Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.28 0 0 28820

Azért, hogy szopasson, szívócsonkkal vedd le és enged le a levet a motorból.

Kétszer én is leengedtem, de másodszorra  kapott fűrészlapot...

Előzmény: kacagógerle (28819)
kacagógerle Creative Commons License 2013.01.28 0 0 28819

Erre gondoltam. Ezt milyen elgondolás alapján találták így ki, fogalmam sincs.

Előzmény: kacagógerle (28810)
BluElefantino Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28818
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28817

Jajj! :-(

 

Hát igen.

Én is úgy adtam el. És ez nem csak az ő nevén volt, hanem hét év 61Ekm. :-)

Nem hagymacsinálta könnyekkel bucsúzott el tőle. De nagyon brutál bejött a "kutyaharapás szőrével"!

De ha már a 30-ason jön,vagy az M0-án, meghalljuk és megyünk ki. (1km)

 

Azért ez a servo nagyon fekszik az én mátkámnak. A fék az meg olyan, de tényleg, hogyamikor megvettem, a tulaj is fejelt mindent. :-) Én csak az övet "nyújtottam meg".

Mondom a nejemnek -vigyázz a fékkel, mert ezen van!

Erre íííííííííííííííííííííííííííííííí. na akkor még egyszer előröl! :-)

Kormány szintén. Magára szedte a drága. :-)

Mondjuk engem sem lehet kirobbantani belőle, mert idén csak tegnap mentem egy hosszabbat a P-vel a gátlókért, de azonkívűl már beágyaztam a Punyeszba. :-)))

Előzmény: Törölt nick (28816)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28816

Én nem is akartam eladni - csak ki akartam vonatni - de az asszony nevén van és ő egyenesen a méhbe akarta leadni :)).. Ezért kerítettem rá inkább olyan vevőt - ahol jó kezekben lesz.

Előzmény: GYURMA 944 (28815)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28815

Szerintem nem lesz vele gond, mert ahogy idáig jártunk vele és a többi (bármilyen) autónkhoz képest nagyon jó kis autó.

 

A hengerenkénti lancó motor még mindig megvan.

Amikor rágyógyúl a srác, hogy eladja, akkor sokat kér, aztán meg itt rohadozik.

Raktam beléje oilt a hengerekbe, dehát...

Ki van már belezve az autó és néha pattan a fejben egy ér és akkor jön, hogy indítsuk be. :-)

Érted-e?  Üres kaszni, lógó kábelek, traffó, digiplex nálam, indítsuk be.................mert úgy könnyebben megveszik.  Ájjájjáj.

 

Ne add még el a kisautzót, csak vonasd ki és, ha viszem a bányába, vagy a méheshez a kocsit, akkor szólok.

50 perc alatt vágtam szét egy XR2-est. Kivonatták és a nem kellett.

Maradt egy valag alkatrész az 1,1-es fiesta-nkhoz és lett lé is.

Há mitet teccik ákárni kézsit csóókólóóm?! :-)))

 

Azt nézd meg, hogy a két robbanótér között nincs-e hajszálrepedés.

Én úgy szívtam meg.

Nomeg húzasd le. Az felénk 9forint.

Annyit csak megér még.

Eladásra is nagyobb az sansz, meg az összeg. :-)

Vagy, ha akarod, megnézem, hogy megvan-e még Zoli bácsi Mogyoródon.

Az olyan pakolást gyárt-ott, (mert most nem tudom), hogy az autó már rég a bontóban, vagy káds lett belőle, de az még mindig jó volt.

Azért gondold meg, főleg, ha ritka példány.

Évek múlva mennyit fog az érni.

Volt egy 500-as trabib. Makulátlan.

87-ben eladtam 3500FT-ért.

Most nézd meg mennyit ér!  És nem az infláció miatt ám! :-)))

Előzmény: Törölt nick (28813)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28814

Hát igen - nem egy mamás autó :)

Előzmény: GYURMA 944 (28812)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28813

Értem :) - nekem meg egy év után ismét átégett a kis Y10 hengerfejtömítése és megelégeltem, hogy állandóan valami nyomora van - pedig legalább 2k-t költöttem már rá akciós árakon számolva és még legalább 1k-t kéne. A fél autó ki van cserélve már és mégis.. Ez egy olyan korai svájci piacos széria, amihez nincs sehol leírás, a mesterek nem tudják rendesen belőni a gyújtást (az még rotoros ugyebár), mindig alapjárati motor gondja van stb-stb.. Eladom inkább potom pénzért motorhibával egy olasz gyűjtőnek (mert amúgy egy nagyon ritka limitált széria) és talán több időm lesz például a Beta Coupémra!

