Így van. Látta valaki a Ferenciek tere után, mikor kiér a busz a buszöbölből a híd felé, hogy ott mekkora luk van? Eltűnik benne a dupla kerék is, és kikerülhetetlen :o
Az semmi:
Astoriánál, kereszteződés után, Keleti felé, buszsáv bal oldala......
Tegnapi témához: én szoktam látni Keleti-Rákóczi-Erzsébet-Híd környéken egy olyan 211-est mint ami a V-n járt, szoval 1 még van bár tényleg biztos a nagy részük már a MÉH-ben van.....
Más: Láttam tegnap egy IkarBus-t (így!!!) Egy régi MANra vagy Neoplanra emlékeztet, csak még csúnyább:)))) Ez milyen gyártmány?
BKV-s illetékesek! Cáfolatot, vagy megerősítést kérek a következő ügyben: a győri helyi sajtóben megjelent egy rövidke, jelentéktelennek tűnő hír, miszerint a BKV-s buszok ?3.ütemű felújátásának? keretében a felújítandó buszok motorját a RÁBA Motorgyártó Kft szállítja (Euro I normájú). Emellett az utóbbi busz tűzesetek (412-esek) kivizsgálásában is részt vesz a motorgyártó kft. A cikk nem fogalmaz egyértelműen, de írja, hogy a cég is gyárt olyan alacsonypadlós járművekbe szerelhető motort, amely kielégíti az EII, ill. EIII-as normákat és a szakértői szerint az a megfogalmazás, mely szerint 200.000-ik km környékén egy alkatrész "gyúlékonnyá" válik, kétkedésre ad okot.
Nah.
El akartam ma menni egy kis VT -Transmant fotózni, főképp 263 -asokat.
A 86 -oson ülve döbbentem rá, nincs nálam gép. :o)))
Ám a 86 -os (11-93) a Gellért téren lerobbant. És mire is vetemedtem...
Utaztam egy kört, egy kék színű, HSJ rendszámú "busszal".
Egyvalami tetszett benne egyedül: A kéziváltó. Olyan 556 -os feelinget kölcsönzött neki egy kicsinyég. :o)
A 18 -as kinti treffjétől balkézre, a 10 -es mentén (mintegy 3 -400 m -re a vá -tól) van egy kis benzinkút. Az körül szoktak flangálni. (Tavaly nyáron legalábbis flangáltak).