Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gesszti Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128526

Húzd le a csöveket a radiátorról. Tegyél a csonkokra slagot, hogy fel tudd tölteni ecettel. Hagyd benne pár órát, majd mosd ki. Ha nagyon trutyis cucc jön ki belőle, akkor mégegyszer. Túl nagy nyomást ne eressz a radiátorra, amikor mosatod, nehogy elnyomd benne a terelőlemezt, vagy elposszanjon. Inkább lassan mosasd, mindkét oldalról.

Előzmény: stevemegane (128524)
xmbela Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128525

Tegnapi radiátor csere:

 

Ugyanilyen Behr radiátor ment vissza, ami kb. fele olyan súlyú volt, mint ami kijött.

Az utolsó képen látszik, hogy a hullámos terelő is szétporladt és gyakorlatilag csak bement a víz és már ment is ki.

Ne csak teljes dugulásra gondolj, hanem olyanra ahol éppenhogy csak van áramlás.

Előzmény: stevemegane (128524)
stevemegane Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128524

A motortérben a fűtőradiátorra menő cső meleg.

A visszatérő cső is meleg.

 

Ha eldugult a fűtőradiátor, akkor a visszatérő csőnek nem kellene "hidegnek" lennie?

Vagy lassan átmelegszik ilyenkor is mindkét cső?

 

Hogyan lehet a dugulást leellenőrizni?

 

Köszi.

 

Előzmény: xmbela (128517)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128523

No igen. Nekem is így sikerült. Aztán lehet csak nem akarnak sok melót az év elejére, felajánlották, hogy le is vizsgáztatják ha gondolom mivel nincs semmi gond az autóval.

Előzmény: Quattroman (128474)
Aleko Viva Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128522

17978/ P1570 van a motorvezérlőben.

Előzmény: Aleko Viva (128516)
409 Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128521

Szerintem, nem tévedsz. A motorvezérlővel csak BUS-on társalog.

Előzmény: no_holy_shit (128520)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128520

szerintem az a BCM-be megy,de leht hogy tevedek...

Előzmény: vezeték (128513)
novothauto Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128519

"Konkrétan azok a lábak érdekelnek,ahová a tempomat csatlakozik."

 

???

 

 

Előzmény: vezeték (128513)
novothauto Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128518

Előzmény: vezeték (128513)
xmbela Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128517

A motortérben infrahőmérővel szoktam megmérni a fűtőradiátorra menő két cső hőmérsékletét, de megfogva is érezni, ha gond van. Ha mindkettő jó meleg, akkor bemegy a víz, ekkor, vagy a zsalu nem zárja el teljesen a hideg levegő útját, vagy eldugult a fűtőradiátor. Ha egyik sem, vagy csak az egyik meleg, akkor levegős, ez lehet hengerfejességtől is.

Előzmény: stevemegane (128514)
Aleko Viva Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128516

Motorvezérlőben van ez a hibakód. Leállító mágnesszelep kapott direktben áramot, de nem azt szakítja meg hanem az állítóművet nem vezérli ki csak pár másodpercig.

Előzmény: 409 (128509)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128515

 

tudnatok par Bp-i cimmel segiteni, hogy hol szabalyoznak fektarcsat?

(szerintem elso korben megprobanam felszabalyoztatni)

stevemegane Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128514

Egyszerű "paraszt" fűtése van.

A vízpumpa küldi rajta keresztül a vizet.

A levegőáramot (hogy meleg vagy hideg jőjjön) pedig a levegőrendszerben lévő zsaluzattal állítod.

A műszerfalon lévő hőmérséklet szabályozó lehúzható kar nem fűtéscsapot, hanem zsaluzatot mozgat.

 

Kaptam olyan tanácsot, hogy próbáljam meg kitisztítani a hőcserélő (fűtő radiátor) lamelláit, mert tele lehetnek porral.

Ez lehet valós ok?

 

Köszi.

Előzmény: Smafu.w126 (128499)
vezeték Creative Commons License 2013.12.20 0 0 128513

Üdv!

Astra g 1.4 xep ecu pin kiosztását honnét tudnám meg szerezni?

Konkrétan azok a lábak érdekelnek,ahová a tempomat csatlakozik.

cam aro Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128512

ez most ha koszoru, ha torta.. de a szalonnat mindenkepp hianyolom rola. 

...tudod... olyan kis piritott bacon szeleteket amit lelehet legelni mint a szaloncukrot. .;)

 

(nem tom mie.. lehet ehes vagyok :X )

Előzmény: gesszti (128511)
gesszti Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128511

 

:-)

cam aro Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128510

 nem lattam meg galaxyban ily motort. 

de akkor meg megegyszerubb .. mint irtad. 

==========

Előzmény: 409 (128508)
409 Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128509

"Hibatárolóban "motor vezérlőegység lezárva" állandó hibaként van jelen."

 

 Melyik hibatárolóban, és konkrétan mi a hibakód?

Előzmény: Aleko Viva (128503)
409 Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128508

Ez VW TDI. (mégha ford embléma van is az elején  :-P ) Ennek az immoból nincs semmi a motortérben, a leállítóhoz is simán hozzáfér, ergo köthet rá próbaként áramot.

