Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128611

megvan a trukkje. 

fotengot lekoppolod a tuskevel, veztengoket a lemezel.

ez utan bontod. 

uj cucc fel.

szij feszit.

fotengo koppot rogziton ellenoriz

(kell egy tavtarto az eredeti csavarhoz, igy lehet forgatni -csak -fotengot, ha pl automata valtos )   

rogzitoket kiveszed. 

felrakod also vezburkolatot, felhuzod fotengo szijtarcsat.

ha jelen maradt jo, hanem akkor vezkerekeket lazitod fel, es ott allitod finomra.  

ket aprosag, 

-fotengot nem forgatjuk rogzito elleneben hatrafele. 

-vezkerekeket nem lazitjuk vegebe hagyott lemezzel. 

tevedes joga sk. tegnap ceges buli volt,. meg most is gabonaparlatot bufizek :) 

 

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (128609)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128610

p0170re valaki valamit?

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (128585)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128609

nagy öröm az a motor.

mi a váltó és a karter közt, alul szoktuk összejelölni az indítókoszorút valami fix ponttal, mert filc az ugye van kéznél mindig, a vezérműtengely meg viszonylag egyértelmű.

a legjobb, hogy amikor nyomatékra lehúzod a főtengelycsavart, közben elfordul a kerék is, aztán akkor elölről az egész beállítás.

Előzmény: cam aro (128604)
Quattroman Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128608

ezért írtam hogy zetec

Előzmény: mica-r (128606)
C20NE Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128607

Nekem Yato van, teszi amit kell, de kávét nem főz...

Előzmény: balage525i (128602)
mica-r Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128606

és ha 1.8d?

:)

Előzmény: Quattroman (128601)
Quattroman Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128605

sokan kétszer csinálnak ford vezérléscserét.

először és utoljára....

Előzmény: cam aro (128604)
cam aro Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128604

még a hozzaertonek is hivd fel a figyelmet... > nincs éken a fotengely vez.szij kerek. 

kvazi egy sima fotengo csavar lazitas/lehuzas elviheti a vezerlest. 

azt akkor csokolom van. 

Előzmény: Rocktober (128600)
Quattroman Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128603

das ist ein echte Deutsche Mitarbeiter (Fachman?)

 

http://www.youtube.com/watch?v=Xuc8sVERy6Q#t=12

balage525i Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128602

Urak,

szeretnék egy rugóösszehúzót venni "alkalmi" hobbi használatra. Biztonságkritikus szerszám, Segítsetek választani.

Jó lenne, ha minél hosszabb lenne (300+ mm), ha félcolos csatlakozással rendelkezne, és adott esetben nem adná meg magát ha légkulccsal használom... illetve (enyhe) ültetőrugót is össze kellene húznia néha. 20ezer a keret rá.

Ezeket néztem:

 Jonnesway, Yato, olcsó Ellient, kovácsolt-hőkezelt Frame, MAR-POL, Lincos saját, King-Tony

köszi előre is!

Quattroman Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128601

ha majd összeakadt akkor van nálam hengerfej (1,4 16V Zetec) :-))

Előzmény: Rocktober (128600)
Rocktober Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128600

Hellotok!Vezérmű cserét szeretnék ejteni a 2002 es Focuson,és az a kérdésem,hogy mennyire necces ezeknél a tipusoknál?Hallottam,hogy nem olyan egyszerü,mint a F-es astrán...KÖszi...

 

Jena307 Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128599

az a baj ha c7 van benne, akkor az ótvar buta, úgy nehéz lesz elcsípni, az egr-t lefalazhatod próbára, csak a megnövekedett léghozam hibát teszi be, de nem gyujt lámpát

Előzmény: kolcsar (128597)
Jena307 Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128598

Tiszántúúúúl, tuti Győr környékén is meg oldja valaki, csak chippest keress vagy km óra javítót (muhaha javítót)

HAver megy szerintem haza, karácsonyra arra a környékre, ha szóljak neki írj rám, összehozlak vele

Előzmény: Aleko Viva (128594)
kolcsar Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128597

Néztem az ACTIA részbe,a 406-os vagy még a 30-lábast hozza,utána az OBD-t,de Boxerbe hozza a levegöszürö melett a 2-lábas csatit,és a diag részbe hozza az Injektor ECU tesztet is,majd kipróbálom hátha kiderül a vezérlö nem csinál korekciós tényezöt rendesen azért szarakodik alapjáraton,és idönként berángat fordulaton is.

