Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kolcsar Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128675

Anélkül pedig az EDÉR szelep pucolás csak taknyolás nem javitás,de ha cseréled újra az EGÉR szelepet akkor az csak kidobott pénz.

Előzmény: zénó75 (128673)
zénó75 Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128674

kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!!!

zénó75 Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128673

dehogy pucoltam    azért az nagy projekt nekem , az a sok cső.......... :)

Előzmény: kolcsar (128671)
kolcsar Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128672

Kellemes karácsonyi ünnepeket kivánok minden kedves,és kedvetlen, jóindulatú,és rosszindulatú,segitökész,és csak beszóló kollegának:)))

kolcsar Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128671

Csöveket is kipucoltad amiket irtam? Ha nem irtad az a dugulás is sok minden galibát csinál.

Előzmény: zénó75 (128670)
zénó75 Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128670

igen ez igaz amikor először szedtem szét az egr-t a szeleptányér környéke olajos,kormos,trutymós volt. igazából emiatt indult el ez az egész történet,mert a diagon is azt írta ki,hogy nem zár az egr. gondolom a szeleptányér nem tudott beülni a helyére........kipucoltam visszaraktam de a motorteljesítmény ugyanolyan xar volt. valószínű a compi addigra már visszavette a teljesítményt és nem állította vissza hiába pucolgattam.......

Előzmény: kolcsar (128667)
robika1 Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128669

Boldog Karácsonyt Kívánok Mindenkinek!

no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128668

koszonom!

Előzmény: Quattroman (128665)
kolcsar Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128667

Ha kicseréled az EGR szelepet akkor a szelephez menö csövet a kipufógótol,és a szeleptöl a szivósorig ami megy vagy takaritsd ki teljesen fém tisztára,ha nincs rá pénzed kicserélni.Enélkül hiába cseréled csak egy darabig lesz talán jó aztán megin tele megy korommal.

Lehet egy idö után adaptálja,de nem biztos,az biztos,hogy a vezérlö hibatárba benne marad,és ha sokáig nincs törölve egy idö után a többi nem törölt hibával együtt lehet meg hülyül a rendszer.

Előzmény: zénó75 (128663)
lTommyl Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128666

Sziasztok!
Létezik olyan letölthető program, ami egy egyszerű usb-obd kábellel tud hibakódot olvasni? A hétvégém ráment de nem jutottam előrébb. A vett "csomagok" nem kommunikálnak a kocsival.

Az alany egy 2008as peugeot 308. Korábban olvastam már olcsóbb diagnosztikai műszerekkel, de ezek most nem áll rendelkezésemre. Letöltöttem többféle gyárinak mondott franciaautós szoftvert, de ezek a gyári interfész hiányában nem kommunikálnak.
Igazából nem is lenne szüségem nagy hókuszpókuszra, a hibát elhárítottam, csak kikéne törölni a hibát belőle. Akksi lekötés, akkukáblekek rövidre zárása nem törli a hibát.

Valakinek valami ötlet?

Üdv: Tamás

Quattroman Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128665

pl xx. nagysándor józsef u szabó gépműhely

Előzmény: no_holy_shit (128664)
no_holy_shit Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128664

 

nem kaptam valaszt multkor es remenykedve, hogy most nagyobb szerencsem lesz, felteszem ujra:

 

Bp-n fekszabalyzas hol? ha jan. 6-ig folgoznak elony :-)

 

zénó75 Creative Commons License 2013.12.24 0 0 128663

úgy látom nincs más választásom ki kell cserélni az egr-t. lenne egy kérdésem ha megveszem  és spórolásképpen én cserélem ki az egr-t,akkor a computer felismeri e az új működő szelepet, és visszaállítja a vezérlést"magától',vagy el kell vinni hibakódtörlésre szervízbe?

cam aro Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128662

mica-r. 

bocsi. 

