Ezekben az ínséges időkben jó vételnek tűnik számodra . A leírás és körülmények korrektnek , valamelyest ellenőrizhetőnek tűnnek , és ha a kocsi ilyen paraméterekkel rendelkezik akkor ennyit mindenképpen megér.
Akkor is el tudja adni hamarjában -- nem alaptalan Mnagy márkatárs élcelődése , hogy kérdezd meg mennyiért vitték el . Szerintem nem szorul rá arra , hogy lehazudja a csillagot az égről , mert ennyiért így is elmegy a verda -- ha eddig nem tudta akkor a délutáni telefonokból már rájöhetett . Részemről azzal tudom alátámasztani a leírását ( miszerint első magyarországi tulajdonosok ) hogy SABU-s a rendszámokat azon a környéken adták ki .
Ami a hazaszállítás módját illeti abban viszont a trélerezést javaslom , noha korábban pont én szoktam vagány lábonhaza módszert előtérbe helyezni . Abban igaza van oljeg-nek , hogy ki kell tudnia menni a világból , és az a 400 km nem lehetne gond -- de a képlet most nem olyan egyszerű .
A lábon hazavitelhez le kell jutni érte Nkanizsára . Ha vonattal mész el érte akkor hajnali indulással legkorábban délután fél kettőre lehet leérni Dél-Zalába -- potom 7 ezer Ft-os személyenkénti költséggel . Ott ha ki is jönnek érted és elvisznek a lakásra , vagy odahozzák az állomásra a gépet és ott veszed meg a parkolóban akkor is mire el tudsz indulni minimum 3 óra lesz , de inkább több . Vagyis egy órán belül sötétedik . Egy olyan járművel amit egyáltalán nem ismersz -- még általánosság és típus szintjén sem -- bármilyen jó állapotban van is kockázatos nekilódulni jószerével az éjszakának mínusz 8 fokban , majd 10 órás időtartamra . Ennyit vezetni önmagában is fárasztó lehet . Minimális szerszámkészlettel és elemi járműszerelési ismeretekkel még a mágnesszelep csatlakozósarujának a kontakhibája is üzemképtelenséget okoz . És ez 270 km-re az édes otthontól nem egy vagány nyári buli , hanem horrorisztikus költség .
Ha egy másik normál kocsival mész érte az is benne van minimum 15 ezerbe , azzal mondjuk lehet menteni-vontatni ha gubanc adódna -- bár gondolom nem azért veszel kocsit , hogy hazaúton lerohadj vele ( ilyet én szoktam meg a barátom ) -- de ha már autó megy akkor menjen olyan ami el is hozza . A megbizhatósági tesztet meg majd otthon megcsinálod békés körülmények között .
Ha találtál szállítót aki 60-ért leautózza veled a 800 km-t az nem is túl magas ár , az alig 80 Ft/km kedvezőnek mondható . Ha ketten mentek el a kocsiért vonattal teljesáron az majd 15 ezerbe van , és a hazaút is olyan 5 ezerbe -- vagyis a tréler többlete bő 40 ezer . Ha nem a tél dandárja lenne akkor azt mondanám jó hecc lenne lábon hazavinni , lemenni Zalakarosra , pancsolni egyet és másnap délelőtt nekiugrani a távnak , ha este 8-ig világos van lehet vígan hazarobogni .
Bocs, de most olvastam vissza, hogy a nem eredeti motort, nem a Ligierel kapcsolatban írtad. Abba a Casaliniben, eredetileg, egy 50 ccm-es, kétütemű, benzines Piaggio motor volt.
Erre azonnal mozdulj rá. Ezzel saját lábán is haza indulhatsz. Nem tudom milyen messze van tőled, de ezt Sopronból Záhonyba is fel lehet vállalni saját lábán. Ha jól emlékszem, valahol az északi országrészbe laksz. Nagykanizsától Egerig az autópályákat elkerülve olyan 350 km körüli a távolság. 7-8 óra alatt, kis pihenőket is beiktatva meg lehet vele tenni.
Azt, hogy nem eredeti a motorja, azt az eladó mondta, vagy kitől hallottad? Ha esetleg olyanról van szó, hogy nem ezzel, a motorral jött ki a gyárból, de ugyan olyan motor van benne, mint a mi volt is, akkor az nem lehet kizáró ok a megvételre. De ha elkezdesz ilyeneken vacillálni, akkor ezt is elviszik előled.