Előzmény: cam aro (128507)
cam aro Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128507

hagyomanyos 4 labu rele remlik immo /leallito gomba/  kapcsolasra. 

de keverhetem transittal / 

ha igy van, es athidalod.. .. ? 

Előzmény: Aleko Viva (128503)
cam aro Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128506

hat.. elsore nem volt ilyen egyszeru.

 

nem tudtam a regi kulcsot feltanitani, mig a regi CIM-el egyutt nem reseteltem a transpondert.

onnan mar viszonylag 1xu lett.. de mig ezt kitalaltam egy elejtett utalasbol

-  mert op-com nem irta ezt lepest.:@ -

addig ferfiassan  anyaztam kuzdottem. :D  

Előzmény: diagnet (128504)
Jena307 Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128505

lehetőség e a ecuból offolni az immot ? ha a tulaj számára nem gond rajta

Előzmény: Aleko Viva (128503)
diagnet Creative Commons License 2013.12.19 0 0 128504

Belépsz a CIM-be, megadod a pin-t->program control module. Utána kulcs tanítás (used). Aztán ha marad valamelyik vezérlőben 'invalid immo id from CIM module" akkor azt a vezérlőt pin kóddal kinullázni, majd ujraprogramozni.

Ha használt a CIM akkor előbb azt is ki kell nullázni a saját kódjával.

Előzmény: cam aro (128486)
Aleko Viva Creative Commons License 2013.12.18 0 0 128503

Sziasztok!

 

Az alany egy Ford Galaxy 1.9 TDI 90 lovas.

Ha a motor lehül akkor az autó egy pillanatra beindul majd leáll. Hibatárolóban "motor vezérlőegység lezárva" állandó hibaként van jelen. Ha a motortérbe teszek egy ventillátoros hősugérzót kb fél óra múlva indítható az autó és amíg le nem hül a motortér mindíg indul. Van valami ötletetek?

<Tycoon> Creative Commons License 2013.12.18 0 0 128502

köszi.

Már minden télen elosztót cserélek, mi, vagy hol tud bepárásodni azon? 
Miért nem olvad ki menet közben? :)

Előzmény: Quattroman (128500)
Lajad Creative Commons License 2013.12.18 0 0 128501

G2 tuning, kevlár tárcsa verseny sachs kuplung szerkezet, fél év utcai használat és eltört a villa.

Előzmény: mica-r (128492)
Quattroman Creative Commons License 2013.12.18 0 0 128500

bepárásodik az elosztófedélben, és/vagy kicsi a megszakítóhézag (mondjuk hidegen szinte  nincs is)...

Előzmény: <Tycoon> (128496)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.12.18 0 0 128499

Ismerni kéne a rendszer működését, pl, hogy fűtéscsapos vagy irányváltó reteszes, van e benne keringető motor mint pl a mercedesek esetében vagy direktben a vízpumpa keringeti a fűtéshez a vizet.

 

Ha pl sima "paraszt" fűtése van és csak irányváltó reteszes, akkor előfordulhat, hogy a retesz a beállítás ellenére nem vált át rendesen, így olyan mintha csak félgázon fűtenél.

 

Ha pl fűtéscsapos akkor lehet fűtéscsap hiba is, ezesetben azt kell ellenőrizni elsőként.

 

Ha van benne keringetőmotor (ezesetben amúgy fűtéscsap is van kb 99%) annak működését is ellenőrizni kell.

 

Én a levegős rendszert kizárnám, de csináld meg, hogy levett hűtősapkával bemelegíted a motort, esetleg gyorsabb ha csavarsz pár kört, kinyomni nem fogja a vizet.

 

De szerintem a levegősödésre nem kell gondolni, nem az lesz a hiba.

Előzmény: stevemegane (128498)
stevemegane Creative Commons License 2013.12.18 0 0 128498

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni Opel Campo témában. (3.1Td 1999-es évjárat)

 

Kicsit gyenge a fűtésem.

A termosztát jó, a motor kellően meleg, de csak langyos levegőt fúj a ventilátor.

Lehet, hogy én vagyok hozzászokva, hogy a mai modern autók jól fűtenek, de én ezt kevésnek tartom.

 

Arra gondoltam, hogy levegős a fűtőradiátor vagy annak vízcsöve.

Nem jöttem sajnos rá, hogyan lehet légteleníteni.

Tud ebben valaki segíteni?

Hogyan kell légteleníteni az Opel Campo fűtésrendszerét? (nem találtam a fűtésradiátorra menő csövön sehol legételenítő szelepet.)

 

Vagy mi lehet a gond más?

 

Minden segítséget szívesen veszek.

 

Köszönöm.

Jena307 Creative Commons License 2013.12.18 0 0 128497

nem tudja valaki a webasto telestar t60at távirányítóval hogy lehet átkapcsolni téli módra nyáriról ?

audi a6 , sajnos úgy nem lehet mint a t70 t80at, már próbáltam

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!