Előzmény: cam aro (128659)
Quattroman Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128661

Netherland

Előzmény: cam aro (128659)
cam aro Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128660

 

neztem, de csak annyit hogy jo neve van. nem barkacs. talan valeo. 

fenybe nezve zar rendessen.. nincs huzat benne. 

ha lezarom tenyerrel levegot,  le is all. 

ugyanitt lezarva, es fustgeppel telinyomva sincs fals.

korbe is fujtam karb tisztitoval  

 

tehat vagy hazudik az ertek (vcds, de szkopal sincs gaz potipalyakkal. ) 

vagy valahol belul kap levegot. (mittom en,.. karter szuszogo.. bar egy nagy a fojto elott van. ) 

vagy ez ilyen takarekos fajta. nem koll neki a levego.. :D

 

nincs mas otletem. 

holnap kiderul 800 f/m-el. 

Előzmény: mica-r (128658)
cam aro Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128659

ez szerintem egy 60e/oras expert team.. :D 

(nem micra bactatas, csak a nevek miatt gondónám..:) 

Előzmény: Quattroman (128651)
mica-r Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128658

Esetleg kínai a throttle body?

Előzmény: cam aro (128655)
kolcsar Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128657

Soha nem is próbáltam arra támasztva nyitni,egy ilyen esze ment konstrukciót!

Hoztak ki még az elején márkaszervizböl,hogy leméretezük,és legyen csinálva,

nem akarok vitatkozni Quatro kollegával,de az is olyan minöség volt a csavar,hogy majdnem körömel lehetett kaparni! Pályafutásom alatt kettö volt amit én válaltam,aztán a többi inkáb összerakás volt mert kedves kollegák beválalták,és akkor szóltak gond van mikor már elgörbültek a szelepek,hogy mi lehet velük menjek nézem meg.Aztán segitsek összerakni a hengerfej javitás után!

Előzmény: cam aro (128653)
cam aro Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128656

nem kulonb mint mas. sot, csigas is ilyen, csak azon meg hely is szarabb. 

uj csavar alulra, meghuzva. nincs azzal baj. 

szerintem. 

==

Előzmény: mica-r (128654)
cam aro Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128655

03" passat 2.3B

5henger. AZX 

 

pontos hibakodot nem tudok, 3 napja olvastam, ma mas olvasta, nem mentette. 

fojtoszelep aramkor alacsony feszultsegeket dobal idonkent. 

tavaly kezdte akkor ecu bevizsgaltatva, hibatlan, kapott uj folytoegyseget.

 

(miutan meressel nem mentem semmire )

eddig birta. 

 

amit latok. 

alapjarat  700, itt fojto nyitas 0-0.2% 

pillango a torokban - mintha - szorulas nyomokat mutatna.

de - tiszta - adaptalhato. 

fals nincs.

megemeltem alapjaratot 800-ra. igy tps 0.8%.

remelem igy mar nem szorul meg. 

 

otlet ?  

mica-r Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128654

Meleggel szokott működni, de inkább nem vállalok ilyet...

Előzmény: cam aro (128653)
cam aro Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128653

Ha ara támasztva akarod megnyitni a fötengely csavart akkor igen"" 

 

akkor se. 

 menet a blokkban talan 4-5 bekezdes osszvissz. 

ez utan sacc 30 mm a csaphosz.. es nem lukba ull,  hanem egy lapra mart feluletnek utkozik sonkan.

persze ez lapolas sonkan visszafele .. ize.. szepen emelkedo kup. 

visszafele forgatva ugy hajlitja el a rogzitot hogy eszre sem veszed. 

 

csavar ki meg legkulcs, ha ugyse. csavarperemet egy pontban megmelegit. 

(nem okoskodni akartam, csak ne tamaszatok rogziton mert a' nem jo.  ) 

 

Előzmény: kolcsar (128648)
d.jocov Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128652

én úgy jártam 2.0 HDI 16v 136LE motorral....

vezérlés csere után húzósan ment be a főtengely végébe a csavar, a végén már 1 méteres csővel kelett húzni, hogy megfogja az ékszíjtárcsát, pedig letisztítottam a csavarrögzítőt és frisset tettem rá.

