ültetni. Amúgy én sem tudtam szerezni, de nem is bánom.
Ja, még annyit, hogy az enyémben gyárilag nincs !! csomagtér roló, csak sötétítés meg oldalsó árnyékolók. Azóta sem találtam bontottat, újan meg horror áron van.
Ezúton is megköszönném, ha valaki ebben segíteni tudna :)
Üdv. valaki tudna segiteni ....p308 sw 1,6hdi ,2013' autóm van...2 napja a gyári navigáció hol elindul hol csak az oroszlán ...de legfőképp semmi nem látszik,csak fekete képernyő. A szalonban a computer nem mutatott semmit...valaki a kpl.multimedia rendszer cseréjével ijesztget (kb 250.000)..néha minden rendben van vele ,de csak percekig...utána semmi se rádió,se bluetooth kihangositó,se usb . MIT TEGYEK?
A 406 os STDT oroszlánt kéne cserélni valamelyik másik oroszlánra. 508 és az új 308 amiben gondolkodunk. A kérdésem az lenne hogy az 1.2 es motor az megegyezik az 1,6 THp vel? Vagy az más. Ugyanis nagyon sok rosszat hallok az 1,6 thp ről. Hajlanék a benzines automata felé a megváltozott használati körülmények miatt. Kicsi rövid városi utak. Nem igazán dizinek való a sok hidegindítás.
Még teljesen új 308 sw 1.6.vti tulajdonos vagyok és egy kis segítséget szeretnék kérni.
A minap azt vettem észre, hogy a motortér felől egy halk sziszegő hang halható, de ha a fékre lépek elhallgat, majd a felengedést követően pár másodperc múlva ismét hallható. Gondolom a fékrásegítőtől jöhet, de semmit változást nem tapasztalok a fékerőben. Valahol azt olvastam, hogy egy összeköttetés van a fojtószelep és a rásegítő között és ez befolyásolhatja az alapjárati fordulatszámot is, bár abban sincs ingadozás. Mi tévő legyek, mert nem szeretném veszélybe sodorni a családot egy esetleges fékhiba miatt. Illetve hidegen erősebb motorhang hallható alacsonyabb fordulatszámnál.
Továbbá kérdezném, hogy 147e km van a kocsiban miket érdemes kicseréltetni rajta?
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő és hosszbordás szíj lett cserélve!!!
Előre is köszi!!! /esetleg egy megbízható szerviz a XV. ker. környékén!!!/
Milyen javítások voltak az autón és hány km-nél? Ebben ugye van kettős tömegű és részecskeszűrő?
Mit kell (lehet) még tudni róla? Fogyasztása, vezérlés csere, régebbi hibák, esetleg komolyabb sérülések, bármi amit érdemes lehet tudni. Magyarországi e, stb. A nejemnek keresünk egy 308-ast. Egy HDi motorost.
Nekem is volt egy, én nagyon meg voltam vele elégedve, most egy 3008-ast keresek. Nekünk nagyon bejött ez a márka, más autót-h őszinte legyek- nem is nézegetünk. Szóval amit tudsz és tudni lehet, légyszi írd le vagy itt, vagy az e-mail címemre.
második autónak vásároltunk ma egy 2008/09 havi 1.6 THP 308 SW-t. Az autó nem hibátlan, Gabliniben állapotfelmérés alapján kaptam egy becsült jav költséget is, amit az autó eladója el is engedett.
Keresek most olyan szerelőt, aki ért a típushoz és vállalná a javítását és átnézését az autónak.