Remélem, hogy a Puntoval nem lesz ennyi gondom :S..

Előzmény: GYURMA 944 (28811)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28812

Neked szeretettel!

 

Többiektől nagy elnézést kérek az OFF-ért!

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (28806)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28811

Hát bizony! :-)

 

Emlékszel még az Uno-ra?

Beletoltam kétkosár pénzt, de úgy, hogy tényleg minden, ami az üzembiztonsághoz kell.

+ még ment is mint az ökör.

Erre mit tesz a hülyegyerek?  meglát a hahun egy puncikát, ami servo-s, meg kp-zár, meg elabl, meg stm és még automata is.

Hát az uno dupla felszereltségü volt, de ahogy ezt megláttam, mondom elhozom mamának karácsonyra.

120-ért ideadta az illető.

Akkor átírattam.

Akkor nekifogtam a "váltóhibának", ami nem az volt.

Vettem még km kihajtót, két gátlót hátra.

Lesz előre is, mert a jobb eleje nem tetszik.

Jobb hátsó silent darabokban. csere.

Megy rá a vonóhorog.

Egy termostát. .... :-)

Két hét múlva vizsga.

Közben eljött a srác az Uno-val és csak néztem, hogy megy. :-)

 

Na jó üzletet csináltam?  ...---e? :-)

 

Csak úgy ámerikásan, fonetikusan, mánkibiznisz. :-)

 

De legalább asszony örül, imádja és mivel nem Bosal van rajta, meg direkt szűrő ( :-D), így már a rádiót is halja. :-)

Valamint nem szereti a benzint és ez számunkra nagyon meglepő a Porke-Uno páros után.

 

Most úgy gondolkozom, hogy azt amit nyertem az óccóságán, ráköltöm. Kb. olyan három kilóba meg is állok a vételárral együtt, (vizsga-átírás és különböző bürokrata sanyargatásokon kívül) és akkor nagyon boldog leszek.

 

Tavasszal jobb hátsó taposó és jobb küszöb csere. :-) Ez nincs a háromban!

 

Sok évig úgy jártak vele, hogy a jobb hátsó gátló alsó csavarját elhagyták.

A többit tudod! :-)

Ahogy hazaértem, már pótoltam is, de ennek már mindegy volt. Két olyan gázos gátlót szedtem ma ki, hogy magától a saját súllyától is működik. :-))))))))))))))))

No comment, vagy ahogy a művelt ukrán örömlány mondaná több nyelven  -agyin éjszaka dráj dollár. :-))))

 

Előzmény: Törölt nick (28806)
kacagógerle Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28810

8 szelepes 2-es puntónál mi a lényege annak, hogy a szívócsövet és a fűtőradiátorba menő csonkot(amiben a hőgomba van) össze kell csúsztatni?

deadhand89 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28809

na, akkor csak jól agyaltam:) Szegedi emberke van itt amúgy? hova kellene vinni ha neagggggyisten baja van a kicsinek?

Előzmény: BluElefantino (28805)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28808

(Igaz, hogy az enyém még I-es)

Előzmény: Törölt nick (28807)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28807

Ezek szerint akkor én is jól dönthettem a 16V mellett :)

Előzmény: BluElefantino (28805)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28806

Ejha - aut. váltós Puntotok van :)?

Előzmény: GYURMA 944 (28803)
BluElefantino Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28805

Nekem volt mindkettő, ha újból kéne választanom csak a 16 szelepeset venném!

Előzmény: deadhand89 (28801)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28804

Kérdésem lenne!

 

Vadiúj, krómozott vonóhorog, műbizonylattal, elektromos cuccaival, tokkal-vonóval megér egy húszast,

Hogy látjátok?

 

Ja!  MK1 Puntóra.

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28803

Előzmény: GYURMA 944 (28802)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28802

Üdv!

 

Ma én is növeltem az autó teljesítményén három lóerőt.

Volt egy marék kiégett izzó és projectből SMD-ket raktam, ellenállással.

Anyú nem tudta sötétben kapcsolni a fűtést és nem tudta a helyes sebesség fokozatot kapcsolni, hogy az autó eleje közelítse meg először a B pontot. :-)))))))))))))))))))

Most már menni fog.

Sőt még azt is látja, hogy mennyi idő telet el, mert oda is kapott, de oda csak izzót.

