Nekem tavaly ősszel ugyenz történt (ugyanolyan van nekünk is, 97'-es, 14-es), csak a miénknél a katalizátor utáni csonk rohadt el, és az a rész szakadt le. Szerencsére egy toldócsővel(vagy mivel?! :) ) megoldotta a szerelő. De szerintem lehet cserélni külön-külön is a rendszert(ha jól tudom 3 részre van osztva). Egyébként a szerelővel pont azt beszéltük, hogy ritka hülyén van megoldva a kipufogórendszer, mivel csak egy helyen van felfüggesztve szerencsétlen, így ha valahol a hátsó dob és a katalizátor között szétesik, akkor lefittyen a földre...
...nem tudom mit találtál de lehet a megfelelőt .... sajnos valami technikai hiba miatt most nem férek hozzá az adatbázishoz , hogy pontosan megtudjam mondani hol található ... kizárásos alapon kihúzod mindkettőt egyenként és meglátod mi történik .. vagy a relé lábai rohadtak el vagy maga relé adta meg magát...
Ha igaz megtaláltam a két relét. A hűtő alján balra lent egymás alatt, piros sárga vezetékkel? A felső vagy az alsó a kisfokozaté és hogy tudom meg rossz-e? A gomba is ott van valahol? Gondolom ha nem boldogulok egy elektromos ki tudja mérni, de ha lehet megoldom legalább tanulom a kocsit. Előre is köszi.
Ilyen amit vettem. Akkor ez sehogy se lesz jó? A jófogás-on az összes így néz ki ami balosnak van hirdetve. Nincs valakinek esetleg olyan amilyen nekem kéne?
Kérnék egy kis segítséget Tőletek, vagy tippeket a megoldásra. A hibajelenség:
Nem spriccol az ablakmosó. Se elől, se hátul. Kb. 10-15 másodperc folyamatos nyomatás után valami elkezd "pisilni" a spriccolóbol, de még az ablakig sem ér fel :( Az ablakmosó motor hangja megvan, tehát gondolom nem az ment tönkre. Elfolyást sehol sem tapasztalok. A tartály gyakorlatilag televan fagyálló szélvédőmosóval, tehát befagyni sem fagyhatott be.
Egyébként az első spriccoló eddig sem volt a legjobb, sosem volt benne akkora nyomás mint ami kéne(szerintem), tehát lehet ez egy hosszú folyamat vége.
2001-es Xsara II-höz vettem egy bontott vezető oldali ablakemelőt, de nem ugyan olyan a csatlakozója, mint ami benne van. A benne lévőn 4 szálas csatlakozó van a bontotton, meg csak kettő. Be lehet szerintetek attól építeni, cserélte már valaki így? (Nem tudom a motort átrakni, mert nem jó a gyári)
Sziasztok! Már a múltkor írtam, hogy a hűtőventílátor kis fokozat nem megy. Hogy tudom kiszűrni a gomba vagy a ventílátor rossz? Olvastam régi hozzászólásokat nem tudtam tutira értelmezni. Igaz ha a légkondit bekapcsolom kis fokozaton el kéne idulnia a ventílátornak? 2001-es 1.6 sx 16v .
Merre vagy helyileg mert látom már az én emberemből nem lesz semmi,akkor elmegyek a szervizbe és elhozom a bsi-t mondjuk szét van égve ugyhogy abból már nem lesz semmi.
Most találtam egy bontóst akinek van egy a soroksári uton és fel is programozza,ha nem sikerül akkor felhivhatlak,és akkor megbeszéljük.bmptr80@gmail.com-ra küld el a számod kérlek.
Köszi egyre biztatóbb a helyzet nem tudsz esetleg valami címet vagy telefonszámot elérhetőséget mert igy kocsi nélkül rohangálni meg google térképen céget keresni elég necces,tudom nem repül a sült galamb a számba,de hátha mégis,a másik kérdésem meg az lenne hogy ez normális a Citroënnél hogy így kifingik egy bsi?Vagy azért valahol keressek valami hibát a kocsiba annak ellenére ha netalán beindul ez a fostalicska.
Ja, a gyári diaggal csak az újat lehet felprogramozni. Ellenben elvileg megfelelő szakember meg tudja oldani a bontottat is. A régi balatoni úton (7-es), Budatéténynél a szobor park előtt jobbra van egy autocomputeres ember, kérdezd meg őt, úgy rémlik, hogy anno azt mondta, hogy meg tudja oldani a bontottat.
És belülről nézve még rosszabb ott a panel teljesen el van szenesedve,tehát kuka,na most azzal rémisztgetnek hogy ezzel sajna igy nem lehet mit kezdeni mert ha esetleg bontóban veszek egy bsi kb ugyanezekkel a paraméterekkel és becsattintom a kocsiba ,az alap az hogy indulni nem fog mert az imo is ebben az egységben van elrakva.És programozni sem nagyon lehet.A citroennél meg azt mondták hogy már nem is rendelhető egység.De ha lenne is 150000körül lenne plusz a programozás!