Keresés

Részletes keresés

dundalk Creative Commons License 2016.04.24 0 0 62199

Nem tudom, hogy béta vagy sem, de most a menetrendek.hu 503-as üzenet jön be.

 

Elvileg a menetrend.hu alatt ott a régi, de átirányít a könnyen megjegyezhető

http://cdatamenetrendek.cdata.hu/uj_menetrend/volan/index.php linkre kattintás után.

 

Lehet, hogy véletlen, de pár megállót be sem dob, mint opció, nem tudom választani... biztosan még dolgoznak rajta.

Előzmény: JVU-808 (62163)
siófoki35 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 62198

Szentmártonkátai járat megvan még?

Előzmény: Snake-Mojzi (62193)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.22 -1 0 62197

hhááát.

 

A dolgozatában pont erről írt.

 

Bár ő úgy gondolja, hogy a CSAK buszos kabát túl kicsi neki, mellé kérné még a vasutat is.

Azt a kabátot tartja megfelelőnek amely alá a vasút is buszok is beférnek.

 

De a vasutasok ezt nagyon nem szeretnék.

Amíg rájuk nem szólnak, kapálóznak a dolog ellen.

 

 

Előzmény: dundalk (62196)
dundalk Creative Commons License 2016.04.22 -1 0 62196

A központosított volánok közlekedési központja. Ja tök logikus.. A múzeumigazgató pont ráér biztos be tudna ugrani a vezetői székbe.

 

Ez kb. mutatja az elmúlt évek "fogalmatlanságát" a buszközlekedéssel kapcsolatban

Előzmény: JLW-470 (62195)
JLW-470 Creative Commons License 2016.04.21 0 1 62195
kbn Creative Commons License 2016.04.21 0 0 62194

A megrendelő körlevelet küldött a dolgozóinak, hogy változik a menetrend, mert a végleges forgalmi rendben csak a Virágpiacnál tudnának visszatérni a buszok a pályára - erről gondolom a szolgáltató tájékoztatta őket, mielőtt kérték a módosítást.

Előzmény: M62,306 (62191)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.04.21 0 1 62193

Új taggal bővül a helyijárattal rendelkező települések köre:

Helyi járat közlekedik Monoron május 1-jétől

MCA-001 Creative Commons License 2016.04.17 0 0 62192

Vagy az is lehet, hogy az NKN-872-t láttam:-)

Előzmény: MCA-001 (62190)
M62,306 Creative Commons License 2016.04.17 0 0 62191

Szerződésesnél gondolom azt kell csinálni, amit a megrendelő kér.

Előzmény: kbn (62189)
MCA-001 Creative Commons License 2016.04.17 0 0 62190

NKN-862 tiszta fehér Mercedes Intouro.

Marcali buszpályaudvaron áll mindenféle KK-s matrica nélkül.

 

Kié lehet?

Köszönöm :-)

kbn Creative Commons License 2016.04.17 0 0 62189

Jogos, a helyszínen járva a táblázásból egyérterlműen kiderült, hogy vissza lehet térni a pályára (a helyszínrajzokból nem volt egyértelmű).

 

Viszont ez esetben azt nem értem, hétfőtől miért veszi ki a VB egyes szerződéses járatainak útvonalából a Sasadi úti megállót arra hivatkozva, hogy a virágpiaci kitérő jelentős időveszteséget okozna az átutazóknak...

Előzmény: htibor (62182)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.17 0 0 62188
Előzmény: htibor (62187)
htibor Creative Commons License 2016.04.16 0 0 62187

ELŐTERJESZTÉS

Szombathely Megyei Jogú Város Közgyűlésének 2016. április 20-ai ülésére
Javaslat a helyi autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállítás- közszolgáltatás pályázati kiírására

http://www.szombathely.hu/kozgyules/e-kozgyules/download.65511/

trizs77 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 62186

Úgy hívják, hogy : Éves beszámoló...-k.

Előzmény: Lovrin (62185)
Lovrin Creative Commons License 2016.04.15 0 2 62185

Mi az idézett mű címe?

 

Segédlet 2016?

Előzmény: trizs77 (62180)
Fradista Utazó Creative Commons License 2016.04.15 0 0 62184

réről, na.

Előzmény: Fradista Utazó (62183)
Fradista Utazó Creative Commons License 2016.04.15 0 0 62183

Szerintem egyértelműen a felsővezetők bébéről van szó.

Előzmény: kbn (62173)
htibor Creative Commons License 2016.04.15 0 0 62182

Miért véglegesedne? A megálló után, amikor az Őrmező felől jövő alagutas irány becsatlakozik, a kereszteződés után lesz lehetőség Őrmező irányába alagúton vissza fordulni, M1-M7 irányába kihajtani és Budaörs irányába haladni.

