Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.21 0 0 62987

én nem is mondtam máshogy. Csak a wizz által " töretlen fejlődés", meg szépek a számok, megváltozHAT majd ez a jövőben. 

pl wizz átvesz 5 gépet: 10%-os növekedésnek néz ki egyből.

ryr átvesz 5 gép? csak 1,6%-os növekedés, holott ugyan annyi gépet vettek át. :)

Evidens, hogy szebb számai vannak a w6nak, de ez pénzügyileg: pl mindig többet tesz zsebre a másik 2 nagy. :) 850m € adózott profit a ryrnél pl. :)

 

és ha több piacon fognak versenyezni az az utasoknak lesz jó. :) én örülni fogok ha élesedni fog a verseny. :)

Előzmény: trizs77 (62983)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 62986

Jobb hátul ült egy igen csinos hölgy, kettes ülésen egyedül.

 

Gondolkodtam, hogy inkább odaüljek mellé de visszatartott, hogy mellettem a kettes jobb oldali ülésen ült a lányom meg a feleségem.

 

.......................:-)))

Előzmény: manhattani (62985)
manhattani Creative Commons License 2015.02.21 0 0 62985

>a PGA 145-sének baloldali ülése volt.

 

OFF:   Vakon biztos voltam benne, hogy nem a jobb oldali :-))))    ON

Előzmény: trizs77 (62984)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 62984

Nekem eddig a legkényelmesebb a PGA 145-sének baloldali ülése volt.

 

Ezekben a gépekben 1+2-es üléselrendezés van, tehát baloldalon egyes ülések vannak egymás mögött, a jobb oldalon kettes ülések.

 

 

Valahol a zöld csík tájékán ülhettem.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 62983

Majd megharcolnak a piacért.

 

Az a dolguk.

Azért vannak.

 

 

Előzmény: Törölt nick (62982)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.21 0 0 62982

én most nem pest~debrecen viszonylatban mondtam. Hanem nyugat/kelet

Ryanairnek 2020-ra lesz 500 gépe, de már most 300-zal szinte telítve van a nyugati piac, és valahol kell azokat a gépeket járatni, és akkor szépen jönnek keletre (románia) meg a balkánra. Ami eddig kb a wizz privilégiumának számítanak, de ez nem sokáig lesz így. 

Előzmény: Vgyuri (62981)
Vgyuri Creative Commons License 2015.02.20 0 0 62981
Pesten nem tudom, miyen az arány, Debrecenben a többség vendégmunkás vagy hozzátartozója. Azoknak az olcsóbb jeyazt jeletheti, higy egy évben 1-2 alkalommal többször utazhatnak, ennyiért kucroghatnak 1-2 órát.:-)
Előzmény: Törölt nick (62978)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.20 0 0 62980

csak a konkurencia is növekszik, nem is kicsit, és kénytelen lesz kelet fele terjeszkedni, mert már másfele nem tud, és a w6 eddigi privilégiumának számító helyekre/útvonalakra fognak nyitni a nagyok is. pl Ryanair/easyjet bukaresti járatai. és a többi. 

Előzmény: Vgyuri (62979)
Vgyuri Creative Commons License 2015.02.20 0 0 62979
Váljék egészségükre. Nem baj, ha a konkurencia nagyobb, amíg a kicsi bors erős, kihasználja a gépeit. Talán még nekünk debrecenieknek is cseppen csurran belőle valami. pl. a kadétiskola, múszaki bázis.
Előzmény: trizs77 (62975)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.20 0 0 62978

Akikkel én mentem, ők bőven birtokolják a legszűkebb/legkisebb sortávolságú gépekkel repülő címet. 

Összes szék szinte sárga :) 
http://www.seatguru.com/airlines/Spirit_Airlines/Spirit_Airlines_Airbus_A321.php

Ryanair ezeknél 2 collal nagyobb széktávolságot alkalmaz. :)

Előzmény: trizs77 (62977)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 62977

Már a 180-ra székezett A-320 is kínszenvedés volt pedig csak Almeira-Brüsszel volt az út.