 

nem mellesleg beraktam hátra a két marelli gátlót is, hogy ne csak világ legyen, hanem az útról se essen le.

deadhand89 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28801

és a 8 szelepes az mennyivel strapabíróbb? érdemes inkább azt választani vagy a plusz 20 ló azért sokat dob a kicsikocsin?:)

Előzmény: BluElefantino (28800)
BluElefantino Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28800

Persze csak annyi a különbség hogy ott a közepén a nagy koszorús FIAT jelvény!

Amit lehet nézzél meg ugyanúgy mint mikor valaki vesz egy használt autót! ;)

Nekem 13 éves a Puntom és most van benne 95e km és a szervízkönyve még szűz! :)

Egy autón hamár 10 éves lehet látni hogy mennyire törődtek vele! Nézd át a számkákat amit kapsz ha nem volt vezérlés cserélve akkor az rád vár de nem vészes összeg(szíj, feszítőgörgő és vizpumpa: kb:25e Ft) A 16 szelepesnek gyakran megy tönkre a gyújtókábele ami ha cserélni kell 12-16e Ft.

Előzmény: deadhand89 (28799)
deadhand89 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28799

elvileg attól még frankón záródhat, meg minden nem? mire figyeljek még? állítólag most volt nemrég nagyszervizen, meg az a 88ezer km se sok benne, már ha télleg annyi...

Előzmény: BluElefantino (28798)
BluElefantino Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28798

Meg kell nézni a hátfalat, attól még lehet hogy teljesen korrekt az autó!

Előzmény: deadhand89 (28797)
deadhand89 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28797

valószínű megtolták a hátulját akkor... ejj...

Előzmény: BluElefantino (28796)
BluElefantino Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28796

Szia! Amit a képekből észrevettem hogy nem az eredeti csomagtérajtó van rajta hanem a 2/B csomija.....valamiért cserélték!

Előzmény: deadhand89 (28795)
deadhand89 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28795

Sziasztok!

 

 

Első Puntomat készülök megvenni, konkrétan őt:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/punto/fiat_punto_1.2_16v_hlx_akcio_2012.12.30-ig-6381520

 

Milyen hibákat érdemes rajta keresni, amik kizáró okok lehetnek, vagy legalábbis érdemes rá figyelni, számolni vele? VÁrosi rohangálósnak szánom, pár havonta nagyobb úttal. Minden tippet szívesen várok, kezdő vagyok puntotémában :)

 

 

András

BluElefantino Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28794
BluElefantino Creative Commons License 2013.01.27 0 0 28793

Szia! Válaszolok mivel Cortez kolléga említett! :D

 

Én kézi mosóban szoktam mosni a kocsit(pl. OMV magasnyomású) tökéletesen lehet az egész kocsit a kerékjárati ívek belső felét a felnit illetve az alját is lemosni. Ha fűtött autóval mész oda akkor nem fagy rá mivel a víz amivel mosod az is meleg és mivel fűtött az autód nem kell olyanoktól félni hogy bereped az üveg stb.

Előzmény: El Padre (28791)
IceCortez Creative Commons License 2013.01.26 0 0 28792

Mosásba Blu a nagy szakértő, neki télen is csillog villog az autója. Hátha nézi a fórumot és hozzászólj majd :)

 

Én ilyenkor benzinkúton az automata mosóban szoktam "lecsapatni" ami az alvázat is lemossa (egyes programban) és meg is szárítja a végén.

Én 2 napja mosattam le, most patika :) Arra kell figyelni hogy az ajtónál körbe kell törölni, mert hiába szárítja, oda befolyik a víz és az tud szépen reggelre befagyni (ha nem törlöd meg rendesen).

Előzmény: El Padre (28791)
El Padre Creative Commons License 2013.01.26 0 0 28791

kartársak, lehet egy rettentően csúnyán láma kérdésem?

 

mivel ez az első tél, amit végigautózok, még nincs tapasztalatom a pucolásban. konkrétan abban, hogy tegnap nem sokkal előttünk sózták fel az utat (igen, zalába jöttem...), és emiatt rohadt sok só került rá a kasztni alsó részére, az alvázra, a felnikre.

 

mivel tudom, hogy ez a só a lehető legkárosabb a kocsira, korrozív meg mifene, le kéne szednem. de a kérdés az, hogy hogyan. kézi autómosó? de akkor meg nem fagy rá? vagy automata autómosó, és akkor mi van a ráfagyással? vagy mi mással pucolhatom le?

 

tudom, überláma vagyok, de fontosabb a kocsim rozsdamentessége, mint az arcom. :D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!