Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DrMx Creative Commons License 2014.03.24 0 0 998

Sziasztok!

 

Segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni.

 

Van nekem egy 1999-es OPEL F ASTRA 1.6 8V X16SZR gépjárművem, melynek hibatárolója az alábbiakat tartalmazza.

 

A Check lámpa járó motornál csak és kizárólag akkor világít/jelez, ha a motor fordulatszáma gázadáskor tartósan meghaladja a 2000-et, ekkor megtorpan egy picit és elkezd világítani a sárga lámpa...

 

Az alábbi kódokkal csak annyi a bajom, hogy nem tudom minek érdemes nekiállni, cserélgetni, nem szeretnék lukra futni az alkatrész vásárlással, szereléssel...

 

A gyújtó modul szekunder oldalát kimértem (ha jól tudom ez DIS-es), elvileg az 1-4 és 2-3 között (ha jól írom a kiosztást) 6kOhm-ot mérek, mely a könyve szerint megfelelő. Gyújtókábelek átmeneti ellenállása 3 Ohm körüliek - ezt is megfelelőnek tartom... A primer oldallal bajban vagyok, mivel oda egy 4 pólusú csati megy rá, melynek csatlakozópontjai 1, 2, 3, 4-es és nem vagyok teljesen biztos, hogy ott mit és hogyan kell mérni - írása szerint a 15-öshöz képest kellene mérni, de itt nincs 15-ös - ha csak nem a kapcsolt plusszra gondol, de nem hinném... Elvileg a testelést is jó lenne ellenőrizni...

 

Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásaitokat, tanácsaitokat!

 

Magyarul:
0325 Kopogás érzékelő

0351 Gyújtótekercs 1. és 4.

0352
Gyújtótekercs 2. és 3.

1405 Kipufogógáz recirkulációs (EGR) szelep

1602 Kopogás modul

1640 Kopogás vezérlőegység vagy quad-meghajtó modul


Angolul:

0325     Knock sensor

0351     Ignition coil 1 and 4

0352     Ignition coil 2 and 3

1405     Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve

1602     Knock control module

1640     Knock control unit or quad drive module

kbrusy Creative Commons License 2014.03.18 0 0 997

Sziasztok!

Azóta a motor szétszedésre került, de semmit nem találtak ami a hibát okozhatta volna. A szelepek nem szorulnak, nem kokszosak, a rugók nincsenek eltörve. Az öszes szimering cserélve lesz,valamint a hidrotőkéket is kicserélik,mert azokat nem látják. Remélem összerakás után működni fog minden és nem lesz vele újra gond!

gyvelholm Creative Commons License 2014.03.17 0 0 996

Keresek 1 db Barum Polaris2 185/65 R15 téli gumit. A múlt héten valami "jóakaró" kiszúrta a bal hátsóm oldalát, javíthatatlanná tette. Gumis honlapokon csak Polaris3 típust látok mindenütt. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.15 0 0 995

Én is szerelő vagyok de ez is lehet amit írtál !Én azért kezdek kompresszió méréssel mert nem kerül semmibe!De valóban ez mind okozhatja!Hidrótőke hiba szelepkokszosodás kopás.Trafó.De akár z motorkódnál előfordúl a vezérlőegység hiba is.Nekem egy z14xe van ennek a hibája kopogás alapjáraton csak alapjáraton.120e km.Amíg nincs vele gond nem szedem szét!Nem hidrótőke sajnos!Inkább szelep!Ugyanerre a hibára cseréltettek velünk 16db hifrótőkét és a hiba utánna is fenn állt tehát az én esetemben sajnos nem segít.Mértem rajta olj nyomást hidegen alapjáraton 4.5 bar melegen 2.2 ami elég.Érdemes ezt is megnézni ha valakinek hidrótőkés kopogása van.

Előzmény: matuka10 (994)
matuka10 Creative Commons License 2014.03.14 0 0 994

Szerelő vagyok és egyben G Astra tulajdonos. Nem az első opelt csináltam már ilyen hibával és a sajátomat is . kompressziómérés nem mutat hibát ,általában hidrotőke baja szokott lenni ,de írtam az is,hogy a  szelepet le kell nyomni ,hogy nem e szorul a vezetőbe.

Előzmény: Törölt nick (993)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.14 0 0 993

Én mérnék abban a hengerben egy kompressziót.Nem a hidrótőkékkel szokott gond lenni inkább szelepkokszosodás vagy szelepszár/Szelepvezető kopás!

https://www.youtube.com/watch?v=JZhUboT2pdU

Előzmény: matuka10 (992)
matuka10 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 992

Ez tipikus 16 szelepes ecotek hiba .

Ha már többször volt gyújtáshiba(égéskimaradás) a 2es hengerbe akkor  elsőként tegyetek az olajba hidrotőke (szelepemelő) tisztitó adalékot(WyNNS-eset) és utána magas fordulaton meg kell zavarni az autót ,ha ez nem segít akkor hidrotőkét kell cserélni abban a hengerben(mindent) és persze a szelep megnézni ,hogy nem e szorul a vezetőben.