Előzmény: kolcsar (128596)
kolcsar Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128596

Jena 307!

mica-r!

Kösz a válaszokat segitséget!

EGÉR szelep cserélve van mert olyan volt,hogy nem lehetett kimosni,kipufogótol,EGÉRig,és onan a szivó-ig kiáztatva kimosva belevilágitva fém tiszta.Le elenörizve vákumpumpával a müködése,de hogy biztos legyen belett kötve,egy "T" elágazóval vákum mérő óra menetközbe lehesen látni.

Résveszteség mérésnél derült ki elöször miért volt a rángatás erötlenség azután lett elvive a csucsok,és megcsinálva,azóta könyeben indul is és csak minimális füst van alapon,de fordulaton eltünik az is.

Lexia-3-ba van a Citroen és a Peugeot Planet, aki forgalmaza az ACTIÁT az hozta a Lexia-3-at,hogy megnézük vele,lehet nem Citroenek kelett volna nézni hanem Peugeot-nak hátha jobb let volna,azért is volt jó mert összehasonlitotam az ACTI-át a Lexia-3mal mennyi a különbség mivel ugyan az a gyártója mind a kettönek,de mind a kettö ugyan azt adta.csak az én gépemen menti az ACTIA méréseket, a Lexiát elvite a tulaj mert anak a gépén volt.Ünnepek után majd ha nem javul a dolog rá kell nézek megint akkor kipróbálom a Peugeotnak nézni hátha annak jobb lesz:) Megnézem mi van irva a vezérlöre is hátha abbol rátudunk jönni mi is ez igazán:)

Kösz a segitségeket!!

Előzmény: Jena307 (128593)
viktorG3 Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128595
Sok sikert hozzá! :)
Előzmény: gesszti (128590)
Aleko Viva Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128594

Merrefelé tevékenykedsz?

Előzmény: Jena307 (128569)
Jena307 Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128593

ja most nézem az előzményeket, a képekből ez 2.0hdi lesz

viszont nézd meg az ecu-t hogy c7 vagy c2, mert ha c2 akkor van hozam korrekció, ha c7 akkor nincs, igaz én még csak c2vel találkoztam ezzel a motorral, de ettől lehet c7el is, a 2.8asok azok c7el vannak, a 2.2esekre nem emlékszem

 

résveszteséget mértél már ?, egr-je vákumos, szelepekkel szokott baj lenni nagyon sokszor, turbo wg-s, 

Előzmény: kolcsar (128572)
Jena307 Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128592

Papa ménem írsz rám, tudod hogy ilyenekkel szórakozok, az RHV motorkód az egy 8szelepes dw10es 2.0hdi CP1es bosch 109lovas

van korrekciós mérés, de nem láthatod csak PPS-el, nem tudom miben van, boxerban 406 ban vagy grand vitarában.

406 ban, grand vitarában van korrekciós mérés.

A porlasztók még 1400barosak, vagyis 1350, és még nem IMA kódos, hanem hézagolós.

én a grand vitarát is 406ként választom ki, és full komunikál, ugyanúgy mint a scudokal, meg ilyenekkel

Előzmény: kolcsar (128583)
mica-r Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128591

Papa, forgalmit ne nézd, az nem biztos hogy jó. Ha cr motort látsz, akkor az van benne. Ennyire régi autóban nem kell porlasztókat illeszteni.  Egr-t nézted? Hátha nem zár.

Előzmény: kolcsar (128583)
gesszti Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128590

Ennyire azért nem drámás a helyzet. Attól a perctől kezdve, hogy végeztem a javításával, szeretem. Nem adnám oda egy korabeli, hasonló kategóriájú német kocsiért se.

Előzmény: viktorG3 (128584)
skorpio3 Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128589

Sziasztok!

 

A múltkori Chevrolet Kajos 1.4 F14S3 motkód. 2006 év Sirius D4 vez.

 

Alpjárat ütemesen ingadozik, felpörög és vissza.

 

Hibakód nincs.

Az alapjáratállítót leírás alapján megvizsgáltam, minden része jól működik.

Élőadatban :

Alpjárati kapcsoló zárt.

