mi a váltó és a karter közt, alul szoktuk összejelölni az indítókoszorút valami fix ponttal, mert filc az ugye van kéznél mindig, a vezérműtengely meg viszonylag egyértelmű.
a legjobb, hogy amikor nyomatékra lehúzod a főtengelycsavart, közben elfordul a kerék is, aztán akkor elölről az egész beállítás.
szeretnék egy rugóösszehúzót venni "alkalmi" hobbi használatra. Biztonságkritikus szerszám, Segítsetek választani.
Jó lenne, ha minél hosszabb lenne (300+ mm), ha félcolos csatlakozással rendelkezne, és adott esetben nem adná meg magát ha légkulccsal használom... illetve (enyhe) ültetőrugót is össze kellene húznia néha. 20ezer a keret rá.
Hellotok!Vezérmű cserét szeretnék ejteni a 2002 es Focuson,és az a kérdésem,hogy mennyire necces ezeknél a tipusoknál?Hallottam,hogy nem olyan egyszerü,mint a F-es astrán...KÖszi...
az a baj ha c7 van benne, akkor az ótvar buta, úgy nehéz lesz elcsípni, az egr-t lefalazhatod próbára, csak a megnövekedett léghozam hibát teszi be, de nem gyujt lámpát
Néztem az ACTIA részbe,a 406-os vagy még a 30-lábast hozza,utána az OBD-t,de Boxerbe hozza a levegöszürö melett a 2-lábas csatit,és a diag részbe hozza az Injektor ECU tesztet is,majd kipróbálom hátha kiderül a vezérlö nem csinál korekciós tényezöt rendesen azért szarakodik alapjáraton,és idönként berángat fordulaton is.
EGÉR szelep cserélve van mert olyan volt,hogy nem lehetett kimosni,kipufogótol,EGÉRig,és onan a szivó-ig kiáztatva kimosva belevilágitva fém tiszta.Le elenörizve vákumpumpával a müködése,de hogy biztos legyen belett kötve,egy "T" elágazóval vákum mérő óra menetközbe lehesen látni.
Résveszteség mérésnél derült ki elöször miért volt a rángatás erötlenség azután lett elvive a csucsok,és megcsinálva,azóta könyeben indul is és csak minimális füst van alapon,de fordulaton eltünik az is.
Lexia-3-ba van a Citroen és a Peugeot Planet, aki forgalmaza az ACTIÁT az hozta a Lexia-3-at,hogy megnézük vele,lehet nem Citroenek kelett volna nézni hanem Peugeot-nak hátha jobb let volna,azért is volt jó mert összehasonlitotam az ACTI-át a Lexia-3mal mennyi a különbség mivel ugyan az a gyártója mind a kettönek,de mind a kettö ugyan azt adta.csak az én gépemen menti az ACTIA méréseket, a Lexiát elvite a tulaj mert anak a gépén volt.Ünnepek után majd ha nem javul a dolog rá kell nézek megint akkor kipróbálom a Peugeotnak nézni hátha annak jobb lesz:) Megnézem mi van irva a vezérlöre is hátha abbol rátudunk jönni mi is ez igazán:)
ja most nézem az előzményeket, a képekből ez 2.0hdi lesz
viszont nézd meg az ecu-t hogy c7 vagy c2, mert ha c2 akkor van hozam korrekció, ha c7 akkor nincs, igaz én még csak c2vel találkoztam ezzel a motorral, de ettől lehet c7el is, a 2.8asok azok c7el vannak, a 2.2esekre nem emlékszem
résveszteséget mértél már ?, egr-je vákumos, szelepekkel szokott baj lenni nagyon sokszor, turbo wg-s,
Papa, forgalmit ne nézd, az nem biztos hogy jó. Ha cr motort látsz, akkor az van benne. Ennyire régi autóban nem kell porlasztókat illeszteni. Egr-t nézted? Hátha nem zár.
Ennyire azért nem drámás a helyzet. Attól a perctől kezdve, hogy végeztem a javításával, szeretem. Nem adnám oda egy korabeli, hasonló kategóriájú német kocsiért se.
Tudom, hogy tudod, hogy nem értek hozzá, meg ilyesmik, de egy kérdés: nem erőtlen kicsit kisebb (~3e alatt) és ugrik meg hirtelen nagyobb fordulaton? Csak mert a kód leírása részben, illetve a nagyobb fogyasztás teljesen olyan, mint amiről már itt párszor érdeklődtem a céges 307 kapcsán (NFU szintén).
Aztán lehet hogy nem; de ha igen, akkor annyit még, hogy ezt kolléga kocsiján sosem sikerült kideríteni (az övét vizsgálták meg alaposan - lambdaszonda, fojtószelep, megarambszupermasin, mindent cserélgettek ész nélkül). Mondjuk hibakód asszem nem volt sosem (CEL sosem jelzett).
citroen xsara2, legyen mondjuk 2003as, az mindegy, 1,616v nfu.
sötétszürke, főlényeg.
meg hogy gázos.
benzines üzemen is rendszeresen bedobálja p0170et, FELTŰNŐ működésbeli zavar nem érezhető, picit mintha sokat enne.
oké, hogy ez keverékképzési hibát jelent, meg indításkor mintha kormot is láttam volna rajta, viszont lambdaszondára a rendelkezésre álló diagműszerrel nem tudtam ránézni, milyen jelet ad.
A rőnó szinte bármelyik tipusán megvan az az igazi,leszopod magad,bármihez nyúlsz életérzés... Ha rajtam mulna a gomb megnyomása ami a szőnyegbombázást inditja már nem kéne senkinek renaultot venni :-D
én nem értek hozzá. azt se tudtam,hogy a computerrel gond lehet azt hittem ,hogy ledugózom az egr.-t"oszt" annyi. erre kiderül hogy a computer beleszól a motorvezérlésbe. ha valaki tudna nekem segíteni computerhekkelés ügyben azt nagyon megköszönném.(nem kérem ingyen)persze csak ha rendesen működne az autó.