Persze alig hogy felmelegedett a motor, kilazult a csavar, és ha nincs a bordáskerék lebiztosítva (áldom a pug tervező eszét) lett vona hengerfej felújítás...

és persze melegen kézzel be lehetett hajtani, és nyomatékkulcsal az előírásnak megfelelően meghúztam.

nem értem a csavar ilyen mérvű illesztését mi indokolja?

de ha tudom előre akkor berakom a fagyasztóba a csavart.....

(és persze a menet szép fényes sima maradt, nem azért szorult mert összerágott)

Előzmény: Quattroman (128649)
Quattroman Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128651
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128650

Ne aggódj, nem is fenyeget a veszély, hogy valaki felajánl érte eggyet :-)

Előzmény: gesszti (128590)
Quattroman Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128649

egyszer megszívtam egyet úgy hogy nem is vezérlés csere volt hanem csak ékszíj és szíjfeszítő, a görgő meghúzott állapotban nekiszorult a zkarnak és állt az újy szíj olyat fogorr a tárcsákon hogy indítózásra nem csúszott meg és az önindítóval lenyitotta a főtengely végcsavarját.

mivel ez szombaton történt gyorsan egy bontó kinyit és új hengerfej fel.

(azóta van a polcon egy hengerfej 4 új szeleppel de ott fog megrohadni mert több fordot nem vállalok)

 

a spec szerszámot itt írtam:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=128336674&t=9008022

Előzmény: kolcsar (128648)
kolcsar Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128648

Ha ara támasztva akarod megnyitni a fötengely csavart akkor igen:))

De ha csak ráfekteted pozicióba tartásnak ahogy Cam-Aro mester is irta,arra elég jó.

Nekem még nem sikerült a gyári összerakot motoron a csavart simán megnyitni,úgy benne volt,sajnos mindig öninditó ki,és ott a fogaskoszorunál betámasztva,3/4" levegöskulcsal tudtam nyitni,de akit ismerek a környezetbe szerelöt az mind igy járt velük! Lehet te kifogtál valami finomságot amit könyen kitudtál nyitni,vagy van valami jó trükköd amivel könyeben lehet kinyitni,igazán megoszthatnád:!                 Karányonyi ajándéknak a kolegáknak ha nem olyan nagy titok:))

Előzmény: Quattroman (128647)
Quattroman Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128647

meg egy normál M10-es csavarból lehet gyártani.

 

azért a normálnál kicsit komolyabb kell hogy legyen mert ha begörbíti a főtengelysonka akkor cigi van....

Előzmény: kolcsar (128645)
kolcsar Creative Commons License 2013.12.23 0 0 128646

Idáig két féle variációt hallotam de szerintem a kettö közöt van az igazság.

Az egyik variáció,Házilagos barkácsolástol elvenni a tulajok kedvét,vigyék szervizbe.

Másik variáció, Annyira kicsi már a robbanótér,hogy csak igy tudják biztositani a pontos beálitást ne érjék a szelepek utol a dugókat.

Mind a kettönek van értelme,de azt nem értem én se meg sokan miért nincs a fötengelybe retesz,mert ahoz lehetne álitani.Ezt a Ford kzdte el aztán veték át a csigások is mikor kóperáltak,vagy közösen fejlesztetek.A BMW,VW stb,dizeleknél már nagyon régen van,hogy a vezérmütengely nincs reteszelve.a BMW haszált még a 2.4-es motorokhoz egy tájoló tüskét de kb,1cm mozgása volt a keréknek.ott is a vez,tengelyt kalodázni kelett,a lendkereket stiftelni( Pedig volt elöl retesz a bordáskerékbe) az adagolót ugyszintén stiftelni kelett.

Előzmény: Törölt nick (128642)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!