Fojtószelep kívánt pozició 12 Fok  valós potició 12 Fok

Állítómotor kitöltése kb50%  Ezek az adatok állandóak, miközben a motor hullámzik!

A motorműködésre vonatkozó adatok még:

Befecskendezés : 2.5-5 ms változó, működési paraméter: lassítás- kikapcsolás, ütemesen. a lambda szabályozás zárt-nyitott ütemesen.

 

Természetesen vizsgálva falsra, jeladók, kopszenzor, hőfokadók, első lambda ki, kat.ba belenéztem, vezérlés.

Kartergáz first look-kal szép egyenletes, szívóoldal szép egyenletes, kipu.oldalon van zűrzavar...

 

Ha Valakinek van ilyen gép a keze ügyében, kérem nézze meg ezeket az adatokat, hogy összehasonlíthassam ezzel... Pár ötlet is jól jönne...

 

Már arra gondolk hogy a comp. nem hajlandó dolgozni :(

 

 

 

 

mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128588

nem tudom, hogy viselkedik.

diag idején épp nem jelentkezett a hibakód, eltárolta régebbről, de ez a kód és csak ez már többször is előjött.

nem mentem vele még sokat, majd sort kerítek akkor erre is.

Előzmény: Totyasrác (128587)
Totyasrác Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128587

Tudom, hogy tudod, hogy nem értek hozzá, meg ilyesmik, de egy kérdés: nem erőtlen kicsit kisebb (~3e alatt) és ugrik meg hirtelen nagyobb fordulaton? Csak mert a kód leírása részben, illetve a nagyobb fogyasztás teljesen olyan, mint amiről már itt párszor érdeklődtem a céges 307 kapcsán (NFU szintén).

Aztán lehet hogy nem; de ha igen, akkor annyit még, hogy ezt kolléga kocsiján sosem sikerült kideríteni (az övét vizsgálták meg alaposan - lambdaszonda, fojtószelep, megarambszupermasin, mindent cserélgettek ész nélkül). Mondjuk hibakód asszem nem volt sosem (CEL sosem jelzett).

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (128585)
őrel Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128586

ezzel kevertem...

 

még jó, hogy az itteni nyugger mechanic team mindenre emlékszik :-)

Előzmény: Quattroman (128578)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128585

haló.

citroen xsara2, legyen mondjuk 2003as, az mindegy, 1,616v nfu.

sötétszürke, főlényeg.

meg hogy gázos.

benzines üzemen is rendszeresen bedobálja p0170et, FELTŰNŐ működésbeli zavar nem érezhető, picit mintha sokat enne.

oké, hogy ez keverékképzési  hibát jelent, meg indításkor mintha kormot is láttam volna rajta, viszont lambdaszondára a rendelkezésre álló diagműszerrel nem tudtam ránézni, milyen jelet ad.

tippek, mi legyen?

viktorG3 Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128584
A rőnó szinte bármelyik tipusán megvan az az igazi,leszopod magad,bármihez nyúlsz életérzés... Ha rajtam mulna a gomb megnyomása ami a szőnyegbombázást inditja már nem kéne senkinek renaultot venni :-D
Előzmény: gesszti (128567)
kolcsar Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128583

Na ezt szeretném én is kideriteni tulajdonképen mi van benne??

Ránézésre CR!

Ha az RHV-mot kód az 2.0 HDI,akkor miért irja 3-rom teszter is 2.8-asnak??:))

Ja mind a 3-rom hivatalos még azt se lehet ráfogni,hogy csajna clón:))

Datába én 2.0 HDI-nek találtam a Datába,és 1.9-nek sehol elöte,utána  lévö évjáratokba!

Másik dolog miért nincs korekciós tényezö kijelezve? Ennyire buta ez a vezérlö vagy csak müködik valahogy,mert tanitani kéne a csúcsokat?

Előzmény: 409 (128579)
zénó75 Creative Commons License 2013.12.22 0 0 128582

én nem értek hozzá. azt se tudtam,hogy a computerrel gond lehet azt hittem ,hogy ledugózom az egr.-t"oszt"  annyi. erre kiderül hogy a computer beleszól a motorvezérlésbe. ha valaki tudna nekem segíteni  computerhekkelés ügyben azt nagyon megköszönném.(nem kérem ingyen)persze csak ha rendesen működne az autó.

Előzmény: cam aro (128581)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!