Hétvégén Hungaroring oda vissza 600km, autópályán 140 km/h tempó, fogyasztás 6,3l. Szerintem ez sem rossz. (e60 LCI, 525d). De volt már ennél jobb is. :D
Sziasztok! Én is megerősíteném a 25D fogyasztási adatokat így felújítás után. Elég szép eredmények lettek!! 2 napja indultam a kocsival külföldre de először le vidékre. Budapest-M0-Tápiószecső 7.9 liter! Normálisan haladva nem nyomva neki! Autópálya Budapest- Zágráb 8.2 de végig min. 140 km/h átlagban 150-160! És most az elmúlt egy nap Krk szigeten hegyvidékes szerpentinek végig padló gáz emelkedőkön is meg lefelé is nyomva neki szóval kihasználva kikapcsolt DTC- vel 8.5 az átlag! Ez azt hiszem már baráti. De nagyon kevés a 177 LE és már bánom hogy nem a 30 vagy 35D- t választottam pedig csak találomra lett 25D :( Egyedül az autó kinézete és a 6 hengeres hang kárpótol igy is. Azt hiszem chip lesz. Üdv. Mindenkinek!
Navigációt ki, milyet használ? Nekem nincs lemezem, de úgy tervezem, hogy letöltök egy navit és kiírom dvd-re. Jelenleg a navi meghajtóm nem adja vissza a lemezt amit még a kereskedésben akartam vele kipróbálni (lehet, hogy már volt benne amikor beleraktam), úgyhogy szerdára van időpontom a szakszervizben, ahol majd kiveszik és remélhetőleg utána működni fog...
Írott lemezzel navigál valaki? :) Ha igen, akkor mivel és hogyan írta ki?
Segítséget szeretnék kérni. 123000 kilométer van a kocsiban vezetett szervízkönyvel. És egy ideje bal hátul csőrgő kopogó hangot ad néha beindítás után pár percig. valamikor egy hétig nem csinálja, utána párszor igen , utána megint semmi probléma. Az olajcserének annyi előnye volt hogy 3 ezer kilométerig nem jött elő a probléma ,de most megint csinálja. Szerelő szerint hidrotőke lesz és mind a 24-et cserélné. szerintetek mi lehet a baj? Előre is köszi.
szivósor hibát irt a kompjuter,de szét volt esve,a turbó meg olajat engedett át füstölt nagyon,de úgy vettem hogy a javitást lealkudtam,de most nagyon élvezem igaz van egy két apró hiba amitől agyfrászt kapok de melyiknél nincs
Közel 360fokos visszafordítóba 150km/ó-val haladva már driftelnél. Ráadásul a kanyarban nem a légellenállás a legnagyobb ellenséged, hanem a centrifugális erő.
Akkor mégegyszer leírom: 2200kg-os új x5-ös autóval, köríven padló gázzal sport futómű beállítással intenzív emelkedőn felfelé, közben folyamatosan kanyarodva nyomtam volna még neki, de nem a karosszéria billenése akadályozott, vagy a teljesítmény hiánya a tovább gyorsításban, hanem az aszfalt és a gumi között lett részleges a kontakt.Nem volt veszélyes, sőt kb. 20métert haladtunk így.Nyugodtan gáz adagolásával tudtam kontrolálni a sodródást.(Eddig csak Subarunál tapasztaltam hasonlót.) Teljesen jóindulatú volt az autó.
Ammennyiben a fórumozó hitetlenkedők közül bár ki E kasznival autópálya felhajtón, köriven sodródva, emelkedőn ezt megtudja csinálni, szivesen elmegyek bárhová Magyarország területén és felveszem videóra.
Egyenes úton próbálj ki egy S8-ast (2012.évjárattól),na az nem fogy el, csak az út minősége.A folyamatosan korrigáló lengéscsillapítók már nem tudják "kiegyenlíteni" az útfelület egyenetlenségeit, hullámait (Magyar autópálya), és "leeshetsz" az útról.
