Hello! Bocs,hogy csak most válaszolok,de sok a teendő. Erdőt nyomjuk,de durva lesz ha így lesz még pár évig. Kiszárad még az akác meg a tölgy is.
Nekem valamit csinálni kell az adagolóval,mert nagyon zavaró,ha nincs nyomva a pedál,hanem megállítom fix fordulaton akárhol dolgozik a motor,dadogni kezd ha állandó a fordulat. Amit még észrevettem,hogy gázolaj van a regulátorházban a fedélnél. A motorolajba viszont nem nyom be. Első körben egy komplett szabályzó lehet kéne,tápszivattyú jó..
Attól függ mennyiért keresel ekét,de egyszerr kell megvenni és nincs szidás,utánna!
Lajta IH Khüne CSÓLYOSI HELTI és akármilyen csak magas legyen a köldöke 80cm és a ekefej vigyen legalább 35vagy 40cm,ja és fejtáv a eketestek közt legaább 95cm és akkor nem fog a csutka betokozódni!
aki elakarja adni azt mondja ez a jó,Fatert is távádták a kereskedö aki hozza a Németböl!
És rámondja a 30as vogelre jobb mint a IH vagy a Khüne eke!
Csak nem egy kategóriáju,suly és ár sem!
De hallgass gjonira!
Ha már én fogok venni ekét már ki fogom kérni a vélemény vagy elviszem valakit aki itt a fórumba ért hozzá és közel lakik hozzám,persze nem ingyen!
amit tettem fel kapcsolási rajzot a 89433 hozzászólásba csak annyiban különbözik attól amit keresel .hogy az újabbakon már volt elől is helyzet jelző meg külön volt biztosíték a jobbos balos tompítottnak reflektornak helyzet jelzőnek de itt van az a változat is
a rajzon a34-es alkatrésztől kövesd vissza a vezetéket nézd át a csatlakozásokat a műszer falba a vissza jelző szálát 32-es mozgasd meg neme égett el meg mérj rá az indító kapcsolóra 27-es megvan-e a 12volt
Szeretnék kérni valakitől a kisfülkés 50-es jól látható, ill követhető villamos kapcsolási rajzát. Az a kivitel kellene amiben már 12 db olvadó biztosító is van. A kérdéses traktor 1984-es gyártású.
ma szakadt az eső egész nap nem nyultam hozzá.holnap be akarok szerezni egy termosztátot bele mert észre vettem hogy nincs benne.és lehet azért kopog nagyobb előtöltésen mert nincs meg az üzemi hőfok.van egy ursus c360 asom az is kopog még el nem éri legalább a 60 fokot.
A csavarokat meg egyenlőre nem bántom. Az adagoló mester azt mondta mennie kell garantál érte.az előző tulaj ugy el tekergete hogy 2 óra hosszáig szenvedtünk mire hejre állitottuk.Betekerte teljesen az alsó csavart meg elállitotta belül a rugot. 0,2 bár turbónyomásnál már a kétszeresét adagolta a pumpa mint mikor csak kissebb fordulaton járt.Tele lettek a mérő üvegek.Most ugy tudom 9 ccm megy turbó nélkül,13cmm meg turbóval.
A fokoló tárcsán egy lyuknyi az 3 fok (legalábbis így emlékszem).
Ha erőlködés közben sem nyomja a feketés füstöt akkor szerintem inkább az előtöltés kevés , a fordulatszabályzó hátulján a felső csavarral tudsz adni neki plusz kaját (jegyezd meg a mostani állását és ahhoz képest tekerj rajta kb. 1/4-et).
Majd terhellés alatt kideről mit mutat.most csak igy indulgatni próbáltam vele nagyobb sebességben és ha terheltem most a turbó meg a kipufogó hangosodik.eddig meg a motor kezdett hangosabban kopogni. Menyi üzemóra mig mondjuk munkába lehet fogni rendesen? van aki azt mondja mtz-t nem kell járatni.
Hali! Akinek 552 vagy 82-es van! A guminyomást leírnátok hogyan használjátok hogy ne pattogjon hőcögjön a gép! 15.5R38 hátsó gumi Radial 11.2R20 első gumi
Olvastam olyat is aki 1.5baron használja az elsőt? A hátsót meg 0.8-1.1 között?
még 1 jukkal hátrébb raktam,egész máshogy jár a motor.Fordultam egyet vele és egészen kis fordulatról huz.tudja valaki hány fok kb 1 csavar juk?mert most a harmadik jukban van de a reteszelő csavar szerint az elsőben kellene lennie.vagy lehetséges hogy rosz hejre van furva gyárilag a lenkerékben a csavar?