Szasztok!
OFF1:Tegnap rádióban nemfrissített a fórum, így nem láttuk a S. Desiro segítséget, de köszi.
OFF2:Holnap 16.00 és 00.30 között a 21-es viszonylaton végső búcsút veszek szeretett törzsszámomtól, átmenetit a Kelenföldi Autóbuszgarázstól, valamint a szóló kocsiktól.
Két lehetőség van:
1. Ki van téve "közszemlére" a munkalap, azon megnézem. (ez volt ma)
2. Megnézem az AVM készüléket (ez mondjuk a 435-ösök esetén problémás, mert ha nem elég erősen világít nem látom)
Egyébként a 14:00-s indulás is a 19-33 volt, és valszeg a 14:53-as is. (ha jól hallottam délben, akkor 15:40-kor végez)
Ha jól sejtem, akkor a 6 forgalmiból délelőtt csak négyet sikerült kiadni, az 5. lett a 19-33 a 6. helyett meg csökkentették a fordulóidőt. (csak azt nem tudom hogy pihentek)
Este már megvolt mind a 6 forgalmi (18-25-öt ugyan nem láttam, de valszeg az járt előttünk, láttam 19-98-at, 18-08-at, 17-73-at, 00-05-öt, 00-07-et)
A 44gy-44agy-n operatív pótol a 19-33. (61e 11-es forgalmi)
Első indulása: 9:33-kor lett volna (stílusosan), de mivel munkalap szerint csak 9:58-kor ért az Örsre, ezért ez 9:50 körül következett be.
Ezek után még két kör a 44agy-n.
12:20 44gy-s indulás az övé.
13:13 44agy-ként fog várhatólag indulni.
Hogy mit pótol ilyen intenzíven azt nem tudom. A 12:20-ast a 18-08-nak kellett volna vinnie, ő 12:22-kor futott be az Örsre. (reggel meg 7 percet késett befelé...)
A jvez jajgatott a diszp-nek, hogy nincs rendkívüli munkalapja. Valamint az is elhangzott, hogy kicsit rövidebb lesz a munkaideje így. (egyébként 16:xx-kor váltana Keresztúron, így még nem tudom hol és mikor fog de majd beszámolok a további eseményekről).
Még egy kis kiegészítés: Ugyanígy szívok a 144gy nem miatt is. De amiatt nem szoktam jajgatni, mert azt az emberek használják is. Egyébként a kiritkított 44-esre is fel lehet férni.
Valamint arról a járatról egy másik ismerősöm véleményes: "nagyon ott van"
"Te mindig csak szapulod azt a szerencsétlen gyors 176-ost, pedig nem is tudod, hogy milyen jó annak, aki ennek a járatnak a mentén él, és meg tud vele spórolni időt"
1. Nekem semmi bajom nem lenne a 176-ossal, ha nem ritkították volna ki emiatt jelentősen a 76-ost.
2. Ha olyan jó akkor tessenek vele utazni. A végállomásnál lakó ismerősöm a két járat közül mindig azzal megy, amelyik előbb indul. Sok más utasnál is ezt tapasztalom.
"A másik, amit nem veszel figyelmbe, hogy amikor összehasonlítod a kihasználtáság a két járatnak, akkor nem veszed figyelembe, hogy a gyors 176-os csak Rákosligetet, meg Rákoscsaba-Újtelepet, a gyors 76-os meg ezek mellet szinte az egész Veres Péter utat is! "
Az egy dolog, de ez nem vigasztalja azt, aki a 76-os vonalán lakik (pl. engem)
Ha viszont nincs elegendő igény egy járatra, de egy másikra ami részben párhuzamos túlzott igény van, akkor nem biztos hogy a jelenlegi rendszer a legjobb.
Egyébként a 76-osnak a VP úton csak 5 megállója van. (Lándzsa, Jókai, Pilóta, Imre, Bökényföldi)
Te mindig csak szapulod azt a szerencsétlen gyors 176-ost, pedig nem is tudod, hogy milyen jó annak, aki ennek a járatnak a mentén él, és meg tud vele spórolni időt. A másik, amit nem veszel figyelmbe, hogy amikor összehasonlítod a kihasználtáság a két járatnak, akkor nem veszed figyelembe, hogy a gyors 176-os csak Rákosligetet, meg Rákoscsaba-Újtelepet, a gyors 76-os meg ezek mellet szinte az egész Veres Péter utat is!
Te mindig csak szapulod azt a szerencsétlen gyors 176-ost, pedig nem is tudod, hogy milyen jó annak, aki ennek a járatnak a mentén él, és meg tud vele spórolni időt. A másik, amit nem veszel figyelmbe, hogy amikor összehasonlítod a kihasználtáság a két járatnak, akkor nem veszed figyelembe, hogy a gyors 176-os csak Rákosligetet, meg Rákoscsaba-Újtelepet, a gyors 76-os meg ezek mellet szinte az egész Veres Péter utat is!