Előzmény: kbn (62177)
Racilaci Creative Commons License 2016.04.15 0 0 62181

Igen. én is olyat tudnék javasolni, hogy esetleg a többi állandó utassal közösen kellene valamit kitalálni. Az utasok többsége, mint nyuszi a fűben, de biztos akad kettő-három gerincesebb, akik aztán maguk után vonják a többit.

Előzmény: HG 24-64 (62178)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 62180

Lázár János :

 

Joggal keresnek ilyen sokat

Az a célunk, hogy Magyarország fő közlekedési vállalata a MÁV legyen, a Volán feöé helyezve.

Ennek az ott dolgozók fizetésében is meg kell jelennie - mondta a miniszter.

Lázár János megérti a kritikákat, miért keresnek állami cégek vezetői több milliót, de ez a néhány ember több ezer milliárdos állami pénzzel bánik - mondta. 

 

---------------------

 

A Volánok kilométerenkénti 11 forintjából sokkal nehezebb pártfinanszírozást csinálni,  mint a MÁV kilométerenkénti 28 forintos önköltségéből vagy a GySEV egy utaskilométerre elszámolt és államilag meg is finanszírozott 40 forintjából:

 

 

Az összegekben NEM szerepelnek a :

 - járműbeszerzések költségei, se busz se vonat,

 - járműbeszerzésekre adott állami visszafizetési garanciák,

 - a vasúti pályahálózat fenntartására adott évi 70 milliárd állami pénz,

 - a vasúti pályahálózat korszerűsítésére érkező EU és állami pénzek,

 - a jellemzően ősszel a MÁV-nak folyósított amolyan pofapénz, ajándék melynek mértéke évi 30-40 milliárd szokott lenni,

 - a MÁV adósság állami átvállalásra folyósított állami pénzek, évente úgy kb. 60 milliárd Ft.-

 

 

------------------------

 

Csak bevételek és abból számított km és utkm költségek.

Láthatóan rendkívül magas a valamilyen (különböző) címen az államtól érkező pénzek aránya.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.15 0 0 62179
Ha jól értem, állandó utasod. A többi kollégával együtt, összefogva sem lehetne elérni azt, hogy buszon szigorúan tilos legyen húst szállítani? Megérvelve azt, hogy romlandó, beszennyezi mások poggyászát, stb. A kajálással kapcsolatban: a mostani buszodat csak kívülről láttam eddig. Raktatok ki "Kérem, ügyeljen a tisztaságra", Enni tilos piktogram, "Nem étkezőkocsi!!!" vagy valami hasonló jellegű tájékoztatást? Arra lehetne mutogatni (bár valószínű, hogy sokat nem érnétek el vele). Ki kéne utáltatni a járatodról a kedvesutast. Részedről egy ártatlan cicamosoly az utasok meg elintézik: "Addig nem indulunk (tovább), míg be nem fejezi" a nem megfelelő viselkedést, és leállítod a motort a megállóban. Van ismerős sofőr, aki ezt szokta csinálni.
Előzmény: HG 24-64 (62178)
HG 24-64 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 62178

Köszönöm az infókat a hús-szállítással kapcsolatban!Valószínűleg szükség lesz rá ugyanis a kedves utas feljelentett részint az általam kifogásolt húsos-ládák miatt amiben csak néhány kenyér volt és egy kalács.Na ezt én alig tudtam megemelni..

Barátságunk tovább mélyült múlthéten miután a felszállást követően rögtön za...álni kezdett mert félórát evés nélkül nem lehet kibírni.Felszólítottam fejezze be,na ennek megint csak az lett a vége,őrá nem vonatkozik semmilyen szabály,neki ennie kell!Különben is az a dolgom,hogy kitakarítsak!Gondolhatjátok,hogy felment bennem a pumpa!Általában morzsa hegyek jelzik hol ül!

Szóval most jegyzőkönyv és a többi később kiderül.Elvileg a volán nem tiltja a több láda hús szállítását,ugyan én elvittem de lehet gondom lesz belőle amiért szóvá tettem!Az idős hölgy egyébként nyilvános bocsánatkéréshez ragaszkodik  amit utasokkal teli autóbuszon kéne megtennem.

Előzmény: Snake-Mojzi (62102)
kbn Creative Commons License 2016.04.14 0 0 62177

http://www.volanbusz.hu/hu/hirek/forgalmi-hirek/hir/2679

 

"Budapest, Sasadi út megálló április 16-ától a végleges helyére kerül

 

2016. április 16-ától (szombattól) a várost elhagyó irányú, Budapest, Sasadi út elnevezésű megállóhely a végleges helyére kerül.

