Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2016.03.22 0 0 62086

Ez egy megyének jó is lenne.

Három megyének még tűzoltás se.

De a XXI.század elején ez már hír...................................:-((

 

Ez van.

Örüljünk az új teknyikának.

 

 

Előzmény: Törölt nick (62085)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.22 0 0 62085

"14 db új, elővárosi kivitelű, alacsonypadlós, háromtengelyes csuklós (M3/II. osztályú), valamint 25 db új, elővárosi kivitelű szóló kéttengelyes, (M3/II. osztályú) alacsony belépésű vagy alacsonypadlós, autóbusz beszerzése. Árubeszerzés 10 éves pénzügyi lízingkonstrukcióban."

Előzmény: Törölt nick (62084)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.22 0 1 62084
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.03.17 0 0 62083

Betelt a pohár a volánosoknál, 5 napig sztrájkolni fognak

Hetek óta folynak a bértárgyalások, eredménytelenül. Ebből lett elegük. Tovább »

forrás: Index.hu

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.16 0 0 62082

http://library.hungaricana.hu/hu/view/HevesMegyeiNepujsag_1976_05/?pg=10&layout=s&query=SZO%3D(Vol%C3%A1n)

 

21 es Volán

1988 os hirdetés és 1976 os.

( Látható, így mi lett az új neve a 21 esnek)

 

Cpt.Dave Creative Commons License 2016.03.15 0 0 62081

Előbbi, mert 13:20 környékén futott be Egerbe. Utána fordult is vissza 13:45-kor. 

Előzmény: Törölt nick (62077)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.03.14 0 0 62080

Az egyik Coloros Marcopolo Alfabusz volt.

Előzmény: Törölt nick (62078)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 62079

Eger-Budapest járat volt, VB-alvállalkozó (Color).

Előzmény: Törölt nick (62078)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 62078

Volánbuszos vagy alvállalkozós kocsi volt?

Salgótarján vagy Gyöngyös esetleg Eger vagy Fallóskút stb. felől közlekedett Budapest felé?

 

Jobbulást az érintetteknek!

Előzmény: Törölt nick (62074)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 62077

LEP-620 vagy LFW-944 szerintem.

Előzmény: vadparaszt18 (62075)
vadparaszt18 Creative Commons License 2016.03.14 0 0 62076

Nem ilyen szájlit akartam. :( 

Előzmény: vadparaszt18 (62075)
vadparaszt18 Creative Commons License 2016.03.14 0 0 62075

Melyik busz volt? :) 

Előzmény: kbn (62073)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 62074
Előzmény: kbn (62073)
kbn Creative Commons License 2016.03.14 0 0 62073
trizs77 Creative Commons License 2016.03.13 0 1 62072

IKARUS–211-es,  VOLÁN üzemeltetők :

 

1 = Tisza Volán:………………..............………..98 db,

2 = Gemenc Volán…………….............………...87 db,

3 = Nógrád Volán……………………...............…71 db,

4 = Veszprém megyei Volánok……........……63 db,

5 = Borsod Volán ……………………..............…57 db,

6 = Heves megyei Volánok………........……..54 db,

7 = JászKun Volán………………….............……41 db,

8 = Zala Volán…………………..............………..41 db,

9 = Pannon Volán…………….............………….34 db,

10 = Vértes Volán ………............………………33 db,

11 = Körös Volán……………............…………..24 db,

12 = Vasi Volán…………………..............………23 db,

13 = Kisalföld Volán…………...........………….23 db,

14 = Alba Volán…………………….............……21 db,

15 = Kapos Volán ……………...........….………14 db,

16 = 22.számú Volán, VolánSped…….....…12 db,

17 = Hajdú Volán……………….............…………7 db,

18 = 21.számú Volán (földmunka)…....……..6 db,

19 = Szabolcs Volán………………............………5 db,

20 = Kunság Volán…………………............……..4 db,

21 = 24.számú Volán (Volántourist)…....……1 db.

 

 

Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.03.07 0 0 62071

Megj 1.: Ha a vázcsere után nem jár korkedvezmény, a 100+25-ös szám értelemszerűen (drasztikusan) megnő.