Pest környékén maszibmw-t ajánlanám vagy Steeef -et BMW ügyben.
Nálam 525D 2005-ös (valós 145e km-rel) 18 coll M-felni, pályán tempomat 150 km/h (kisebb gyorsítás/lassítás) pure M7 siófok-Bp 8,2 l-re jött ki. A computer 10,1-et mutat átlagra (bp/vidék). Mi okozhat fogyasztás többletet? Hibakód nincs, vízhőfok 92-93 fokra melegszik..Vagy 25d-nél ennyi és kész :)
Az a bajom, hogy csak azt figyelem mennyit eszik és úgy közlekedem, hogy minél alacsonyabb legyen... Tudom, akinek ilyen kocsija van, annak már nem ezzel kéne foglalkoznia :D na de azért mégis... Nekem most nagy volt a váltás: 1.4-es benzines, 74Le-s Renault Thaliám volt ez előtt. Az is megette a 6-6,5L/100km na de nem is ment! Most ha akarom akkor megy az autó :) Ha megállna a fogyasztás egy olyan 7-7,5 között egy minden téren vegyes (vezetési stílus, város/országút) mértékkel akkor én annak nagyon örülnék! :)
Lci manuális hátsókerekesnél, városban, vidéken, pályán 2 kilóval, bárhogy. 8,5-9 fölé tornázni nekem sose sikerült. Ez is a bajom, megszoktam ezt, és nem tudtam már olyat venni ezután ami ezt tudta. (Így megy és így fogyaszt.)
Ha normálisan mész ennyi. De ha süket módjára nyomod neki is kijössz 10 liter alatt. A 3 literes dízellel 8 literes átlagot ki lehet hozni, sportos vezetéssel is.
Sziasztok! Nem rég vettem egy 530 D próbáltam még egy euro 3-as motorral szereltet szerezni. Volt gépen, szervizen is túl van nagy hibát nem találtak. Viszont ha D-be teszem induláskor kinyom egy szép nagy füst pamacsot, függetlenül attól milyen gázt adók. Menet közben nem füstöl. Mi lehet az oka ?
Sziasztok! A kb. másfél héttel ezelőtti saját hozzászólásomra reagálva, megoldódtak a problémáim. A gond, ahogy valamelyikőtök is írta a generátor volt. A felújítása vetett véget a hülyeségeknek! :) egyébként hétfőn lesz 3 hete, hogy nálam van az autó (525D). A generátor felújítás mellett, szervizeltettem még néhány dolgot a kocsin: olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, kartergázszűrő, termosztát csere stb
Van még olyan amit még érdemes átnézetni/kicserélni?
A fogyasztással kapcsolatban annyit, ha ésszerű keretek között megy az ember, akkor elég szép számot ki lehet hozni belőle (de ugye úgy nem könnyű :D ) mellékelek egy képet, amin látszik mennyi az annyi. Igaz, nem sokat mentem vele, amikor igazán figyeltem a fogyasztásra (133 km) de az nagyon vegyes volt...szóval a kép :D
Ez ugye a 313 lovas változat. Hozzá közel 2200kg. Ez a súly rengeteg szerintem de dicséretes, hogy ilyen jól viselkedik állításod szerint.
Nekem ugye 280lovas az összkerekes E60 viszont "csak" 1800kg, de ilyet nem érzek hogy sosem fogyna el.... mondjuk 100-150km/h -ig tol rendesen de utána már győz a légellenállas.
Azt viszont aláírom, hogy amit az xDrive művel a kanyarban az félelmetes.
Más téma: régebben már kérdeztem, hogy Bp.-i márkaszervizt tudna-e esetleg vki ajánlani?! Vagy egykutya az összes mindegy hova viszem?
Ha ez a véleményed, mindenképpen ki kell próbálnod. Meg fog változni.
Egyébként a vadászterületen egy Range Rover-rel és egy Grand Cherokeehasítunk + 10évig nyúztam egy mitsubishi-t, úgy hogy hidd el tudom miröl beszélek.A Bakony az nem homokozó.