 

http://olaj.shop.1.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/termekcsoport__olaj_shop_1__adalekok__hidrotoke_tisztito?cikkkod=WS76844%257CI

Előzmény: kbrusy (990)
fulop89 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 991

Sziasztok velemenyre vagyok kivancsi!!

G astra 98-99 es 1.6 8v jobb valasztas  mint a 1.6 16v ecotec motros?

A 8v fogyasztasara lennek kivancsi nem caravan simma 5 ajtos..

kbrusy Creative Commons License 2014.03.05 0 0 990

Nekem egy 2001-es Astra G van. Az utóbbi időben indulás után, mikor a motor még nem meleg mintha egy henger nem menne ránt egyet kigyullad motordiagnosztika lámpa. 2-es henger gyújtáskimaradást regisztrál a műszer. Már cseréltünk trafót,injektort,még ERG szelepet is.Sajnos a jelenség megmaradt! Ha valaki tud valami okosat mondani,segítsen Nekem!

Rónyai Creative Commons License 2014.02.20 0 0 989

https://www.facebook.com/groups/439265749479035/?bookmark_t=group   egy nagyon igényes facebook csoport !! csak ajánlani tudom!!

adren Creative Commons License 2014.02.16 0 0 988

Üdv tudós Opelosok!  95ös, isuzus kombim kulcsa elveszett,  a  gyujtàszárat kicseréltem, de a 3 ajtó zárját nem tudom használni ügyebár...  hol lamelláznak, vagy másolnak  kulcsot az ajtokhoz?

Igy keresve nem leltem céget.  Kérlek benneteket, segitsetek! Köszönöm. 

Qkorica Creative Commons License 2014.02.15 0 0 987

Az

Előzmény: szepszemu91 (986)
szepszemu91 Creative Commons License 2014.02.14 0 0 986

sziasztok. astra G 2,0 dti 101 lovas 1999-es vélemények? motor válto? adagolo? megbizható? 

Plague75 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 985

Helló, 

Én az alapjárati szervó-motor hibájára tippelek.

Előzmény: sznorbert95 (984)
sznorbert95 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 984

Sziasztok.

Új vagyok a fórumon.

 

Van egy kis gondom. Remélem tud valaki nekem segíteni.

 

Van egy Ople astra G-m. És kb  3-4 napja tapasztaltam egy problémát. 

 

A probléma:

 

- Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg a motor akkor alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.

 

 

 

Remélem tud valaki segíteni nekem.

Előre is köszönöm.

 

sznorbert95

w.lacika Creative Commons License 2014.02.10 0 0 983

szia

ellenőrizd a vezérlést első lépésben...

Előzmény: Vikesz69 (982)
Vikesz69 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 982

Sziasztok. 

 

Valaki hasonló hibával találkozott már:

A járgány 1992 es C14NZ

280000 km van benne. Motorja frissen felújítva: értsd főtengely és csapágyai, hajtókarcsapágyak, hengerfej frissen összerakva, szelepek becsiszolva, új vezérlés új szimeringek tömítések elosztó gyertyakábelek gyertyák rotor elosztó mapszenzor folytószelepjeladó szűrők vákumcsövek olajak stb. Tehát full. Erő van benne. Alapjárat egyenetlen. De ha lehúzzuk a mapszenzor csatiját akkor jó. Visszadugjuk ugyanaz mint előtte: gyenge emelkedőn is csak nagyon nehezen tud fel menni. Erőtlen, gyenge, alapjárat egyenetlen. A benzin visszatérőjét elszorítva megjavul az alapjárat. Benzinnyomása papírforma szerint. PLEASE HELP. Ötletek?

MGG71 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 981

Szia!

Nekem is ilyen gobdom van. Neked megoldódott?

Előzmény: Slash114 (574)
sznorbert95 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 980

Üdv. Új vagyok a fórumon.

 

Van egy kis gondom. Remélem tud valaki nekem segíteni.

 

Van egy Ople astra G-m. És kb  3-4 napja tapasztaltam egy problémát. 

 

A probléma: - Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg a motor akkor alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.

 

http://www.youtube.com/watch?v=GR6QTvSuatQ&feature=youtu.be

 

Remélem tud valaki segíteni nekem.

Előre is köszönöm.

 

sznorbert95

sznorbert95 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 979

Üdv. Új vagyok a fórumon.

 

Van egy kis gondom. Remélem tud valaki neme segíteni.

 

Van egy Ople astra G-m. És kb  3-4 napja tapasztaltam egy problémát. 

 

A probléma: - Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.

 

http://www.youtube.com/watch?v=GR6QTvSuatQ&feature=youtu.be

 

Remélem tud valaki segíteni nekem.

Előre is köszönöm.

 

sznorbert95

rostas ferenc Creative Commons License 2014.02.05 0 0 978

Szia nekem is ilyen problémám van a 1.6-os motornál mi már cseréltünk gyertyákat, gyújtás kábeleket, egészelepett, lambda szondát, kompressziót mértünk 14.5-volt minden hengerbe szóval ha tud segíteni az jó volna köszi

Előzmény: Szné Hajni (856)
B.GY Creative Commons License 2014.01.31 0 0 977

Ki kellene villogtatni a hibakódot.