........................:-((

 

a 230 üléses A-321-es - szerintem - már büntetőjogi kategória.

 

Szarvasmarhákat biztosan nem lehet ennyire sűrűre rakva szállítani.

Mert tiltja az állatvédelmi törvény.

 

Embereket viszont valószínűleg lehet.

 

 

Előzmény: Törölt nick (62976)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.20 0 0 62976

Utaztam már 218-ra székezett A321-gyel, életem legrosszabb repülős élménye volt. :)

Most ehhez jön még 2 sor.. háát, nem tudom, miként oldják meg /persze sok múlik a székek kialakításán, hogy milyen vastag/

Mondjuk ezeknél a kényelem nem elsődleges szempont, hanem az inkább, hogy minél több utast vigyenek. 

Előzmény: trizs77 (62975)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 62975

http://www.investor.hu/news/20150220-nem-all-le-a-terjeszkedessel-a-wizz-air.html

 

230 ülésre székeztetett A-321-es ?.......................:-((

 

Borzalmas lehet egy ilyen zsúfolt gép.

 

 

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2015.02.16 0 0 62974

Amikor az autópályán is meg kell tervezni a Boeing útvonalát:

http://www.vezess.hu/vezetunk/masfel-perces-csemege-kamion-imadoknak/58573/

Vgyuri Creative Commons License 2015.02.16 0 0 62973
Aranyos

http://sg.hu/cikkek/110640/franciaorszagban-dronokkal-fognak-el-a-dronokat

Persze lehetne durvább eszközöket is bevetni, mert azért megnézném, hogy halásznának le egy manőverező drónt. A másdik megodásban valami ilyesmi lenne. Az erősebb drón lefújja a gyengébbet.
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2015.02.10 0 0 62972

Na jó, közben a szomszéd topikból megtudtam, hogy nem 8 órát késett a gép, hanem 32-t. Ebbe sikerült belehallgatni.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (62971)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2015.02.09 0 0 62971

Na végre sikerült élőben elfognom valami üzemzavaros műsort a rádióban. Sajnos nem értettem minden részletet, de a délután 3-kor esedékes dubai gép este 10-kor még ott erőlködött a felszállással, aztán 11-kor sikerült elhúznia.

manhattani Creative Commons License 2015.02.09 0 0 62970

Igen, mert egységnyi térfogatú jég olcsóbb, mint ugyanakkora térfogatú kóla.

Céges policy.

 

Előzmény: rezgaras (62969)
rezgaras Creative Commons License 2015.02.09 0 0 62969

Erre nem is gondoltam. Nem nagyon magyaráztak, csak mutatták az ábrát, hogyha baj van, nyissam ki.

(amúgy azon akadt mind ki, hogy a kólát jég nélkül kértem... :-))

 

Előzmény: manhattani (62966)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 62968
Vgyuri Creative Commons License 2015.02.07 0 0 62967
Én nem tudok ülve aludni, hacsak nem érekezleten vagyok. Egyszer elég hátul ültem, a hátsó vészkijáratnál pedig nem volt ülés. Nosza, a takarómmal meg a kispárnámmal hátravonultam, és lefeküdtem a szőnyegpadlóra. Édesdeden aludtam, amikor felrázott a szyuvi. Gondoltam, hogy nem derékaljat akart adni, hanem elküldeni, ilyenkor egy szót sem értek angolul. Erre békén hagyott, pedig valószinüleg csak az ajtónyitással kapcsolatos teendőket akarta elmagyarázni:-)
Előzmény: manhattani (62966)
manhattani Creative Commons License 2015.02.07 0 0 62966

Előtte feltesznek egy hülye kérdést, hogy lássák, értesz-e angolul. Ha nem, máshová ülsz, ha van hely.

