Sziasztok, A segítségeteket szeretném kérni. Szeretett 1.9dci 131LE Scenicem a mai nap kiírta hogy Check Injection. Ezután nem volt meg a megfelelő erő az autóban, hiába nyomtam neki csak nagyon lomhán gyorsult. Elvittem egy ismerőshöz kiolvasni a hibát, és ezeket dobta ki.
DF004 hibakód turbocharging pressure sensor circuit, signal incoherence turbocharging pressure sensor circuit, open circuit or short circuit to earth
DF025 hibakód preheating unit diagnostic connection
DF050 hibakód break switch circuit
DF051 speed limiter cruise memory control function signal incoherence
DF167 thermoplunger relay circuit below , the min level
Szerintetek mi lehet a hiba, és hova vigyem el az autót? (Bp 15.kerület)
Nem, amikor vettük a srác csak annyit mondott, ha cserélem a kereket, majd azt a rögzítőt egy csavarhúzóval csavarjam ki! :) Akkor nem is foglalkoztam vele!
De ha csak ennyi a célszerszám, akkor egy falap illetve pár metrikus csavar segítségével csinálok hozzá ,,kulcsot"!
az enyém automata klímás, de nem rémlik, hogy fázna a térdem, mondjuk a céges Doblóba talán szokott ilyen lenni
ha nem érzel sehonnan hideget bejönni akkor lehet csak ott valamiért áll a levegő nem mozog, tekerj olyankor lábra is onnan felfelé fog jönni a meleg levegő
Már többször akartam kérdezni Tőletek: csak én járok úgy, hogy le akar fogyni a bal térdem? Hideg időben, pláne ha szeles valahonnan jön a hideg folyamatosan. Nem érzem a légáramlatot, ha oda teszem a kezem, de a térdemén jéghideg a nadrág. Az autó új kora óta nálunk van, soha nem volt törve, s soha nem lett megbontva.
Köszi! A csatlakozó úgy tűnik hiányzik nálunk, de szerencsére találtunk egy szerelőt aki hajlandó keresni és ha tényleg nincs kiépíti. Maga a kartámasz beszereléssel nem lett volna problémánk, csak a vezeték hiánya okozott fejtörést. Köszönöm még egyszer a segítséget!
A kuplung szett lett cserélve az autón kinyomócsapággyal együtt. Mondta a srác h töltsek majd olajat a váltóba mert kevés van benne (visszatöltötte a régit) Azt mondta kb 1,5liter . Ez 2 napja volt. Ma reggel hazaérve kivettem üresbe a váltót majd furcsa morgó hangot halottam majd amikor benyomtam a kuplungot abbamaradt. Elsőre arra gondoltam h a kuplung kinyomócsapágy de, az nem lehet hiszen cserélve lett 2 napja.
cserélni kellett volna a kinyomócsapágyat is :( esélyes hogy annak a hangját hallod
szívesen megkérdezném a szerelődet, hogy állapította meg, hogy az olaj minimumon van na meg azt is miért nem cserélt kinyomót.....
a váltó oldalán van egy szárnyas anya azt kicsavarod és addig kel olajjal lennie az a szint többet nem tudsz bele tölteni mert kifolyik ha meg kevesebb van benne akkor rá kel tölteni
..arról nem is beszélve, hogy a két kerék közt mindig lesz különbség fékerőben az eltérő betét miatt. Még azonos márka, azonos típusánál is vannak eltérések különböző gyártási idejű betétek közt.
Egyrészt azért, mert kb. 5-8000 Ft egy betétgarnitúra, amit ha ráteszel, évekig nincs vele gondod.
Másrészt azért, mert egy más típusú fékbetétnek más lesz a súrlódási jellemzője, és nem szimmetrikusan melegíti a tárcsát. Meg fogsz tudni állni vele egy darabig, de féloldalasra kopik a tárcsa, és a féloldalas hőterhelés előbb-utóbb deformációhoz, vagy repedéshez vezethet.
...mondjuk ez se rosszabb, mint egy úszócsap berohadásig hanyagolt féknyereg...
Nem értem, miért hal meg mindenki azért, mert egy kopott betétet kicserélek egy jóra a másik 3 jó mellé. A végeredmény egy jó fék. Més egy kevéssé dolgozó betéttel is jó volt a fék, még műszakin sem szúrták ki, csak én néztem rá rutinból a csuszkákra téligumira váltáskor, ha már úgyis lent vannak a kerekek. 4 betéttel ettől csak jobb lehet még akkor is, ha nem ugyanabból a dobozból lettek kivéve.
Hello EberesPetya! Mi is vettünk bontóból egy középső kartámaszt, csak még nincs aki bekötné! Eddigi szerelők nagy része nem vállalta, meg se próbáltak gondolkodni rajta, hogy hogy kellene. Egy azt mondta 2 napos munka, nehéz lesz. A Renault szervízben azt mondták szét kell bontani, az egy nap. Neked sikerült már beköttetni? A miénkben szivargyújtó és lámpa van.