Előzmény: káz (976)
káz Creative Commons License 2014.01.31 0 0 976

Sziasztok!

 

G astrámon először a kulcsos autó világított. leállítottam, majd újra próbáltam indítani (nagyon nehezen indult) a kulcsos autó elaludt viszont alatta a motorvezérlő lámpa világít.

Alapjáraton egyenetlenül megy. Viszont ha gázt adok rendesen jár.

Nagyon nehezen indul.

 

 

 

Mi okozhatja a hibát? Szabad ilyenkor menni vele?

 

 

activtct Creative Commons License 2014.01.26 0 0 975

Kösszi Uram!!!

Előzmény: matuka10 (974)
matuka10 Creative Commons License 2014.01.26 0 0 974

 

Piros jelzi a hiányzó ívet.

Feszítés meg úgy történik ,hogy először óramutató járásával ellentétesen kell feszíteni, addig míg a feszitő mozgó nyila a jobb oldali ütközőhöz ér,majd lehúzni a feszítő csavarját. Ezután kétszer körbe kell forgatni a motor vissza a jelzésekig,majd a feszítőt fellazítani és óramutatójárásával megegyezően kell forgatni a feszítőt míg a feszítő jelzései egybe nem esnek .az új (new) feliratú jelzéssel.vagy ,ha másik fajta feszítő van rajta akkor pedig a "V" jelzés hegyével.

Előzmény: activtct (972)
matuka10 Creative Commons License 2014.01.26 0 0 973

activtct Creative Commons License 2014.01.23 0 0 972

 

 

 

Sziasztok! 

Még mindig az Astra vezérléssel 1.4 16 V (Ecotek) kapcsolatba ami váltás kori már a ruha G a többi vegyes. csak nem sikerül a vizpumpa pozicionálás!!!!!!

 

Valaki tudna segiteni ?????? Amit én vettem a vezérlés szettbe abba sima Dolz pumpa van nincs pozicionáló furat ! Az eredeti ami az autóba volt,S amit balfácán modon nem jelöltem össze csere elött az is olyan!!!! Automata feszitő koppra elöfeszitve , de vagy 1.5 cm hiányzik !!!!!

 

Valaki azt állitotta hogy függöbe kell lenni a pumpa hiányzó iv szélének! De melyik függöhöz képest! Motor hossztengely?? Az általa emlitett jelölés a blokkon nem látható!  Valszinü felrohadt?!

 

Valaki????????  Tudna segiteni  Mozgássérült kombi  nagyon hiányzik!!!!      Köszönöm

matuka10 Creative Commons License 2014.01.21 0 0 971

A vízpumpát nagyon meg kell nézni,ha olyan van benne aminek a szélénél az egyik felfogató csavarnál van egy kis kivágás(nem tud elfordulni a pumpa) ,akkor csak olyat szabad bele tenni.

 

Szíjfeszítés se mindegy ,hogy hogyan csinálja az ember .

Előzmény: activtct (970)
activtct Creative Commons License 2014.01.21 0 0 970

Sziasztok hármas HELP!

 

A családba bekerült egy állitólag G astra, 1998 -as ?! Elkövettem azt a hibát hogy a vezérlést szétkaptam mint floki a lábtörlöt mondván mivel ismeretlen az előélet vezérlés csere!  Mindent megvásároltam összes szimering vizpumpa görgök szij. 162 fogas szij .s kb 2.5-3 cm miatt képtelen vagyok feltenni!!!!!!!!!!

 

Vizpumpa beállitva amennyire lehet a fötengely sikjába az automata feszitö amennyire lehet a pumpa alá! (lehető legkevésbé tolja a szijat a pumpa s a fötengely között). S akármit csinálok megmarad a 2.5-uszkve 3 centi minusz!!!  Valaki tudna segiteni????  Nekem a vizpumpa gyanus de ugye az öntés meghatározza hogy hova állithatod. A legalsó pontra van állitva ahol a legközelebb van a fötengely sikjához, onnan mint a régiek már fesziti a szijat. Egyébként lehet a Dolz pumpa esetleges hibája??? Valaki járt már igy ???  Várom megtisztelő válaszotokat, köszönve a segitséget!!!

SebyHun Creative Commons License 2014.01.19 0 0 969

Sziasztok!

 

Vásároltunk egy 1997-es Opel Astra F 1,6 16V típusú személygépkocsit. Eddig Opel kocsink nem volt ezért keresek Budapesten, megbízható szerelőt aki kézbe venné a kocsit és amit szükséges azt cserélje ki, javítsa.

 

Eddigi problémák:

Rádió nem megy, megnyomom a bekapcsoló gombot ami elkezd világítani, de hang nincs.

A vezető oldali ülést cserélni kell, az oldal támasz eléggé gyenge már.

 

Illetve természetesen a kötelezőket szeretném megnézetni.

 

Ajánlatokat az e-mail címemre várok.

 

Üdvözlettel:

SebyHUN

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!