Előzmény: Vgyuri (62963)
manhattani Creative Commons License 2015.02.07 0 0 62965

>Örültek nekem, mert oda szeretnek egyedülálló férfiakat ültetni.

 

A sztyuvi? Biztos kinézett magának :-)

Előzmény: rezgaras (62961)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2015.02.06 0 0 62964

Akkor én is azért kerültem oda legutóbb. :-) Kicsit kevesebb volt a kilátás, de menet közben is bármikor kényelmesen fel tudtam állni. A stewardess kicsit ideges lett, amikor a vészkijáratot fotóztam felszállás előtt, és még azt is meg akarta magyarázni, hogy nem használhatom a fényképezőgépet, mert az elektronikus eszköz. :-)

Előzmény: Vgyuri (62963)
Vgyuri Creative Commons License 2015.02.06 0 0 62963
Mert azok várhatóan segíteni fognak kinyitni és nem a feleséget, barátnőt, gyereket keresik a bajban.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (62962)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2015.02.06 0 0 62962

mert oda szeretnek egyedülálló férfiakat ültetni.

 

Miért?

Előzmény: rezgaras (62961)
rezgaras Creative Commons License 2015.02.06 0 0 62961

A 90-es években Deltával voltam Amerikában. 500 dollárért adtak egy jegyet, amivel egy hónapig oda utazhattam, ahova akartam, de mindenütt csak standby helyeken. Oda kellett menni a géphez, megvárni amíg az utolsó utas is beszállt, akkor bevittek egy üres helyre, Gyakran a vészkijárat melletti volt. Örültek nekem, mert oda szeretnek egyedülálló férfiakat ültetni.

 

A dolog jól ment (sajnos nem volt 1 hónap szabadságom), egészen addig, amikor az Eastern sztrájkot hirdetett és az összes többi társaság gépei megteltek. Atlantában szálltam át Washington felé, a csomagom bent volt a gépben, de nem volt hely. Vártam, vártam, a gép nem indult. Aztán úgy 5 perccel az indulási idő után odajött hozzám a beszállító hölgy, elmondta, hogy egy utas nem érkezett meg és elvittek. Kínos lett volna Atlantában maradni csomag nélkül...

 

Előzmény: Vgyuri (62958)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2015.02.06 0 0 62960

Rájöttem, nem is akkora hülyeség.

Végül is gazdasági előnyt nemcsak költségcsökkentéssel lehet elérni, hanem a konkurencia költségeinek növelésével is. Hogy a saját gépek ne essenek bele a szórásba, lehetne csinálni egy Forma–1-szerű csapatjátékot, ahol az istállófőnök taktikai utasításokat ad a gépeknek az együttműködésre és a többi csapat hátráltatására.

Jó persze, tudom, hogy ez nem Forma–1 sok szempontból sem, csak egy gondolatkísérlet, de nagyon meg lennék lepve, ha nem lennének ilyen inverz költségelőnyre vonatkozó közgazdasági elméletek és számítások. Legfeljebb nem vallja be senki. :-)

Előzmény: BJani (62882)
manhattani Creative Commons License 2015.02.05 0 0 62959

>a netes jegyvásárlás, fizetés, helyfoglalás mellett szerintem már nincs sok értelme. Az akkor volt érdekes, amikor a fizetés, jegy kihelyezés és helyfoglalás heteket vett igénybe.

 

Nem egészen.

Valamikor csak hetekkel előre lehetett repjegyet venni (de azt elég gyorsan), mert kevés járat és hely volt. Akkor pontosan meg kellett mondani, hogy mikor repülsz. Ha nem tudtad, hogy mikor jössz vissza, open jegyet vett neked a céged, ami jóval drágább volt, mint a fix.

Előzmény: Vgyuri (62955)
Vgyuri Creative Commons License 2015.02.05 0 0 62958
Volt olyan légitársaság (pl. a szépemlékű People's Express), ahol csak standby jegy volt. Amit én mondtam, az igazából a MALÉV-ra gondoltam.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (62956)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!