A helyközi autóbuszok megállóhelye a Budaörsi úton, a Bozókvár utca után 25 méterrel - az építkezést megelőző, korábbi, eredeti helyén - található."

 

A közlemény szemérmesen hallgat róla, de a távolsági járatokon a városból kifelé a mostani Virágpiacos-Egérutas tekergés is véglegesedik, percekben mérhető menetidőnövekedést és idővel valószínűleg egyes viszonylatokon tarifaemelkedést is hozva.

FOMA Creative Commons License 2016.04.14 0 1 62176

Szükségtelen összekapcsolni a kettőt bármilyen ideológia mentén. Ha a buszsofőröknek hasonló érdekérvényesítő képességük lett volna, mint a mozdonyvezetőknek (ami persze a vasúton belül is kimagasló volt), akkor most nem lenne miről beszélni. Ma már persze ezt jóval nehezebb kiharcolni, mint amikor még nem csak névleges jogaik voltak a szakszervezeteknek. A helyzet jelenleg sz.r, de legalább reménytelen, nem észlelni olyan kormányzati magatartást, ami az érdeklődésnek csak a szikráját is tanúsítaná a probléma iránt.

Előzmény: kbn (62175)
kbn Creative Commons License 2016.04.14 0 0 62175

A probléma, hogy könnyen előállhat olyan helyzet, hogy közúton választani kell a komoly sofőrbéremelés és a létszámhiány által kikényszerített járatritkítás között.

 

Ha ezután ködös ideológiai alapon a mozdonyvezetők is megkapják ugyanezt a béremelést, azt a pénzt valahonnan be kell szedni, vagy máshonnan fog hiányozni.

Előzmény: FOMA (62174)
FOMA Creative Commons License 2016.04.14 0 0 62174

"egy bakternek ideológiai alapon többet kell keresnie, mint egy buszsofőrnek"

 

Rossz az alapvetés. Helyesen:

 

"Egy mozdonyvezetőnek ideológiai alapon többet kell keresnie, mint egy buszsofőrnek."

 

Kipipálva. Innen kezdve hol a probléma?:-)

Szvsz nincs olyan párhuzamos beosztás, ahol a vasutasok fizetése ne lenne magasabb a gumikerekűekénél, vezérigazgatótól a szerelőig.

 

Előzmény: kbn (62171)
kbn Creative Commons License 2016.04.14 0 0 62173

Elképzelhető, bár akkor igen szerencsétlen volt a szóhasználat ("felsővezető" helyett "dolgozó"), így egy buszsofőr joggal veheti magára, hogy ő a vasutashoz képest alsóbbrendű, ezért fogja be a száját, és örüljön az 1% béremelésnek.

Előzmény: Komlósfecskés (62172)
Komlósfecskés Creative Commons License 2016.04.14 0 0 62172

Szerintem meg a harmadik mondatban van a lényeg, egyszerű magyarázkodás a felsővezetők béremelése miatt, a többit ti költitek hozzá.

Előzmény: kbn (62171)
kbn Creative Commons License 2016.04.14 0 0 62171

Én is a második mondatra figyeltem fel, aminek szerintem igen rossz üzenete van ( a kormánytag elvtársak gondolkodása leragadt a '80-as években, és a kapitalizmus alapjait sem értik).

 

Ha ilyen ködös ideológiákhoz kötik a béremelést, akkor hamarosan nem fognak kiállni a buszok, mert nem lesz, aki vezesse őket. De ha mégis, és ez a mondat azt jelenti, hogy bármennyivel emelik a Volánosok fizetését, a vasutasokét mindig legalább annyival kell, akkor lemaradt a mondat második fele, ami többféleképpen hangozhat:

 

- egy bakternek ideológiai alapon többet kell keresnie, mint egy buszsofőrnek, ezért cserébe felemeljük a jegyárakat, vagy

- egy bakternek ideológiai alapon többet kell keresnie, mint egy buszsofőrnek, ezért cserébe felemeljük a benzin jövedéki adóját, vagy

- egy bakternek ideológiai alapon többet kell keresnie, mint egy buszsofőrnek, ezért cserébe elhalasztjuk az orvosok és ápolók bérelemését stb...

Előzmény: dundalk (62170)
dundalk Creative Commons License 2016.04.14 0 1 62170

A Volánosok minimálbéresek lesznek, lehet inkább erre célzott, így könnyen elérhető lesz ez a mérő szám. évi 0,75% béremelésekkel ez elérhető is lesz hamarosan.

Előzmény: Racilaci (62169)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!