Megj 2.: A megrendelő nem csak az életkorral tudja kizárni a 266-osokat, ha akarja előírhatja pl, hogy a 30 fő feletti autóbuszok légrugósak legyenek.

Előzmény: Snake-Mojzi (62070)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.03.07 0 0 62070

Ennek már egyszer utána számoltam. Ha az ÉMKK-nak valami csoda folytán sikerül pályázni (kéne nekik kb. 100 szóló és 25 csuklós, max 14 éves kocsi), akkor lehet, hogy ha jól emlékszem 15 IK266-os még maradhat 2-3 évig. Minden attól függ, hogy a járművek életkoránál beszámítható lesz-e a vázcserés felújítások után járó hat éves korkedvezmény.

Előzmény: Törölt nick (62067)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.07 0 0 62069

Igen talán kb 1995-ig. Utána csak lejebb ment a szint.

A 2000-es évek elején volt, ahogy az oktatási rendszer is változott, hogy 35 fős (csak fiú) autószerelő osztályba bevezették az ének-zene tárgyat.

Előzmény: trizs77 (62063)
Komlósfecskés Creative Commons License 2016.03.07 0 0 62068

Hát Erdélybe, természetesen :)

Előzmény: Irizar ranger (62066)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.07 0 0 62067

Ha mindenképpen ragaszkodnak a Snake-Mojzi által beírt pályázati feltételekhez, akkor év végéig az összeset kukázni kell.

Előzmény: bpo-376 (62065)
Irizar ranger Creative Commons License 2016.03.07 0 0 62066

"Várható hogy idén kimegy az utolsó példány?Várható hogy idén kimegy az utolsó példány?"

Hova is?

Előzmény: bpo-376 (62065)
bpo-376 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 62065

Tisztelt Urak!

 

Valaki tudna segíteni nekem abban, hogy jelenleg  - ha lehetséges, rendszám szerint - mely 266-osok közlekednek még/vannak állományban?

 

Budapesti lévén nem igazán van rálátásom, és ezért sajna naprakész sem vagyok ezekből, de azt tudom hogy már nagyon kevés van.

 

Várható hogy idén kimegy az utolsó példány?

 

Előre is köszönöm szépen!

dundalk Creative Commons License 2016.03.07 0 0 62064

Nem hungarikum. Jól levezették neked már szerintem. Az egyik irányba csak felszállás a másik irányba pedig csak leszállás van a távolabb utazók érdekében.

Előzmény: -Smiley- (62058)
trizs77 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 62063

Mi értelme van annak hogy csak felszállás céljából áll meg?

 

---------------

 

Sok.

 

Ez a topik most tart a kb. 62.000-ik hozzászólásnál.

 

Kb. a 10.000 hozzászólás(ok) környékén tanítottuk itt, az akkor kezdőknek a közlekedési, azon belül, az autóbuszközlekedési alapfogalmakat.

 

Magyarországon kb. 1995-ig, nagyjából 14-18 olyan közlekedési középiskola működött, melynek volt autóforgalmi szakága is.

 

Tehát évente kb. 15x2x30 = kb. 900 fő végzett úgy, hogy középiskolában (II.évfolyam) tanulta ezeket az alapfogalmakat.

Hozzájuk jönnek azok akik más iskolában végeztek hasonló szakokon.

 

A kb. 30 év alatt nagyjából 30.000 fő végzett.

Döntő többségük hölgy.

 

Nem nehéz közülük keresni egyet, aki segít  bepótolni az alapfogalmi hiányosságokat, hisz - szerintem - e 30.000 asszonyból még legalább 20.000 él.

 

 

Előzmény: -Smiley- (62058)
sosiforda Creative Commons License 2016.03.06 0 1 62062

"Most vagy megállóhely van és megáll fel és leszállás céljából vagy nincs megálló de akkor ne álljon meg felszállás miatt se.   Ez valami hungarikum? "

 

A legkevésbé sem hungarikum, az osztrák és német buszmenetrendekben is tömegével vannak ilyen jellegű korlátozások és olyanok is, hogy valamely járat bizonyos két, vagy több település egymás közötti forgalmában utazásra nem vehető igénybe.

