"Kb ilyen tempóval fognak elkészülni a többiek is? Mert akkor el fog tartani a dolog egy darabig..."
Azért ez egy kicsit más, mint a többi, ő ugyanis már jó ideje leslottyanva állt. Szerintem egyébként kb. olyan tempóval fognak készülni, mint a zöldkapaszkodós 260-asok.
Kb ilyen tempóval fognak elkészülni a többiek is? Mert akkor el fog tartani a dolog egy darabig...
Kisfosgyem... szép, legalább tettek volna olyat bele, ami ki tudja írni rendesen az Örsöt...
15-06 visszajött? Király!
BPO-220 is elkészült... Jobb hátul, a szellőzős elemet cserélték, vagy javították. De inkább az utsó, mert olyan görbe, hogy csak na... De szépen fénylik a többi matt elem között :o( A motorját még nem sikerült megfigyelni, de tartok tőle, hogy rá se néztek...
Kép nincs róla? Érdekelne...
Ez a DIR dolog nagyon furcsa. Gondolom most majd a BKV "szakemberei" nekiállnak, és a kelenföldi 412-esek forgalomirányító berendezeséének cseréjekor már tapasztalt igényességgel beszerelik az AVM-et. Vagy, ami még rosszabb: Így hagyják, ahogy van. (végülis volt már megosztott forgalomirányítás a BKV-nál...)
Üdv.:VD
Elkészült az első 415-ös a GJSz-ben. Na nem kell megijedni, nem ilyen gyorsak a fiúk, csak ez a kocsi már régebb óta bent volt. Ebből már ki is lehet találni, hogy ki ő. 15-02. Ma 176Gy 4-es forgalmi. Amit tudni kell róla: kis Fok-Gyem, DIR és SRG2000 műszer. A belseje pont olyan mint a 260 zöldkorlátoké. (Márványminta) Kisfosgyemre annyi fér, hogy 176 Örs Vezér te. :-) Az pedig, hogy miért DIRes és miért nem AVMes, mint a többi, azt senki sem tudja. Egyébként semmi flanc, a szokásos GJSz minőség.
Nálunk szokott menni a 185-ön, amióta 415-ös helyett 260-assal "futattják".
OFF
Tector: nekem is majdnem volt egy nő miatti balesetem, csak annyi különbséggel, hogy oktatóval + unokatesommal voltam, mert a B-s jogsit tettem le (3-an ültünk a kocsiban) :) Kós Károly téren fordultunk/tam rá a Pannónia útra Határ út felé. Megláttuk a széplányt, mindenki őt figyelte, és túlfordultam, nem raktam vissza egyenesbe a kocsit, az volt a szerencsém, hogy ott pont volt egy kis parkolórész, így még volt idő korrigálni. Mondta is az oktatóm viccesen, hogy legalább ilyenkor az egyikünk figyeljen az útra :)
Köszi a képeket! Elég viharvert szegény... Mostanra sikerült egy csomó alkatrészt szerezni, feltételesen (értsd: tudjuk, hogy kitől, honnan), csak egy jobb állapotú kocsi kéne...
Az AVM eredetileg Automatic -a V-t nem tudom :o)- monitoring, amit gyönyörűen lefordítottak magyarra: Automata vonali megfigyelő. Ez az AVM
A DIR-rel csak kommunikálni lehet, az nem tudja megmondani, hogy hol van a kocsi, az AVM-es kocsikat pontosan be tudják mérni.
Ha hülyeséget is mondtam, majd a többiek kijavítanak.
A 412.10C-k a BKV Délpesti telephelyéhez tartoznak. Ha most vonalakat is írnék, szerintem az nem mondana Neked tul sokat :o) De amúgy 59, 59A, 194, Palota busz, 67, Újhegy busz (azthiszem, de most hirtelen abban sem vagyok biztos, hogy van-e ilyen járat :o) Késő van már :o)
AVM, DIR:
Forgalomirányító rendszerek, más tulajdonságokkal. Ha érdekel a konkrét leírásuk, működésük, tudok róluk bőven írni, de feleslegesen nem koptatom a billentyűzetet.
Ik.412.10C:
59, 59A, 67, 81, 194, Palota-busz vonalakon járnak. (remélem nem hagytam ki semmi lényegeset)