 

Csak úgy találomra 1-2 osztrák példa a fel és leszállás korlátozásaival:

 

 

http://www.blaguss.at/sites/default/files/linienfahrplan_7860.pdf

 

 

http://www.linie-g1.at/wp-content/uploads//2015/11/Fahrplan_7996_20151201.pdf

 

 

http://www.linie-g1.at/wp-content/uploads//2015/11/Fahrplan_7900_20151201.pdf

 

Német távolsági menetrendek majd minden vonalon kiszolgálási korlátozásokkal (Bedienungverbot):

 

https://www.berlinlinienbus.de/files/pdfs/fahrplan-berlinlinienbus.pdf

Előzmény: -Smiley- (62058)
Cpt.Dave Creative Commons License 2016.03.06 0 0 62061

Lényegében a Miskolc-Eger volt ilyen míg az agriást be nem gyorsították. Hányszor volt az hogy mint végigutazó állnom kellett Emődig az ingázók miatt. Akkor egy időben kötött felszállási rend volt. Elsőnek az Egerbe utazók szálltak fel, pont ezen okból

Előzmény: Racilaci (62060)
Racilaci Creative Commons License 2016.03.06 0 1 62060

Ha Csanádaröcsöge közelében van egy nagyobb megyeszékhely, mondjuk Csanádafőhely, akkor a Csanádaröcsöge-Csanádafőhely közötti nagy forgalmú közlekedést helyközi járatokkal oldják meg (pl. óránként csuklós busz). Oda-vissza sok megállóval, viszonylag nagy járatsűrűséggel.

 

Ha Csanádafőhely-Csanádaröcsöge-Távolihely útvonalon közlekedik egy távolsági busz, akkor Csanádaröcsögén megáll, ha valaki Távolihelyre akar utazni (felszálló), vagy visszafelé utazik (csak leszállóknak), de a csanádaröcsögieket nem viszi el Csanádafőhely és Csanádaröcsöge között, mert arra ott van a sűrűbb, nagyobb befogadóképességű helyközi busz. 

 

Ha nem így lenne, akkor a távolsági utasok szívnának azzal, hogy Csanádaröcsögéig állhatnának a sok bérletes utas miatt, illetve hogy a menetidő tízpercekkel nőne. 

Előzmény: -Smiley- (62058)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.06 0 0 62059

A csak felszállás célú megállásokat akkor vezetik be, ha sok az utas és van ezt megelőzően vagy az után pár perccel helyközi járat.

Cél a távolsági meg a helyközi utasok szétválasztása.

A távolsági járat belassul ha elővárosban plusz utasterhelést kap késik a távolsági kocsin álló utasokkal hosszabb ideig zajlik az utascsere.

Ebbe a községbe közlekedő járatokon a helyközi kocsik egy része csuklós!

Előzmény: -Smiley- (62058)
-Smiley- Creative Commons License 2016.03.06 -1 0 62058

Mi értelme van annak hogy csak felszállás céljából áll meg? 

 

Lakok mondjuk Csanádaröcsögén, és bemennék Debrecenbe orvoshoz. 

Debrecen felé felszállás céljából fel tudok szállni a buszra, de hazafelé már nem fogok tudni leszállni?

Most vagy megállóhely van és megáll fel és leszállás céljából vagy nincs megálló de akkor ne álljon meg felszállás miatt se.   Ez valami hungarikum? 

Előzmény: Törölt nick (62057)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.06 0 0 62057

Gondolom a 14.45 ös Eger Debrecenről lehet szó.

Ezt a járatot általában 6-8 perc késéssel láttam Maklár határában a vasúti átjárónál kb 10-15 álló utassal.

Tiszafüredről sokan ingáznak munkanap.

A többi debreceni járat nem ennyire kiterhelt, mert ugyanez a kocsi a 18.15 ös debreceni indulással Füzesabonytól 8-15 utast visz, az korlátozás nélkül megáll este Makláron.

 

Előzmény: Cpt.Dave (62055)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!